استرالیا

مهاجرت پرستاران به استرالیا

مهاجرت پرستاران به استرالیا در سال ۲۰۲۲

مهاجرت پرستاران به استرالیا از طریق اخذ ویزای کاری استرالیا یکی از درخواست های فارغ التحصیلان و شاغلین این حرفه می باشد. میزان درآمد و حقوق پرستاران در استرالیا، رفاه اجتماعی، ثبات اقتصادی، تحصیل فرزندان در مدارسی با تکنولوژی های نوین آموزشی، تحصیل در بهترین مراکز آموزشی استرالیا ، اعتبار بین المللی مدارک تحصیلی این کشور و در نهایت زندگی در کشوری بسیار زیبا با طبیعتی بی نظیر موجب افزایش متقاضیان ویزای پرستاری استرالیا شده است. از آنجایی که سلامت و بهداشت در استرالیا از اهمیت بالایی برخوردار است، دولت استرالیا همواره توجه ویژه ای به این حوزه کاری داشته است. دولت استرالیا همواره جهت تکمیل نیروهای متخصص خود در این حوزه، اقدام به پذیرش متقاضیان کار پرستاری در استرالیا می نماید. متقاضیان ویزای کار پرستاری در استرالیا می توانند با بررسی انواع ویزای استرالیا و لیست مشاغل مورد نیاز مربوط به آن ها، برای یکی از ویزاهای واجد شرایط خود اقدام کنند. در ادامه این مقاله به بررسی شرایط مهاجرت پرستاران، امتحان rn پرستاری استرالیا، معادل سازی مدرک پرستاری در استرالیا، نحوه مهاجرت به استرالیا از طریق پرستاری، مدارک مورد نیاز ویزای پرستاری، مراحل مهاجرت کاری پرستار به استرالیا، هزینه مهاجرت پرستار به استرالیا و در نهایت اخذ اقامت استرالیا برای پرستاران می پردازیم.

شغل پرستاری در استرالیا

کار پرستاری در استرالیا همانند دیگر مشاغل، از طریق اقدام و درخواست برای ویزای کار پرستاری استرالیا امکان پذیر است . کار پرستاری در استرالیا نیاز به ارزیابی مدارک تحصیلی و شغلی پرستاران دارد. متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق پرستاری باید با ارائه مدارک مورد نیاز از قبیل مدرک تحصیلی، مدارک و گواهی نامه های شغلی، اسناد سابقه کار پرستاری و مدارک مهارت زبان در این خصوص اقدام نمایند. از آنجایی که پروسه اخذ ویزای پرستاری استرالیا و مهاجرت کاری پرستار به استرالیا از مهاجرت پرستاران به کانادا آسان تر است در سال های اخیر مهاجرت پرستاری به استرالیا با افزایش قابل توجهی همراه بوده است، هر چند که اقامت استرالیا برای پرستار ان نیاز به ارزیابی و معدل سازی مدرک پرستاری در استرالیا و موفقیت در امتحان rn پرستاری استرالیا می باشد.

لیست مشاغل مرتبط با پرستاری در استرالیا

ایالت های استرالیا هر کدام با توجه به نیاز های منطقه ای خود اقدام به به روز ارسالی و ارائه لیست مشاغل مرتبط با پرستاری در استرالیا می کنند. متقاضیان ویزای پرستاری استرالیا باید با توجه به نوع تخصص و بررسی لیست مشاغل مورد نیاز مرتبط با پرستاری در استرالیا برای درخواست ویزای کار پرستاری استرالیا اقدام کنند. کار پرستاری در استرالیا در محدوده وسیعی از تخصص های این حرفه از قبیل: تکنولوژیست های جراحی، پرستاری اورژانس، مراقبت‌های ویژه ،پرستاری بهداشت روان، پرستاری بهداشت،پرستار سلامت روانی ،پرستاران رشد،پرستاری تومور شناسی،پرستار بالینی، پرستاران اطفال ، پرستاران معلولیت و توان‌بخشی و پرستاران سالمند،پزشک پرستار و غیره می باشد. متقاضیان مهاجرت کاری پرستاری در استرالیا باید با توجه به توانایی ها،سابقه کاری و نوع مدرک خود برای مناسب ترین تخصص پرستاری در استرالیا اقدام کنند. انتخاب مناسب ترین کد شغلی می تواند نقش بسزایی در موفقیت پرونده مهاجرت کاری پرستار به استرالیا داشته باشد.در زیر نمونه لیست برخی از کدهای شغلی تخصص پرستاران در استرالیا اشاره شده است. متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق کار پرستاری می توانند جهت انتخاب مناسب ترین کد شغلی از تجربه مشاورین و وکلای رسمی مهاجرت استرالیا استفاده نمایند. مشاورین موسسه یوکن استرالیا آماده ارائه مشاوره و راهنمایی پرستاران متقاضی اقامت استرالیا می باشند.

OccupationANZSCOListAssessing authority
Enrolled Nurse411411STSOLANMAC
Mothercraft Nurse411412ROLVETASSESS
Nurse Educator254211STSOLANMAC
Nurse Manager254311STSOLANMAC
Nurse Practitioner254411MLTSSLANMAC
Nurse Researcher254212STSOLANMAC
Registered Nurse)Aged Care)254412MLTSSLANMAC
Registered Nurse)Child and Family Health)254413MLTSSLANMAC
Registered Nurse)Community Health)254414MLTSSLANMAC
Registered Nurse )Critical Care and Emergency)254415MLTSSLANMAC
Registered Nurse)Developmental Disability)254416MLTSSLANMAC
Registered Nurse)Disability and Rehabilitation)254417MLTSSLANMAC
Registered Nurse)Medical Practice)254421MLTSSLANMAC
Registered Nurse)Medical)254418MLTSSLANMAC
Registered Nurse)Mental Health)254422MLTSSLANMAC
Registered Nurse)Paediatrics)254425MLTSSLANMAC
Registered Nurse)Perioperative)254423MLTSSLANMAC
Registered Nurse)Surgical)254424MLTSSLANMAC
Registered Nurses nec254499MLTSSLANMAC
Veterinary Nurse361311STSOLVETASSESS
Nursing Clinical Director134212MLTSSLANMAC
عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به معرفی جاب آفر و فرصت های شغلی در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

حقوق پرستاران در استرالیا

حقوق پرستاران یکی از موضوعات مهم متقاضیان اخذ ویزای تحصیلی استرالیا و همچنین مهاجرت کاری به استرالیا از طریق پرستاری می باشد. حقوق پرستاران در استرالیا بر اساس تخصص آنها، جایگاه سازمانی، مدرک تحصیلی، سابقه کار و مرکزی که در آن مشغول به کار هستند متغیر می باشد. متوسط حقوق و دستمزد پرستاران در استرالیا از ۶۵۰۰۰ دلار تا ۱۱۷۰۰۰ دلار ( به صورت سالیانه) با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم می باشد. در جدول زیر متوسط درآمد و حقوق پرستاران در استرالیا با توجه به نوع تخصص آن ها و جایگاه سازمانی شرح داده شده است.

درآمد و حقوق پرستاران در استرالیادلار استرالیا
پرستار مراقبت حاد۷۶,۸۰۰ AUD
دستیار مدیر پرستاری۱۰۷,۰۰۰ AUD
مدیر پرونده۹۷,۶۰۰ AUD
پرستار شرکت۶۱,۷۰۰ AUD
پرستار مراقبت‌های ویژه۷۸,۸۰۰ AUD
پرستار منطقه۷۱,۳۰۰ AUD
سرپرستار۷۸,۳۰۰ AUD
پرستار خانگی۶۸,۰۰۰ AUD
پرستار ثبت ICU76,200 AUD
متخصص پرستار انفورماتیک۷۹,۳۰۰ AUD
هماهنگ کننده MDS82,400 AUD
پرستار بهداشت روان۶۸,۹۰۰ AUD
پزشک پرستار نوزادان۸۲,۱۰۰ AUD
پرستار ماما۸۸,۴۰۰ AUD
پزشک پرستار۷۶,۴۰۰ AUD
کمک پرستار۶۸,۹۰۰ AUD
هماهنگ‌کننده امور پرستاری۸۳,۳۰۰ AUD
مدیریت پرستاری۱۰۴,۰۰۰ AUD
مربی خدمات پرستاری۸۱,۹۰۰ AUD
سرپرست پرستاری۸۷,۶۰۰ AUD
مشاور بهداشت حرفه‌ای۱۰۱,۰۰۰ AUD
کاردرمانگر۱۱۷,۰۰۰ AUD
کارمند پشتیبانی مسائل شخصی۵۷,۳۰۰ AUD
پرستار روانپزشکی۷۶,۳۰۰ AUD
مدیر تنفس۱۰۸,۰۰۰ AUD
پرستار مدرسه۶۸,۹۰۰ AUD
پرستار۷۵,۷۰۰ AUD
مدیر تالار سخنرانی۹۴,۷۰۰ AUD
استفاده از پرستار ناظر۷۱,۵۰۰ AUD

شرایط مهاجرت پرستاران به استرالیا

شرایط مهاجرت پرستاران به استرالیا با توجه به تخصص آن ها و نوع ویزای انتخابی متفاوت می باشد. این متقاضیان باید با توجه به نوع ویزای انتخابی اقدام به جمع آوری مدارک مورد نیاز ویزای پرستاری استرالیا نمایند. به صورت کلی مدارک مورد نیاز مهاجرت پرستاران به استرالیا به شرح زیر می باشد.

مدارک مورد نیاز مهاجرت پرستاران به استرالیا

  • معادل سازی مدرک پرستاری در استرالیا
  • پاسپورت معتبر
  • عکس پرسنلی
  • ترجمه رسمی شناسنامه متقاضی و اعضاء خانواده
  • ترجمه رسمی سند ازدواج ( جهت افراد متاهل)
  • گواهی سابقه کار
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • مدیکال چک
  • بیومتریک
  • تکمیل فرم های مربوط به ویزای انتخاب

همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد، متقاضیان مهاجرت کاری پرستار به استرالیا باید با انتخاب مناسب کد شغلی خود از طریق مشاغل مورد نیاز استرالیا، برای مناسب ترین ساب کلاس ویزا اقدام کنند. معمولا” اکثر تخصص های پرستاری را می توان در لیست مشاغل مورد نیاز MLTSSL استرالیا بررسی نمود. متقاضیان کار پرستاری در استرالیا که تخصص آن ها در این فهرست قرار داد باید برای ویزاهای ساب کلاس زیر اقدام کنند.

  • ویزای موقت آموزشی شغلی ( ساب کلاس ۴۰۷ )
  • ویزای موقت نیروی ماهر منطقه ای ( ساب کلاس ۴۸۹ )
  • ویزای موقت تحصیلات تکمیلی (ساب کلاس ۴۸۵ )
  • ویزای موقت کار نیروی ماهر ( ساب کلاس ۴۵۷)
  • ویزای دائم و مستقل نیروی ماهر (ساب کلاس ۱۸۹)
  • ویزای مهارتی (ساب کلاس ۱۹۰)
  • ویزای اسپانسری کارفرما ( ساب کلاس ۱۸۶)

برخی از تخصص های پرستاری در استرالیا در لیست مشاغل STSOL قرار دارند. به عنوان مثال تخصص های پرستاری استرالیا در شاخ های افرادی که تخصص پرستاری آن ها در این لیست می باشد می توانند با در نظر گرفتن دیگر شرایط خود برای یکی از ویزاهای ساب کلاس ۴۰۷، ۴۸۹ و ۴۵۷ اقدام کنند.

برای آشنایی بیشتر با فهرست STSOL و MLTSSL به لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا مراجعه نمایید.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی نحوه پیدا کردن کار در استرالیا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

هزینه مهاجرت پرستاران به استرالیا

هزینه مهاجرت پرستاران به استرالیا شامل هزینه جمع آوری مدارک مورد نیاز ویزای پرستاری، هزینه های دولتی پرونده مهاجرتی و در نهایت هزینه زندگی در استرالیا می باشد. هزینه مهاجرت پرستاران به استرالیا با توجه به نوع ویزایی که از طریق آن اقدام می کنند متغییر می باشد. متقاضیان ویزای کار پرستاری در استرالیا می توانند با انتخاب ویزای مناسب خود، هزینه دولتی آن ویزا را بررسی کنند. به طور کلی هزینه ویزاهای کار استرالیا با توجه به تعداد اعضاء خانواده به شرح زیر می باشد.

  • هزینه دولتی ویزا جهت متقاضی اصلی: ۴۰۴۵ دلار استرالیا
  • هزینه دولتی ویزا جهت همسر متقاضی: ۲۰۲۰ دلار استرالیا
  • هزینه دولتی ویزا جهت فرزند متقاضی: ۱۰۱۵دلار استرالیا

معادل سازی مدرک پرستاری در استرالیا

پرستاران متقاضی مهاجرت به استرالیا از طریق کار پرستاری باید ابتدا در سازمان ANMC که سازمان صادر کننده مجوز کار در استرالیا می باشد ثبت نام کنند. مهاجرت پرستاران به استرالیا و ثبت نام در سازمان فوق نیاز به معادل سازی مدرک پرستاری در استرالیا دارد. این افرد باید ابتدا آزمون RN پرستاری استرالیا را با موفقیت سپری کنند. شرکت در آزمون RN پرستاری استرالیا یکی از مراحل الزامی جهت معادل سازی مدرک پرستاری در استرالیا می باشد. پرستاری در استرالیا در دو سطح صورت می گیرد.

  • Registered Nurse: این دسته از پرستاران می توانند در تمامی زمینه های پرستاری مشغول به فعالیت شوند.
  • Enrolled Nurse: این گروه از پرستاران شامل افرادی است که مدرک کاردانی پرستاری هستند.میزان حقوق این پرستاران در استرالیا، از پرستاران Registered Nurse پایین تر است.

مدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت پرستاران به استرالیا

مهاجرت پرستاری بدون مدرک زبان به استرالیا امکان پذیر نمی باشد. مهاجرت پرستار به استرالیا نیاز به ارزیابی و معادل سازی مدرک پرستاری در استرالیا دارد که برای این منظور متقاضیان باید امتحان RN پرستاری در استرالیا را با موفقیت سپری نمایند. یکی از شروط شرکت در امتحان rn پرستاری استرالیا، داشتن مدرک آیلتس می باشد. مدرک زبان انگلیسی برای مهاجرت پرستاران به استرالیا و شرکت در آزمون پرستاران استرالیا، آیلتس نمره ۷ می باشد. با توجه به سختی مراحل کار در استرالیا به عنوان پرستار ثبت شده در استرالیا، یکی از راه های هموار کردن این مسیر اقدام برای تحصیل در رشته پرستاری در استرالیا می باشد.

تحصیل در رشته پرستاری در استرالیا

تحصیل در رشته پرستاری در استرالیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. دانشگاه های پرستاری استرالیا به دلیل داشتن استانداردهای بین المللی آموزشی، در بین بهترین دانشگاه های علوم پزشکی جهان قرار گرفته است. کمبود نیروی متخصص در حوزه بهداشت و درمان، موجب توجه ویژه به آموزش متخصصین و فارغ التحصیلان این رشته در استرالیا شده است. از طرفی از آنجایی که فعالیت در رشته پرستاری در استرالیا نیازمند ارزیابی مدرک تحصیلی داشته، فارغ التحصیلان دانشگاه های پرستاری استرالیا آسان تر می تواند این مراحل را طی نمایند. متقاضیان تحصیل پرستاری در استرالیا می توانند برای تحصیل در مقطع لیسانس وفوق لیسانس رشته پرستاری در استرالیا اقدام کنند. دوره های تخصصی مختلفی برای تحصیل پرستاری استرالیا در مقاطع مختلف وجود دارد که می توان از این دوره ها به اطفال، مراقبت های ویژه، آموزش، تحقیق، ارتقای سلامت و مدیریت اشاره کرد.

دانشجویان متقاضی تحصیل پرستاری در استرالیا باید با توجه به شرایط دانشگاه های پرستاری استرالیا برای اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه های معتبر استرالیا اقدام کنند. اخذ پذیرش تحصیلی برای تحصیل در رشته پرستاری در استرالیا نیاز به داشتم مدرک زبان می باشد. نمره مدرک زبان آیلتس مورد نیاز برای تحصیل در رشته پرستاری در استرالیا، حداقل ۶٫۵ می باشد. متقاضیان تحصیل رشته پرستاری در استرالیا پس از دریافت پذیرش تحصیلی، باید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام کنند. به صورت خلاصه مدارک مورد نیاز جهت درخواست ویزای تحصیلی پرستاری در استرالیا به شرح زیر می باشد.

  • پاسپورت معتبر
  • عکس پرسنلی
  • ترجمه آخرین مدرک تحصیلی
  • مدرک زبان آیلتس
  • ارائه نامه پذیرش تحصیلی معتبر
  • ارائه انگیزه نامه
  • تمکن مالی
  • نامه عدم سوء پیشیمه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • رسید پرداخت هزینه اپلیکیشن فی ویزا
  • تکمیل فرم های مربوط به درخواست ویزا

برخی از برترین دانشگاه های استرالیا جهت تصیل در رشته پرستاری در استرالیا به شرح زیر است.

نام دانشگاه استرالیارتبه دانشگاه در استرالیارتبه دانشگاه در جهان
دانشگاه سیدنی۲۸۴
دانشگاه ملبورن۳۸۹
دانشگاه کوئینزلند۴۱۲۷
دانشگاه موناش۶۱۶۰
دانشگاه آدلاید۷۱۷۰
دانشگاه Deakin9256
دانشگاه صنعتی سیدنی۱۱۲۸۵
دانشگاه گریفیت۱۵۳۹۳
دانشگاه صنعتی کوئینزلند۳۲۱۰۳۸
دانشگاه کاتولیک استرالیا۳۴۱۱۰۵

نحوه مهاجرت پرستار به استرالیا

نحوه مهاجرت کاری پرستار به استرالیا و اشتغال در شغل پرستاری در استرالیا با توجه به نوع ویزای انتخابی کمی متغیر است. به طور کلی مراحل رجیستر شدن پرستاران برای مهاجرت به استرالیا به شرح زیر می باشد.

  • شرکت در آزمون آیلتس و کسب نمره ۷ در هر چهار مهارت یا معادل آن در سایر آزمون ها
  • جمع آوری مدارک تحصیلی و سابقه شغلی و ارائه نمره زبان برای اداره ارزیاب توسط سازمان نظام پزشکی
  • دریافت نتیجه ارزیابی
  • در صورتی که نتیجه ارزیابی مثبت بود متقاضی در کلاسهای مربوط به رجیستر شدن پرستارن استرالیا شرکت می نماید. ( متقاضی جهت شرکت در کلاس های رجیستر شده پرستاران در استرالیا، ویزای موقت دریافت می کند.)
  • اتمام دوره و موفقیت در آن
  • رجیستر شده به عنوان پرستار در استرالیا
  • اقدام برای ویزای اقامت دائم استرالیا

مشاوره مهاجرت پرستاران به استرالیا از یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن با سال های تجربه در خصوص اخذ انواع ویزای کاری استرالیا از جمله ویزای کاری پرستاری و پزشکی و مهاجرت کاری پرستار به استرالیا، آماده ارائه خدمات مشاوره و انجام امورد مهاجرتی و اقامتی می باشد. همچنین دیگر خدمات موسسه یوکن استرالیا، انواع ویزاهای استرالیا از قبیل ویزای ازدواج استرالیا، ویزای اسکیل ورکر، ویزای سرمایه گذاری و ویزای والدین استرالیا می باشد. متقاضیان می توانند جهت دریافت ارزیابی رایگان شرایط خود، فرم ارزیابی رایگان را تکمیل و ارسال نمایند. مشاورین ما در اولین فرصت شرایط متقاضیان را بررسی و نتیجه را اطلاع رسانی خواهند نمود.

فرم ارزیابی رایگان
جهت ارزیابی رایگان شرایط خود و تکمیل فرم مربوطه، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

امتحان rn پرستاری استرالیا چیست؟

امتحان RN استرالیا، آزمونی جهت ارزیابی فرد به عنوان پرستار ثبت شده استرالیا
Register Nurse  می باشد.

آیا برای کار پرستاری در استرالیا نیاز به شرکت در آزمونی مخصوص پرستاران دارد ؟

بله ویزای پرستاری در استرالیا نیز همانند اغلب کشورهای دیگر نیاز به شرکت در امتحان پرستاران استرالیا می باشد.

حقوق پرستاری در استرالیا چقدر است ؟

درآمد و حقوق پرستاری در استرالیا با توجه به سابقه کار و تخصص آن ها از ۶۵۰۰۰ دلار تا ۱۱۷۰۰۰ دلار استرالیا به صورت سالیانه می باشد.

آیا استرالیا راحت ترین کشور برای مهاجرت پرستارن است؟

با توجه به حساسیت بالایی که مشاغل مرتبط با سلامت و بهداشت در کشورهای مختلف وجود دارد، کار در این حوزه نیازمند ارزیابی متقاضی و شرکت در آزمون های مربوطه و دریافت گواهی مربوطه می باشد

نحوه گرفتن اقامت استرالیا از طریق پرستاری چگونه است؟

متقاضیان مهاجرت و اقامت استرالیا از طریق پرستاری در ابتدا باید با بررسی ویزاهای کاری پرستاری استرالیا مناسب ترین ویزا را انتخاب کنند. این افراد پس از انجام تعهدات ویزا می توانند جهت دریافت اقامت دائم استرالیا اقدام کنند.

آیا برای مهاجرت پرستاری به استرالیا نیاز به ارزیابی و معادل سازی مدرک پرستاری در استرالیا می باشد؟

بله، معادل سازی مدرک پرستاری در استرالیا نیازمند معادل سازی و ارزیابی مدرک تحصیلی پرستاری در استرالیا می باشد.

هزینه مهاجرت کاری پرستار به استرالیا چقدر است؟

هزینه مهاجرت کاری پرستار به استرالیا شامل هزینه های مختلفی می باشد.هزینه مهاجرت کاری پرستار به استرالیا به دو دسته هزینه دولتی پرونده مهاجرت پرستاری به استرالیا و هزینه های جمع آوری مدارک شامل معادل سازی مدرک و هزینه مدرک rn استرالیا تقسیم بندی می شوند. هزینه دولتی مهاجرت کاری پرستار به استرالیا با توجه به تعداد اعضا خانواده از ۴۰۴۵ دلار استرالیا به بالا می باشد.

نحوه مهاجرت پرستار به استرالیا چگونه است؟

نحوه مهاجرت پرستار به استرالیا به طور خلاصه، شامل ارزیابی مدرک تحصیلی و شرکت در آزمون rn استرالیا و انتخاب ویزای کاری متناسب با شرایط متقاضی می باشد. متقاضی مهاجرت پرستاری به استرالیا باید مدرک آیلتس ۷ و یا معادل آن در دیگر آزمون های مورد قبول ویزا، ارائه نمایند.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

مهاجرت پزشکان به استرالیا در سال 2022
مهاجرت پزشکان به استرالیا در سال 2022
ویزای ورزشی استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ورزش
ویزای ورزشی استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ورزش