مهاجرت کاری به استرالیا

مهاجرت پزشکان به استرالیا

مهاجرت پزشکان به استرالیا در سال ۲۰۲۲

مهاجرت پزشکان به استرالیا در سال های اخیر با رشد چشمگیری همراه بوده است. نیاز استرالیا به پزشکان متخصص، روش های متنوع مهاجرت پزشکان به استرالیا با توجه به تخصص آن ها، درآمد پزشکان در استرالیا، تجربه مهاجرت پزشکان موفق به استرالیا و شرایط مناسب زندگی پزشکان در این کشور موجب جذب آن ها به این کشور شده است. از آن جا به همچنان تخصص های پزشکی همچنان در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا وجود دارد، پزشکات متقاضی اخذ اقامت استرالیا، با برنامه ریزی دقیق و اقدام در زمان مناسب موفق به مهاجرت به استرالیا خواهند شد. در این مقاله به عنوان راهنمای مهاجرت پزشکان به استرالیا، در خصوص نحوه مهاجرت پزشکان به استرالیا و مواردی از قبیل: شرایط مهاجرت پزشکان به استرالیا، شرایط سنی مهاجرت پزشکان متخصص به استرالیا، مهاجرت کاری پزشکان به استرالیا، روش های اقامت پزشکان در استرالیا، نحوه معادل سازی مدرک پزشکی در استرالیا، نحوه اخذ ویزای پزشکان استرالیا، شرایط پزشکان ایرانی در استرالیا و استرالیا به عنوان راحت ترین کشور برای مهاجرت پزشکان، خواهیم پرداخت.

پزشکان در استرالیا

با توجه به آمار اعلام شده، استرالیا جهت تکمیل نیازهای پزشکی، بهداشتی و درمانی خود تا سال ۲۰۲۵ تصمیم به پذیرش پزشکان متخصص با توجه به کمبودهای منطقه ای خود دارد. استرالیا دومین کشور از نظر سطح درآمد پزشکی در دنیا می باشد. حداقل درآمد پزشکان در استرالیا، ۹۵ هزار دلار می باشد. این درآمد برای پزشکان متخصص در استرالیا می تواند تا حدود ۴۷۰هزار دلار افزایش یابد.

پزشکان متقاضی اقامت پزشکی در استرالیا، در ابتدا باید اعتبار مدرک دانشگاهی که از آن فارغ التحصیل شده اند را در استرالیا بررسی نمایند. برای این منظور این افراد می توانند به وب سایت wdoms.org مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: شرایط دریافت ویزای تحصیلی استرالیا در سال ۲۰۲۲

درآمد پزشکان در استرالیا

درامد پزشکان در استرالیا با توجه به عواملی از قبیل نوع تخصص، سابقه کاری و مرکزی که پزشکان در استرالیا مشغول فعالیت می باشند متغیر است. به عنوان نمونه، درآمد پزشک اورژانس در استرالیا به صورت سالیانه در حدود ۱۵۰ هزار دلار استرالیا، درآمد پزشکان عمومی در استرالیا در حدود ۲۵۰ هزار دلار استرالیا و درآمد پزشکان متخصص در استرالیا ۳۵۰ هزار دلار سالیانه می باشد.

پزشکان در استرالیامیزان حقوق و درآمد پزشکان در استرالیا (دلار استرالیا)
پزشکان متخصص بیهوشی ۲۷۰٫۰۰۰ دلار سالیانه
پزشکان متخصص رادیولوژی ۳۶۰٫۰۰۰ دلار سالیانه
پزشکان متخصص پوست و مو ۳۷۰٫۰۰۰ دلار سالیانه
پزشکان متخصص جراحی عمومی ۳۷۵٫۰۰۰ دلار سالیانه
پزشکان متخصص جراحی زیبایی ۴۱۶٫۰۰۰ دلار سالیانه
پزشکان متخصص ارولوژی ۴۲۵٫۰۰۰ دلار سالیانه
پزشکان متخصص گوارش۴۴۲٫۰۰۰ دلار سالیانه
پزشکان متخصص قلب و عروق ۴۶۰٫۰۰۰ دلار سالیانه

شرایط مهاجرت پزشکان به استرالیا

شرایط مهاجرت پزشکان به استرالیا و متخصص هایی که تمایل به کار پزشکی در استرالیا دارند، از دیگر روش های مهاجرتی که برای متخصصین فنی تنظیم است کمی مشکل تر است. به طور خلاصه مسیر مشخص شده اولیه برای پزشکان ایرانی در استرالیا، جهت رجیستر و ثبت مدرک خود در استرالیا به شرح زیر می باشد. پزشکان ایرانی جهت دریافت مجوزهای کار پزشکی در استرالیا با شرایط زیر را داشته باشند.

  • داشتن مدرک زبان: داشتن مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره ۷ ، همچنی آزمون OET نیز آزمون زبانی است که برای پزشکان طراحی شده و می توانید در این آزمون نیز شرکت نمایید.
  • تجربه کار پزشکی: تجربه کار پزشکی مورد پذیرش در استرالیا، به صورت حداقل ۱۲ ماه به صورت تمام وقت در ۳ سال گذشته
  • عدم سوء پیشینه: پزشکان متقاضی کار پزشکی در استرالیا همچنین باید از هر کشوری که ببشتر از ۶ ماه در آن زندگی و اقامت داشته اند نسبت به دریافت نامه عدم سوء پیشینه اقدام کنند.
  • مدرک پزشکی معتبر: داشتن مدرک پزشکی معتبر و دریافت شده از موسسات آموزشی مورد پذری شدر استرالیا.
  • سن: شرایط سنی مهاجرت پزشکان به استرالیا برای گرفتن مجوز حداکثر ۴۵ سال سن

روشهای مهاجرت پزشکان به استرالیا

اقامت پزشکی در استرالیا از طریق روش های زیر امکان پذیر است.

  • مهاجرت پزشکی به استرالیا از روش پزشک عمومی
  • مهاجرت پزشکی به استرالیا به عنوان مدیر درمانگاه
  • مهاجرت پزشکان متخصص به استرالیا

شرایط و نحوه مهاجرت پزشکان به استرالیا با توجه به روش انتخابی متغیر می باشد. مهاجرت پزشک عمومی به استرالیا به صورت خلاصه به شکل زیر صورت می گیرد.

با روش‌های مهاجرت پزشکان به کانادا نیز آشنا شوید

روش مهاجرت پزشک عمومی به استرالیا

متقاضیان کار پزشکی در استرالیا به عنوان پزشک عمومی از دو روش زیر جهت اخذ ویزای پزشکی استرالیا اقدام می کنند.

مهاجرت پزشک عمومی به استرالیا AMC examinations stream

  • متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق پزشکی در ابتدا برای ارزیابی مدارک خود در AMC اقدام می کنند.
  • آزمون های را سپری AMC، CAT، MC می کنند.
  • پس از سپری کردن آزمون کلینیکال AMC و موفقیت در آن، جهت دریافت گواهی درخواست می دهند.
  • متقاضیان باید یک جاب آفر دریافت نمایند.
  • اقدام جهت رجیستریشن موقت در AMB
  • این پزشکان پس از تایید شدن توسط AMB، دوازده ماه تحت نظر سوپروایزر فعالیت می نمایند

افرادی که دیرتر آزمون کلینیکال را سپری می کنند، مسیر زیر را در پیش می گیرند.

  • متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق پزشکی در ابتدا برای ارزیابی مدارک خود در AMC اقدام می کنند.
  • آزمون های را سپری CAT، MC می کنند.
  • متقاضیان باید یک جاب آفر دریافت نمایند.
  • اقدام جهت رجیستریشن موقت در AMB
  • این پزشکان پس از تایید شدن توسط AMB ، دوازده ماه تحت نظر سوپروایزر فعالیت می نمایند.
  • این افراد در طول دوره ۱۲ ماه ای که تحت نظارت فعالیت می کنند می توانند در آزمون کلینیکال AMC شرکت کرده و گواهی لازم را دریافت نمایند.

مهاجرت پزشک عمومی به استرالیا workplace-based assessment stream

متقاضیان ویزای پزشکان استرالیا به عنوان پزشک عمومی، در این روش باید مسیر زیر را سپری نمایند.

  • متقاضیان در ابتدا برای ارزیابی مدارک خود در AMC اقدام می کنند.
  • آزمون های را سپری AMC، CAT، MC می کنند.
  • متقاضیان باید یک جاب آفر دریافت نمایند.
  • اقدام جهت رجیستریشن موقت در AMB
  • این افراد پس از تایید شدن توسط AMB، دوازده ماه تحت نظر سوپروایزر فعالیت می نمایند
  • این پزشکان سپس می توانند در حین گذراندن دوازده ماه کار تحت نظارت، در محل کار خود و در حین کار ارزیابی شده و جهت دریافت گواهی AMC اقدام کنند.

متقاضیان مهاجرت کاری به استرالیا از طریق رشته پزشکی باید به این نکته توجه داشته باشند که، قبل از آن که برای ویزای پزشکی استرالیا و یا رجیستر شدن اقدام کنند، جاب آفر خود را در استرالیا گرفته باشند. (افرادی که به عنوان پزشک متخصص موفق به گرفتن رجیستریش خود شوند نیازی دریافت جاب آفر استرالیا در ابتدا نخواهند داشت.)
همچنین پزشکان ایرانی باید توجه داشته باشند که حتی در صورت داشتن سابقه کار در ایران، رجیستری اولیه در استرالیا موقت خواهد بود( به جز پزشکان متخصص).
اکثر پزشکان متقاضیان اقامت پزشکان در استرالیا، به جز پزشکان کشورهای امریکا، نیوزیلند، ایرلند، کانادا و بریتانیا، باید برای رجیستر شدن مدرک پزشکی خود در استرالیا در آزمون های کتبی AMC، CAT، MCQ و همچنین آزمون کلینیکال AMC شرکت نمایند که توسط شورای پزشکی استرالیا یا همان AMC (Australian Medical Council) برگزار می شوند.
البته در برخی موارد ممکن است ارزیابی در محل کار و یا Workplace based Assessment جایگزین آزمون کلینیکال شود.

نحوه مهاجرت پزشکان متخصص به استرالیا

مهاجرت پزشکان متخصص به استرالیا نیز در ابتدا با ارزیابی مدارک پزشکی صورت می گیرد. پروسه ارزیابی پزشکان متخصص در استرالیا با توجه به نوع تخصص آن ها متفاوت می باشد. پزشکان متخصص نیازی به انجام PESCI نداشته و نتیجه ارزیابی آن ها منجر به رجیستریشن موقت و یا رجیستر تخصص آن ها می گردد.

هزینه مهاجرت پزشکان به استرالیا

هزینه مهاجرت پزشکان به استرالیا با توجه به روش انتخابی و نوع ویزای پزشکی استرالیا متغیر می باشد. هزینه های عمومی مهاجرت پزشکان به استرالیا به شرح زیر می باشد.

هزینه مهاجرت پزشکی استرالیادلار استرالیا
هزینه شورای پزشکی استرالیا ۵۰۰ دلار
ثبت نام در EPIC و بررسی یک مدرک ابتدایی۳۰۰ دلار
هزینه ثبت نام هیئت پزشکی استرالیا برای ثبت نام موقت۳۸۲ دلار
هزینه درخواست هیئت پزشکی برای ثبت نام متخصص یا عمومی۷۶۴ دلار
هزینه ثبت نام موقت هیئت پزشکی۳۸۲ دلار
هزینه ثبت نام عمومی یا متخصص هیئت پزشکی۷۶۴ دلار
هزینه های ارزیابی متخصص کالج۶٫۰۰۰ تا ۱۱٫۰۰۰ دلار
هزینه های قرار دادن کالج (برای دوره نظارت)۸٫۰۰۰ تا ۲۴٫۰۰۰ دلار

متقاضیان ویزای پزشکان استرالیا، علاوه بر هزینه های فوق هزینه دولتی ویزای استرالیا را نیز خواهند داشت. هزینه ویزای پزشکان استرالیا با توجه به ساب کلاس ویزا متغیر می باشد.

معادل سازی مدرک پزشکی ایران به استرالیا

معادل سازی مدرک پزشکی در استرالیا، نیاز به سپری کردن آزمون AMC دارد. پزشکانی که فارغ التحصیل دانشگاه های پزشکی خارج از استرالیا هستند، با سپری کردن این آزمون می توانند مراحل اخذ مجور کار در سیستم بهداشت و در مان استرالیا را شروع نمایند. آزمون فوق در دو مرحله انجام می گردد. مرحله اول آزمون معادل سازی مدرک پزشکی در استرالیا به صورت تئوری می باشد. این آزمون علاوه بر استرالیا در کشورهای دیگر نیز برگزار می گردد. مرجله دوم آزمون معادل سازی مدرک پزشکی در استرالیا، فقط در کشور استرالیا برگزار می گردد. در این مرحله مهارت های علمی پزشکان مورد بررسی قرار می گیرد. جهت شرکت در آزمون معادل سازی مدرک پزشکی در استرالیا نیاز به شرکا در آزمون های زبان مورد پذیر است. آزمون زبان برای مهاجرت پزشکان به استرالیا IELTS ، PTE، OET ،TOEFL iBT و غیره می باشد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

متقاضیان اخذ ویزای پزشکی استرالیا می توانند در صورت داشتن شرایط لازم، در دوره هایی که جهت آمادگی شرکت در آزمون معادل سازی مدرک پزشکی در استرالیا پذیرفته می شود، شرکت کنند. دوره های آمادگی این آزمون در برخی از دانشگاه های معتبر استرالیا از جمله موناش برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: بررسی کامل نحوه اخذ ویزای همراه استرالیا

آزمون زبان برای مهاجرت پزشکان به استرالیا

همانطور که در بالا اشاره شد مهاجرت به استرالیا برای پزشکان نیازمند شرکت در آزمون زبان می باشد. آزمون های زبان مورد پذیرش جهت مهاجرت پزشکان به استرالیا و حداقل نمره لازم در این آزمون های به شرح زیر می باشد.

نوع آزمون برای مهاجرت پزشکی استرالیاحداقل نمره
IELTS7
TOEFL iBTL24 ,R24, W27, S23
PTE Academic65
OETB
Cambridge C1185

تجربه کاری پزشکان برای مهاجرت به استرالیا

ویزای پزشکان استرالیا

تجربه کاری پزشکان برای مهاجرت به استرالیا کی از ملزومات شروع این مسیر می باشد. همانطور که قبلا” هم به آن اشاره شد در مراحل مختلف پزشکان باید در آزمون های تدارک دیده در این مسیر شرکت نمایند. برای معادل سازی مدرک پزشکان در استرالیا نیز نیاز به سپری کردن این آزمون ها می باشد. برای موفقیت در این آزمون های نیاز به داشتن تجربه کاری پزشکی می باشد. همچنین برای اقدام جهت ویزای کار پزشکی در استرالیا ، با توجه به نوع شرایط ویزای انتخابی پزشکان باید سابقه کار پزشکی داشته باشند. اقدام جهت اخذ ویزای پزشکی استرالیا بدون سابقه کار میسر نمی باشد. دانشجویان بین المللی که تمایل به تحصیل در رشته پزشکی در استرالیا دارند، می توانند با ادامه تحصیل در استرالیا، مسیر اخذ اقامت پزشکی در استرالیا را هموار سازند.

برنامه های مهاجرت به استرالیا برای مشاغل پزشکی

مهاجرت کاری پزشکان به استرالیا از طریق ویزای پزشکی استرالیا در ساب کلاس های متنوعی ارائه می گردد. در حقیقت این ویزاهای استرالیا دارای لیست مشاغل مورد نیازی می باشند که متخصصان حوزه سلامت، بهدشت و درمان نیز در این فهرست می باشند. برخی از برنامه مهاجرت پزشکان به استرالیا به شرح زیر است.

  • ویزای ساب کلاس ۱۸۹ و ۱۹۰ Skilled Independent & State Nominated Skilled
  • ویزای ساب کلاس ۴۹۱ Skilled Work Regional provisional
  • ویزای ساب کلاس Employer Nomination Scheme 186
  • ویزای ساب کلاس ۴۹۴ Skilled Employer Sponsored
  • ویزای ساب کلاس ۱۸۷ Regional Sponsored Migration Scheme

متقاضیان ویزای پزشکی استرالیا باید به این نکته توجه داشته باشند که تخصص های پزشکی مورد تقاضای استرالیا در طول سال به روز رسانی و تغییر می کند. به همین منظور بهترین گزینه برای انتخاب مناسب تری ویزای پزشکی استرالیا، مشاوره با متخصصین و مشاورین مهاجرتی و اقامتی استرالیا می باشد. مشاورین موسسه یوکن استرالیا آماده راهنمایی و ارزیابی شرایط متقاضیان می باشند.

برنامه مهاجرت پزشکان به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در استرالیا یکی دیگر از برنامه مهاجرت پزشکان به استرالیا می باشد. پزشکانی که تمایل به شرکت در آزمون های تدارک دیده شده جهت اخذ موجز کار پزشکی در استرالیا را ندارند، می توانند با انتخاب مسیر سرمایه گذاری در استرالیا جهت مهاجرت به این کشور اقدام کنند. استرالیا دارای ویزاهای مختلف سرمایه گذاری و ویزای کار آفرینی می باشد. متقاضیان می توانند متناسب با شرایط خود یکی از مناسب ترین روش های مهاجرتی را برای خود انتخاب کنند. میزان دارایی و سرمایه لازم در ویزاهای مختلف سرمایه گذاری و ویزای کار آفرینی استرالیا متغیر می باشد. پزشکانی که از طریق سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت می کنند، همچنان مجوز کار در رشته پزشکی در استرالیا را نخواهند داشت. مگر اینکه مراحل اخذ مجوز کار پزشکی در استرالیا را با موفقیت طی نمایند.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری
جهت بررسی راه های سرمایه گذاری در استرالیا، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مهاجرت دانشجوی پزشکی به استرالیا

وجود دانشگاه های تراز اول و پیشرو در استرالیا در حوزه سلامت، بهداشت و درمانپف سالیانه تعداد زیادی از دانشجویان علاقه مند به رشته پزشکی در استرالیا را جذب این کشور می کند. فارغ التحصیلان رشته پزشکی در استرالیا با قرار گرفتن در محیط و آشنایی با روند اخذ مجوز پزشکی در استرالیا، ضمن تحصیل در این رشته خود را برای شرکت در آزمون های مورد نیاز جهت فعالیت در این حرفه نیز آماده می کنند. تحصیل در رشته پزشکی در استرالیا به دو روش زیر امکانپذیر است.

ورود مستقیم پزشکی در استرالیا

متقاضیان ورود مستقیم پزشکی در استرالیا باید معدل بالا، آیلتس مورد نیاز برای تخصیل در این رشته متناسب با دانشگاه انتخابی و همچنین رزومه تحصیلی قوی داشته باشند. شرکت در آزمون ISAT از دیگر الزامات این روش می باشد.

آزمون International Student Admission Test که به اختصار ISAT نامیده می شود، یک آزمون سه ساعته کامپیوتری می باشد که توسط شورای تحقیقات تحصیلی استرالیا ( ASER ) برای سنجش توانایی دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل به صورت مستقیم در رشته پزشکی دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.

ورود غیرمستقیم پزشکی در استرالیا

در این روش متقاضیان باید در ابتدا یک دوره کارشناسی مرتبط از قبیل Medical Science را سپری کنند و سپس برای ادامه تحصیل در Doctor of Medicine اقدام نمایند. این دانشجویان برای ادامه تحصیل در Doctor of Medicine باید حداقل معدل ۵٫۵ و همچنین در آزمون GAMSAT نمره ۵۰ را کسب نمایند.

آزمون The Graduate Australian Medical School Admissions که به اختصار GAMSAT نامیده می شود برای ورود به رشته پزشکی و دندانپزشکی به صورت غیر مستقیم تدارک دیده شده است.

خدمات یوکن در مهاجرت پزشکان به استرالیا

موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا، با سال ها تجربه در خصوص انواع ویزاهای استرالیا از جمله ویزای پزشکی و مهاجرتی استرالیا، ویزای اسکیل ورکر استرالیا، ویزای سرمایه گذاری و … آماده ارائه خدمات مشاوره، ارزیابی شرایط متقاضیان و اپلای پرونده های مهاجرتی می باشد. متقاضیان می توانند جهت ارزیابی شرایط خود با شماره های موجود در وب سایت یوکن تماس گرفته و یا فرم ارزیابی مهاجرتی رایگان را تکمیل نمایند. مشاورین ما در اولین فرصت شرایط متقاضیان را بررسی و نتیجه را اعلام خواهند کرد.

فرم ارزیابی رایگان
جهت ارزیابی رایگان شرایط خود و تکمیل فرم مربوطه، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه مهاجرت پزشکان به استرالیا چگونه است؟

نحوه مهاجرت پزشکان به استرالیا با توجه به ویزاهای مختلف پزشکی استرالیا متفاوت می باشد. به طور کلی متقاضیان کار پزشکی در استرالیا باید در ابتدا مدارک پزشکی خود را معادل سازی و ارزیابی نمایند و در آزمون های مختلفی که در این خصوص برای آن ها تدارک دیده شده شرکت نمایند.

روش های مهاجرت کاری پزشکان به استرالیا چیست؟

استرالیا دارای ویزاهای متنوعی برای مهاجرت از طریق کار و تخصص می باشد. برخی از ویزاهای کاری استرالیا دارای مشاغل مورد نیاز است. متقاضیان مهاجرت کاری پزشکان به استرالیا می توانند با بررسی لیست مشاغل پزشکی مورد نیاز ویزاهای استرالیا، جهت مهاجرت و اخذ اقامت اقدام کنند.

شرایط اقامت پزشکان در استرالیا چگونه است؟

شرایط اقامت پزشکان در استرالیا با توجه به نوع ویزای انتخاب متفاوت است. برخی از ویزاها از همان ابتدا به متقاضی اقامت دائم PR ارائه می کند و برخی دیگر ویزای موقت می باشند. دارندگان ویزای موقت پزشکان استرالیا، پس از انجام تعهدات ویزا، می توانند جهت اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

شرایط سنی مهاجرت پزشکان به استرالیا چیست؟

با توجه به شرایط مهاجرت پزشکان به استرالیا در برنامه های مختلف مهاجرتی، شرایط سنی مهاجرت پزشکان به استرالیا حداکثر ۴۵ سال می باشد.

آیا برای مهاجرت پزشکان ایرانی در استرالیا نیزا به جاب آفر است؟

بله همه متقاضیان مهاجرت پزشکی استرالیا، همینطور پزشکان ایرانی در استرالیا نیاز به جاب آفر می باشد.

آیا استرالیا جزو کشورهایی که مدرک پزشکی ایران را قبول دارند می باشد؟

بله استرالیا مدارک پزشکی ایران را می پذیرد. متقاضیان باید جهت آگاهی از این موضوع نام دانشگاه خود را در فهرست دانشگاه های مورد پذیرش پزشکی استرالیا بررسی نمایند. ولی درنهایت استرالیا برای ارائه مجوز کار به پزشکان بین المللی، آزمون هایی را تدارک دیده است. پزشکان جهت کار پزشکی در استرالیا باید این آزمون ها را سپری نمایند.

بهترین راهنمای مهاجرت پزشکان به استرالیا را کجا می توان جستجو کرد؟

با توجه به تغییرات قوانین مهاجرتی استرالیا در طوب سال، مناسب ترین و به روز ترین مرجع و بهترین راهنمای مهاجرت پزشکان به استرالیا وب سایت اداره مهاجرت این کشور می باشد.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

ویزای گلوبال تلنت استرالیا یا ویزای نخبگان استرالیا (ویزا 858 استرالیا)
ویزای گلوبال تلنت استرالیا یا ویزای نخبگان استرالیا (ویزا 858 استرالیا)
مهاجرت پرستاران به استرالیا در سال 2022
مهاجرت پرستاران به استرالیا در سال 2022