کانادا

مشاغل خانگی در کانادا

لیست کامل مشاغل خانگی در کانادا ۲۰۲۲

مشاغل خانگی در کانادا یکی از حرفه های پرطرفدار هستند. مشاغل خانگی پر درآمد در کانادا طیف بسیار وسیعی از مشاغل را شامل می شود. افرادی زیادی هستند که با راه اندازی بهترین مشاغل خانگی در کانادا علاوه بر کسب درآمد برای خود، برای افراد دیگر نیز کارآفرینی کرده اند. یکی از مزایای انجام مشاغل خانگی در کانادا این است که افراد می توانند با حداقل سرمایه برای راه اندازی بیزنس های خانگی در کانادا اقدام کنند. در سال های اخیر بسیاری از ایرانی ها از طریق برنامه های اقامتی کانادا از قبیل برنامه های هاسکیل ورکر، سرمایه گذاری و یا تحصیلی به این کشور مهاجرت کرده اند. از آن جایی که کار در کانادا بدون داشتن مجوز امکان پذیر نمی باشد. و دانشجویان در کانادا فقط اجازه انجام کارهای پاره وقت را همزمان با تحصیل دارند، کار خانگی در کانادا یکی از انتخاب های این افراد می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی مشاغل خانگی پردرآمد در کانادا، مشاغل خانگی کانادا با درآمد بالا، مزایای انجام مشاغل خانگی در کانادا و شرایط مشاغل خانگی در کانادا می پردازیم.

امروزه این دیدگاه که فقط رشته هایی مثل دندانپزشکی، پزشکی، پرستاری، مهندسی و از این قبیل از بهترین بیزینس ها در هر جای جهان به حساب می آیند، تغییر کرده و با بهره گیری از تکنولوژی و اینترنت، مشاغل خانگی نیز در کنار این مشاغل از جمله مشاغل پردرآمد در جهان به خصوص در کانادا محاسبه می شود. بیزینس های خانگی در کانادا با کمترین هزینه قابل راه اندازی می باشد.

انجام مشاغل خانگی در کانادا

داشتن یک کار خانگی در کانادا برای خیلی از افرادی که در این کشور جویای کار هستند و حتی کارمندان شرکت ها مثل یک رؤیا به نظر می رسد؛ رواج مشاغل خانگی در کانادا در قرن بیست و یکم بیش از قبل به چشم می رود. بیزینس های خانگی در کانادا دارای مزایای زیادی هستند که می توان به تعدادی از آن این گونه اشاره کرد: داشتن یک محیط آرام و آشنا برای انجام کار بدون هیچ استرس و نگرانی، صرفه جویی کردن در هزینه های ایاب و ذهاب و حتی پوشاک، به وجود آمدن یک هماهنگی خوب بین کار و زندگی و…. با مشاغل خانگی در کانادا هم می توانید پول در بیاورید و هم به زندگی و علایق و سرگرمی های روزمره و از همه مهم‌تر خانواده برسید.

اگر شما هم فردی هستید که مهاجرت به کانادا را دوست دارید، ولی نگران کسب در آمد و گذراندن زندگی در آن جا هستید یا نمی دانید چطور می شود روی یک کانتر آشپزخانه یا تخت پول در آورد و حساب بانکی تان را روز به روز پرتر کرد خیالتان راحت باشد ما در این مقاله همه این مراحل و شغل ها را با هم به بررسی می نشینیم تا در فرصت باقی مانده بتوانید بهترین تصمیم زندگی خود را بگیرید. این را از یاد نبرید که در کانادا و تقریباً همه نقاط جهان با پیشرفت کردن تکنولوژی به تعداد مشاغل خانگی هر روز افزوده می شود و فرصت های شغلی با درآمد بالا برای هر فرد به وجود می آید تا یکی از آن ها را بر طبق علایق و مهارت خود انتخاب کند. البته این نکته قابل ذکر است که اصلاً مهم نیست کاری را که انجام می دهید در چه مکانی باشد؛ بلکه داشتن مهارت لازم برای انجام کار حرف اول را می زند. متأسفانه این روزها با وجود کرونا خیلی از کسب و کارهای سراسر جهان با تعطیلی های ناخواسته و بالاجبار روبرو هستند ولی بیشتر آن ها با سپردن کارهای خود به صورت دورکاری این امکان را برای شما فراهم آورده اند که با کار خانگی در کانادا مشغول باشید.

کار در کانادا بدون داشتن اجازه کار

برای انجام خیلی از کارها در کانادا احتیاج به ویزای کار کانادا است به جز مشاغل خانگی در کانادا، اما گرفتن ویزای کار برای عده ای از مهاجران کانادا، مانند اخذ ویزای تحصیلی برای این کشور کار آسانی نخواهد بود. به علاوه، شرایط دیگری هم وجود دارد که فرد با وجود داشتن ویزای کار در کانادا، به علت نداشتن سابقه کاری و تجربه مفید و قابل قبول برای کارفرمایان کانادایی و یا نداشتن مهارت کافی در زمینه کاری خود، کمی با سخت گیری همراه خواهد بود.

اما یک مژده برای این افراد داریم که می توانند بدون هیچ دردسری یکی از بهترین مشاغل خانگی در کانادا را که نیازی به ویزای کار ندارد انتخاب کنند. این مشاغل که در بسیاری از موارد جز مشاغل خانگی پر در آمد در کانادا به حساب می آیند و می توانند گزینه مناسبی برای افراد با سابقه و مهارت کاری کم، دانشجویان و افرادی که دارای محدودیت برای کار کردن در بیرون از منزل هستند، باشند.

مزایای داشتن مشاغل خانگی در کانادا

از مزایای مشاغل خانگی در کانادا می توان موارد زیادی را بیان کرد، از جمله این ویژگی ها می توان به ویژگی های زیر اشاره نمود:

  • ایجاد تعادل بین زندگی و کار
  • تامین هزینه زندگی در کانادا
  • منعطف بودن ساعات کاری
  • عدم نیاز به اخذ ویزای کار کانادا
  • داشتن آرامش و راحتی در زمان انجام کار
  • صرفه جویی در انواع هزینه (مانند پوشاک، حمل و نقل)
  • به وجود آمدن صمیمیت بین افراد خانواده
  • داشتن زمان بیشتر برای گذراندن وقت در کنار خانواده
  • رسیدگی بهتر و بیشتر به علایق شخصی
  • رسیدن به درآمد خوب با داشتن یکی از مشاغل خانگی پر در آمد در کانادا
  • عدم احتیاج به ارائه مدرک دانشگاهی معتبر برای انجام مشاغل خانگی در کانادا
  • عدم نیاز به ارائه دادن سابقه کاری برای مشغول شدن در بیزینس های خانگی در کانادا
نحوه پیدا کردن کار در کانادا در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی نحوه پیدا کردن کار در  کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید: بهترین شغل برای زنان در کانادا؛ بازار کار مشاغل مناسب زنان در کانادا

بهترین مشاغل کانادا برای کار کردن در خانه

از بارزترین نکته ها در مورد اغلب بهترین مشاغل خانگی در کانادا می توان به عدم نیاز به داشتن مجوز کار برایشان اشاره کرد. اگر شما با همسر خود به کانادا مهاجرت کردید و او مجوز کار یا تحصیل را از قبل گرفته بود ولی شما این مدارک را هنوز اخذ نکرده بودید اصلاً نگران نباشید زیرا به راحتی می توانید با داشتن یک شغل پاره وقت و انتخاب یکی از مشاغل خانگی کانادا با در آمد بالا به کسب در آمد برسید.

برای ایجاد یکی از مشاغل خانگی در کانادا موقعیت های بسیار خوبی وجود دارند که به کمک آن ها قادرید درآمد خانه خود را افزایش دهید. از مزایای مشاغل خانگی در کانادا این است که شروع به کار در آنها ساده بوده و باعث می شود تا پتانسیل افزایش درآمد و مجهول قابل توجهی برای شما به همراه داشته باشد.

علاوه بر این موضوع، بیزینس های خانگی در کانادا به افراد کمک می کنند تا کارهای روزمره خود را با یک برنامه ریزی و زمان بندی دقیق جلو برده و تا هر سرعتی که دوست دارید کار خانگی در کانادا را ادامه دهند.

در این جا لیستی از بهترین مشاغل خانگی در کانادا که می توان به صورت قانونی در خانه انجام داد و از آن به کسب در آمد رسید را برای شما آورده ایم. هر کدام از مهاجران با مشغول شدن در یکی از مشاغل خانگی کانادا با در آمد بالا به راحتی می توانند زندگی خود و خانواده را اداره کنند.

با کار کردن به صورت پاره وقت در خانه و انتخاب مشاغل خانگی در کانادا قادرید هزاران دلار درآمد کسب کرده و مشغول کار های روزمره و عادی خود هم باشید. لیست بهترین مشاغل خانگی در کانادا به شرح زیر است:

  • وبلاگ نویسی
  • تکمیل نظرسنجی ها
  • خرید کردن برای دیگران
  • مطالعه و رفع اشکال از مقالات و اسناد دیگران
  • آموزش آنلاین انگلیسی
  • نگهداری از حیوانات خانگی
  • فروش محصول در آمازون
  • فریلنسر (نویسنده دورکار)
  • دستیار مجازی
  • خرید و فروش
  • تبدیل فایل های صوتی به شکل متن
  • طراح گرافیکی
  • راننده
  • اجاره اتاق اضافه منزل خود
معرفی فرصت های شغلی در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به معرفی جاب آفر و فرصت های شغلی در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

وبلاگ نویسی

همان گونه که در نگاه اول به نظر می رسد شروع به نوشتن یک وبلاگ می تواند از ساده ترین مشاغل خانگی در کانادا باشد که در مقابل در آمد قابل توجهی هم برای نویسنده دارد بدون آن که بخواهد هزینه زیادی بکند.

تکمیل نظرسنجی ها

از کارهای دیگری که جز کار خانگی در کانادا به حساب می آید، شرکت در نظرسنجی های پولی آنلاین می باشد که تا ۳۰۰ دلار در ماه هم می تواند برای فرد درآمدزایی داشته باشد، در صورتی که در یک سایت معتبر و مناسب ثبت نام کند و در آن جا به صورت مستمر فعال هم باشد. با این که به کمک کار خانگی در کانادا نمی توان هزاران دلار کسب در آمد کرد، ولی هزینه به دست آمده می تواند کمکی برای پرداخت وام ها و قبض های ماهانه شما باشد.

خرید کردن برای دیگران

شما می توانید یکی از راحت ترین و بهترین مشاغل خانگی در کانادا را بدون انجام دادن کاری برای خود ایجاد کنید. در این روش کافی است فقط با کمک یک اپلیکیشن بعد از هر بار خرید عادی خود مقداری پول به حسابتان برگشت بخورد. به این ترتیب می توانید ادعا کنید که مشاغل خانگی در کانادا انجام می دهید و کسب در آمد دارید. البته در بعضی از این سایت ها تا ۴۰ درصد برگشت پول نقد امکان دارد و قرار نیست فرد کار بسیار خاصی انجام دهد.

فریلنسر (نویسنده دورکار)

از مشاغل خانگی پر در آمد در کانادا که می تواند برای فرد سود آوری خوبی داشته باشد، نویسندگی است. بدون شک در هر کشوری موقعیت های شغلی زیادی در زمینه نویسندگی وجود دارند که شخص می تواند پول خوبی را به صورت روزانه یا ماهانه طبق توافق با کارفرما به دست آورد. وبلاگ ها، وب سایت ها و کسب و کارها به افرادی احتیاج دارند که برای آن ها مطلب بنویسند و در قبال این کار هزینه پرداخت می کنند. اما به نظر شما یک نویسنده در کار خانگی در کانادا چقدر پول به دست می آورد؟

در جواب این سؤال باید بگوییم نویسنده ها به دو دسته آماتور (تازه کار) و حرفه ای تقسیم می شوند. نویسنده های آماتور و تازه کار به ازای هر مقاله مسلماً مبلغ کمتری نسبت به نویسندهای حرفه ای دریافت می کنند و بعد از اینکه تجربه کافی در این حیطه پیدا کردند و توانستند نگارش خود را بهبود ببخشند به موقعیت های شغلی بزرگ‌تر و بهتر، با درآمد بسیار زیاد و قابل توجه خواهند رسید.

پس برای داشتن مشاغل خانگی پر در آمد در کانادا و تبدیل شدن به یک نویسنده حرفه ای و کار آزموده تا مرحله کسب درآمد هیچ احتیاجی به داشتن مدرک دانشگاهی ندارید و به راحتی می توانید یکی از مشاغل خانگی در کانادا را بدون هیچ سرمایه ای شروع کنید. تا زمانی که شما از نوشتن لذت ببرید و این کار را دوست داشته باشید و هر روز سعی کنید در این حوزه چیز های جدید تری یاد بگیرید، به طور حتم برای شما درآمد زا خواهد بود.

راننده در کانادا

شغل دیگری از مشاغل خانگی کانادا با در آمد بالا استفاده از ماشین شخصی می باشد. این روزها اتومبیل ها در اکثر کشور ها تبدیل به یک بخش بدون سود در زندگی انسان ها شده اند. اما هنگامی که برای راننده شدن در سرویس هایی مانند Lyft یا Uber ثبت نام می کنید، خودرو شما آغاز به کار کرده و درآمدی برایتان دارد.

از قوانین این کار داشتن حداقل ۲۱ سال سن برای راننده، اخذ یک گواهینامه رانندگی معتبر از سوی آن کشور، بررسی اولیه ماشین و داشتن یک تلفن هوشمند می باشد.

دستیار مجازی

از شغل های دیگری که برای کار خانگی در کانادا می توان در نظر گرفت دستیار های مجازی (VA ها) می باشند. این افرادی با کمک به کسب و کارهای دیگران باعث می شوند تا کارهای خاصی به صورت مجازی و از راه دور انجام شود.

موقعیت های شغلی که در این حوزه از سال های گذشته به وجود آمد و آن را جز مشاغل خانگی کانادا با در آمد بالا قرار داد به خاطر این بود که بیشتر کسب و کار های کوچک به شکل آنلاین بودند و به افرادی احتیاج شد تا کار های گوناگونی از جمله مدیریت و بررسی پروفایل شبکه های اجتماعی، نوشتن محتوی، مدیریت ایمیل ها، ویرایش وب سایت و غیره را انجام دهند. به همین خاطر این افراد روی کار آمدند تا با انجام مشاغل خانگی در کانادا و فقط با یک اتصال اینترنت و رایانه کسب در آمد کنند.

راه های دیگر کسب درآمد از کانادا

اگر بخواهیم باز هم از بهترین مشاغل خانگی در کانادا یا مشاغل خانگی پر در آمد در کانادا برای افرادی که هنوز مهاجرت نکرده اند صحبت کنیم بدون شک شغل های زیادی را می توان نام برد از این جمله کسب درآمد دلاری از راه سرمایه گذاری در بورس، کسب درآمد با وام دادن به افراد خصوصی، سرمایه گذاری در مشاوره و املاک و… که بدون شک مشاغل خانگی در کانادا با درآمد زایی بسیار بالایی همراه هستند. خیلی از این مشاغل، جز لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در سال ۲۰۲۲ هستند.

مشاغل خانگی در کانادا به علت داشتن مزایای فراوان، مانند امکان کار کردن در یک فضای آرام و بدون استرس مخصوصاً در این ایام کرونایی، کم شدن بسیاری از هزینه ها مانند هزینه حمل و نقل، اختیاری بودن ساعات کاری و… همیشه مورد استقبال کار جویان قرار می گیرد. مشاغل خانگی پر در آمد در کانادا به خاطر نداشتن محدودیت ویزای تحصیلی، سابقه کاری و در مقابل افزایش در آمد باعث شده تا بیشتر مهاجران را به خود جلب کند.

بهترین مشاغل خانگی در کانادا این فرصت را به افراد می دهد تا بدون داشتن تجربه و سابقه کار، مدرک دانشگاهی و … زندگی خود را به راحتی و بدون دغدغه بگذرانند.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

خدمات موسسه یوکن شامل : مشاوره تحصیلی، مهاجرتی، اقامتی، سرمایه گذاری در کانادا و انواع ویزای کاری کانادا می باشد. متقاضیان مهاجرت به کانادا برای تحصیل می توانند جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاورین ما از طریق تلفن های موجود در وب سایت با ما در تماس باشند.

این موسسه به شماره ۲۲۷۴۳۸۸۷۸۶ تحت عنوان UCAN IMMIGRATION SERVICES در کانادا به ثبت رسیده است. مشاور رسمی مهاجرت کانادا خانم نازنین بیتازیان، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا، عضو رسمی شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا با شماره عضویت R531751، آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات متقاضیان پذیرش تحصیلی و ویزای دانشجویی کانادا می باشد.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
جهت رزرو وقت مشاوره آنلاین با مشاور  مهاجرت کانادا خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین مشاغل خانگی در کانادا کدام است؟

مشاغل خانگی پر در آمد در کانادا بسیار زیاد است. اما انتخاب کردن یکی از مشاغل خانگی در کانادا  که مناسب روحیات و علایق شخص و طبق میزان توانمندی و مهارت او در هر زمینه ای باشد شاید کمی مشکل به نظر بیاید.

هزینه راه اندازی یکی از مشاغل خانگی در کانادا چقدر است؟

در جواب این سؤال باید گفت همه چیز بسته به نوع شغلی دارد که متقاضی آن را انتخاب می کند. در اصل این هزینه ها متغیر هستند. ولی این نکته را باید یاد آور شد که اکثر مشاغل خانگی در کانادا بدون صرف هزینه ای قابل راه اندازی است.

بهترین مشاغل خانگی در کانادا برای افراد کم تجربه کدام است؟

در بررسی های انجام شده مشاغل خانگی پر در آمد در کانادا برای افراد کم تجربه که هیچ سابقه و حتی مهارتی هم ممکن است نداشته باشند از همه کارها بهتر است.

بهترین شروع برای مشاغل خانگی در کانادا چیست؟

بسته به شغل مورد نظر افراد قادرند از سایت های کاریابی و برون سپاری مشاغل، شروع به یافتن شغل خانگی مناسب خود کنند. همین طور افرادی که قصد دارند یک کسب و کار به صورت آنلاین داشته باشند بهتر است با طراحی وب سایت آغاز کنند.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

اخذ ویزای همراه کانادا، شرایط دریافت ویزای همراه کاری کانادا
اخذ ویزای همراه کانادا، شرایط دریافت ویزای همراه کاری کانادا
پی آر کانادا (کارت اقامت دائم کانادا)
پی آر کانادا (کارت اقامت دائم کانادا)