کانادا

رشته فیزیوتراپی در کانادا

بررسی کامل رشته فیزیوتراپی در کانادا

رشته فیزیوتراپی در کانادا از برترین رشته‌ها برای تحصیل و اشتغال می‌باشد، به گونه‌ای که نه تنها مورد توجه دانشجویان بومی قرار گرفته است بلکه به عنوان یک رشته تحصیلی محبوب در میان دانشجویان بین المللی شناخته می‌شود و سالانه افراد بسیاری از کشورهای مختلف جهان برای تحصیل در این رشته متقاضی شده و راهی این کشور زیبا، پیشرفته با امکانات آموزشی عالی می‌شوند. اگر که شما نیز تصمیم دارید برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی راهی کشور کانادا شوید، این مطلب را تا انتها بخوانید، چرا که به هر آن‌چه که در این باره لازم است بدانید از شرایط پذیرش رشته فیزیوتراپی در کانادا، مقاطع تحصیلی ارائه شده برای ادامه تحصیل فیزیوتراپی در کانادا، هزینه رشته فیزیوتراپی در کانادا، درآمد فیزیوتراپی در کانادا و مباحثی از این دست پرداخته شده است.

رشته فیزیوتراپی یک حرفه‌ی پزشکی با تمرکز بر افرادی است که از لحاظ حرکتی دچار مشکل شده‌اند و یک شخص فیزیوتراپیست کسی است که با تلاش و به کار گیری روش‌های مختلف نظیر ماساژ و ورزش‌ به کاهش درد و بهبود این گونه افراد کمک می‌کند. در واقع امروزه و به سبب پیشرفت تکنولوژی، تحرک افراد به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است و استرس و اضظراب افزایش پیدا کرده به گونه‌ای که بر سیستم عصبی و عملکرد کلی جسم آدمی تاثیرات بدی گذاشته است و اکثر افراد با دردهای جسمانی و مفصلی رو به رو شده‌اند.

به همین جهت و احساس نیاز به افراد متخصص در این حوزه، رشته فیزیوتراپی در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای توسعه یافته ای چون کانادا مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از افراد که در صدد تحصیل در رشته‌ای با آینده شغلی خوب هستند، تحصیل در این رشته را جزو اهداف اصلی خود قرار داده‌اند چرا که از مهم‌ترین الزامات برای ورود به بازار کار به عنوان متخصص در رشته فیزیوتراپی، تحصیل آکادمیک و بدست آوردن مهارت‌های لازم به صورت تئوری و عملی است.

شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی در کانادا

شرایط تحصیل در رشته فیزیوتراپی در کانادا بر اساس دانشگاه و مقطع تحصیلی متفاوت است و متقاضیان تحصیل در این رشته بهتر است پیش از هر چیزی از شرایط اختصاصی برای ادامه تحصیل رشته فیزیوتراپی در کانادا که معمولا در سایت‌ دانشگاه‌های کانادا که این رشته را ارائه می دهند درج شده‌است، اطلاع یافته و طبق آن‌ها برای تحصیل در رشته فیزیوراپی اقدام نماید. اما به طور کلی از شرایط عمومی و اختصاصی تحصیل در این رشته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مدرک تحصیلی دوره قبل به همراه ریز نمرات (برای کارشناسی، مدرک دیپلم و برای کارشناسی ارشد ارائه مدرک کارشناسی و برای دکتری، کارشناسی ارشد فیزیوتراپی الزامی است).
  • برخورداری از مدرک زبان معتبر (انگلیسی یا فرانسوی)
  • داشتن انگیزه نامه تحصیلی (مشخص کننده انگیزه و اهداف فرد از تحصیل در رشته فیزیوتراپی در کانادا)
  • عدم سوء پیشینه
  • برخورداری از توصیه نامه (عموما برای تحصیلات تکمیلی لازم می‌باشد)
  • ارائه رزومه پژوهشی و کاری
  • برخورداری از سلامت جسم و روان
  • داشتن نامه پذیرش تحصیلی.

قابل ذکر است که در صورت دارا بودن شرایط تحصیل و اخذ پذیرش برای ادامه تحصیل فیزیوتراپی در کانادا، با ارائه مدارک و مستندات لازم به اداره مهاجرت می‌توان برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمود. پس از درخواست برای ویزا، افسران پرونده مدارک ارسالی را بررسی و در صورت موافقت، ویزای تحصیلی را برای متقاضی ارسال خواهند کرد.

شرایط پذیرش رشته فیزیوتراپی در کانادا

در این قسمت از مقاله و پیش از آن‌که به مباحثی چون بورسیه فیزیوتراپی در کانادا، درآمد فیزیوتراپی در کانادا و بازار کار رشته فیزیوتراپی در کانادا بپردازیم، قصد داریم شرایط پذیرش رشته فیزیوتراپی در کانادا را به صورت جامع و کامل، بر اساس دوره‌های مختلفی که برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی در کانادا توسط دانشگاه ها و موسسه های آموزشی مختلف ارائه شده‌اند، مورد بررسی قرار دهیم.

پیش از پرداختن به سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته فیزیوتراپی که سه مقطع ارائه شده در دانشگاه های کانادا می‌باشند، دوره دستیار فیزیوتراپی در کانادا که توسط برخی از کالج‌های این کشور ارائه می‌شود، معرفی می‌گردد. دوره دستیار فیزیوتراپی در کانادا دوره‌ای است که افراد پس از تحصیل در آن (دوره دستیار فیزیوتراپی در کانادا) موفق به اخذ دیپلم دستیار فیزیوتراپی شده و امکان ورود به بازار کار برای آنان فراهم می‌شود.

برای پذیرش در دوره دستیار فیزیوتراپی در کانادا عموما افراد می‌بایست دوره دبیرستان خود را تمام کرده باشند، دوره‌های یادگیری زبان انگلیسی، زیست شناسی و ریاضیات را با نمرات خوب گذرانده باشند و در دوره‌های کمک‌های اولیه، cpr و مدراک پزشکی شرکت نموده و مدارکی را در این زمینه ارائه دهند.

موسسه مهاجرتی یوکن خدمات مربوط به پذیرش تحصیلی در کانادا را در پکیج های مختلف شامل نگارش توصیه نامه تحصیلی، نگارش انگیزه نامه تحصیلی و نگارش کاورلتر را تحت نظارت مستقیم مشاور رسمی مهاجرت کانادا خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید. جهت دریافت این خدمات می توانید با واتس اپ دفتر کانادا ۰۴۰۰ ۴۲۴ ۵۱۴ ۰۰۱ در تماس باشید.

کارشناسی فیزیوتراپی در کانادا

برای ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های کانادا و اخذ پذیرش در دوره کارشناسی فیزیوتراپی در کانادا شرایط خاصی از سوی دانشگاه‌ها بیان شده است.

متقاضیان تحصیل در دوره کارشناسی فیزیوتراپی در کانادا لازم است دوره ۱۲ ساله برای دریافت مدرک دیپلم را گذرانده باشند، همچنین آن‌ها باید در درس‌های ریاضی، زیست شناسی، فیزیک، انگلیسی و شیمی حداقل موفق به کسب نمره B شده باشند (متقاضیان بین المللی کارشناسی فیزیوتراپی در کانادا لازم است مدارک تحصیلی و ریز نمرات درسی خود را معادل سازی نموده و ترجمه کنند). علاوه بر دو شرط گفته شده داشتن مهارت در یکی از دو زبان انگلیسی یا فرانسوی ضروری بوده و برخورداری از سابقه و تجربه کاری در مراکز درمانی احتمال پذیرش رشته فیزیوتراپی در کانادا را بالا می‌برد. دوره‌های مرتبط با کارهای امدادی داوطلبانه جزو سوابق و تجربه‌های کاری به شمار می‌روند و می‌توان با بیان آن‌ها و ارائه مدارکی در این باره شانس پذیرش خود را افزایش داد.

متقاضیان تحصیل در کانادا بدون مدرک زبان نیز می توانند با بررسی شرایط دانشگاه های ارائه دهنده پذیرش رشته فیزیوتراپی در کانادا برای دانشگاه هایی که به صورت کاندشنال دانشجو می پذیرند اقدام نمایند.

کارشناسی ارشد فیزیوتراپی در کانادا

برای دریافت پذیرش کارشناسی ارشد فیزیوتراپی در کانادا و تحصیل در این مقطع که حداقل مدرک برای ورود به حرفه‌ی فیزیوتراپی است (عموما شغل فیزیوتراپ به این گروه از افراد اختصاص دارد)، همچون دیگر دوره‌های تحصیلی شرایطی بیان شده‌اند که از جمله این شرایط می‌توان به گذراندن دوره کارشناسی در یکی از رشته‌های فیزیولوژی، طب کار، توانبخشی و یا رشته‌های مرتبط با علوم سلامت نظیر پرستاری و رشته‌های پیراپزشکی و شرکت در آزمون‌ زبان بین المللی و ارائه مدرکی در این زمینه اشاره کرد. البته گفته شده که برای پذیرش در دوره کارشناسی ارشد فیزیوتراپی در کانادا می‌توان با ارائه مدرک پزشکی نیز اقدام نمود.

از دیگر مواردی که برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد فیزیوتراپی در کانادا در بیشتر دانشگاه‌ها ضروری بیان شده است کامل کردن دوره‌های آموزشی فیزیولوژی و آناتومی می‌باشد.

دکتری فیزیوتراپی در کانادا

برخی از شرایط پذیرش رشته فیزیوتراپی در کانادا برای مقطع دکتری عبارتند از:

  • شرکت در آزمون زبان بین المللی نظیر آیلتس و کسب حداقل نمره مورد نیاز.
  • گذراندن دوره کارشناسی ارشد فیزیوتراپی و ارائه مدرک مرتبط با معدل و نمرات قابل قبول.
  • نگارش و ارائه توصیه نامه تحصیلی.
  • برخورداری از رزومه کاری و تحقیقاتی مناسب.

البته لازم به ذکر است که برای دو دوره کارشناسی ارشد و دکتری فیزیوتراپی، متقاضیان می‌بایست پیش از آن‌که درخواست خود برای اخذ پذیرش را نهایی کنند، استاد راهنما برای اپلای (سوپروایزر) انتخاب نمایند.

دانشجویان متقاضی فاند تحصیلی کانادا نیز می توانند با بررسی فاند های ارائه شده در رشته فیزوتراپی در کانادا در صورت داشتن شرایط لازم، در این خصوص اقدام نمایند.

دانشگاه های دارای رشته فیزیوتراپی در کانادا

برای آن‌که افراد به عنوان یک فیزیوتراپ یا تحصیل کرده رشته فیزیوتراپی وارد بازار کار فیزیوتراپی در کانادا یا هر کشور دیگری شوند بدیهی ست که لازمه آن داشتن و ارائه مدرکی است که نشان دهنده‌ی تحصیل در این رشته باشد و بدیهی‌تر این‌که اگر آن مدرک از دانشگاهی معتبر و پیشرو در این زمینه (فیزیوتراپی) اخذ شده باشد شانس اشتغال در فرصت‌های شغلی بهتر با حقوق بیشتر بالاتر خواهد رفت. از این رو در این بخش لیستی از ده دانشگاه برتر کانادا (به ترتیب) در حوزه فیزیوتراپی ارائه می‌گردد تا شما به عنوان یکی از متقاضیان تحصیل رشته فیزیوتراپی در کانادا، یکی از آن‌ها را برای تحصیل بر اساس شرایط خود انتخاب نمایید.

  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه مک مستر
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه اتاوا
  • دانشگاه واترلو
  • دانشگاه وسترن
  • دانشگاه کوئینز شهر کینگستون
  • دانشگاه دالهاوزی در هالیفکس

بورسیه رشته فیزیوتراپی در کانادا

بعد از معرفی دانشگاه‌ها برای اخذ پذیرش رشته فیزیوتراپی در کانادا، در این بخش به مبحث مهم بورسیه فیزیوتراپی در کانادا می‌پردازیم. همانطور که می‌دانید در کشور کانادا تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی و در هر رشته‌ای برای عموم افراد همراه با پرداخت هزینه می‌باشد (البته برای افرادی که شهروند به حساب می‌آیند یا کسانی‌که اقامت دائم این کشور را دارند هزینه کمتر از متقاضیان بین المللی است) از این رو دانشگاه ها، برخی موسسه‌ها و دولت کانادا برای کاهش در میزان هزینه‌ها برای تحصیل دانشجویان به ویژه دانشجویان بین المللی، کمک هزینه‌هایی (بورسیه ها، فاندها، گرنت‌ها و …) را در نظر گرفته و در طول سال به دانشجویان متقاضی که واجد شرایط اخذ فاند یا بورسیه هستند اعطا می‌کنند. متقاضیان تحصیل در رشته فیزیوتراپی در کانادا می‌توانند با مراجعه کردن به سایت دانشگاه مد نظر (یا سایت‌های دانشگاه‌های مورد نظر پیش از اقدام برای درخواست پذیرش در رشته فیزیوتراپی در کانادا) از بورسیه تعلق گرفته به آن رشته آگاه شوند. البته نباید نگران بود چرا که علاوه بر این‌که هزینه رشته فیزیوتراپی در کانادا نسبت به دیگر کشورهای پیشرفته و هم سطح با کانادا مناسب‌تر می‌باشد بورسیه و کمک هزینه‌های مالی بسیاری به دانشجویان بین المللی اختصاص داده شده است و متقاضیان دریافت بورسیه فیزیوتراپی در کانادا با کمی جستجو خواهند توانست به انواع بورسیه اختصاص داده شده به این رشته دسترسی داشته باشند.

کد مشاغل رشته فیزیوتراپی در کانادا

رشته فیزیوتراپی در کانادا همچون دیگر رشته‌های تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه‌های کشور کانادا در سیستم طبقه بندی ملی مشاغل کانادا یا همان noc که مخفف شده National Occupational Classification می‌باشد، قرار دارد و به آن کد ویژه ۳۱۴۲ اختصاص داده شده است. بر اساس این کد فارغ التحصیل رشته فیزیوتراپی در کانادا قادر خواهد بود برای دست یابی به هر یک از فرصت‌های کاری که در این دسته شغلی قرار گرفته‌اند، درخواست دهد.

البته باید یادآور شد که شغل مدیران فیزیوتراپی در این دسته قرار ندارد و زیر مجموعه کد ۰۳۱۱ که به مدیران بخش بهداشت اختصاص داده شده است، به شمار می‌آید.

متقاضیان دریافت کارت پی آر PR کانادا می توانند با بررسی این کد در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در برنامه های مهاجرت کاری (اسکیل ورکر)، برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمایند.

بازار کار رشته فیزیوتراپی در کانادا

بازار کار رشته فیزیوتراپی در کانادا بسیار خوب می‌باشد چرا که طبق بررسی‌های انجام شده درباره رشته فیزیوتراپی در کانادا و فرصت‌های شغلی مرتبط با آن که در بیمارستان‌ها، مراکز توانبخشی، خانه‌های سالمندان، کلینیک‌ها، بخش‌های مراقبت های ویژه و مکان‌هایی از این دست که مرتبط با شبکه خدمات درمانی و بهداشتی پیشرفته کانادا می‌باشند، برای فارغ التحصیلان ابن رشته فراهم است، مشخص گردیده که در طی دوره ده ساله ۲۰۱۹ میلادی تا ۲۰۲۸ میلادی تقاضا برای استخدام افرادی که به تحصیل در رشته فیزیوتراپی در کانادا پرداخته‌اند، افزایش می‌یابد و کشور کانادا با کمبود نیرو در این حوزه مواجه خواهد شد که همین امر بیکاری در این حوزه را به شدت کاهش می‌دهد.

در حقیقت کشور کانادا دارای شبکه درمان و بهداشت پیشرفته‌ای است و دولت این کشور همواره سعی می‌کند میان تعداد کادر بهداشت و درمان و جمعیت این کشور تناسب ایجاد کند تا هیچ گاه برای آسایش مردم با کمبود نیرو مواجه نگردد. بدین سبب و با افزایش روز افزون جمعیت کانادا به دلیل بالا رفتن میزان مهاجرت به این کشور، پیش بینی شده است که فرصت‌های شغلی بسیاری در زمینه فیزیوتراپی به عنوان یکی از رشته‌های درمانی فراهم می‌شود.

متقاضیان کار در کانادا در رشته فیزوتراپی، می توانند با بررسی فرصت های شغلی از طریق وب سایت های موسسات کاریابی در کانادا و یا دیگر روش ها ، در صورت داشتن شرایط لازم برای گرفتن جاب آفر کانادا و درخواست ویزای کار اقدام نمایند.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به شرایط کار به عنوان فیزیوتراپ در کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


سمت های شغلی رشته فیزیوتراپی در کانادا

برخی از سمت های شغلی رشته فیزیوتراپی در کانادا عبارتند از:

  • دستیار توانبخشی
  • فیزیوتراپیست
  • مشاور بهداشت و توانمندی کارکنان
  • دستیار فیزیوتراپی در کانادا
  • دستیار فیزیوتراپیست
  • خدمات تخصصی سالمندان/ بیماران بستری
  • دستیار آموزشی
  • متخصص آموزش بیمار

استان های مناسب کار رشته فیزیوتراپی در کانادا

استان‌های مناسب کار رشته فیزیوتراپی در کانادا کدام استان‌ها می‌باشند؟ بسیاری از افراد که درحال تحصیل رشته فیزیوتراپی در کانادا هستند و یا قصد دارند برای اشتغال در این رشته به کانادا مهاجرت کنند، به دنبال پاسخی درست برای این سوال هستند تا پس از بررسی بازار کار این رشته در کانادا برای استان‌های مناسب رشته فیزیوتراپی درخواست دهند.

بازار کار رشته فیزیوتراپی در کل کانادا خوب می‌باشد اما همانند دیگر مشاغل در برخی از استان‌ها نیاز به فیزیوتراپ یا افرادی که در رشته فیزیوتراپی فارغ التحصیل شده‌اند، بیشر مشاهده می‌شود و فرصت‌های شغلی موجود در این حوزه نیز بیشتر از دیگر استان‌ها برآورد شده است به گونه‌ای که فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی در کانادا به آسانی در این استان‌ها می‌توانند به کار مشغول شده و درآمد خوبی کسب کنند.

در استان‌هایی نظیر آلبرتا، انتاربو، مانیتوبا و بریتیش کلمبیا نسبت به دیگر استان‌های کانادا تقاضای زیادی برای به کار گیری و استخدام فیزیوتراپیست‌ها و فارغ التحصیلان این رشته وجود دارد. پس اگر که شما جزو آن افرادی هستید که برای کار در رشته فیزیوتراپی در کانادا اقدام کرده‌اند و یا در حال گذراندن کار آموزی پس از تحصیل در رشته فیزیوتراپی در یکی از دانشگاه‌های کانادا می‌باشند. این استان‌ها برای اشتغال در رشته فیزیوتراپی مناسب بیان شده‌اند.

البته باید توجه داشت که ممکن است در آمار بیان شده طی سال‌های آینده تغییراتی ایجاد گردد.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به شرایط  تحصیل در رشته فیزوتراپی در کانادا در یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

درآمد فیزیوتراپ ها در کانادا

پس از بررسی مواردی چون بورسیه فیزیوتراپی در کانادا و بازار کار رشته فیزیوتراپی در کانادا به ارزیابی درآمد رشته فیزیوتراپی در کانادا خواهیم پرداخت. از مهم‌ترین معیارها برای انتخاب کانادا به عنوان کشور مقصد برای مهاجرت تحصیلی وجود فرصت‌های شغلی فراوان و درآمد مناسب و خوب برای مشاغل و حرفه‌های مختلف است. درآمد فیزیوتراپی در کانادا به طور میانگین ساعتی ۴۲٫۷۹ دلار کانادا گفته شده است که بر اساس محل کار (شهر و مکانی که در آن فارغ التحصیل فیزیوتراپی مشغول به کار است) این مقدار متغیر می‌باشد. از این رو در ادامه درآمد رشته فیزیوتراپی در کانادا را برای برخی از شهرها بیان خواهیم نمود.

  • درآمد رشته فیزیوتراپی در کانادا و در شهر کلگری استان آلبرتا ۵۲٫۶۷ دلار کانادا گزارش شده است. که نسبت به شهر ادمنتون این استان یک دلار در ساعت بیشتر می‌باشد.
  • در شهرهای استان انتاریو تفاوت مقدار درآمد رشته فیزیوتراپی به چند دلار در ساعت می‌رسد به عنوان مثال درآمد فیزیوتراپ‌ها در شهر تورنتو حدود ۵۱٫۰۹ دلار کانادا می‌باشد در حالی که در شهر میسیساگا درآمد فیزیوتراپی در کانادا ساعتی حدود ۴۰ دلار کانادا بیان گردیده است.

هزینه رشته فیزیوتراپی در کانادا

درباره هزینه رشته فیزیوتراپی در کانادا نمی‌شود اظهار نظر قطعی کرد یا مبلغ و هزینه‌ای را بیان نمود، زیرا دانشگاهی که برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی در کانادا انتخاب نموده‌اید، مقطعی که قرار است در آن به ادامه تحصیل بپردازید و شهری یا استانی که در آن دانشگاه قرار دارد (به جهت هزینه زندگی) همگی بر مقدار هزینه رشته فیزیوتراپی در کانادا موثر می‌باشند. به عنوان نمونه هزینه سالانه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فیزیوتراپی در دانشگاه تورنتو بدون هزینه زندگی سالانه حدود ۱۳ هزار دلار تخمین زده شده است که همین مقدار هم بر اساس آن‌چه که در سایت دانشگاه آمده است ثابت نبوده و هر سال تغییر خواهد کرد یا در دانشگاه آلبرتا برای دوره کارشناسی ارشد فیزیوتراپی، شهریه سال اول حدود یازده هزار دلار، سال دوم نزدیک به ده هزار دلار و سال سوم ۲۲۶۲ دلار کانادا بیان شده است که این هزینه شامل هزینه‌های غیر آموزشی نمی‌شود و تنها شهریه‌ای است که توسط دانشگاه دریافت می‌گردد.

پس بهتر است برای اطلاع از هزینه رشته فیزیوتراپی در کانادا به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و از شهریه‌ای که در نظر گرفته شده است آگاه شوید.

نکته: برای اطلاع از هزینه زندگی در کانادا در برخی از شهرهای این کشور می‌توانید دو مطلب «ارزان ترین شهرهای کانادا» و «گران ترین شهرهای کانادا» را مطالعه کنید.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می کند. این موسسه با سال ها تجربه مشاوره تحصیلی، اخذ پذیرش، درخواست ویزای دانشجویی و فاند تحصیلی و انجام پرونده های مهاجرتی و اقامتی ، خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور رسمی مهاجرت خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شرایط کار در رشته فیزوتراپی در کانادا چیست؟

برای اینکه به‌عنوان یک فیزیوتراپ در کانادا مشغول به کار شوید باید در یکی از موسسات معتبر کانادایی دوره مروبوطه را سپری کرده و گواهی و سرتیفیکیت مورد نیاز برای اشتغال در این حرفه را دریافت کنید.

درآمد یک فیزیوتراپ در کانادا چقدر است؟

درآمد فیزوتراپی در کانادا با توجه به شهر مخل کار و تجربه افراد متفاوت می باش. میانکین درآمد فیزوتراپی در کانادا از ۴۰ دلار تا ۵۲ دلار در ساعت است.

دانشگاهه های ارائه دهنده رشته فیزوتراپی در کانادا کدامند؟

دانشگاه های متنوعی در کانادا رشته فیزوتراپی را ارائه می نمایند. برخی از دانشگاه های عبارتند از:دانشگاه تورنتو، دانشگاه بریتیش کلمبیا، دانشگاه مک گیل، دانشگاه مک مستر، دانشگاه آلبرتا،دانشگاه اتاو

فرصت های شغلی فیزوتراپ در کانادا در چه سمت هایی است؟

متخصصان فیزوتراپی در کانادا با توجه به تجربه و تخصص و گواهی که دارد می توانند در سمت های دستیار توانبخشی، فیزیوتراپیست، مشاور بهداشت و توانمندی کارکنان، دستیار فیزیوتراپی در کانادا ، خدمات تخصصی سالمندان و غیره فعالیت نمایند.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

شرایط کارشناسی ارشد مجدد در کانادا
شرایط کارشناسی ارشد مجدد در کانادا
خرید رستوران در کانادا
خرید رستوران در کانادا