استرالیا

ویزای ورزشی استرالیا

ویزای ورزشی استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ورزش

ویزای ورزشی استرالیا یکی از ویزاهای محبوب در میان ورزشکاران است. سالانه افراد متخصص زیادی جذب استرالیا می شوند که ورزشکارن نیز از این قائده مستثنی نیستند. بازار کار استرالیا در زمینه های مختلف، وجود شرکت های بین المللی، میزان درآمد افراد، رفاه اجتماعی، ثبات اقتصادی، استانداردهای زندگی و آب و هوای مناسب این کشور زیبا، باعث مهاجرت افراد به این کشور شده است. بسیاری از ورزشکاران و مربیان ورزشی برای تجربه کار حرفه ای و شرایط کاری بهتر این کشور را برای زندگی انتخاب می کنند. متقاضیان مهاجرت از طریق کار ورزش به استرالیا باید با توجه به شرایط خود و مطالعه انواع ویزای ورزشکاران استرالیا، یکی از مناسب ترین روش های مهاجرت ورزشکاران به استرالیا را انتخاب نمایند. جهت آشنایی بیشتر متقاضیان مهاجرت ورزشی به استرالیا، در این مقاله به شرایط ویزای ورزشکاران استرالیا، نحوه مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای ورزشی، مراحل اقامت ورزشکاران در استرالیا، مهاجرت مربی ورزشی به استرالیا، درآمد مربی ورزشی در استرالیا، شرایط مهاجرت قهرمانان ورزشی به استرالیا و مهاجرت با مدرک مربیگری ورزشی به استرالیا خواهیم پرداخت.

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای ورزشی

مهاجرت به استرالیا به دسته بندی های مختلفی از قبیل: ویزای تحصیل، ویزای تخصص و کار، سرمایه گذری، ویزای ازدواج استرالیا و پناهندگی تقسیم شده است. اداره مهاجرت استرالیا برای هر یک از دست های فوق ویزاهای متنوعی را تنظیم نموده است. متقاضیان مهاجرتی می توانند با توجه به هدف خود از مهاجرت به استرالیا یکی از این نوع ویزاها را انتخاب نمایند. مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای ورزشی نیز یکی از زیر شاخه های انواع ویزای استرالیا می باشد. روش های مختلفی برای مربیان، ورزشکاران متقاضی ویزای ورزشی استرالیا در دسترس می باشد. انتخاب نوع ویزای ورزشی به عوامل مختلفی بستگی دارد. متقاضیان اقامت ورزشکاران در استرالیا باید با بررسی شرایط هر یک از این روش ها، مناسب ترین مسیر را برای مهاجرت ورزشی به استرالیا از طریق ویزای ورزشکاران انتخاب نمایند. لازم به ذکر است علاوه بر ویزای مختص ورزشکاران استرالیا، این کشور دارای ویزاهای مختلف موقت و دائم کاری دیگری نیز می باشد که ورزشکاران واجد شرایط می توانند از این طریق نیز جهت اخذ اقامت استرالیا اقدام کنند. موسسه مهاجرت یوکن استرالیا، آماده ارزیابی شرایط، راهنمایی و مشاوره متقاضیان در خصوص انواع روش های مهاجرتی این کشور می باشد.

انواع ویزای ورزشی استرالیا

انواع ویزای ورزشی استرالیا به دو نوع ویزای موقت ورزشی استرالیا و ویزای دائم ورزشی استرالیا تقسیم می شوند. یکی از ویزاهای ورزشکارن استرالیا، ویزای ساب کلاس ۴۲۱ است. ورزشکاران متقاضی ویزای ۴۲۱ استرالیا می توانند به همراه خانواده خود به استرالیا سفر نمایند و از ویزای همراه استرالیا برای آن‌ها استفاده کنند. این افراد برای مدتی که در ویزای اخذ شده مشخص شده و برای حداکثر ۲ سال می توانند در استرالیا به صورت موقت زندگی کنند. این ورزشکاران امکان شرکت در رقابت های تخصصی ورزشی خود و یا تمرین و فعالیت در رشته خود را خواهند داشت. مطابق اعلامیه اداره مهاجرت استرالیا، ویزای ساب کلاس ۴۲۱ بسته می باشد و ورزشکاران باید از ویزاهای دیگر برای ورود به استرالیا اقدام نمایند.

ویزای فعالیت ورزشی استرالیا (ساب کلاس Sporting Activities 408) به متقاضیان اجازه می دهد تا از این طریق به عنوان یک داور و یا بازیکن برای یک تیم، سازمان و نهاد ورزشی در استرالیا فعالیت نمایند. این ویزا از نوع ویزای موقت بوده و مدت زمان آن با توجه به نوع و هدف از حضور ورزشکار در استرالیا برای مدت کمتر از ۳ ماه و یا حداکثر تا ۲ سال می باشد. این افراد می توانند اعضاء خانواده خود را نیز همراه داشته باشند. برخی دیگر از شرایط مورد نیاز این نوع ویزا به شرح زیر است.

  • افرادی که برای مدت کمتر از ۳ ماه برای این ویزا درخواست می کنند نیاز به داشتن اسپانسر ندارند.
  • افرادی که برای مدت بیشتر از ۳ ماه برای این نوع ویزا اقدام می کنند، نیاز به داشتن اسپانسر (تایید شده) دارند.
  • متقاضیان باید شرایط یک بازیکن نخبه، مربی یا داور واجد شرایط ورزشی استرالیا را داشته باشند.
  • متقاضی باید با یک باشگاه یا سازمان ورزشی در استرالیا توافق نامه رسمی داشته باشد.
  • داشتن تمکن مالی مورد نیاز جهت پشتیبانی مالی از خود و اعضاء خانواده
  • ارائه گواهی سلامت و انجام مدیکال

ورزشکاران حرفه ای که دارای مقام های بین المللی هستند و در سطح بین المللی و کشوری برجسته و شناخته شده باشند می توانند از طریق ویزای ساب کلاس ۸۵۸ جهت مهاجرت به استرالیا اقدام کنند. این نوع ویزا که به عنوان ویزای افراد خاص و نخبه مشهور است جهت ورزشکاران شناخته شده و دارای رزومه درخشان در سطح بین المللی و کشوری نیز می باشد. این ویزای مناسب مهاجرت قهرمانان ورزشی به استرالیا و همچنین مهاجرت مربیان نامی به استرالیا می باشد. مربیان متقاضی ویزای مهاجرت مربی ورزشی به استرالیا و همچنین ورزشکاران متقاضی ویزای اقامت ورزشکاران در استرالیا در صورتی که فردی را به عنوان نامینیتور با معرف در استرالیا داشته باشند می توانند برای دریافت این ویزای تلنت ورزشی استرالیا اقدام کنند. سن افراد متقاضی این ویزای ورزشکارن استرالیا باید در محدوده ۱۸ تا ۵۵ سال باشد. شرایط دیگر این روش مهاجرت با مدرک مربیگری ورزشی و یا مهاجرت قهرمانان ورزشی به استرالیا به شرح زیر می باشد.

  • متقاضی باید درسطح کشوری و با بین المللی در زمینه تخصص ورزشی خود، فردی خاص، شناخته شده و برجسته باشد و دستاوردهای خاص و نمونه داشته باشند.
  • متقاضی باید اثبات نماید می تواند در آمدی معادل ۱۵۳۶۰۰ دلار استرالیا در سال داشته باشد.
  • متقاضیانی که دارای مدرک دکترا باشند و یا تا ۶ ماه دیپر مدرک خود را می گیرند نیاز به اثبات درآمد بالا ندارد.
  • داشتن نامینیتور و یا معرفی در استرالیا و دریافت تاییدیه از وی
  • نامینیتور متقاضی باید در زمینه تخصصی متقاضی در استرالیا شناخته شده باشد (لازم به ذکر است دادن تاییدیه از طرف معرف هیچ تعهد و مسئولیتی برای وی در خصوص متقاضی نخواهد داشت.)
  • متقاضی باید اثبات نماید می تواند در استرالیا در زمینه تخصصی خود شغل پیدا کرده و در این خصوص در استرالیا مفید و موثر خواهد بود.
  • مدرک زبان نمره ۴.۵ ایلتس و یا نمره ۳۰ در آزمون pte
  • افرادی که موفق به ارائه مدرک زبان نشود، ی توانند مبلغ ۴۸۹۰ دلار استرالیا به اداره مهاجرت استرالیا برای حضور در کلاس های آموزش زبان در استرالیا پرداخت نمایند.

نامینیتور و یا معرف متقاضیان ویزای ورزشی نیز، باید شرایط احراز شده برای معرف در این نوع ویزا را نیز داشته باشد. شرایط نامینتور در ویزای تلنت ورزشی استرالیا به شرح زیر می باشد.

  • نامینیتور (معرف) باید سیتیزن و یا مقیم دائم استرالیا PR باشد.
  • معرف باید در حرفه ورزشی مرتبط با تخصص متقاضی شناخته شده باشد.
  • معرف می تواند شخص و یا سازمان و یا یک شرکت باشد.

نامینیتور ها برای اینکه در برای این ویزا واجد شرایط باشد، باید از طریق اسناد و مدارک این امر را اثبات نماید. شرکت در مسابقات محلی و بین المللی، عضویت در انجمن های مرتبط با حرفه و یا تخصص متقاضی، داشتن مقالات مرتبط ورزشی در مجلات و از این قبیل می تواند در شناختن فرد معرف به عنوان فردی شاخص در حوزه تخصصی عنوان شده کمک نماید.

شرایط اخذ ویزای ورزشی استرالیا

شرایط گرفتن ویزای ورزشی استرالیا با توجه به نوع ویزای درخواستی ورزشکاران متغیر می باشد. برای شرکت در رویدادهای ورزشی نیاز به داشتن دعوتنامه از تیم های ورزشی، نهادهای دولتی ورزشی و غیره می باشد. همچنین داشتن حامی و اسپانسر مالی جهت پیوستن به ارگان و باشگاه مربوطه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. متقاضیان ویزای تلنت ورزشی استرالیا نیز باید مدارک کافی و قابل استناد برای اثبات توانایی های خود در حرفه تخصصی خود داشته باشند. مدال آوران، ورزشکاران حرفه ای و نامی و همچنین داوران شناخته شده در سطح کشوری و بین المللی در این نوع ویزا موفقیت بالایی خواهند داشت. داشتن معرف از استرالیا در حرفه ورزشی تخصصی متقاضی، یکی دیگر از الزامات مهم پرونده ویزای تلنت ورزشی استرالیا است. متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق ورزشی و مربیگری باید مدارک عمومی زیر را نیز جمع آوری و ارائه نمایند.

  • پاسپورت معتبر
  • ترجمه رسمی سند ازدواج ( جهت افراد متاهل)
  • ترجمه رسمی مدرک تحصیلی
  • مدرک زبان
  • سوابق حرفه ای و شغلی
  • دعوتنامه
  • اسپانسر مالی (با توجه به نوع ویزای درخواست)
  • نامینیتور (با توجه به نوع ویزای درخواست)
  • تمکن مالی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدیکال چک
  • بیومتریک
نحوه پیدا کردن کار در استرالیا با عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی نحوه پیدا کردن کار در استرالیا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مهاجرت مربی ورزشی به استرالیا

مهاجرت مربیان ورزشی به استرالیا نیز همانند ورزشکارن از طریق ویزاهای ورزشی امکان پذیر می باشد. مهاجرت مربی ورزشی به استرالیا در صورتی که شرایط یکی از ویزاهایی که در بالا توضیح داده شد را داشته باشند امکان پذیر می باشد. مربیان علاقه مند مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تلنت ورزشی باید همانند ورزشکاران دارای معرف و نامینیتور باشند. معرف و نامینیتور مربیان ورزشی باید در حوزه تخصص مرتبط با آن ها مشغول به فعالیت باشد. همچنین معرف باید در این حوزه در استرالیا شناخته شده باشد. مربیان و ورزشکاران در صورتی که شرایط اختصاصی ویزای مختص ورزشکاران استرالیا را نداشته باشند می توانند از روش های سرمایه گذاری نیز برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنند. همچنین در صورتی که رشته و حرفه تخصصی مربیان ورزشی در فهرست مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد، می توانند برای ویزای اسکیل ورکر استرالیا نیز اقدام نمایند. البته علاوه بر وجود رشته مربیان ورزشی در مشاغل مورد نیاز استرالیا، داشتن شرایط دیگر ویزاهای اسکیل ورکر نیز باید در نظر گرفته شود.

درآمد مربی ورزشی در استرالیا

درآمد مربیان ورزشی در استرالیا با توجه به تخصص، نوع فعالیت، سابقه کاری آن ها متغیر می باشد. عموما” میانگین در آمد مربیان ورزشی به صورت میانگین ۷۵۰۰۰ دلار سالیانه می باشد. در جدولی زیر میانگین در آمد مربی ورزشی در استرالیا در برخی شهرها شرح داده شده است.

شهردرآمد سالیانه مربی به دلار استرالیا
سیدنی۵۵۰۰۰ دلار
ملبورن۱۱۳۰۰۰ دلار
کانبرا۱۲۰۰۰۰ دلار
پرت۷۱۰۰۰ دلار
بریزبن۶۳۰۰۰ دلار

هزینه مهاجرت ورزشکاران و مربی ورزشی به استرالیا

هزینه مهاجرتی ورزشی یه استرالیا با توجه به روش اقدام و نوع ویزا متغیر می باشد. این هزینه ها به دو دسته هزینه جمع آوری مدارک و ترجمه آن ها، و هزینه های دولتی ویزا تقسیم می شوند.هزینه های ترجمه و جمع آوری مدارک با توجه به روش انتخابی و تعداد اسناد و مدارک لازم متفاوت است. هزینه های دولتی ویزای ورزشی استرالیا به شرح زیر است.

هزینه ویزای تلنت ورزشی به ازای هر نفردلار استرالیا
نفر اصلی پرونده ۴۱۱۰ دلار
همسر متقاضی ۲۰۵۵ دلار
فرزندان زیر ۱۸ سال متقاضی۱۰۳۰ دلار
نوع ویزا هزینه ویزای ورزشکاران استرالیا
ویزای ساب کلاس ۴۰۸ Temporary Activity visa 310 دلار استرالیا
معرفی فرصت های شغلی در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به معرفی جاب آفر و فرصت های شغلی در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مهاجرت و اقامت ورزشکاران در استرالیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت مربیان ورزشی از جمله مهاجرت مربی بدنسازی به استرالیا و همچنین دیگر ورزشکاران، از طریق سرمایه گذاری در استرالیا نیز امکان پذیر می باشد. افرادی که شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق ورزش و مربیگری را ندارند در صورت داشتن سرمایه مورد نیاز می توانند از روش های متنوع سرمایه گذاری در استرالیا برای اخذ اقامت این کشور اقدام کنند. سرمایه لازم برای مهاجرت از طریق ویزاهای سرمایه گذاری با توجه به نوع ویزا متفاوت می باشد. حداقل میزان گردش مالی در ویزاهای سرمایه گذاری استرالیا، ۵۰۰ هزار دلار استرالیا سالیانه می باشد که این میزان در انواع ویزاها متغیر است. برخی از ویزاهای سرمایه گذاری نیاز به مدرک زبان و برخی بی نیاز از آن می باشد. ویزاهای سرمایه گذاری معمولا” در ابتدا یک ویزای موقت کاری می باشد. مدت زمان این ویزای کاری ۴ سال می باشد و متقضی پس از انجام تعهدات ویزا، می تواند برای ویزای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت و اقامت ورزشکاران به استرالیا از طریق برنامه های اسکیل ورکر

مهاجرت ورزشکاران به استرالیا از طریق ویزاهای اسکیل ورکر نیز امکان پذیر است. ویزاهای اسکیل ورکر استرالیا در ساب کلاس های مختلف شرایط متفاوتی دارد. هر ویزا جهت تامین نیروهای متخصص خود دارای لیست مشاغل و تخصص های مورد نیاز می باشد. علاوه بر تخصص های فنی، تخصص و حرفه های ورزشی نیز در لیست تخصص های مورد نیاز استرالیا وجود دارد. فهرست تخصص و حرفه های مورد نیاز در استرالیا در طول سال با توجه به نیاز جامعه استرالیا به روز رسانی می گردد. مربیان و ورزشکاران علاقه مند به مهاجرت به استرالیا، در صورت وجود حرفه و تخصص آن ها در فهرست مشاغل مورد نیاز استرالیا، می توانند برای ویزای فوق اقدام نمایند. شرایط کلی ویزای اسکیل ورکر بر اساس فاکتورهای سن، تحصیلات، سابقه شغلی و مدرک زبان تنظیم شده است. آگاهی از شرایط کامل این ویزاهای کاری و اقدام در موقع مناسب، شرط موفقیت در این نوع پرونده ها می باشد. موسسه مهاجرت یوکن استرالیا، با سال ها تجربه درخصوص انواع پرونده های مهاجرتی و اقامتی، آماده مشاوره و ارائه راه حل های قانونی مهاجرتی می باشد.

مشاوره مهاجرت ورزشکارن به استرالیا یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن با سال های تجربه در خصوص اخذ انواع ویزای کاری استرالیا، آماده ارائه خدمات مشاوره و انجام امور مهاجرتی و اقامتی می باشد. خدمات موسسه یوکن استرالیا، شامل تشکیل پرونده انواع ویزاهای استرالیا از قبیل: ویزای ورزشکاری استرالیا، ویزای مربیگری استرالیا، ویزای توریستی استرالیا، ویزای اسکیل ورکر، ویزای سرمایه گذاری و ویزای تحصیلی استرالیا می باشد. متقاضیان می توانند جهت دریافت ارزیابی رایگان شرایط خود، فرم ارزیابی رایگان را تکمیل و ارسال نمایند. مشاورین ما در اولین فرصت شرایط متقاضیان را بررسی و نتیجه را اطلاع رسانی خواهند نمود.

فرم ارزیابی رایگان
جهت ارزیابی رایگان شرایط خود و تکمیل فرم مربوطه، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

درامد مربی بدنسازی در استرالیا چقدر است؟

درآمد مربی بدنسازی در استرالیا با توجه به سابقه کاری و شهر محل کار ممکن است متفاوت باشد. درآمد مربی بدن سازی در استرالیا به صورت میانگین سالانه ۷۶۰۰۰ دلار استرالیا می باشد. درآمد مربی بدنسازی در استرالیا در شهر سیدنی ۷۵۰۰۰ دلار ، در شهر ملبورن ۸۹۰۰۰ دلار و در شهر بریزبن ۷۹۰۰۰ دلار به صورت سالیانه می باشد.

بازار کار مربی ورزشی در استرالیا چگونه است؟

بازار کار مربی ورزشی در استرالیا با توجه به شهر و مخل زندگی متفاوت می باشد. متقاضیان باید با بررسی بازار کار تخصص خود در شهر های مختلف، شهری را که بازار کار مناسبی مرتبط با تخصص ورزشی خود دارد را انتخاب نمایند.

شرایط ویزای ورزشکاران استرالیا چیست؟

شرایط ویزای ورزشکاران استرالیا با توجه به نوع ساب کلاس انتخابی متفاوت می باشد. متقاضیان مهاجرت از طریق کار ورزش به استرالیا باید ویزاهای مرتبط با ورزشی استرالیا را انتخاب نمایند. ورزشکارانی که شرایط ویزها رو نداشته باشند می توانند از طریق برنامه های سرمایه گذاری نیز اقدام کنند. همچتین در صورتی که تخصص ورزشکاران و مربیان در فهرست مشاغل استرالیا وجود داشته باشد، می توانند از طریق ویزای اسکیل ورکر نیز اقدام کنند.

مهاجرت قهرمانان ورزشی به استرالیا چگونه است؟

بهترین روش مهاجرت قهرمانان ورزشی به استرالیا از طریق ویزای تلنت ورزشی استرالیا است.

آیا استرالیا بهترین کشور برای مهاجرت ورزشی است؟

بهترین کشور برای مهاجرت ورزشی با توجه به نوع رشته ورزشکاران متفاوت می باشد. متقاضیان علاقه مند به مهاجرت از طریق کار ورزش به استرالیا، باید با مطالعه بازار کار رشته ورزشی خود در استرالیا در این خصوص تصمیم گیری نمایند.

اخذ اقامت ورزشکاران در استرالیا چگوه است؟

متقاضیان اقامت ورزشکاران در استرالیا باید برای یکی از ویزاهای موقت و یا دائم واجد شرایط استرالیا اقدام نمایند. در صورتی که نوع ویزای این افراد موقت باشد، پس از انجام تعهدات آن ویزا، می تواند برای ویزای اقامت دائم استرالیا اقدام کنند.

ویزای ورزشی استرالیا برای چه افرادی صادر می گردد؟

ویزای ورزشکاران استرالیا با توجه به نوع ویزای انتخابی برای ورزشکاران حرفه ای، ورزشکاران نامی، قهرمانان ورزشی، ورزشکاران آماتور، مربیان ورزشی، داوران ورزشی و هواداران برای شرکت در یک رویداد ورزشی، ورزشکاران متقاضی آموزش ورزشی در استرالیا، بازی در تیم یا داوری در مسابقات صادر می گردد.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

مهاجرت پرستاران به استرالیا در سال 2022
مهاجرت پرستاران به استرالیا در سال 2022
ارزیابی مدارک تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا
ارزیابی مدارک تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا