کانادا

بهترین کشور برای تحصیل رایگان سال 2

بررسی شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور آرزوی هر دانش‌آموز و دانشجوی آینده‌نگری است که در پی فرصتی برای کشف خود و درک فرهنگی متفاوت برای ساختن آینده‌ای روشن است. تحصیل در خارج از سودمندترین تجربه‌های یک فرد به شمار خواهد رفت. در واقع اگر چه قرار گرفتن در مکانی جدید، گاهی طاقت‌فرسا است و توانایی فرد برای سازگاری با موقعیت‌های مختلف و حل انواع مشکلات احتمالی را به چالش می‌کشد ولی، مزایای تحصیل در خارج از کشور به اندازه‌ای زیاد می‌باشند که فرد حاضر به ترک امکانات رفاهی خانه و دور شدن از خانواده برای چند سال است. فرصت دیدن زیبایی‌های جهان، آشنایی با آداب و رسوم و فرهنگ جدید، شانس تجربه کردن سبک جدیدی از تحصیل و آموزش، تقویت مهارت زبان انگلیسی (یا هر نوع زبان دیگر)، شناخت بهتر علایق، وجود فرصت‌های شغلی بهتر پس از بازگشت به کشور، استقلال فردی، یافتن دوستانی از اقصی نقاط جهان، افزایش اعتماد به نفس تنها برخی از مزایای تحصیل در خارج از کشور هستند که آدمی را برای تحصیل در خارج مصمم‌تر می‌سازند. اما تصمیم برای تحصیل در دیگر کشورها کافی نیست! این واقعیتی است که اکثر افراد به آن آگاه هستند. در حقیقت علاوه بر پروسه‌ی مهاجرت که گاهی پیچیده می‌شود، اکثر اوقات هزینه بالای تحصیل در کشورهای مختلف متقاضیان را در رسیدن به هدف با مشکل مواجه کرده و حتی آنان را از اقدام به مهاجرت تحصیلی منصرف می‌سازد. هزینه تحصیلی اگر چه معضلی بزرگ است اما برای تمامی کشورها صدق نمی‌کند! در واقع از میان حدود ۲۰۰ کشور جهان، تعداد زیادی امکان تحصیل رایگان یا با هزینه کم را فراهم کرده‌اند که با انتخاب آن‌ها می‌توان به هدف خود رسید. در ادامه برای آشنایی بیشتر، ابتدا شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور بیان می‌شوند سپس تحصیل رایگان در کانادا به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرت تحصیلی ایرانیان و تحصیل رایگان در سایر کشورها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

شرایط کلی تحصیل رایگان در خارج از کشور

پس از بیان مزایای تحصیل در خارج از کشور، شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور بررسی می‌گردند. شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور برای هر یک از کشورهای ارائه کننده تحصیل رایگان و هر یک از دانشگاه‌ها بر اساس مقطع و رشته تحصیلی می‌تواند متفاوت باشد و همواره توصیه می‌شود که پیش از اقدام برای اخذ پذیرش تمامی شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور، که توسط دانشگاه و دولت کشور مورد نظر بیان شده‌اند، مطالعه شده و طبق آن‌ها برای اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی اقدام کرد. البته برخی از شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور را می‌توان به صورت کلی برای تمامی برنامه‌های مهاجرت تحصیلی در نظر گرفت که در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره می‌شود.

  • سن متقاضی تحصیل رایگان در خارج از کشور ایران

عموما برای تحصیل در خارج از کشور یکی از فاکتورهایی که توسط کشور و دانشگاه مبدأ بررسی می‌شود. سن متقاضی است. در حقیقت سن متقاضی می‌بایست در بازه معقولی منطبق با دوره تحصیلی مورد تقاضا قرارگرفته باشد.

  • گذراندن دوره‌های تحصیلی پیش‌نیاز

عمدتا برای اقدام به اخذ پذیرش برای یک دوره، لازم است دوره‌های تحصیلی پیش نیاز منطبق با شرایط هر دانشگاه و رشته تحصیلی را گذارند. به این معنا که برای کارشناسی مدرک دیپلم و پیش‌دانشگاهی، برای فوق لیسانس، گذراندن لیسانس و برای مقطع دکتری، گذراندن کارشناسی ارشد و ارائه مدارک الزامی است.

  • داشتن تمکن مالی

از دیگر شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور می‌توان به تمکن مالی متقاضیان اشاره کرد. اگر چه در تحصیل رایگان نیازی به پرداخت شهریه نیست اما برای گذران زندگی در خارج می‌بایست فرد متقاضی تمکن مالی خود را به اثبات برساند.

برخورداری از مدرک زبان را اگر چه می‌توان جزو شرایط تحصیل در خارج از کشور برشمرد اما این شرط برای تمامی دانشگاه‌ها و کشورهای ارائه دهنده تحصیلات رایگان صادق نیست و برخی از دانشگاه‌ها برای بعضی از رشته‌ها دانشجویان را بدون مدرک زبان پذیرش می‌کنند.

تحصیل در کدام کشورها رایگان یا کم هزینه است

پس از پرداختن به شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور و سخن گفتن از مزایای آن نوبت به بررسی نحوه تحصیل رایگان در خارج از کشور می‌رسد. برای این کار ابتدا شرایط تحصیل در کشور کانادا مورد بررسی قرار خواهد گرفت، سپس به تحصیل رایگان در سایر کشورها پرداخته خواهد شد.

تحصیل رایگان در کشور کانادا

کشور کانادا به دلایل بسیاری به عنوان یک مقصد محبوب برای مهاجرت تحصیلی به ویژه برای مقاطع دانشگاهی شناخته می‌شود. پنج دانشگاه این کشور جزو ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان به شمار می‌روند. فرصت‌های شغلی متعددی برای دانشجویان در ایالت‌های مختلف فراهم است. کیفیت زندگی در آن طبق استانداردهای جهانی، عالی گفته شده است. هزینه‌های زندگی در کانادا پایین و امنیت برای شهروندان تضمین شده است. در واقع آینده‌ای امیدوار کننده برای دانشجویان بین المللی ترسیم شده است. این آینده امیدوارکننده افراد بسیاری را مشتاق ارائه درخواست برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های این کشور می‌کند اما همانطور که در ابتدا بیان شد، بسیاری از متقاضیان تحصیل در کانادا، شهریه را عامل بازدارنده می‌دانند در حالی که همیشه این چنین نیست! درست است که چیزی به نام تحصیل رایگان در کانادا وجود ندارد اما می‌توان به تحصیل رایگان در خارج از کشور ایران و تحصیل رایگان در کانادا فکر کرد. اما چگونه؟ نحوه تحصیل در خارج از کشور آن هم در کشور کانادا به چه صورت خواهد بود؟!

کشور کانادا انواع مختلف کمک هزینه‌های تحصیلی، بورسیه‌ها و فاندها را برای دانشجویان بین المللی در مقاطع مختلف تدوین و ارائه کرده است تا دانشجویان بین المللی در صورت دارا بودن شرایط (برای هر یک از ده‌ها کمک هزینه که از سوی دولت و دانشگاه‌ها ارائه شده‌اند، شرایطی بیان گردیده است) از آن‌ها بهره برده و تحصیلات خود را یا کاملا به صورت رایگان (برخی از انواع بورسیه علاوه بر شهریه، مابقی هزینه‌ها زندگی را شامل می‌گردند) یا با هزینه پایین در آن کشور بگذرانند. همچنین علاوه بر این‌که هزینه تحصیل در این کشور نسبت به برخی از کشورها پایین است، دانشگاه‌های متعددی نیز وجود دارند که هزینه تحصیل در آن‌ها پایین و کاملا مقرون به صرفه است. ناگفته نماند که تحصیل در مقاطع دانشگاهی نه تنها برای دانشجویان بین المللی بلکه برای شهروندان این کشور نیز همراه با پرداخت هزینه می‌باشد.

برای مقاطع دبستان و دبیرستان نیز لازم است گفته شود که تحصیل در مدارس دولتی برای افراد دارای اقامت دائم و شهروندان کاملا رایگان و برای افراد دارای اقامت موقت، همراه با پرداخت هزینه است.

موسسه مهاجرتی یوکن، خدمات ویزای تحصیلی کانادا، پذیرش تحصیلی کانادا را تحت نظارت مستقیم مشاور رسمی مهاجرت ، خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید.

تحصیل رایگان در استرالیا

کشور استرالیا در رتبه پنج کشور محبوب متقاضیان تحصیل در خارج از کشور قرار گرفته است. استرالیا در نوآوری، فناوری، کیفیت بالای زندگی، ثبات اقتصادی، فرصت های شغلی متنوع پیشرو می باشد. در این میان دانشگاه‌های استرالیا نیز در جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. از جمله دانشگاه های گروه هشت سالانه دانشجویان بین المللی زیادی را از سرتاسر جهان جذب می نماید. دانشجویانی شانس دریافت پذیرش تحصیلی از این دانشگاه ها را خواهند داشت که از رزومه قوی برخوردار باشند.دفتر اصلی دانشگاه های پروه هشت در شهر کنبرا، پایتخت ملی استرالیا قرار دارد. دانشگاه های گروه هشت از لحاظ رتبه بندی علمی دانشگاه ها، تحصیلی و آموزشی در سطوح ملی و بین المللی در رده های بالایی قرار می گیرند.

یکی از درخواست های دانشجویان بین المللی برای تحصیل در استرالیا، دریافت بورسیه تحصیلی استرالیا و تحصیل رایگان در دانشگاه های استرالیا است. دانشگاه های استرالیا نیز همانند دیگر دانشگاه های جهان به دانشجویان واجد شرایط بورسیه تحصیلی ارائه می نماید. تحصیل رایگان در این دانشگاه های خارجی نیازمند داشتن رزومه تحصیلی خوب، معدل بالا و نمره آیلتس مناسب می باشد. تحصیل رایگان در این دانشگاه های خارجی بیشتر در مقطع دکترا امکان پذیر است. البته در برخی موارد به دانشجویان ممتاز دیگر مقاطع تحصیلی نیز کمک هزینه های تحصیلی ارائه می گردد.

متقاضیان تحصیل رایگان در استرالیا می توانند با بررسی دانشگاه های مختلف، بورسیه های تحصیلی را شناسایی و با آن دانشگاه در این خصوص مکاتبه نمایند. این افراد باید به این نکته توجه نمایند که با توجه به درخواست های زیادی که در خصوص تحصیل رایگان در استرالیا در دانشگاه های این کشور وجود دارد، داشتن رزومه رقابتی، معدل و نمره زبان بالا شانس دریافت فاند تحصیلی را افزایش می دهد.

تحصیل رایگان در آلمان

کشور آلمان نیز جزو مقاصد تحصیلی پرطرفدار برای دانشجویان به شمار می‌رود. در دانشگاه‌های دولتی این کشور برنامه‌های متعدد و باکیفیت در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند و دانشجویان بین المللی به صورت رایگان و بدون پرداخت شهریه می‌توانند از اکثر این برنامه‌ها، بر اساس سوابق تحصیلی و علایق بهره ببرند. در واقع سیستم تحصیل رایگان در کشور آلمان به جز ایالت بادن-ووتمبرگ (از سال ۲۰۱۷ میلادی شهریه سالانه ۳۰۰۰ یورویی برای دانشجویانی که از کشورهای غیر اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا برای تحصیل راهی دانشگاه‌ها شده‌اند اخذ می‌شود) برای تمامی دانشجویان خارجی صرف‌نظر از کشور مبداء در دسترس می‌باشد. دانشجویان تنها با پرداخت هزینه ۱۰۰ تا ۳۵۰ یورو در هر ترم که هزینه ثبت‌نام و خدمات دانشجویی به شمار می‌رود می‌تواند در دانشگاه دولتی مشغول به تحصیل گردند. البته در این میان استثناء نیز وجود دارد و اگر که دانشجو در دانشگاه‌های ایالت نیدرزاکسن، ایالت زارلاند، شهر برمن، ایالت زاکسن آنهالت و ایالت تورینگن در حال تحصیل باشد و نتواند در موعد مقرر فارغ التحصیل شود، ملزم به پرداخت شهریه می‌گردد.

ناگفته نماند که تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی این کشور همراه با پرداخت هزینه است که برای مقطع کارشناسی متوسط شهریه ۲۶ هزار یورو و برای دوره فوق لیسانس شهریه حدود ۴۰ هزار یورو در سال تخمین زده شده است.

علاوه بر آن‌چه بیان شد، لازم است گفته شود که نه تنها تحصیل در آلمان رایگان یا با هزینه کم است بلکه زندگی در آن به عنوان یک دانشجو نیز تا حدودی مناسب می‌باشد.متوسط هزینه‌های زندگی برای دانشجو همراه با اجاره‌بها بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو در ماه متغیر است.

و در آخر و در ارتباط با تحصیل رایگان در خارج از کشور، آن هم در کشور آلمان می‌بایست بیان کرد که مدارس دولتی این کشور نیز تحصیل رایگان را برای افراد بومی و مهاجر تحصیلی فراهم کرده‌اند.

تحصیل رایگان در نروژ

برای تحصیل رایگان در خارج از کشور، نروژ این کشور جذاب اروپایی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. این کشور از معدود کشورهایی است که همچون آلمان تحصیل رایگان را برای تمامی دانشجویان بین المللی مهیا کرده است. دانشجویان از هر کشوری باشند می‌توانند برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام کرده و به تحصیل در یکی از دانشگاه‌های دولتی این کشور که ارائه کننده برنامه‌های تحصیلی در مقاطع مختلف هستند، بپردازند. تنها هزینه مرتبط با تحصیل در این کشور مبلغ چند ده یورویی است که برای انجمن دانشجویی، هر ترم می‌بایست پرداخت شود. در واقع کشور نروژ یکی از کشورهایی است که معتقد است آموزش در مقاطع مختلف لازم است در دسترس همه باشد. این در حالی است که هزینه زندگی در این کشور برای دانشجویان بالا گفته شده و آنان بهتر است از انواع بورسیه‌های ارائه شده توسط دولت یا دانشگاه‌های این کشور برای تامین هزینه‌های ضروری زندگی استفاده کنند. البته هزینه‌های زندگی هر فرد به سبک زندگی او ارتباط دارد و با برنامه ریزی و تغییر سبک زندگی می‌تواند کمک بزرگی در راستای مدیریت هزینه‌ها نماید.

تحصیل رایگان در فرانسه

فرانسه به عنوان یکی از معروف‌ترین مقاصد تحصیلی، یکی دیگر از کشورهای مورد بررسی برای تحصیل رایگان در خارج از کشور ایران است. استاندارد عالی آموزش، فرهنگ غنی، شیوه زندگی خاص و لذت بخش فرانسوی در کنار هزینه پایین شهریه از جمله موارد هستند که دانشجویان بین المللی را به اقدام برای اخذ ویزای تحصیلی فرانسه مشتاق می‌سازند. در فرانسه تحصیل رایگان برای تمام دانشجویان بین المللی وجود ندارد! تنها افرادی که شهروند یا مقیم دائم یکی از کشورهای منطقه اقتصادی اروپا هستند می‌توانند بدون پرداخت شهریه و تنها با پرداخت مبلغی نزدیک به ۲۰۰ یورو در سال برای مقطع کارشناسی، بالغ بر ۲۴۰ یورو برای کارشناسی ارشد و ۳۸۰ یورو برای برنامه‌های دکترا در دانشگاه‌های این کشور مشغول به تحصیل آن هم به صورت رایگان شوند. البته اگر چه میزان شهریه برای دانشجویان بین المللی از دیگر کشورها نظیر ایران چند سالی است که افزایش یافته است اما با وجود انواع بورسیه‌ها و کمک هزینه های مالی دیگر که از سوی دولت و دانشگاه‌ها تامین و ارائه شده‌اند می‌توان تحصیل با کیفیت و ارزان قیمتی را در یکی از دانشگاه‌های این کشور تجربه کرد. شهریه دانشجویان بین المللی برای مقطع کارشناسی حدود ۲۸ هزار یورو و برای کارشناسی ارشد نزدیک به ۳۸ هزار یورو در سال است. این در حالی است که برای مقطع دکترا همچون دانشجویان اروپایی، دیگر دانشجویان بین المللی ملزم به پرداخت مبلغ مبلغ ۳۸۰ یورویی می‌باشند.

علاوه بر بورسیه‌های تحصیلی ارائه شده این امکان برای دانشجویان فراهم است که حدود ۲۰ ساعت در هفته را مشغول به کار شوند. اشتغال به صورت پاره‌وقت نیز می‌تواند به تامین هزینه تحصیل کمک شایانی نماید.

 همچنین هزینه‌ی زندگی در فرانسه نسبتا مناسب است (۸۵۰ تا ۱۰۰۰ یورو در ماه) و با برنامه ریزی درست می‌توان با هزینه‌ای معقول و مقرون به صرفه به تحصیل و زندگی پرداخت. البته ناگفته نماند که هزینه زندگی در شهر پاریس کمی گران‌تر است و این به دلیل پایتخت بودن این کشور امری طبیعی است.

و در انتها لازم است گفته شود که تحصیل در مدارس دولتی به زبان فرانسه است و عموما برای دانش آموزانی که شهروند این کشور به شمار می‌روند و یا دارای اقامت دائم آن هستند رایگان است.

در ادامه مطلب به بررسی تحصیل رایگان در سایر کشورها پرداخته خواهد شد.

تحصیل رایگان در اتریش

پس از پرداختن به تحصیل رایگان در فرانسه، نوبت به بررسی نحوه تحصیل رایگان در خارج از کشور ایران، آن هم در اتریش یکی دیگر از کشورهای زیبا قاره اروپا می‌رسد. با قدم زدن در خیابان‌های هر شهر اتریش می‌توان خاطرات تماشای کارتون بچه‌های کوه آلپ را به یاد آورد و حال و هوای افسانه‌ها را تجربه کرد. اتریش جذابیت‌های منحصر به فردی دارد که هر بیننده‌ای را شگفت‌زده خواهد کرد. اگر چه اتریش اغلب به عنوان یک کشور گران‌قیمت در حوزه توریسم شناخته می‌شود و بسیاری از افراد ثروتمند تعطیلات زمستانی خود را در کوه‌های آلپ آن می‌گذرانند اما در حوزه تحصیل یکی از کشورهای امن، با کیفیت و مقرون به صرفه است. اتریش شرایط تحصیل رایگان را برای افرادی که شهروند کشورهای منطقه اقتصادی اروپا هستند، فراهم کرده است و برای آن گروه از دانشجویان بین المللی که از کشورهای دیگر برای تحصیل در دانشگاه‌های دولتی اقدام می‌کنند، هزینه ۱۴۵۲ یورویی در سال را در نظر گرفته است. البته تمامی دانشجویان ملزم به پرداخت ۲۰ یورو در هر ترم به عنوان حق عضویت در انجمن‌های دانشجویی و بیمه حوادث می‌باشند. همچنین هزینه زندگی در اتریش برای دانشجویان به طور متوسط ماهانه ۱۰۰۰ یورو بیان شده است.

در کنار این هزینه‌ها، بورسیه‌هایی توسط دانشگاه‌ها و دولت برای دانشجویان واجد شرایط در نظر گرفته شده‌اند که دانشجویان با اخذ آن‌ها می‌توانند در هزینه‌های تحصیل و زندگی در این کشور صرفه جویی کنند.

و اما در مدارس دولتی این کشور تحصیل رایگان تنها برای افرادی که شهروند این کشور به شمار می‌روند یا والدین آن‌ها دارای کارت اقامت دائم هستند، امکان پذیر است.

تحصیل رایگان در یونان

و اما پس از بررسی شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور، آن هم در کشور زیبا و دیدنی اتریش، تحصیل رایگان در «سرزمین خدایان»، کشور یونان مورد بررسی قرار خواهد گرفت. یونان به عنوان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، تحصیل رایگان در تمامی مقاطع دانشگاهی را برای تمامی شهروندان کشورهای عضو این اتحادیه و منطقه اقتصادی اروپا فراهم کرده است. دانشجویان بین المللی از کشورهای غیر عضو نیز با پرداخت هزینه نسبتا مناسب (۱۵۰۰ تا ۹۰۰۰ یورو در سال بر اساس برنامه و مقطع تحصیلی) به صورت سالانه می‌توانند از امکانات آموزشی بسیار خوب در کنار امکانات رفاهی بهره ببرند.

علاوه بر هزینه نسبتا مناسبی که به عنوان شهریه از دانشجویان بین المللی اخذ می‌گردد، هزینه زندگی در این کشور نیز مقرون به صرفه می‌باشد. در واقع دانشجویان بین المللی با صرفه هزینه ۴۵۰ تا ۷۵۰ یورویی در ماه راحت زندگی کرده و به درس مشغول شوند.

تحصیل رایگان در ایتالیا

دانشگاه‌های ایتالیا گزینه‌های محبوبی برای دانشجویان در سراسر جهان به شمار می‌رود، چرا که برخی از بزرگ‌ترین موسسه‌های آموزشی در بعضی از حوزه‌های تحصیلی در این کشور مستقر هستند و سطح بالایی از فرصت‌های تحصیلی برای دانشجویان فراهم است. در واقع به همین دلیل است که حدود ۳۲ هزار دانشجو بین المللی در این کشور مشغول به تحصیل هستند. تحصیل رایگان در خارج از کشور ایران، آن هم در کشور ایتالیا اگر چه وجود ندارد اما می‌توان به آن دست پیدا کرد! در حقیقت دولت و دانشگاه‌های ایتالیا اسکالرشیپ‌ها و بورسیه‌های بسیاری را برای مقاطع مختلف دانشگاهی تدوین و ارائه کرده‌اند تا دانشجویان بین المللی در صورت دارا بودن شرایط از آن‌ها در جهت به حداقل رساندن هزینه تحصیل یا رایگان کردن آن بهره ببرند. همچنین دانشجویان می‌توانند از میان دانشگاه‌ها، موسسه‌ای را برای تحصیل انتخاب کند که میزان شهریه کم‌تری را اخذ می‌کند.

در کنار هزینه تحصیل هزینه زندگی در ایتالیا بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ یورو در ماه گفته شده است که تمامی هزینه‌های اقامت، خوراک، تفریح، حمل و نقل و سفرهای درون و برون شهری و استانی را شامل می‌شود. البته این هزینه کاملا به سبک زندگی افراد نیز بستگی دارد و دانشجویانی که به فکر صرفه جویی در هزینه‌های تحصیل خود هستند می‌توانند با ایجاد تغییر مثبت، تحصیل در ایتالیا را برای خود مقرون به صرقه کنند.

مشاوره تحصیل در خارج از کشور

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت ، فارغ‌التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا با سال‌ها تجربه در خصوص خدمات مشاوره تحصیلی، اپلای تحصیلی و پرونده‌های اقامتی و مهاجرتی و سرمایه‌گذاری، ویزای کار و جاب آفر خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور این موسسه ارائه می‌کند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی  و پرونده های مهاجرت کاری اسکیل ورکر می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شرایط تحصیل رایگان در خارج از کشور چیست ؟

تحصیل رایگان در خارج از کشور با گرفتن بورسیه از دانشگاه ها امکان پذیر است. دانشجویان واجد شرایط می توانند با ارائه رزومه تحصیلی خود به این دانشگاه های جهت تحصیل رایگان در این دانشگاه های خارجی اقدام کنند.

چه دانشجویانی می توانند جهت تحصیل رایگان در دانشگاه های خارجی اقدام کنند؟

تحصیل رایگان در دانشگاه های خارجی نیاز به داشتن روزمه تحصیلی مناسب می باشد. دانشجویان ممتازی که معدل بالا، نمره آزمون زبان آیلتس بالا و مقاله های متنوعی برخوردارند می توانند جهت دریافت بورسیه تحصیلی رایگان دانشگاه های خارجی اقدام کنند.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

اجاره و خرید ماشین در استرالیا و شرایط آن
اجاره و خرید ماشین در استرالیا و شرایط آن
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت اختراع
مهاجرت به کانادا از طریق ثبت اختراع