کانادا

خرید رستوران در کانادا

خرید رستوران در کانادا

خرید رستوران در کانادا و راه اندازی آن، یک کسب و کار هیجان انگیز و بسیار خوب برای هر صاحب شغل و سرمایه‌ای است که تصمیم دارد برای ارتقا بخشیدن به زندگی و اشتغال خویش در کانادا که جزو برترین اقتصادهای جهان است و از کشورهای پیشرفته با استانداردهای کیفی بالا برای زندگی به شمار می‌رود، مهاجرت کند. زیرا راه اندازی و خرید رستوران در این کشور علاوه بر این‌که می‌تواند به کسب درآمد بسیار خوب کمک کند، مسیر را برای اخذ اقامت دائم این کشور و حتی شهروندی هموار خواهد کرد. به منظور راه اندازی یا خرید رستوران در کانادا به عنوان سرمایه گذار خارجی لازم است قوانین دولتی و استانی بیان شده برای مشاغل مرتبط رعایت شده، مجوزها اخذ گردیده و یک سری کارها و مراحل که عموما برای ایالت‌های مختلف متفاوت هستند انجام شوند. به همین دلیل لازم است متقاضی راه اندازی و خرید رستوران در کانادا تحقیق کرده و اطلاعات لازم در این باره را به دست آورد تا در پروسه اقدام برای راه اندازی کسب و کار سر در گم نشده و آگاهانه عمل نماید.

در این مطلب به برخی از مهم‌ترین مواردی که می‌بایست پیش از اقدام برای خرید رستوران در تورنتو و ونکوور کانادا به عنوان بهترین شهر های کانادا برای ایرانیان، به آن‌ها توجه شود نظیر قیمت خرید رستوران در کانادا، مجوزهای قانونی لازم برای راه اندازی رستوران، مزایا و معایبی که راه اندازی رستوران خواهد داشت و هزینه‌ای که صرف راه اندازی رستوران می‌شود، پرداخته خواهد شد.

شرایط مهاجرت با خرید رستوران در کانادا

از نخستین مواردی که به آن‌ها پرداخته خواهد شد شرایط مهاجرت با خرید رستوران در کانادا می‌باشد. در حقیقت هر شخصی نمی‌تواند به عنوان سرمایه گذار برای خرید رستوران در کانادا اقدام نماید زیرا دولت کانادا شرایطی را مشخص نموده است که متقاضی در صورت برخورداری از آن‌ها می‌تواند برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم با راه اندازی و خرید رستوران در کانادا درخواست دهد. برخی از شرایط مهاجرت و سرمایه گذاری در کانادا در ارائه خدمات غذایی عبارتند از:

  • مهارت کافی در  یکی از  دو زبان انگلیسی و فرانسوی

زبان مردم کانادا انگلیسی و فرانسوی است و لازمه زندگی، کار و تحصیل در آن کشور تکلم به زبان آن‌ها می‌باشد. به همین سبب برای موافقت با ورود به این کشور به عنوان شخص مهاجر، می‌بایست مهارت های فرد در این زمینه با ارائه مدرک و آزمون های زبان مورد تایید دولت کانادا اثبات گردد.

  • برخورداری از تمکن مالی برای راه اندازی رستوران در کانادا

هزینه راه اندازی رستوران در کانادا کم نیست و نیاز به سرمایه زیاد و حتی چند میلیون دلاری دارد به همین جهت متقاضی لازم است با ارائه مدارکی که به توانایی مالی او برای راه اندازی و خرید رستوران در کانادا اشاره دارند، افسران پرونده را برای موافقت با مهاجرت متقاعد نماید.

  • داشتن حداقل سه سال سابقه کاری

در حقیقت فردی که متقاضی خرید رستوران در کانادا می‌باشد باید در حوزه مدیریت و یا مالکیت یک کسب و کار تجربه و سابقه کاری حداقل سه ساله (طی پنج یا ده سال گذشته – بستگی به شرایط بیان شده از سوی استان مورد نظر دارد) داشته باشد تا بتواند به کانادا مهاجرت کرده و رستوران خود را در آن راه اندازی نماید.

ناگفته نماند که در برخی از شهرها و استان‌های کانادا برای راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری به مدرک تحصیلی یا محدویت سنی نیز اشاره شده و ارائه مدارک و مستنداتی در این باره الزامی دانسته شده است.

اگر سرمایه شرایط مهاجرت به کانادا از طریق خرید رستوران را ندارید، شاید روش مهاجرت به کانادا از طریق ثبت شرکت برای شما مناسب باشد. موسسه مهاجرتی یوکن خدمات پرونده های مهاجرت سرمایه گذاری کانادا را تحت نظارت مستقیم مشاور رسمی مهاجرت خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید. متقاضیان می توانند جهت رزرو وقت مشاوره به واتس اپ دفتر کانادا ۰۴۰۰ ۴۲۴ ۵۱۴ ۰۰۱ پیام دهند.

مجوزهای لازم برای راه اندازی رستوران در کانادا

برای شروع هر کسب و کاری در کانادا از جمله راه اندازی رستوران اخذ مجوزهای مرتبط با کار از دولت و ارگان های مختلف ضروری می‌باشد به گونه‌ای که اگر مجوزهای مورد نیاز دریافت نشوند امکان راه اندازی رستوران در کانادا به هیچ وجه امکان پذیر نخواهد بود. البته لازم به ذکر است که مجوزهای خرید رستوران در کانادا و راه اندازی آن برای هر استانی متفاوت می‌باشد اما به طور کلی می‌توان به مجوزهای زیر برای راه اندازی رستوران در کانادا اشاره کرد:

  • مجوز غذایی
  • مجوز حمل و نقل مواد غذایی
  • مجوز لازم برای اجرای موسیقی
  • مجوز لازم برای سرو نوشیدنی های مختلف
  • مجوزهای مورد نیاز برای ساماندهی رویدادهای خاص. عموما این مجوزها تنها در زمان برپایی آن رویدادها اخذ می‌گردند.
  • مجوز یا گواهینامه معتبر برای اشتغال نیرو در بخشهای مختلف رستوران.

مزایا و معایب خرید یا راه اندازی رستوران در کانادا

خرید یا راه اندازی رستوران در کانادا همانند دیگر کسب و کارها و صنایع مزایا و معایب ویژه‌ای دارد که بهتر است متقاضی، پیش از خرید رستوران در کانادا از آن‌‌ها آگاه شده و با اطلاعاتی کامل و چشمانی باز برای راه اندازی رستوران در کانادا اقدام نماید. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهد شد.

مزایای خرید یا راه اندازی رستوران در کانادا

  • راه اندازی رستوران درکانادا در صورت ارائه خدمات با کیفیت، کسب و کاری با سود آوری بسیار بالا خواهد بود.
  • رستوران محیط کاری شادابی دارد و به سبب رو به رو شدن با افراد مختلف و رخدادهای گوناگون خسته کننده نخواهد بود.
  • به جهت این‌که بسیاری از اشخاص در کشور کانادا وعده‌های غذایی بیشتری را در بیرون از خانه تناول می‌کنند. رستوران داری شغل پر متقاضی خواهد بود و اگر که شخص به علل مختلف تصمیم به فروش آن گرفت به راحتی خواهد توانست آن را با تمامی تجهیزات واگذار کند.

معایب خرید یا راه اندازی رستوران در کانادا

  • خرید و راه اندازی رستوران جزو کسب و کارهایی است که به سرمایه اولیه بالا نیاز دارند.
  • در سال اول خرید رستوران در کانادا احتمال سود آوری کم، وجود دارد.
  • اگر که افراد با شرایط کاری رستوران آشنایی کافی نداشته باشند اداره رستوران دشوار خواهد بود.
  • یافتن نیروی متخصص در حوزه آشپزی، گارسونی و ارائه دیگر خدمات سخت می‌باشد.

راه اندازی رستوران در کانادا از طریق دریافت نمایندگی

برای راه اندازی و خرید رستوران در کانادا علاوه بر خرید و راه اندازی رستوران به شکل مستقل، مسیر دیگری نیز وجود دارد و آن اخذ نمایندگی و فرانچایز یک برند مشهور در حوزه ارائه خدمات مواد غذایی نظیر برند مک دونالد، ساب وی و کی اف سی برای فست فود می‌باشد. این مسیر برای افرادی که به دنبال سرمایه گذاری بیشتر در صنعت رستوران و ارائه خدمات مواد غذایی به مشتریان و بالطبع سود آوری بالاتر هستند، پیشنهاد می‌شود چرا که لازمه آن سرمایه گذاری چند میلیون دلاری در این صنعت است. البته برای خرید رستوران در کانادا از طریق دریافت نمایندگی مراحل قانونی به نسبت بیشتری وجود دارد و دشوارتر خواهد بود و لازمه موفقیت در آن تلاش مداوم، کسب اطلاعات کافی درباره برند مورد نظر، شناخت کامل اهداف کاری خود و شرایطی که از سوی برند مورد نظر تعیین شده‌اند، می‌باشد.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به شرایط خرید بیزینس در کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


اقامت دائم با خرید رستوران در کانادا

خرید رستوران در کانادا نوعی سرمایه گذاری در آن کشور و کار آفرینی به شمار می‌رود. در واقع متقاضی راه اندازی و خرید رستوران در کانادا پس از تحقیق و بررسی درست، بیزینس پلن (طرح مخصوص برای ایجاد کسب و کار) خود را طراحی کرده و در ادامه با فروشندگان به گفت و گو و مذاکره می‌نشیند. سپس و در صورت موفقیت آمیز بودن مذاکره، نوبت به درخواست برای اخذ سند LMIA می‌رسد، سندی که به سند ارزیابی اثر گذاری بر بازار کار کانادا به عنوان یک سرمایه گذار خارجی شهرت دارد و برای کار آفرینی و اخذ مجوز کار موقت دریافت آن الزامی است (وجود این سند نشان دهنده این موضوع است که وجود این سرمایه گذار خارجی بر اقتصاد و اشتغال در کانادا اثر مثبتی خواهد گذاشت).

پس از موافقت با درخواست، سند LMIA اعطا شده و پس از آن متقاضی برای دریافت مجوز کار موقت اقدام می‌نماید. بعد از اتمام این پروسه شخص به عنوان یک کار آفرین شناخته شده و می‌تواند رستوران خود را راه اندازی نماید و برای اخذ اقامت دائم کانادا از این طریق که یکی از راه‌های سرمایه گذاری و دریافت اقامت دائم است اقدام نماید. اما عموما اقدام برای اقامت دائم به سرعت و با راه اندازی رستوران ممکن نیست و لازم است متقاضی معیارها و شرایط لازم برای دریافت آن را داشته باشد. برخی از معیارها و شرایط برای دریافت اقامت دائم عبارتند از:

  • فعال بودن رستوران در کانادا. به این معنا که رستوران در محلی مشخص دایر بوده و حداقل یک کارمند کانادایی در آن مشغول به کار باشد.
  • برخورداری از عملکرد مالی خوب. به این صورت که بررسی عملکرد مالی رستوران نشان دهنده‌ی این موضوع باشد که جریان مالی آن خوب می‌باشد طوری که حقوق پرسنل به راحتی قابل پرداخت است.
  • اثبات الزامی بودن حضور شخص به عنوان یک سرمایه گذار خارجی برای مدیریت رستوران.
  • حداقل یک سال از راه اندازی و خرید رستوران در کانادا گذشته باشد. در واقع متقاضی نمی‌تواند فوری برای اقامت دائم درخواست دهد و می‌بایست مدتی از حضور او به عنوان یک سرمایه گذار خارجی در کانادا گذشته باشد تا عملکرد او به خوبی مورد ارزیابی قرار گیرد.

افرادی که موفق به دریافت کارت پی آر کانادا (اقامت دائم) می شوند، پس از سه سال زندگی در کانادا می توانند جهت گرفتن پاسپورت کانادا اقدام کنند.

استان های مناسب راه اندازی یا خرید رستوران در کانادا

انتخاب شهر و استان مناسب برای راه اندازی و خرید رستوران در کانادا یک گام اساسی و مهم برای موفقیت در کسب و کار و سود آوری بیشتر است. اگر چه تمامی استان‌ها برای خرید رستوران مناسب هستند اما در این بین شهرها و استان‌هایی وجود دارند که بازار کار رستوران و ارائه مواد غذایی در آن‌ها بهتر و احتمال موفقیت به سبب وجود مشتری، بالاتر است. در ادامه به برخی از این استان‌‌ها اشاره می‌شود.

  • استان انتاریو
  • استان بریتیش کلمبیا
  • استان آلبرتا
  • استان کبک
  • استان نوا اسکوشیا

تذکر: به سبب تنوع فرهنگی بسیار و توریستی بودن کشور کانادا رستوران‌هایی با انواع غذاهای آسیایی، اروپایی، آمریکایی و … در سطح شهرهای مختلف به ویژه شهرهای بزرگ دیده می‌شود تا افراد بر اساس ذائقه هر چه که دوست دارند را سفارش داده و میل کنند.

متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری و خرید رستوران در کانادا می توانند با گذراندن دوره های رشته مدیریت در کانادا و یا رشته آشپزی در کانادا، روند توسعه و رشد بیزینس خود را تسریع نمایند.

درآمد رستوران در کانادا

درباره درآمد راه اندازی و خرید رستوران در کانادا نمی‌شود مبلغ به خصوصی را بیان نمود، چرا که تماما به موفقیت و میزان فروش و ارائه خدمات بستگی دارد. در حقیقت برخی از صاحبان رستوران‌ها در کانادا ممکن است درآمد میلیونی داشته باشند اما برخی دیگر که تعدادشان بیشتر است، نهایت درآمد سالانه آن‌ها با کسر حقوق پرسنل و مواد غذایی خریداری شده و … چند ده هزار دلار (مثلا ۵۰ هزار دلار سود خالص سالانه تنها برای خود موسس) یا چند صد هزار دلار کانادا باشد. به عنوان مثال ممکن است رستورانی در سال ۳ میلیون دلار فروش داشته باشد، صاحب این رستوران به احتمال زیاد درآمدی بالغ بر ۱۲۰ هزار دلار کانادا در سال خواهد داشت. البته تمامی این موارد به مقدار حاشیه سود که به وسیله آن میزان سودآوری هر دلار از فروش محاسبه می‌گردد، بستگی دارد. اما در کل می‌توان درآمد راه اندازی و خرید رستوران در کانادا را خوب و رضایت بخش دانست.

قیمت خرید رستوران در کانادا

از مهم‌ترین مواردی که در هنگام بررسی صنعت ارائه خدمات غذایی به سبک راه اندازی رستوران در کانادا به آن پرداخته می‌شود، قیمت خرید رستوران در کانادا می‌باشد. چرا که عموما هر یک از متقاضیان سرمایه‌ای را برای شروع به کار و خرید رستوران در کانادا پس انداز کرده است و بر اساس آن می‌خواهد درباره راه اندازی و خرید رستوران در کانادا تحقیق نموده و طبق شرایطی که دارد برای آن درخواست دهد. قیمت خرید رستوران در کانادا متفاوت است و به عوامل مختلفی چون فرانچایز بودن یا نبودن رستوران، شهر و استانی که قرار است در آن رستوران راه اندازی شود و میزان تجهیزات رستوران بستگی دارد، اما می‌توان این‌چنین بیان نمود که حداقل قیمت خرید رستوران مستقل با نام و برند ویژه در کانادا صد هزار دلار کانادا می‌باشد و برای دریافت نمایندگی برندهای معروف یا همان فرانچایز این مقدار طبق چیزی که قبل‌تر گفته شده بود، به بودجه‌ای دو تا سه میلیون دلاری نیازمند است.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به  سرمایه گذاری و خرید رستوارن در کانادا در یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

هزینه راه اندازی رستوران در کانادا

در پایان این مطلب به هزینه راه اندازی رستوران در کانادا اشاره خواهد شد. بدون تردید راه اندازی و خرید رستوران در کانادا به سرمایه نسبتا زیادی نیازمند است اما میزان سرمایه، مبلغ ثابتی نمی‌باشد و به عواملی همچون محل رستوران، طراحی فضای داخلی رستوران، هزینه صرف شده برای اخذ مجوزهای ضروری برای خرید رستوران و حقوق کارمندان بستگی دارد.

در پایان این مطلب به هزینه راه اندازی رستوران در کانادا اشاره خواهد شد. بدون تردید راه اندازی و خرید رستوران در کانادا به سرمایه نسبتا زیادی نیازمند است اما میزان سرمایه، مبلغ ثابتی نمی‌باشد و به عواملی همچون محل رستوران، طراحی فضای داخلی رستوران، هزینه صرف شده برای اخذ مجوزهای ضروری برای خرید رستوران و حقوق کارمندان بستگی دارد.

ممکن است فردی در مشهورترین منطقه تورنتو تصمبم به راه اندازی رستورانی بزرگ با بیش از ده نفر پرسنل بگیرد و فردی دیگر رستوران کوچکی را در منطقه‌ای دیگر از شهر که کمتر معروف می‌باشد، خریداری نماید و حداکثر پنج نفر پرسنل آن باشند. قطعا مبالغی که این دو شخص به عنوان هزینه خرید رستوران در کانادا پرداخت می‌کنند با هم متفاوت خواهد بود. در ادامه به برخی از مهم‌ترین عواملی که بر هزینه خرید رستوران در کانادا تاثیر می‌گذارند، پرداخته می‌شود.

  1. موقعیت مکانی رستوران

محل قرار گیری رستوران (موقعیت مکانی آن) بر هزینه خرید رستوران در کانادا تاثیر بسزائی دارد. همانگونه که پیش‌تر گفته شد. بر اساس موقعیت مکانی ممکن است برای خرید مکان رستوران مبلغ کم و یا نسبتا زیادی پرداخت شود.

  • بازسازی رستوران

عموما پس از خرید رستوران در کانادا بازسازی‌های کوچک یا بزرگ (عمدتا برای رستوران‌های قدیمی) الزامی است. این بازسازی‌ها ممکن است هزینه‌ی چند ده هزار دلاری یا چند صد هزار دلاری را به دنبال داشته باشد.

  • مجوزهای قانونی برای خرید رستوران در کانادا

در بخش مجوزهای قانونی برای خرید رستوران در کانادا به برخی از مجوزهایی که لازم است صاحب رستوران برای راه اندازی آن ها را دریافت کند اشاره شد. اگر چه این مجوزها برای رستوران هایی که در استان‌های مختلف واقع شده اند متفاوت است اما برای صدور تمامی آن ها باید هزینه پرداخت شود. که این هزینه نیز جزئی از هزینه خرید رستوران در کانادا به شمار می‌رود.

  • سرمایه در جریان رستوران

سرمایه در جریان در واقع مبلغی را شامل می‌شود که صرف پرداخت قبوض، خرید مواد غذایی لازم و دیگر هزینه‌های جاری رستوران می‌گردد.

  • پرسنل رستوران

هزینه به کار گیری نیرو برای کار در رستوران عامل مهمی در میزان هزینه راه اندازی رستوران در کانادا می‌باشد. تعداد نیرو، تجربه و سابقه کاری آن‌ها بر مبلغ و سرمایه‌ای که صرف این بخش می‌شود تاثیر گذار است. البته به کار گیری نیروی ماهر و زبده برای تهیه بهترین غذاها از لحاظ کیفیت و مزه یکی از اصول اساسی برای رسیدن به موفقیت در این کار است.

  • تجهیزات مورد نیاز برای بخش‌های مختلف رستوران

تجهیزات مورد نیاز برای بخش‌های مختلف رستوران نظیر میز و صندلی‌های سالن اصلی و تجهیزاتی که برای پخت و پز و نگهداری از مواد غذایی در آشپزخانه لازم و ضروری‌اند، هزینه زیادی را در بر می‌گیرند که ممکن است بخش زیادی از سرمایه را به خود اختصاص دهند. برخی از رستوران داران برای کاهش در هزینه‌ها تجهیزات دسته دوم را خریدای و استفاده می‌کنند.

  • زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری لازم

در دنیای امروز که با تکنولوژی عجین شده است، برای فروش و اداره رستوران راه اندازی و نصب زیر ساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری همچون سیستم pos یا راه اندازی سایت یا ایجاد نرم افزار فروش آنلاین امری ضروری به شمار می‌رود. قطعا ایجاد، نصب و استفاده از این زیر ساخت‌ها در امر فروش، هزینه‌ای را در برخواهد داشت که بخشی از هزینه خرید رستوران در کانادا را شامل می‌شود.

  • سرمایه اولیه

سرمایه اولیه در واقع میزان هزینه و مبلغی است که برای خرید آن‌چه که برای رستوران نیاز است و می‌توان در انبار یا یخچال‌ها نگهداری کرد (بدون آن‌که هراس خراب شدن آن‌ها وجود داشته باشد)، صرف می‌گردد.

  • طراحی های گرافیکی لازم برای بخش مارکتینگ رستوران

طراحی و چاپ منو در کنار امر بازاریابی و تبلیغات برای جذب مشتری از دیگر مواردی است که بر هزینه راه اندازی رستوران در کانادا موثر خواهد بود و بخشی از آن را در بر خواهد گرفت.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می کند. این موسسه با سال ها تجربه در خصوص پرونده های سرمایه گذاری کانادا و انجام پرونده های مهاجرتی و اقامتی ، خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور رسمی مهاجرت خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

آیا با خرید و راه اندازی رستوران در کانادا می توان برای گرفتن اقامت کانادا اقدام کرد؟

با خرید و یا راه اندازی رستوران در کانادا در یکی از برنامه های کارآفرینی و سرمایه گذاری این کشور، ابتدا ویزای کار گرفته و سپس با انجام تعهدات ویزای، می توان برای گرفتن اقامت اقدام کرد.

هزینه خرید رستوران در تورنتور، ونکوور و یا مونترال چقدر است؟

هزینه خرید رستوران در تورنتو، مونترال و ونکوور بستگی به نوع بیزینس، محل بیزینس و مقدمات آماده سازی آن متفاوت است. هزینه خرید و یا اجاره محل بیزینس در مونترال کمتر و به ترتیب در ونکوور و تورنتو بیشتر است.

آِیا همه افراد می توانند برای خرید رستوران در کانادا اقدام کنند؟

کانادا دارای برنامه های سرمایه گذاری و کار آفرینی متنوعی دارد که هر کدام شرایط متفاوتی دارند. متقاضیان علاقه مند به خرید رستوران در کانادا باشید شرایط یکی از این برنامه را داشته باشند، در عیر اینصورت نمی توانند از طریق خرید رستوارن برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

بررسی کامل رشته فیزیوتراپی در کانادا
بررسی کامل رشته فیزیوتراپی در کانادا
بهترین شغل برای زنان در کانادا
بهترین شغل برای زنان در کانادا