استرالیا

مشاغل خانگی در استرالیا

لیست کامل مشاغل خانگی در استرالیا ۲۰۲۲

بیزنس های خانگی در استرالیا می تواند یک راه عالی برای کسب درآمد می باشد. بیزینس های خانگی در استرالیا معمولا” نیازی به محیط فیزیکی و اداری ندارند و افراد می توانند از فضای منزل خود برای این منظور استفاده نمایند. کاهش هزینه ها باشد. مشاغل خانگی در استرالیا معمولا” هزینه های پایینی برای صاحب شغل در پی دارد. کار خانگی در استرالیا ضمن اینکه هزینه های رفت و آمد و اجاره محل فیزیکی را کم می کند، اوقات فراغت بیشتری را نیز برای این افراد به همراه دارد. مشاغل خانگی در استرالیا از با توجه به نوع آن از درآمد بالایی برخوردار هستند و همچنین مالک بیزینس خانگی در استرالیا می تواند بخشی از هزینه های خانگی خود از قبیل هزینه برق، اینترنت، تلفن و از این قبیل را به عنوان بخشی از هزینه های بیزینس خانگی به اداره مالیات اعلام نماید. کار خانگی در استرالیا این روزها به دلیل ویروس کرونا، افزایش چشمگیری داشته است. در این مقاله به بررسی مواردی از قبیل: مشاغل خانگی پردرآمد در استرالیا، بهترین مشاغل خانگی در استرالیا، مزایای انجام مشاغل خانگی در استرالی، بیزنس های خانگی در استرالیا با درآمد بالا می پردازیم.

بهترین مشاغل خانگی در استرالیا

بیزنس های خانگی در استرالیا به شما امکان می دهد از خانه کار کنید. یکی از بزرگترین مزایای فناوری است که صدها شغل که در یک دهه گذشته در دفاتر سنتی انجام می شد، هم اکنون می تواند در خانه با همان کیفیت انجام گردد. با بهره گیری از فن آوری های ارتباطی سریع، پایگاه داده ها و قدرت کامپیوترها، توانایی بهبود تعادل زندگی با کار در خانه بیشتر شده است.

با توجه به اینکه دورکاری و کار در خانه در استرالیا برای کارفرمایان نیز مزایایی از فبیل کاهش هزینه ها و عدم نیاز به محیط های بزرگ اداری را در پی دارد، کارفرمایان استرالیایی نیز از کار در خانه در استرالیا استقبال نموده اند. به همین دلیل فرهنگ دورکاری در استرالیا این روزها با استقبال کارفرمایان روبرو شده است.

اگر قصد مهاجرت به کشور استرالیا دارید و علاقه مند به پیدا کردن مشاغل خانگی در استرالیا هستید، واقعا می توانید یک شغل خوب و پر درآمد پیدا کنید و با خیال راحت در خانه کار کنید. این روزها مردم به دلیل راحتی بسیار و کاهش دادن به هزینه های زمانی و مالی خود به دنبال کار خانگی در استرالیا هستند و هر روز آمار پیدا کردن کار خانگی در استرالیا، نسبت به دیگر کشورها بیشتر می شود.

متقاضیان بهترین مشاغل خاتگی در استرالیا باید در خصوص بیزینس انتخابی خود مطالعه نمایند. برخی از بیزینس های خانگی در استرالیا نیازمند داشتن مجوز و گواهی های مربوطه می باشد. اگر به دنبال کار خانگی در استرالیا هستید، با ما همراه باشید تا لیست بهترین مشاغل خانگی در استرالیا را در سال ۲۰۲۲ برای شما معرفی کنیم.

مزیت های مشاغل خانگی در استرالیا

کم بودن هزینه ها در مشاغل خانگی در استرالیا:

یکی از اصلی ترین مزیت مشاغل خانگی در استرالیا مستقر در خانه این است که هزینه های فعالیت آن به طور قابل توجهی کمتر از کار در یک اداره یا فضای تجاری است. اول از آنجا که از فضای زندگی خود به عنوان محل کار خود استفاده می کنید، مجبور به پرداخت هزینه اجاره دفتر نخواهید بود و عملا هزینه زندگی در استرالیا کاهش می یابد. دوم، به دلیل اینکه منابعی در خانه شما وجود دارد مثل: منبع تغذیه، اتصال اینترنت، امکانات و فضای پارک و چندین مورد دیگر که از آن ها استفاده می کنید، قبض های شما به میزان قابل توجهی پایین می آید زیرا شما برای دو قبض آب و برق جداگانه پرداخت نمی کنید. همچنین لازم نیست نگران صرف هزینه برای حمل و نقل و پارکینگ باشید. پس مزایای انجام مشاغل خانگی در استرالیا زیاد است.

هزینه زمانی ندارد:

در بسیاری از مناطق شهری در استرالیا، به خصوص در مناطق تجاری مرکزی این کشور، ترافیک ممکن است زیاد باشد. ماندن در ترافیک می تواند منجر به اتلاف وقت، جلسات به تأخیر افتاده، منابع حمل و نقل و فرصت های از دست رفته شود. افرادی که شغل آن ها در خانه است، این مشکل برای آن ها وجود ندارد. همه این موارد در کنار هم باعث می شود تا مردم بیشتر به دنبال مشاغل خانگی در استرالیا باشند. پس مزایای انجام مشاغل خانگی در استرالیا واقعا زیاد است.

مزایای مالیاتی مشاغل خانگی در استرالیا:

افرادی که در مشاغل خانگی در استرالیا فعالیت می کنند، می توانند هزینه های خاصی را به عنوان کسر مالیات مطالبه کنند. این موارد شامل درصد معینی از رهن یا اجاره، بخشی از خدمات شهری است که به عنوان بخشی از عملیات مانند آب و برق استفاده می شود، هزینه های انجام شده هنگام استفاده از تلفن برای تماس های مربوط به تجارت و استهلاک ارزش رایانه ها، صندلی ها و میزها به عنوان بخشی از عملیات استفاده می شود. این روزها که مشاغل خانگی در استرالیا بسیار محبوب شده است به همین دلیل بیشتر مردم استرالیا در سال ۲۰۲۲ به دنبال مشاغل خانگی پردرآمد در استرالیا هستند.

مزایای انجام مشاغل خانگی در استرالیا:

برای کسانی که به دنبال تجارت آنلاین هستند، مزایای شخصی از جذاب ترین مزایاها است. برای موفقیت در همه مشاغل، حتما شما باید زمان بیشتری سپری کنید یا زحمت های زیادی بکشید اما مشاغل خانگی در استرالیا به افراد این امکان را می دهد تا هزینه زمانی خود را مدیریت کنید. وقتی بچه ها در حال انجام تکالیف هستند، می توان در دفتر خانه، اتاق نشیمن یا میز آشپزخانه کار کرد. ساعت کاری شما در اختیار شما می باشد یعنی هر موقع که خودتون بخواین، می­تونید کار خود را در هر زمانی انجام دهید. همه این موارد گفته شده مزایای انجام مشاغل خانگی در استرالیا می باشند که واقعا می توانند کمک زیادی برای شما بکنند.

بیزنس های حرفه ای مشاغل خانگی در استرالیا:

یک تجارت آنلاین مزایای حرفه ای نیز دارد. به نظر می رسد ترک دنیای شرکت ها و دیگر نداشتن همکار برای ارتباط با آنها رشد حرفه ای را محدود می کند، اما برای صاحب مشاغل اختصاصی عکس این قضیه صادق است. هر صاحب مشاغل جدید با دریافت مسئولیت هایی که قبلاً آنها را برعهده نداشته اند، سریعاً مهارت های جدید را می آموزند. برای مشاغل آنلاین این می تواند بزرگ شود.

ليست بهترين مشاغل خانگي در استراليا

ما در ادامه مطلب، مشاغل خانگی پردرآمد در استرالیا و مزایای انجام مشاغل خانگی در استرالیا را برای شما آماده کرده ایم؛ که اکنون می توانید در استرالیا جستجو کنید. وبا توجه به مهارت های مورد نیاز، صلاحیت ها و پتانسیل های حقوقی خود، برای خود کار پیدا کنید:

  • بازاریاب شبکه های اجتماعی
  • نویسنده / تولید کننده محتوا
  • مدیر فروش
  • مدیر پایگاه داده
  • اپراتور ورود اطلاعات
  • متخصص بازاریابی دیجیتال
  • توسعه دهنده نرم افزار
  • برنامه نویس

شرایط ۸ شغل پردرآمد در استرالیا به صورت خلاصه به شکل زیر می باشد.

۱٫ بازاریاب شبکه های اجتماعی.

شرایط: دیپلم بازاریابی رسانه های اجتماعی
میانگین ​​پرداخت: ۲۵ دلار در ساعت
یکی از مشاغل خانگی استرالیا که خیلی محبوب است.
رشد پیش بینی شده: قوی – از ۷۴۸۰۰ بازاریاب در سال ۲۰۱۸ به ۸۴۱۰۰ تا سال ۲۰۲۳

بازاریابان شبکه های اجتماعی وظیفه ایجاد و مدیریت پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی از قبیل فیس بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام را دارند. مسئولیت های روزمره شامل به روزرسانی این حساب ها، اطمینان از این است که افراد آنلاین شرکت آنها از آخرین تبلیغات، اخبار و رویدادها کاملاً آگاه هستند. پاسخ به نظرات یا سوالات کاربر و ایجاد محتوای جدید برای به اشتراک گذاشتن برای مخاطبان یکی دیگر از وظایف می باشد.

از آنجا که بیشتر فعالیت های آنها به صورت آنلاین انجام می شود، فرصت های زیادی برای پیگیری بازاریابی شبکه های اجتماعی از خانه وجود دارد. برای موفقیت در این نقش، افراد باید درجه بالایی از خلاقیت را نشان دهند. مهارت های عالی ارتباط کلامی و نوشتاری؛ تجربه عمیق با رسانه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین؛ و توانایی همکاری و کار خوب با دیگران.

۲٫ نویسنده / تولید کننده محتوا.

شرایط: دیپلم بازاریابی و ارتباطات
میانگین ​​پرداخت: ۳۰-۳۵ دلار در ساعت
رشد پیش بینی شده: قوی – از ۷۴۸۰۰ تولید کننده در سال ۲۰۱۸ به ۸۴۱۰۰ تا سال ۲۰۲۳

تولید محتوی یکی از مشاغل خانگی استرالیا که ای روزها از محبوبیت و درآمد بالایی برخوردار است. تولیدکنندگان محتوا برای تبلیغ محصولات و خدمات خود در بعضی موارد با فیلم یا تصویر تولید می کنند. این موارد ممکن است به شکل مقالات وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی، صفحات وب یا کتاب های الکترونیکی باشد. آنها همچنین ممکن است در برنامه ریزی و استراتژی تبلیغات جدید بازاریابی شرکت کنند.

تولید کننده ­گان محتوا معمولاً برای درک اهداف بازاریابی و اهداف تجاری خود با سایر مدیران مکاتبه می کنند و محتوای آنها را متناسب با این نیازها تنظیم می کنند. همانند بازاریابان شبکه های اجتماعی. از آنجا که بیشتر کارهای تولید کننده محتوا به صورت آنلاین انجام می شود، نقش های زیادی از طریق خانه در دسترس است.

برای موفقیت در این نقش، افراد باید تجربه نوشتن نسخه برای مخاطبان آنلاین را داشته باشند. تجربه با ابزارها و برنامه های رایج رسانه آنلاین. توانایی رعایت ضرب الاجل های محدود و توانایی کار مستقل. مهارت در ایده های خلاقانه و خارج از چارچوب نیز بسیار مطلوب است.

۳٫ مدیر فروش

  • شرایط: دیپلم بازاریابی و ارتباطات
  • میانگین ​​پرداخت: ۲۵ دلار در ساعت
  • رشد پیش بینی شده: قوی – ۲۱٫۷ درصد رشد شغلی در پنج سال آینده

به طور معمول دارای موقعیت فروش، مدیران فروش مسئولیت فروش کالاها و خدمات یا ایجاد مشارکت جدید با مشاغل یا افراد دیگر را بر عهده دارند. وظایف روزمره آنها ممکن است شامل جستجوی مشتریان جدید و واجد شرایط بودن باشد و انجام تحقیقات برای شناسایی نیازهای خاص آنها. آنها ممکن است برای تبلیغ محصولات و خدمات شرکت خود، میدان های فروش هدفمندی بسازند.

مهارت های عالی بین فردی، ارتباطی و خدمات مشتری عالی برای این موقعیت اجباری است. توانایی ایجاد و تقویت روابط مثبت با مشتری نیز ضروری است.

۴٫ مدیریت پایگاه داده.

  • شرایط: مدرک فناوری اطلاعات (پشتیبانی مدیریت سیستم ها)
  • میانگین ​​پرداخت: ۲۶ دلار در ساعت
  • رشد پیش بینی شده: قوی – ۱۸٫۳ درصد رشد شغلی در پنج سال آینده

مدیر پایگاه داده یکی از مشاغل خانگی استرالیا می باشد که برنامه ریزی، طراحی، توسعه و نگهداری پایگاه داده یک سازمان را بر عهده دارند. اطمینان از عملکرد، سازماندهی و امنیت مطلوب. وظایف عمومی ممکن است شامل ایجاد و نگهداری نسخه های پشتیبان، طراحی روش های بازیابی و (اجرای مجدد) کنترل های امنیتی باشد. مدیرهای پایگاه داده ها معمولاً وظیفه دارند این سیستم های پایگاه داده و هرگونه ارتقا جدید را آزمایش کنند تا اطمینان حاصل شود که به موقع مشکلات شناسایی شده برطرف می شوند.

با انجام بسیاری از کارهای خود به صورت آنلاین یا از طریق برنامه های دیجیتالی، مدیر پایگاه داده ها فرصت زیادی برای کار در خانه دارند. برای موفقیت در این نقش، باید سواد رایانه ای قوی و مهارت کافی با سیستم عامل های ذخیره سازی ابری داشته باشید. برقراری ارتباط روشن، توانایی های مشارکتی و تفکر خلاقانه ضروری است و همچنین تمایل برای به روز نگه داشتن مهارت های فنی و دانش آنها.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط جاب آفر در استرالیا و مدارک مورد نیاز در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


۵٫ اپراتور اطلاعات

شرایط: آشنایی مقدماتی با کامپیوتر
میانگین ​​پرداخت: ۲۵ دلار در ساعت
رشد پیش بینی شده: پایدار – از ۶۵،۶۰۰ اپراتور در سال ۲۰۱۸ به ۶۴،۵۰۰ تا سال ۲۰۲۳

اپراتورهای ورود داده وظیفه ورود و پردازش متن و داده ها به رایانه ها را دارند، معمولاً از طریق پایگاه داده های خاص یک شرکت. چنین اطلاعاتی معمولاً مربوط به فروش، مشتری یا حقوق و دستمزد است. همچنین ممکن است مسئول ایجاد یا ویرایش اسناد تجاری برای ذخیره سازی، پردازش، انتشار یا توزیع باشند. برخی ممکن است علاوه بر این، اطلاعات ثبت شده در یادداشت ها یا خلاصه را رونویسی کنند یا گفتگوی گفتاری از طریق تجهیزات صوتی ضبط شده است.

برای موفقیت در این شغل، باید به جزئیات دقیق توجه کنید (هم برای ورود دقیق داده ها و هم عیب یابی خطاها). توانایی تایپ در سرعت های بالا؛ توانایی‌های مشارکتی و مهارت‌های عالی اداری و اداری. مهارت در مایکروسافت آفیس اغلب یک نیاز حیاتی است.

۶٫ متخصص بازاریابی دیجیتال.

شرایط: دیپلم بازاریابی ر
میانگین ​​پرداخت: ۲۷ دلار در ساعت
رشد پیش بینی شده: قوی – ۲۱٫۷ درصد رشد شغلی در پنج سال آینده

یکی از مشاغل مورد نیاز استرالیا است که آینده خوبی دارد. متخصصان بازاریابی دیجیتال با استفاده از مهارت ها، دانش و تجربه خود از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و تبلیغات آنلاین، از اینترنت برای تبلیغ و فروش کالاها و خدمات یک شرکت استفاده می کنند. چون مسئولیت های عمومی ممکن است ایجاد محتوای بازاریابی آنلاین یا رسانه های اجتماعی باشد.

بسیاری از ابزارهای مورد نیاز متخصصان بازاریابی دیجیتال مبتنی بر اینترنت هستند. برای موفقیت به عنوان یک متخصص بازاریابی دیجیتال، نیاز به مهارت های ارتباطی کلامی عالی است (زیرا آنها اغلب با دیگر متخصصان بازاریابی همکاری خواهند کرد)، توجه دقیق به جزئیات و دانش قوی از تکنیک های بازاریابی و تبلیغات رسانه های اجتماعی.

۷٫ توسعه دهنده نرم افزار.

شرایط: دیپلم فناوری اطلاعات
میانگین ​​پرداخت: ۳۰ دلار در ساعت
رشد پیش بینی شده: قوی – از ۱۲۱،۳۰۰ توسعه دهنده در سال ۲۰۱۸ به ۱۴۶،۸۰۰ نفر تا سال ۲۰۲۳

شغل توسعه دهندگان نرم افزار یکی از مشاغل خانگی پردرآمد در استرالیا می باشد که نیازهای مشتری یا تجارت خود را مورد تحقیق، تجزیه و تحلیل و ارزیابی قرار می دهند. طراحی، توسعه و نگهداری کد برنامه مطابق با این الزامات. کارهای روزانه ممکن است شامل خطاهای تشخیص و رفع اشکال در برنامه ها باشد. نوشتن و نگهداری کد برای دستیابی به مشخصات فنی؛ و نوشتن، به روزرسانی و حفظ برنامه فنی و مستندات کاربر. آنها همچنین ممکن است مدیریت بالاتر را در مورد خرید نرم افزار یا به‌روزرسانی که ممکن است باعث بهبود عملکرد تجاری شود، توصیه کنند.

توسعه دهندگان موفق نرم افزار معمولاً به طیف گسترده ای از مهارت ها و زبان های برنامه نویسی، از جمله جاوا اسکریپت، سی شارپ، اس کیو ال و دات نت مهارت دارند. آنها همچنین باید با طیف گسترده ای از سیستم عامل ها مانند لینوکس، مک، ویندوز آشنا باشند. از آنجا که بسیاری از کارهای آنها شامل برقراری ارتباط و همکاری با دیگران است (مانند مهندسان سیستم و برنامه نویسان رایانه) آنها همچنین باید توانایی انتقال اصطلاحات و فرآیندهای فنی را به زبان ساده داشته باشند.

۸٫ برنامه نویسی.

شرایط: گواهینامه فناوری اطلاعات (برنامه نویسی)میانگین ​​پرداخت: ۲۸ دلار در ساعت
رشد پیش بینی شده: قوی – از ۱۲۱،۳۰۰ برنامه نویس در سال ۲۰۱۸ به ۱۴۶،۸۰۰ نفر تا سال ۲۰۲۳

برنامه نویسی یکی از مشاغل خانگی پردرآمد در استرالیا می باشد. برنامه نویسان کامپیوتر با استفاده از این مهارت ها برای نوشتن، طراحی، رفع اشکال و عیب یابی نرم افزار جدید با توجه به نیازهای یک سازمان یا مشتری، در طیف گسترده ای از زبان های برنامه نویسی (به عنوان مثال جاوا، پایتون، سی پلاس پلاس و… را تجربه می کنند.) کارهای روزمره ممکن است شامل برقراری ارتباط با مشتری یا مدیران مشاغل در مورد نیاز سیستم یا برنامه آنها، به روزرسانی برنامه های موجود، انجام آزمایش های منظم و عیب یابی و برنامه های رایانه ای خریداری شده از فروشندگان باشد.

برای موفقیت به عنوان یک برنامه نویس، باید دانش خوبی در مورد الگوریتم های رایانه، هم زبانهای برنامه نویسی مشترک و جدید و هم آخرین روندهای IT و نرم افزار داشته باشید. مهارت های قوی همکاری همچنین بسیار تمایل دارند و همچنین تمایل دارند مهارت ها و دانش فعلی خود را به طور مداوم به روز کنند. مهارت های پیچیده حل مسئله و خلاقیت نیز بسیار سودمند است.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به موضوعات مختلف پیدا کردن کار در استرالیا و فرصت های شغلی و غیره در یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نکاتی در مورد مشاغل خانگی در استرالیا

 سایت های مشاغل خانگی در استرالیا “از راه دور” را جستجو کنید.

برای پیدا کردن مشاغل خانگی در استرالیا می توان از طریق وب سایت هایی مثل FlexJobs، Upwork و Freelancer که در زمینه مشاغل خانگی در استرالیا هستند اقدام کرد.این وب سایت ها فرصت های شغلی، بهترین مشاغل خانگی در استرالیا را در اختیار شما قرار می دهند. این سایتها معمولاً به کاربران امکان می دهند رزومه خود را به صورت عمومی ارسال کنند. این وب سایت ها همچنان به کارفرمایان این امکان را فراهم می آورد تا ازمیان متقاضیان کار در خانه در استرالیا، مناسب ترین افراد را متناسب با نیاز خود انتخاب کنند.

اگر به دنبال مشاغل خانگی پردرآمد در استرالیا حتما به این سایت ها سر بزنید و تا بهترین بیزنس های خانگی در استرالیا را پیدا کنید. با شرایط فعلی کرونا، الان بیشتر افراد به دنبال کار خانگی در استرالیا هستند؛ و جدا از شرایط بد کرونا این روزها اکثرا مردم کشور استرالیا به دنبال بیزنس های خانگی در استرالیا هستند. شاید دلیل این امر راحتی کار و کم شدن هزینه ها باشد.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
جهت رزرو وقت مشاوره آنلاین با خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

آیا برای بیزینس هاس خانگی در استرالیا باید مجوز گرفت؟

بله، در این خصوص باید شرکت ثبت کنید. ولی ثبت بیزینس های خانگی در استرالیا کار دشواری نیست.

آیا مشاغل خانگی در استرالیا نیز باید مالیات پرداخت کنند؟

بله با توجه به درآمد خود و فرمول پرداخت مالیات، باید در این خصوص اقدام کنید.

آیا مشاغل خانگی در استرالیا می توانند کارمند داشته باشند؟

بله

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

آشنایی با گران‏ترین و ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی
آشنایی با گران‏ترین و ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی
پناهندگی در استرالیا 2022 | قوانین ویزای پناهندگی استرالیا
پناهندگی در استرالیا 2022 | قوانین ویزای پناهندگی استرالیا