کانادا

رشته مدیریت در کانادا

رشته مدیریت در کانادا

تحصیل در رشته مدیریت در کانادا امروزه و در میان متقاضیان تحصیل در این کشور پهناور و توسعه یافته با امکانات آموزشی فوق العاده، به سبب برخورداری از بازار کار بسیار خوب در کانادا و دیگر کشورها به موضوع مهمی تبدیل شده است به گونه‌ای که آن دسته از افراد که تحصیل در این کشور را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کرده‌اند، پیش از اقدام و در میان رشته‌های مورد نظر برای ادامه تحصیل، رشته مدیریت را نیز گنجانده‌اند و به تحقیق درباره آینده تحصیلی و شغلی آن‌ پرداخته‌اند. اگر که شما نیز جزو این گروه متقاضیان هستید، مطالعه این مطلب توصیه می‌شود چرا که نه تنها در آن به معرفی انواع و زیرشاخه‌های رشته مدیریت در دانشگاه های کانادا، شهریه و هزینه پرداختی برای تحصیل و مدارک و شرایط مورد نیاز برای اخذ پذیرش در رشته مدیریت پرداخته شده است بلکه از فرصت‌های شغلی پیش رو برای فارغ التحصیلان، درآمد رشته مدیریت در کانادا و بازار کار آن نیز سخن گفته شده است.

آشنایی با انواع رشته های مدیریت در کانادا

رشته مدیریت در کانادا که طیف گسترده‌ای از توانایی‌ها و قابلیت‌ها را پوشش می‌دهد و از ارکان مهم حیاتی برای موفقیت و به ثمر نشستن تمامی کسب و کارهای ریز و درشت می‌باشد، به عنوان یکی از رشته‌های پر طرفدار در میان متقاضیان تحصیل در کاناد شناخته می‌شود. این رشته تحصیلی در دانشگاه های کانادا در گرایش‌های مختلفی نظیر رشته MBA در کانادا، مدیریت پروژه، مدیریت منابع انسانی، مدیریت منابع طبیعی، مدیریت بازاریابی، مدیریت ورزشی، مدیریت حسابداری، مدیریت سیستم اطلاعات و تجارت بین الملل ارائه می‌گردد که افراد می‌توانند بر اساس علاقه و بازار کار موجود برای هر کدام، شاخه‌ای را برای تحصیل انتخاب کنند. در این بخش برخی از این گرایش‌ها معرفی می‌گردند.

رشته مدیریت بازاریابی در کانادا

مدیریت بازاریابی از گرایش های پویا با فرصت‌های شغلی گوناگون (در بخش خدمات این فرصتها بیشتر است) رشته مدیریت است که علاقمندان به این بخش از مدیریت می‌توانند برای ساختن آینده شغلی خود در کشور کانادا به تحصیل در این گرایش و در یکی از دانشگاه های این کشور بپردازند. امروزه تمامی کسب و کارها و سازمان‌های خرد و کلان، با سابقه و یا تازه تاسیس برای آن که در حوزه کاری خویش و در میان رقبا به موفقیت دست پیدا کنند نیازمند آن هستند که از بازاریابی تخصصی بهره بگیرند و این مهم زمانی ممکن است که مدیریت این بخش تخصصی به متخصصان آن یعنی مدیران بازاریابی سپرده شود تا آن‌ها بر اساس آن‌چه که آموخته‌اند (مهارت‌های کاربردی) عمل نموده و در محقق شدن اهداف سازمان‌ها کمک نمایند. رشته مدیریت بازاریابی از جمله رشته‌هایی است که در دوره کارشناسی ارائه می‌گردد و از فرصت‌های شغلی بیان شده برای آن می‌توان به لجستیک، مدیریت فروش، تبلیغات و تجارت الکترونیک اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: بررسی کامل شغل بازاریابی در کانادا + درآمد شغل بازاریابی در کانادا

رشته مدیریت ورزشی در کانادا

رشته مدیریت ورزشی را می‌توان از انواع دیگر رشته مدیریت در کانادا برشمرد که متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط تحصیل رشته مدیریت در کانادا، در گرایش مدیریت ورزشی می‌توانند برای اخذ پذیرش آن درخواست دهند. مدیران حوزه ورزشی که عموما در شهرداری‌ها، سازمان‌های تفریحی، سازمان‌های حرفه‌ای برای تیم های ورزشی مختلف و ارگان‌های مرتبط استخدام شده و مشغول به کار می‌شوند وظیفه‌ی سامان‌دهی، کنترل و ارزیابی عملکرد برنامه‌ها و خدماتی که در زمینه ورزش و تفریح تدوین و اجرا می‌شوند را بر عهده دارند. گفته شده بازار کار مدیران ورزشی در کانادا بازار خوبی است و طی سال های ۲۰۱۹ میلادی تا ۲۰۲۸ میلادی پیش بینی شده۶۰۰۰ فرصت شغلی جدید برای فارغ التحصیلان این رشته ایجاد می‌شود.

رشته مدیریت پروژه در کانادا

از دیگر زیر شاخه های رشته مدیریت در دانشگاه های کانادا، رشته مدیریت پروژه می‌باشد، این رشته که در دانشگاه‌هایی همچون دانشگاه ساسکاچوان و کنکوردیا و در مقاطع مختلف تدریس می‌شود از محبوب‌ترین گرایش های رشته مدیریت در کانادا برای تمام متقاضیان بین المللی است. افرادی که در مدیریت پروژه فارغ التحصیل و در مشاغل مرتبط با آن مشغول به کار می‌شوند، اصولا مسئول برنامه ریزی، سامان‌دهی، هدایت، کنترل و همچنین ارزیابی فعالیت های مرتبط با پروژه‌های یک شرکت تحت نظارت یک مدیر ارشد یا مدیر کل می‌باشند.

رشته مدیریت منابع انسانی در کانادا

رشته مدیریت منابع انسانی از زیر شاخه های رشته مدیریت در دانشگاه های کانادا می‌باشد که به افراد توانمند در ارتباط گیری با دیگران توصیه می‌شود که آن را برای ادامه تحصیل و ورود به بازار کار انتخاب نمایند چرا که آن‌ها به عنوان مدیر منابع انسانی بالقوه شناخته می‌شوند. مدیر منابع انسانی برای هر تجارت و کسب و کاری ضروری می‌باشد چرا که سبب ارتقا آن می‌گردد. در واقع مدیر منابع انسانی توانایی این را دارد که همه‌ی فرایندهای مرتبط با یک کسب و کار را که به شکلی با پرسنل آن کسب و کار (سرمایه‌های کاری آن محسوب می‌شوند) در ارتباط هستند را بهینه‌تر سازد. در حقیقت یک مدیر منابع انسانی در استخدام افراد، آموزش آن‌ها به عنوان پرسنل کاری، پیاده سازی فرهنگی پویا در حیطه سازمان و مواردی از این دست نقش موثری دارد. این رشته از رشته های مدیریت در کانادا در دانشگاه‌هایی نظیر واترلو، مک مستر، آلبرتا، تورنتو و مک گیل تدریس می‌شود.

رشته  global leadership در کانادا

رشته global leadership یکی از رشته های مدیریت در کانادا می‌باشد که متقاضی با تحصیل در آن مهارت های رهبری و مدیریت در سطح بین المللی را به دست آورده یا آن‌ها را تقویت می‌کند. این گرایش از رشته مدیریت عموما در مقطع ارشد (دوره‌ای دو ساله) ارائه می‌گردد و برای افرادی که در حوزه مدیریت حرفه‌ای بوده و یا مشغول به کار در زمینه بین المللی مناسب می‌باشد.

شرایط تحصیل رشته مدیریت در کانادا

پس از معرفی برخی از انواع رشته های مدیریت در کانادا نوبت به بررسی شرایط تحصیل رشته مدیریت در کانادا می‌رسد. درباره شرایط تحصیل در رشته مدیریت در کانادا لازم است گفته شود که هر یک از دانشگاه‌های این کشور که ارائه دهنده‌ی آموزش در حوزه مدیریت می‌باشند، شرایط ویژه‌ای را برای پذیرش رشته مدیریت در کانادا مشخص کرده‌اند که متقاضیان برای اخذ آن می‌بایست واجد آن شرایط باشند.

مقطع کارشناسی برای انواع رشته های مدیریت در کانادا عموما چهار ساله می‌‌باشد و تمامی افراد علاقمند به این رشته در صورت گذراندن دوره ۱۲ ساله دیپلم و کسب حداقل نمره در آزمون زبان بین المللی و ارائه مدارک لازم می‌توانند برای اخذ پذیرش رشته مدیریت در کانادا از دانشگاه مورد نظر درخواست دهند.

دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت در دانشگاه های کانادا به طور معمول یک و نیم تا دو سال به طول می‌انجامد و متقاضیان تحصیل در این مقطع لازم است علاوه بر مدرک زبان و مدرک فارغ التحصیلی از دوره لیسانس با معدل خوب، توصیه نامه هایی را نگارش و همراه با مدرک GMAT  یا GRE  و دیگر مدارک به همراه درخواست پذیرش ارائه دهند.

دوره دکتری رشته مدیریت دانشگاه های کانادا ۳ تا ۵ ساله می‌باشد و شرایط لازم برای اخذ پذیرش و تحصیل در این دوره علاوه بر مدرارک معتبر دوره‌های پیشین، توصیه نامه، مدرک زبان با نمره قابل قبول و مدرک GMAT یا GRE لازم است متقاضیانه رزومه علمی و کاری بسیار خوبی ارائه کند.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش رشته مدیریت در کانادا

برای پذیرش رشته مدیریت در کانادا و در مقاطع مختلف تحصیلی نظیر کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری لازم است متقاضیان واجد شرایط تحصیل رشته مدیریت در کانادا که در بخش قبل بیان شده‌اند بوده و مدارکی را برای هر یک از مقاطع تحصیلی آماده و به دانشگاه مورد نظر ارسال نمایند تا پس از ارزیابی در صورت قبولی نامه پذیرش رشته مدیریت در کانادا از سوی دانشگاه برای فرد ارسال گردد. و اما مدارک مورد نظر برای هر یک از مقاطع تحصیلی عبارتند از:

مقطع کارشناسی رشته مدیریت در کانادا

  • مدرک معتبر دیپلم
  • ریز نمرات دوره تحصیلی قبلی
  • مدرک معتبر زبان نظیر آیلتس

دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت در کانادا

  • مدرک دوره لیسانس در رشته مرتبط به علاوه ریزنمرات
  • مدرک معتبر زبان
  • رزومه علمی مناسب
  • نگارش و ارائه توصیه نامه های معتبر از اساتید
  • مدرک GMAT (آزمون GMAT برای سنجش و ارزیابی سطح زبان متقاضیان ورود به ارشد رشته مدیریت در کانادا برگزار می‌گردد. البته شرکت در این آزمون به دانشگاه مورد نظر برای اخذ پذیرش رشته مدیریت در کانادا بستگی دارد چرا که برخی دانشگاه‌ها ارائه آن را ضروری نمی‌دانند).

دکتری رشته مدیریت در کانادا

  • توصیه نامه های معتبر تحصیلی
  • مدرک زبان و برخورداری از سطح زبان بالا
  • مدرک کارشناسی ارشد و ریز نمرات (برخورداری از معدل خوب شانس دریافت پذیرش رشته مدیریت در کانادا و در مقطع دکتری را بالا می‌برد).
  • مدرک GMAT یا GRE
  • رزومه علمی قوی (در واقع متقاضیان می‌بایست برای تحصیل رشته مدیریت در کانادا و در مقطع دکتری در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد یا در زمان اشتغال به کار توانسته باشند مقالات پژوهشی خوبی را در ISI منتشر کرده باشند).
عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط و هزینه تحصیل در کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


دانشگاه های دارای رشته مدیریت در کانادا

پس از آشنایی با انواع رشته های مدیریت در کانادا و بررسی شرایط تحصیل رشته مدیریت در کانادا و پیش از آن‌که به بازار کار رشته مدیریت در کانادا و درآمد این رشته و هزینه رشته مدیریت در کانادا پرداخته شود، در این بخش لیستی از بهترین دانشگا‌های کانادا که رشته مدیریت را در برنامه آموزشی خود و برای مقاطع مختلف دارند و سالانه افراد زیادی برای پذیرفته شدن و تحصیل در آن‌ها اقدام می‌کنند، ارائه می‌شود.

لیستی از بهترین دانشگاه های دارای رشته مدیریت در کانادا:

  • دانشگاه بریتیش کلمبیا

این دانشگاه با قدمتی بیش از یک قرن، در سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان سرآمد تمامی دانشگاه‌های این کشور برای رشته مدیریت در کانادا معرفی شده است. دانشکده‌های دانشگاه بریتیش کلمبیا در دو شهر ونکوور و کلونا واقع شده‌اند.

  • دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو برای انواع رشته های مدیریتی در کانادا به عنوان دومین دانشگاه برتر در سال ۲۰۲۰ میلادی شناخته شد. در این دانشگاه انواع رشته مدیریت در مقاطع مختلف ارائه می‌گردد. همچنین این دانشگاه جزو پنجاه دانشگاه برتر دنیا در رشته مدیریت می‌باشد.

  • دانشگاه مونترال

دانشگاه مونترال استان کبک کشور کانادا به عنوان یکی از صد دانشگاه برتر جهان، رشته مدیریت را در مقاطع مختلف تحصیلی ارائه می‌دهد و سالانه متقاضیان زیادی از سر تا سر جهان برای اخذ پذیرش رشته مدیریت در کانادا به این دانشگاه درخواست می‌دهند.

و دیگر دانشگاه‌های کانادا برای رشته مدیریت عبارتند از:

  • دانشگاه مک گیل
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه مک مستر
  • دانشگاه واترلو
  • دانشگاه وسترن
  • دانشگاه کلگری
  • دانشگاه کوئینز

کد مشاغل رشته مدیریت در کانادا

همانطور که می‌دانید فارغ التحصیلان هر یک از رشته های تحصیلی صلاحیت اشتغال به کارهای مشخصی را بر اساس مهارت‌هایی که بدست آورده‌اند دارند. در کشور کانادا برای دسترسی راحت‌تر به انواع مشاغل مرتبط، سیستمی ایجاد شده است که در آن تمامی مشاغل طبقه بندی شده و کدهایی به آن‌ها تخصیص داده شده است که افراد طبق تحصیلات خود می‌توانند برای مشاغل مرتبط اقدام نمایند. شغل‌های مرتبط با رشته مدیریت در کانادا به دلیل تنوع بالای گرایش‌های موجود، در یک گروه قرار نگرفته و کد خاصی به تمامی آن‌ها اختصاص داده نشده است. در این بخش به کدهای مشاغل اختصاص داده شده به رشته های مدیریتی در کانادا اشاره می‌شود.

ردیف کد مشاغل NOC مشاغل مدیریت
۱ ۰۰۱۱-۰۰۱۶ قانون گذاران و مدیران ارشد.
۲ ۰۱۱۱ مدیران مالی
۳ ۰۱۱۲ مدیران منابع انسانی
۴ ۰۱۳۱ مدیران ارتباطات
۵ ۰۲۱۱-۰۲۱۳ مدیران مهندسی، علوم و کامپیوتر و سیستم‌های اطلاعاتی
۶  0311 مدیران مراقبت‌های سلامت
۷ ۰۴۱۱-۱۴۱۴ مدیران ولتی
۸ ۰۴۲۱-۰۴۲۳ مدیران بخش‌های آموزشی، اجتماعی، فرهنگی
۹ ۰۴۳۱-۰۴۳۳ افسران (مدیران) پلیس، افسران آتش نشانی، افسران نیروی مسلح کانادا
۱۰ ۰۵۱۱-۰۵۱۳ مدیران هنری، فرهنگی، مدیران ورزشی
۱۱ ۰۶۰۱ مدیران فروش
۱۲ ۰۶۲۱ مدیران خرده فروشی و عمده فروشی
۱۳ ۰۶۳۱-۰۶۳۲ مدیران خدمات غذایی (نظیر رستوران ها)و اسکان (هتل ها)
۱۴ ۰۶۵۱ مدیران مرتبط با خدمات مشتری
۱۵ ۰۷۱۱,۰۷۱۲,۰۷۱۴ مدیران ساخت و ساز، عملیات عمرانی و تاسیسات
۱۶ ۰۷۳۱ مدیران حمل و نقل
۱۷ ۰۸۱۱ مدیران مرتبط با منابع طبیعی و ماهیگیری
۱۸ ۰۸۲۱-۰۸۲۳ مدیران کشاورزی، باغداری، مدیران زراعت
۱۹ ۰۹۱۱-۰۹۱۲ مدیران تولید و مدیران خدمات

بیشتر بخوانید: رشته حقوق در کانادا؛ شرایط تحصیل، بازار کار و اپلای در کانادا

درآمد و بازار کار رشته مدیریت در کانادا

از جمله مهم‌ترین مباحثی که پیش از تحصیل در رشته مدیریت در کانادا و یا مهاجرت به کانادا برای اشتغال به کار در مشاغل مرتبط با این رشته مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند، بازار کار رشته مدیریت در کانادا و درآمد رشته مدیریت در کانادا می‌باشند. در واقع یکی از معیارهای مهم در هنگام انتخاب رشته تحصیلی علاوه بر علاقه که از مهم‌ترین شاخص به شمار می‌رود، برخوردار بودن از آینده‌ی شغلی مناسب برای کسب درآمد است. همچنین افراد فارغ التحصیل از یک رشته برای مهاجرت کاری، عمدتا کشوری را انتخاب خواهند کرد که بازارکار خوبی در ارتباط با آن رشته داشته باشد …

کشور کانادا به عنوان یک کشور پیشرو در حوزه اقتصاد از نرخ بیکاری کمی برخوردار است و برای اکثر رشته‌های تحصیلی بازار کار و فرصت‌های شغلی بسیار خوبی مهیا می‌باشد. برای انواع رشته های مدیریتی در کانادا فرصت های شغلی بسیار خوبی فراهم است به گونه‌ای که نه تنها تمامی افراد فارغ التحصیل رشته مدیریت در دانشگاه های کانادا قادر به یافتن شغل بر اساس مهارت خود می‌باشند بلکه برای مهاجران کاری که در رشته مدیریت تحصیل کرده‌اند نیز فرصت های شغلی زیادی فراهم است. می‌توان این‌گونه بیان نمود که بازار کار رشته مدیریت در کانادا به سبب کمبود نیروی مدیریتی در حوزه‌های مختلف عالی می‌باشد و همواره از فارغ التحصیلان انواع رشته های مدیریتی در کانادا به عنوان یک کشور توسعه یافته استقبال می‌شود.

و اما درباره درآمد رشته مدیریت در کانادا لازم است گفته شود که درآمد این رشته به عوامل گوناگونی نظیر موقع شغلی فرد، شهر و استانی که در آن مشغول به کار وابسته است و هر چه موقعیت شغلی شخص بالاتر باشد، درآمد بیشتر خواهد بود.

به طور متوسط می‌توان درآمد رشته مدیریت در کانادا را بالغ بر ۵۰ هزار دلار دانست که این مبلغ می‌تواند چند هزار دلار کمتر و یا بیشتر باشد.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا در یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

فرصت های شغلی رشته مدیریت در کانادا

همانطور که در بخش قبل بیان شد، بازار کار رشته مدیریت در کانادا بسیار خوب گفته شده است به گونه‌ای که افراد در هر یک از گرایش‌های این رشته فارغ التحصیل شده باشند می‌توانند با توجه به مهارت‌هایی که کسب کرده‌اند، بدون دغدغه مشغول به کار شده و درآمد خوبی را از این راه در کشور کانادا کسب کنند. از فرصت‌های شغلی در نظر گرفته شده برای انواع رشته های مدیریت در کانادا می‌توان به مدیر پروژه، برنامه ریز مالی، مشاور مدیریتی، دستیار فروش، دستیار منابع انسانی، معاون دفتر اشاره کرد. در واقع با تحصیل تحصیل رشته مدیریت در کانادا می‌توان در تمامی ارگان‌های دولتی و خصوصی از شرکت‌ها گرفته تا مراکز آموزشی و اداری به مشاغل مشاوره‌ای، آموزشی، اجرایی، مدیریتی و حقوقی مشغول به کار شد.

هزینه رشته مدیریت در کانادا

هزینه رشته مدیریت در کانادا یکی از مهم‌ترین و پر تکرارترین پرسش‌های بیان شده از سوی متقاضیان تحصیل رشته مدیریت در کانادا می‌باشد که در این بخش و پس از بررسی میزان درآمد رشته مدیریت در کانادا، بازار کار رشته مدیریت در کانادا، معرفی انواع رشته های مدیریت در کانادا و ارزیابی چگونگی اخذ پذیرش رشته مدیریت در کانادا مورد بررسی و بحث قرار خواهد گرفت.

هزینه رشته مدیریت در کانادا همچون دیگر رشته‌های تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه‌های این کشور کاملا به خود دانشگاه، مقطع تحصیلی و شهر محل تحصیل بستگی دارد زیرا هر یک از دانشگاه‌های کانادا به شکلی جداگانه برای مقاطع مختلف تحصیلی شهریه‌ مشخص کرده است که با شهریه دیگر دانشگاه‌ها اختلاف دارد. همچنین برخی از شهرهای کانادا برای زندگی جزو شهرهای ارزان قیمت کانادا و برخی دیگر جزو شهرهای گران قیمت کانادا به شمار می‌روند که بالطبع هزینه زندگی در این شهرها متفاوت بوده و بر هزینه رشته مدیریت در کانادا تاثیرگذار خواهد بود.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می کند. این موسسه با سال ها تجربه در خصوص خدمات مشاوره تحصیلی از اخذ پذیرش و نگارش توصیه نامه تحصیلی، انگیزه نامه و استادی پلن تا درخوست ویزای دانشجویی را تحت نظارت مستقیم مشاور این موسسه ارائه می نماید.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در کانادا در چه دانشگاه هایی امکان پذیر است؟

کانادا دارای دانشگاه های متنوعی می باشدرشته های مدیریت در آن ارائه می گردد. برخی از دانشگاه هایی که پذیرش تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی در کانادا را ارائه می دهند از قبیل : دانشگاه تورنتو، بریتیش کلمبیا، آلبرتا،یورک، واترلو و دانشگاه مونترال می باشد.

تحصیل در رشته مدیریت جهانگردی در کانادا در چه دانشگاه هایی میسر است ؟

دانشگاه ای متنوعی امکان پذیرش و تحصیل در رشته مدیریت جهانگردی در کانادا را فراهم کرده اند. برخی از این دانشگاه ها عبارتند از :دانشگاه رایسون، دانشگاه فن شاو، دانشگاه ونکوور آیلند، دانشگاه الگون کویین

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

چک لیست مهاجرت به کانادا
چک لیست مهاجرت به کانادا
رشته کامپیوتر در کانادا
رشته کامپیوتر در کانادا