استرالیا

اعزام دانشجو به استرالیا

اعزام دانشجو به استرالیا ؛ راهنمای کامل شرایط و مراحل

اعزام دانشجو به استرالیا و جستجوی بهترین موسسه اعزام دانشجو به استرالیا همواره یکی از موضوعات مورد توجه دانشجویان بین المللی می باشد. با نگاهی به رتبه بندی دانشگاه های جهان می توان دریافت که تعداد زیادی از دانشگاه های استرالیا جزء ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند. دانشگاه های ملبورن، کوئینزلند، موناش، ملی استرالیا، سیدنی، نیوساث ولز و استرالیای غربی از جمله این موارد به شمار می روند. همین موضوع کافی است تا بسیاری از افراد از سراسر جهان مشتاق تحصیل در استرالیا باشند. متقاضیان در رابطه با این موضوع سوالات بسیاری مطرح شده است. سوالاتی نظیر: شرایط اعزام دانشجو به استرالیا، معتبرترین موسسه اعزام دانشجو به استرالیا. به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی تمامی نکات پیرامون اعزام دانشجو به استرالیا در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین مراحل اعزام دانشجو به استرالیا، مدارک لازم برای اعزام دانشجو به استرالیا، اعزام دانشجو پزشکی به استرالیا می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تا پایان همراه باشید.

شرایط اعزام دانشجو به استرالیا

پیش ‌از ارائه نکاتی در خصوص مراحل اعزام دانشجو به استرالیا، بهتر است کمی با شرایط استرالیا آشنا شوید. سالانه افراد بسیار زیادی تصمیم مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل را می‌گیرند. استرالیا به دلیل شرایط آب و هوایی، اقتصاد، فرصت های شغلیکه دارد به یکی از مقاصد مهم مهاجرتی تبدیل شده است. این کشور در قاره اقیانوسیه (نیمکره جنوبی زمین) واقع شده است. استرالیا به لحاظ مساحت با ۷۶۹۲۰۲۴ مترمربع عنوان ششمین کشور بزرگ جهان را با خود یدک می کشد. جمعیت این کشور نیز بالغ ‌بر ۲۴ میلیون نفر است. جمعیت به صورت یکسان در کل پهنه استرالیا پراکنده نیست. بلکه حدود ۸۰ درصد جمعیت آن ساکن ساحل شرقی هستند. شهرهای ملبورن، سیدنی، آدلاید، بریزبن، کانبرا، پرت و ویکتوریا از جمله شهرهای پرجمعیت استرالیا و همچنین جز بهترین شهرهای استرالیا برای ایرانیان به شمار می ‌روند. با مقایسه ‌ای بین تعداد ساکنان و مساحت می ‌توان به تراکم پایین جمعیتی در استرالیا پی ‌برد. طبق آمارهای ارائه ‌شده تراکم جمعیت این کشور حدود ۲/۶ نفر در کیلومترمربع است. همین موضوع موجب شده تا دولت استرالیا با برنامه های مختلف مهاجرتی پذیرای مهاجران از سراسر جهان باشد. اعزام دانشجو به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی یکی از این برنامه ‌ها است. استرالیا یکی از مهم ترین و برترین مقاصد برای مهاجرت دانشجویان به شمار می رود.

سالانه تقاضای زیادی از طرف دانشجویان سراسر جهان برای ادامه تحصیل در استرالیا برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا در بهترین دانشگاه‌های استرالیا ارسال می گردد. عوامل مختلفی در این موضوع نقش دارد که از جمله آنها می توان به رنکینگ بالای دانشگاه های استرالیا اشاره کرد. تعداد زیادی از دانشگاه های برتر جهان در استرالیا واقع شده است. همین موضوع نام استرالیا را در بین ۵ مقصد برتر برای مهاجرت دانشجویان قرار می دهد. دانشگاه ملبورن، کوئینزلند، موناش، ملی استرالیا، سیدنی، نیوساث ولز و استرالیای غربی از جمله این موارد به شمار می روند. رتبه این دانشگاه ها طبق رده بندی QS به ترتیب برابر ۴۱، ۵۴، ۷۳، ۷۶، ۸۰، ۹۴ و ۹۹ است. سیستم آموزشی پیشرفته و استاندارد، تنوع رشته و احتمال بالای یافتن شغل مناسب بعد از فارغ التحصیلی نیز در علاقه دانشجویان برای ورود به دانشگاه های استرالیا نقش دارد. سایر دلایل محبوبیت اعزام دانشجو به استرالیا در موارد زیر خلاصه شده است:

  • زندگی در یک کشور مدرن و پیشرفته برای همه می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد.
  • با توجه به این که استرالیا در رتبه چهاردهم جهان به ‌لحاظ قدرت اقتصادی دارد افرادی که برای تحصیل به آن جا مراجعه می کنند می توانند در زمینه اقتصادی نیز فعالیت داشته باشند.
  • به لحاظ سرانه درآمد، ساکنان استرالیا در رتبه دهم جهان قرار دارد. به همین دلیل اغلب دانشجویان امیدوار هستند که بتوانند بعد از اتمام تحصیل خود و در صورت داشتن شرایط کافی به عنوان یک کارمند مشغول به کار شوند.
  • بهترین روش ‌های آموزشی در مدارس و دانشگاه ‌های این کشور به کار گرفته می شود. به همین دلیل دانشجویان و دانش آموزان می توانند از بالاترین سطح آموزش بهره مند شوند.

اما توجه به این نکته بسیار حائز اهمیت است که با توجه به این که هزینه های تحصیل در استرالیا نسبتا بالا است، داشتن تمکن مالی از اصلی ترین شرایط اعزام دانشجو به استرالیا است. زیرا تحصیل در این کشور به نسبت گران است و متقاضیان باید از عهده تامین مخارج تحصیل و هزینه زندگی در استرالیا برآیند. علاوه بر این تحصیل در استرالیا بدون داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر امکان پذیر نیست.

در برخی موارد از افرادی که برای تحصیل وارد کشور استرالیا می شوند، مصاحبه انجام می شود. افرادی که نتوانند در این محاسبه امتیاز کافی را به دست بیاورند نمی توانند برای تحصیل در استرالیا اقدام نمایند.

مراحل اعزام دانشجو به استرالیا

یکی از سوالات رایج افرادی که تصمیم دارند به استرالیا به عنوان دانشجو مهاجرت کنند این است که مراحل اعزام دانشجو به استرالیا چیست؟ متاسفانه بیشتر افراد به دلیل نداشتن اطلاعات کافی در این زمینه با مشکل روبرو می شوند. در رابطه با اعزام دانشجو به استرالیا آگاهی از قوانین و مقررات مهاجرتی این کشور الزامی است. زیرا هر گونه خطا و اشتباه در فرایند اخذ پذیرش از دانشگاه و دریافت ویزای تحصیلی استرالیا، موجب رد درخواست و هدر رفتن هزینه و فرصت متقاضی می ‌شود. به ‌همین منظور بهتر است به جای ارائه درخواست فردی، این کار از طریق بهترین مؤسسه اعزام دانشجو به استرالیا پیگیری شود. این مؤسسات به ‌صورت لحظه ای قوانین و مقررات مهاجرتی را زیر نظر داشته و تمامی تغییرات را اعمال می کنند. مراحل اعزام دانشجو به خارج کشور برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا (خواه به ‌صورت فردی یا زیر نظر بهترین مشاور مهاجرتی) در موارد زیر خلاصه شده است:

  • انتخاب دانشگاه متناسب با رزومه و مدارک تحصیلی متقاضی
  • ارسال درخواست پذیرش برای دانشگاه مورد نظر
  • دریافت پذیرش از دانشگاه مقصد بعد از پرداخت شهریه
  • ثبت نام الکترونیکی و گرفتن تأییدیه
  • ارائه درخواست به سفارت استرالیا برای دریافت ویزای تحصیلی

مدارک لازم برای اعزام دانشجو به استرالیا

یکی از مراحل مهم مهاجرت به استرالیا تهیه مدارک لازم است. هر گونه ایراد در مدارک باعث خواهد شد تا دریافت پذیرش از دانشگاه ها با مشکل مواجه شود. مدارک مورد نیاز برای اعزام دانشجو به استرالیا و اخذ ویزای استرالیا در دو بخش خلاصه می ‌شود. بخشی از این مدارک برای ارسال به دانشگاه و گرفتن پذیرش مورد نیاز است. ارائه ترجمه شده ریز نمرات، مدرک تحصیلی، مدارک هویتی، مدرک زبان و فرم درخواست پذیرش در این مرحله الزامی است. بخش دیگری از مدارک برای اخذ ویزای تحصیلی استرالیا مورد استفاده قرار می گیرد. مدارک مورد نیاز برای ارسال به اداره مهاجرت استرالیا عبارتند از:

  • عکس پرسنلی
  • انگیزه نامه
  • گذرنامه معتبر
  • گواهی سلامت
  • گواهی پذیرش از دانشگاه
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • گواهی تمکن مالی تحصیلی (پرینت حساب)
  • ECOE یا گواهی الکترونیکی ثبت نام
  • مدرک تحصیلی به ‌همراه ریز نمرات ترجمه شده
  • گواهی زبان انگلیسی معتبر (سطح متناسب با دانشگاه و مقطع تحصیلی تعیین می شود)

اعزام دانشجو به استرالیا در مقطع کارشناسی

اعزام دانشجو به استرالیا در مقطع لیسانس و جستجوی بهترین موسسه اعزام دانشجو به استرالیا، از موضوعات مورد بررسی دانشجویان متقاضی این مقطع تحصیلی می باشد. دوره لیسانس یا کارشناسی در استرالیا برحسب رشته تحصیلی ۳ الی ۴ سال به طول می انجامد. شرایط و مدارک مورد نیاز برای اعزام دانشجو به استرالیا در این مقطع بسته به نوع دانشگاه متفاوت است؛ به ‌عنوان مثال بعضی دانشگاه ها برای پذیرش دانشجویان آزمون ورودی را ملاک قرار می ‌دهند. اما بعضی دیگر معدل را در نظر می گیرند. درهر صورت ارائه مدرک دیپلم دوازده ‌ساله و مدرک زبان معتبر برای پذیرش در دوره کارشناسی ضرورت دارد. حداقل سطح زبان انگلیسی برای پذیرش در دوره کارشناسی آیلتس با حداقل نمره ۶ (یا معادل آن در سایر آزمون ‌ها) است. حداقل معدل نیز ۱۵ نظر گرفته می شود. البته هیچ ‌گونه جای نگرانی نیست. زیرا فرصت برای افراد با معدل پایین ‌تر از ۱۵ نیز فراهم است. این افراد باید پیش از دانشگاه در دوره فاندیشن شرکت کرده تا آمادگی لازم را کسب کنند. متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه های استرالیا می ‌توانند برای کمک به هزینه های تحصیل، کار پاره وقت (۲۰ در ساعت در هفته) انجام دهند. همچنین همراه داشتن همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال به کمک ویزای همراه امکان ‌پذیر است.

فرصت های شغلی استرالیا در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی جاب آفر و فرصت های شغلی استرالیا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

اعزام دانشجو به استرالیا در مقطع کارشناسی ‌ارشد

اعزام دانشجویه استرالیا در مقطع فوق لیسانس و جستجوی بهترین موسسه اعزام دانشجو به استرالیا، نیز مورد برررسی دانشجویان متقاضی این مقطع تحصیلی است. دانشگاه های استرالیا به واسطه جایگاه عالی در رتبه ‌بندی های جهانی فرصت بی ‌نظیری را برای تحصیل دانشجویان تحصیلات تکمیلی فراهم ساخته است. به ‌همین دلیل تقاضا از سراسر جهان برای شرکت در این دوره از جمله کارشناسی ‌ارشد بسیار زیاد ارزیابی می ‌شود. مهم ترین شرایط اعزام دانشجو به استرالیا در این مقطع، ارائه مدرک کارشناسی از دانشگاه معتبر و دیپلم دوازده ساله است. همچنین داشتن مدرک زبان معتبر با نمره ۵/۶ الی ۷ (یا معادل آن در سایر آزمون ها) ضرورت دارد. رشته های کارشناسی ‌ارشد در ۴۰ مورد از دانشگاه ‌های استرالیا ارائه می ‌شود. طول دوره مذکور برحسب رشته و دانشگاه بین ۱ الی ۲ سال متغیر است. از مزایای تحصیل در این مقطع می ‌توان به همراه داشتن همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال با ویزای همراه استرالیا و داشتن مجوز برای کار پاره وقت اشاره کرد. مدت ‌زمان انجام کار پاره وقت برای دانشجویان کارشناسی ‌ارشد در استرالیا ۲۰ ساعت در هفته است.

اعزام دانشجو به استرالیا در مقطع دکترا

یکی از معتبرترین مدارک دکترا در سراسر جهان به دانشگاه ‌های استرالیا اختصاص دارد. همین موضوع به ‌تنهایی کافی است تا هزاران نفر از سراسر جهان مشتاق تحصیل در رشته ‌های دکترا استرالیا باشد. ۴۳ دانشگاه در استرالیا رشته های مقطع دکترا را به متقاضیان ارائه می ‌دهند. طول این مقطع بسته به رشته و دانشگاه موردنظر حدود ۳ الی ۵ سال به طول می ‌انجامد. از مهمترین شرایط اعزام دانشجو به استرالیا در مقطع دکترا ارائه آخرین مدرک تحصیلی از یک دانشگاه معتبر است. به طور معمول پذیرش در مقطع دکتری به ارائه مدرک کارشناسی ‌ارشد نیاز دارد. اما بعضی دانشگاه ها متقاضیان را با مدرک کارشناسی ارزیابی می ‌کنند. در این شرایط بعد از یک سال ارزیابی، وضعیت او برای ادامه تحصیل مشخص می ‌شود. در این مقطع نیز همچون کارشناسی و کارشناسی‌ارشد انجام کار پاره ‌وقت (۳۰ ساعت در هفته) و همراه داشتن اعضای خانواده در طول مدت اقامت بلامانع است. دانشجویان بین ‌المللی در مقطع دکترا می ‌توانند برای برخورداری از کمک هزینه تحصیلی از بورسیه استفاده کنند. بورسیه ها در استرالیا به دو نوع دولتی و دانشگاهی تقسیم می ‌شوند. از جمله بورسیه ‌های دولتی این کشور می‌توان به IPRS اشاره کرد. دولت استرالیا به پذیرفته ‌شدگان این بورسیه، هزینه های تحصیل و درمان را پرداخت می ‌کند. بورسیه دانشگاه سیدنی و مک کواری نیز ازجمله کمک هزینه های دانشگاهی رایج بشمار می ‌روند.

اعزام دانشجو پزشکی به استرالیا

استقبال دانشجویان بین ‌المللی در استرالیا برای بعضی از رشته های دانشگاهی بیشتر از سایرین است. طبیعتاً در بین رشته های پرطرفدار نیز رقابت بیشتری وجود دارد.  تحصیل در رشته پزشکی در استرالیا، از جمله رشته های پرطرفدار در این کشور به شمار می ‌رود. دلیل این موضوع سختگیری ‌های بسیار اعمال شده توسط دانشگاه در این زمینه است. درنتیجه مدرک پزشکی اعطاء شده به فارغ التحصیلان مورد تأیید و پذیرش تمامی کشورها از جمله ایران قرار دارد. پزشکی در استرالیا جزء رشته ‌های پرهزینه به شمار می ‌رود. متوسط شهریه پرداختی توسط دانشجویان پزشکی سالانه ۷۰ هزار دلار استرالیا است. با توجه به اینکه هیچگونه بورسیه ای در این زمینه در اختیار متقاضیان قرار نمی ‌گیرد؛ لذا داشتن تمکن مالی تحصیلی برای متقاضیان از اهمیت بسیاری برخوردار است. اعزام دانشجوی پزشکی به استرالیا به دو شکل مستقیم و غیرمستقیم انجام می شود. ورود مستقیم به دوره‌ پزشکی مختص کسانی است که از رزومه‌ی قوی، معدل بالا (۹۶) و نمرات ممتاز در آزمون ISAT برخوردار باشند. همچنین قبولی در مصاحبه مرحله پایانی ورود مستقیم به پزشکی استرالیا است. از دانشگاه های ارائه ‌دهنده رشته پزشکی به دانشجویان بین ‌المللی به شیوه‌ مستقیم می ‌توان به سیدنی، آدلاید، موناش، استرالیای غربی، فلیندرز، نیوسات ولز، سیدنی غربی، نیوکسل، گریفیت و جیمز کوک اشاره کرد. اعزام دانشجوی پزشکی به استرالیا روش غیرمستقیم نیازمند تحصیل در مقطع کارشناسی یک رشته مرتبط و کسب حداقل معدل ۵/۵ است. در کنار این مورد باید کسب حداقل نمره ۵۰ در آزمون GAMSAT نیز مدنظر قرار گیرد. متقاضیان در صورت کسب شرایط مذکور برای مصاحبه دعوت می شوند. قبول شدگان در مصاحبه مجوز ورود به دوره کارشناسی ‌ارشد پزشکی را پیدا می ‌کنند. دانشگاه ‌های ارائه ‌دهنده رشته پزشکی به شیوه غیر مستقیم در استرالیا عبارتند است:

  • ملبورن
  • سیدنی
  • نیوکسل
  • دیکن
  • ولگانگ
  • موناش
  • فلیندرز
  • استرالیای غربی
  • سیدنی غربی
  • کوئینزلند
  • گریفیت
  • جیمز کوک
کاریابی در استرالیا در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به معرفی نحوه پیدا کردن کار در استرالیا در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین زمان اعزام دانشجو به استرالیا

برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند که می توانند در هر زمان برای گرفتن پذیرش از دانشگاه استرالیا اقدام کنند در حالی که این طور نیست. زمان اعزام دانشجو به استرالیا برحسب دانشگاه موردنظر متفاوت است. زیرا به طور معمول هر دانشگاه در استرالیا موعد مشخصی را برای ورود دانشجویان در نظر می‌گیرد. متقاضیان برای آگاهی از زمان ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها بهتر است با بهترین موسسه اعزام دانشجو به استرالیا در تماس باشند. زیرا ثبت درخواست باید متناسب با زمان تعیین شده صورت گیرد. در اکثر موارد زمان درخواست برای ترم اول اواخر اکتبر تا اواسط نوامبر است. درخواست ‌ها برای ترم دوم نیز از اواسط آوریل تا اواسط می انجام می ‌شود. لازم به ذکر است که درخواست برای دریافت ویزای تحصیلی باید حداکثر ۴ هفته پیش از شروع ترم صورت گیرد.

خدمات یوکن در زمینه اعزام دانشجو به استرالیا

موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا با سال ها تجربه در خصوص اخذ انواع پذیرش تحصیلی استرالیا و همچنین گرفتن ویزای دانشجویی استرالیا آماده ارائه مشاوره تحصیل می باشد. خدمات موسسه یوکن در این خصوص شامل : پیدا کردن دانشگاه با توجه به پیشینه تحصیلی و شرایط دانشجو و مشاوره و راه نمایی جهت مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی و در نهایت اپلای ویزای استرالیا می باشد. دیگر خدمات موسسه یوکن استرالیا مشاوره تحصیل در استرالیا، ویزای کاری استرالیا، اسکیل ورکر، ویزای پزشکان و پرستاران استرالیا، ویزای سرمایه گذاری استرالیا و دیگر برنامه های اقامتی استرالیا می باشد. متقاضیان مهاجرت به استرالیا برای تحصیل و یا دیگر موارد فوق می توانند جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاورین ما از طریق تلفن های موجود در وب سایت با ما در تماس باشند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
جهت رزرو وقت مشاوره آنلاین با خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شرایط اخذ ویزای همراه برای اعزام دانشجو به استرالیا چگونه است؟

ویزای همراه مختص کسانی است که قصد دارند برای تحصیل، اعضای خانواده خود را نیز همراه داشته باشند. ویزای همراه برای متقاضیان تحصیل در استرالیا بسته به مقطع و سن متفاوت است. افراد بالای ۱۸ سال در صورت تاهل می ‌توانند از این ویزا برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود استفاده کنند. شغل تمام ‌وقت و تحصیل برای همراهان در استرالیا بلامانع است. البته همراه باید برای کار رزومه قوی و مدرک زبان معتبر داشته باشد.

در صورت اعزام دانشجو به استرالیا اقامت متقاضیان چگونه است؟

ویزای تحصیلی استرالیا موقت است و مهلت آن به طول مدت تحصیل بستگی دارد. متقاضیان بعد از پایان مهلت ویزا فرصت یافته تا شغل مناسب با رشته خود را پیدا کنند. دراین ‌صورت ویزای تحصیلی به کاری تبدیل شده و فرد به اقامت موقت ۴ ساله دست پیدا می ‌کند. اقامت موقت نیز بعد از ۴ سال کار و پرداخت مالیات به اقامت دائم تبدیل می ‌شود. دستیابی به تابعیت و گذرنامه استرالیل نیازمند گذشت دو الی سه سال زمان از اخذ اقامت دائم است.

برای اعزام دانشجو به استرالیا کدام مدارک زبان از اعتبار برخوردار هستند؟

اداره مهاجرت استرالیا برای ارزیابی مهارت و توانایی متقاضیان ویزای تحصیلی در زبان انگلیسی آزمون های تافل، آیلتس، پیرسون انگلیسی، C1 پیشرفته و ویکتوریا سنجیده می شود.

آیا دانشجویان در استرالیا می توانند در کنار تحصیل به کار نیز بپردارند؟

دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد در استرالیا مجوز انجام ۲۰ ساعت در هفته کار پاره وقت دارند. این زمان برای داشنجویان دکتری به ۳۰ ساعت در هفته افزایش می یابد. دانشجویان برای انجام کار در دانشگاه‌ های استرالیا نیازی به اخذ مجوز ندارد. اما برای فعالیت هایی غیر از دانشگاه اخذ مجوز ضروری است.

میزان تمکن مالی برای اعزام دانشجو به استرالیا چقدر است؟

به ‌طورکلی اثبات تمکن مالی به اندازه‌ ۲۰ هزار دلار استرالیا به سفارت این کشور لازمه اخذ ویزای تحصیلی است.

هزینه اعزام دانشجو به استرالیا چقدر است؟

هزینه تحصیل دانشجویان در استرالیا در همه موارد ثابت نیست. بلکه به مقطع، رشته و دانشگاه محل تحصیل بستگی دارد؛ به عنوان مثال شهریه رشته ‌های انسانی کمتر از پزشکی است. هزینه تحصیل در مقطع لیسانس، سالانه بین ۲۰ الی ۴۵ هزار دلار استرالیا متغیر است. هزینه‌ های دوره ارشد و دکترا نیز ۲۲ الی ۵۰ هزار دلار استرالیا تخمین زده می ‌شود.  البته برای برآورد هزینه ها باید خوراک، پوشا، مسکن، حمل و نقل و غیره نیز مد نظر قرار گیرد.

آیا اعزام دانشجو به استرالیا به صورت رایگان امکان ‌پذیر است؟

خیر؛ تحصیل در استرالیا جزء در صورت گرفتن بورسیه نیازمند پرداخت شهریه است. بورسیه و اعزام رایگان دانشجو به استرالیا بیشتر برای مقاطع دکترا امکان پذیر می باشد. البته با توجه به محدود بودن بورسیه های تحصیلی، افرادی موفق به تحصیل رایگان در استرالیا می شوند که جزو دانشجویان ممتاز ودارای رزومه تحصیلی قوی باشند.

مدت زمان صدور ویزا برای متقاضیان ویزای تحصیلی چقدر است؟

صدور ویزای تحصیلی برای اعزام دانشجویان به استرالیا حداکثر ۴ماه به طول می انجامد.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی و کار
بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی و کار
بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا
بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا