استرالیا

گران ترین شهرهای استرالیا

آشنایی با گران‏ترین و ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی

بررسی هزینه های زندگی در استرالیا و آشنایی با ارزان ترین و گران ترین شهر های استرالیا برای زندگی، یکی از موضوعات مهم برای افرادی است که برای اقامت در استرالیا برنامه ریزی می کنند. استرالیا کشوری مهاجر پذیر است و دارای ویزاهای مهاجرتی متنوع می باشد. شرایط ویزای استرالیا، به صورت هدفمند جهت تامین نیازهای جامعه این کشور تنظیم شده است. به همنی منظور این کشور دارای ویزاهای مختلفی از قبیل ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ویزای کاری استرالیا، ویزای پزشکان استرالیا، ویزای هنرمندان استرالیا و ویزای تحصیلی استرالیا و غیره می باشد.اگر به فکر مهاجرت به کشور استرالیا هستید اما در مورد اینکه در کدام شهر کشور استرالیا اقامت کنید که از نظر هزینه ‏های زندگی با بودجه شما سازگاری داشته باشد اطمینان کامل را ندارید در این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله ما به دنبال ارائه مطالبی به خوانندگان گرامی درباره آشنایی با گران‏ترین و ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی هستیم تا افراد بتوانند با خیال راحت به دنبال مقدمات مهاجرت خود باشند. در ابتدا ما ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به دنبال آن به بررسی وضعیت زندگی در گران ترین شهرهای استرالیا  نیز خواهیم پرداخت.

ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی

آیا تا به حال با خود فکر کرده ‏اید که زندگی در استرالیا چگونه می‏ تواند باشد؟ حضور در کشوری باز که فرصت ‏های اقتصادی رو به رشدی را در پیش رو دارد چگونه می تواند باشد؟ هر ساله بسیاری از افراد به امید یک زندگی بهتر به کشور استرالیا مهاجرت می‏ کنند. استرالیا کشوری جوان است که دارای فرهنگ‏ ها‏ی مختلف نیز می‏ باشد. هر ساله بسیاری از جوانان به قصد تحصیل در استرالیا و یا به قصد کارکردن روانه کشور استرالیا می‏ شوند؛ و به تبع برای این دسته از افراد هزینه زندگی از مهمترین معیارها قبل از ورود به کشور استرالیا می‏ باشد. در این بخش ما به معرفی ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی می‏پردازیم.

ارزان ترین شهر استرالیا – گلد کوست

یکی از شهرهای ارزان استرالیا برای زندگی در استرالیا شهر گلدکوست می ‏باشد. این شهر جدا از اینکه از کیفیت بالای آموزشی و دانشگاهی برخوردار است، یکی از ارزان ترین شهرهای استرالیا نیز است. گلدکوست علاوه بر اینکه دارای ساحل زیبا و باشکوه است ترکیبی عالی از زندگی اجتماعی و بین المللی را دارا می‏باشد و در عین اینکه به افراد این امکان را می‏ دهد تا از زندگی و قدم‏زنی شبانه خود لذت ببرند این امکان را نیز به افراد می‏دهد تا در هزینه ‏ها‏ی زندگی خود صرفه‏ جویی نمایند. وقتی صحبت از تحصیل در استرالیا و شهریه ‏ها‏ی دانشگاهی در استرالیا می‏ شود، دانشگاه باند در این شهر بالاترین شهریه را در بین دانشگاه‏ ها‏ی کشور استرالیا دارد. با این وجود، در این دانشگاه با اسکان مناسب دانشجویان در پردیس ‏ها‏ی دانشگاهی یا مسکن‏ ها‏ی مشترک، مشکل اجاره ‏بها را تا حد زیادی برای دانشجویان تسهیل نموده است؛ بنابراین از این طریق جوانانی که ویزای تحصیلی استرالیا و به قصد تحصیل وارد کشور استرالیا شده ‏اند با مستقر شدن در شهرهای ارزان استرالیا تا حد زیادی می‏توانند هزینه ‏ها‏ی خود را متعادل نمایند.

ارزان ترین شهر استرالیا – لونگونگ

ولونگونگ، یکی از شهرهای ارزان استرالیا و بهترین گزینه ‏ها برای دانشجویانی است که توانایی پرداخت هزینه‏ ها‏ی بالای زندگی در شهری مانند سیدنی را ندارند، می ‏باشد. هزینه زندکی در استرالیا در شهر لونگونگ نسبت به شهرهای دیگر پایین تر می باشد. در این شهر علاوه بر فرصت‏ ها‏ی فراوانی که برای پیاده روی، گشت‏ وگذار و لذت بردن از یک زندگی زیبا وجود دارد، جزء ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی نیز می‏باشد. شهر ولونگونگ در ۸۰ کیلومتری شهر سیدنی قرار دارد اما به اندازه شهر سیدنی جنب‏ وجوش دارد. دانشجویان می‏ توانند در حالی که در یکی از شهرهای سیدنی برای ادامه تحصیل ثبت نام کرده ‏اند می ‏توانند در شهر ولونگونگ زندگی کنند که یکی از ارزان ترین شهرهای استرالیا است و از نظر مالی خود را بهتر مدیریت نمایند. می‏ توانید در این شهر در اقامتگاه‏ ها‏یی با هزینه کم اسکان داشته باشید و از سواحل زیبای این شهر لذت ببرید.

ارزان ترین شهر استرالیا -آدلاید

شهر آدلاید پر از فرهنگ‏ ها‏، رویدادها و سرگرمی و عطر و طعم‏ ها‏ی جذاب است. شهر آدلاید به عنوان پایتخت غذا در استرالیا شناخته می‏شود. این شهر علاوه بر اینکه می‏تواند شما را از شلوغی شهرهای سیدنی و ملبورن دور نماید تجربه ‏ها‏یی در کلاس جهانی را برای شما به ارمغان آورد. این شهر یکی از شهرهای ارزان استرالیا است.

شهر آدلاید جمعیتی در حدود ۱٫۳ میلیون نفر دارد و پنجمین شهر بزرگ کشور استرالیا محسوب می‏شود. در شهر آدلاید جدا از لذت بردن از فضای تمیز و سرسبز، در هر جایی از شهر آدلاید که زندگی کنید ساحل شهر آدلاید برای شما قابل دسترس است.

یکی از جاذبه ‏ها‏ی دیدنی شهر آدلاید مناطق تاریخی حومه سواحل Glenelg است. همچنین پارک بانکیا، بلار و پارک آبرفویل وجود دارد که به عنوان مناطقی خانوادگی و دوستانه شناخته می‏شوند.

آب و های استرالیا در شهر آدلاید، بین ماه‏ ها‏ی اکتبر و آوریل، میانگین دما به بیش از ۲۲ درجه سانتیگراد می‏رسد و به مدت ۷ ماه تابستانی خشک و طولانی را به شهر آدلاید می ‏دهد. شهر آدلاید در ماه‏ها ژوئن، جولای و آگوست خنک‏ ترین و مرطوب‏ترین ماه‏ها‏ی سال را دارد. شهر آدلاید دارای اقتصادی شکوفا می ‏باشد و گذشته از این یکی از ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی می‏ باشد که هزینه زندگی در شهر آدلاید در حدود ۲۱۰۰ دلار استرالیا تخمین زده شده است و این شهر گزینه بسیاری از افرادی است که به دنبال شهرهای ارزان استرالیا برای مهاجرت به استرالیا و زندگی در این کشور هستند.

ارزان ترین شهر استرالیا – کرنز

بر طبق آمارهای اعلام شده شهر کرنز در میان ارزان ترین شهرهای استرالیا مشاهده می‏شود. شهر کرنز در شمال کوئینزلند در حدود ۲۵۰۰ کیلومتری شمال آدلاید واقع شده است. جمعیت شهر کرنز در حدود ۱۵۰ هزار نفر است. این شهر توسط سواحل دریای مرجان و جنگل بارانی انبوه احاطه شده است. این شهر مناسب افرادی است که از غواصی کردن لذت می ‏برند. شهر کرنز از آب‏ وهوای بسیار متفاوتی نسبت به سایر شهرهای جنوبی استرالیا برخوردار است. این شهر دارای آب و هوای گرمسیری با طوفان‏ها‏ی سیل ‏آسا است که از اواخر نوامبر تا مه به دلیل فصل موسمی در جریان است. خنک‏ترین ماه در این شهر، ماه جولای است و در ماه‏ ها‏ی دیگر دما در کل گرم است.

این شهر یکی از شهرهای ارزان استرالیا برای زندگی است و هزینه زندگی در این شهر ماهیانه در حدود ۲۱۲۵ دلار استرالیا تخمین زده شده است. افرادی که به استرالیا مهاجرت می‏ کنند و دوست دارند از شلوغی شهرهای بزرگ فاصله بگیرند و به زندگی در فضای باز پناه ببرند شهر کرنز گزینه بسیار مناسبی است.

ارزان ترین شهر استرالیا – سان‏شاین کوست

درست در شمال شهر بریزین که در حدود ۶۰ کیلومتر در امتداد خط ساحلی امتداد دارد، سان‏شاین کوست که یکی از ارزان ترین شهرهای استرالیا است قرار دارد. شهر سان‏شاین کوست از نظر جمعیتی در رتبه نهم قرار دارد و بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهر سان‏شاین کوست دارای جاذبه‏ ها‏ی معروفی مانند پارک دریایی زیر آب و باغ وحش استیو اروین است. این شهر هر ساله ۱۰ برابر جمعیت خود گردشگر از نقاط مختلف جهان را به خود جلب می‏ نماید.

شهر سان‏شاین کوست دارای آب‏ وهوایی آفتابی است. تغییرات فصلی کمی دارد و روزهایی با گرمای شدید یا بارندگی ‏ها‏ی سیل آسای کمی دارد. شهر سان‏شاین کوست دارای آب‏ و هوایی معتدل در طول سال است. میانگین دما در این شهر در حدود ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتیگراد است. هزینه ‏ها‏ی زندگی در این شهر در حدود ۲۱۷۵ دلار استرالیا تخمین زده شده است و یکی از محبوب ‏ترین مقاصد مهاجران به استرالیا است که به دنبال ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی هستند.

ارزان ترین شهر استرالیا – جیلانگ

یکی از ارزان ترین شهرهای استرالیا شهر جیلانگ است. مرکز زندگی در شهر جیلانگ در سواحل آن است. درست است که شهر جیلانگ شهری کوچک است اما افرادی که در آن زندگی می‏ کنند به‌راحتی به شهرهای بزرگ دسترسی دارند چرا که تنها یک ساعت با شهر ملبورن فاصله دارد.

شهر جیلانگ نسبت به شهرهای دیگر استرالیا از آب‏ وهوای خنک تری در ایالت ویکتوریا برخوردار است و دارای ۴ فصل مشخص می‏باشد. در طول ماه‏ها‏ی زمستان دما به زیر نقطه انجماد می ‏رسد و از ماه‏ها‏ی دسامبر تا مارس، با متوسط اوج‏گیری دما بین ۲۲ تا ۲۵ درجه سانتیگراد، می ‏توان هوای گرم تری را انتظار داشت.

با توجه به اینکه شهر جیلانگ یکی از ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی است هزینه‏ ها‏ی زندگی در این شهر در حدود ۲۱۷۵ دلار استرالیا در هر ماه تخمین زده شده است. شهر جیلانگ گزینه خوبی برای مهاجرانی است که به دنبال یک شهر با جمعیت کمتر و سبک زندگی محلی‏تر هستند.

ارزان ترین شهر استرالیا – پرت

شهر پرت به عنوان بخشی از ایالت بزرگ استرالیای غربی، مکانی کاملاً منزوی است. شاید یکی از عمده دلایلی که این شهر در میان ارزان ترین شهرهای استرالیا به دلیل دورافتاده بودن آن باشد. شهر پرت تنها شهر در این ایالت است و به عنوان دورترین منطقه از هر جای کشور استرالیا شناخته می‏شود. رسیدن به کلان شهرهای ساحل شرقی مانند شهرهای بریزین و سیدنی به چهار ساعت سوار شدن در هواپیما نیاز دارد. این دوری فاصله یکی از نقاط ضعف این شهر محسوب می‏شود.

ساکنین این شهر در طی ماه‏ها‏ی دسامبر تا مارس شاهد بارندگی‏ ها‏ی بسیار کم و آفتاب شدید می‏ باشند. در طول زمستان از ژوئن تا آگوست درجه حرارت بیش از ۲۰ درجه سانتیگراد است.

هزینه زندگی در شهر پرت در حدود ۲۲۰۰ دلار استرالیا در هر ماه تخمین زده شده است و یکی از بهترین مکان‏ها برای علاقه ‏مندان به هنر محسوب می‏شود. اگر علاقه‏ مند هستید تا از میان ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی این شهر را انتخاب کنید باید بعد مسافت و دوری آن را به تن بخرید.

یکی از مزیت‏های بزرگ زندگی در ارزان ترین شهرهای استرالیا که عمدتاً شهرهای کوچک هستند، علاوه بر اینکه به دور از شلوغی شهرهای بزرگ که گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی هستید میتوانند هزینه‏ های زندگی افراد را کاهش داده و همچنین میتوان از فضای باز و سواحل زیبا و جاذبه‏ های دیدنی آنها لذت برد.

گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی

در استرالیا، متوسط درآمد ملی برای همه کارگران ۱۶۳۴ دلار در هفته است، اما بیشتر کارگران بسیار کمتر از این مبلغ درآمد دارند. افراد با این درآمد در شهرهای بزرگ که جزء گران ترین شهرهای استرالیا  نیز می‏باشند به‌سختی می‏توانند زندگی کنند. تهیه مسکن مناسب در ارزان ترین شهرهای استرالیا همواره یکی از مهمترین مسائل برای افرادی است که به شهرهای بزرگ کشور استرالیا مهاجرت می ‏کنند. در سال‏های اخیر شهرهای بزرگ استرالیا شاهد تورم در بخش مسکن بوده‏اند و آنها را تبدیل به گران ترین شهرهای استرالیا  نموده است.

در استرالیا بخصوص در شهرهای گران استرالیا به طور متوسط خانواده ‏ها مجبور هستند تا بیش از نیمی از درآمد خود را برای رهن خانه مصرف کنند که با توجه به اینکه در شهر سیدنی قیمت خانه در یکسال ۵٫۷ درصد افزایش داشته است مبلغ بالایی می‏باشد. در ادامه ما به معرفی گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی می‏پردازیم.

گران ترین شهرهای استرالیا- سیدنی

شهر سیدنی استرالیا یکی از گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی می ‏باشد. به طور مثال در یک خانواده‏ای که دو نفر مشغول به کار هستند و حقوق میانگین دریافت می‏کنند حقوق هر دو نفر باید برای پرداخت اجاره صرف شود.

افرادی که در شهر سیدنی ساکن هستند هر ماه باید بیش از نیمی از حقوق خود را برای مسکن پرداخت کنند تا بتوانند به طور متوسط هر ماه ۱۴۱۴ دلار اقساط وام‏ های خود را پرداخت کنند و این امر برای اکثر مردم دشوار است.

در شهر سیدنی که جزء گران ترین شهرهای استرالیا  است در ماه دسامبر ۵٫۷ درصد قیمت مسکن افزایش داشته است و منجر به این شده است که قیمت خانه در این شهر به طور متوسط ۱٫۱۵ میلیون دلار و قیمت واحدها نیز زیر ۷۳۵ دلار نباشد. این بدان معنا می‏باشد که یک کارگر تمام وقت در شهر سیدنی که متوسط درآمد را دریافت می‏کند در شهر سیدنی که یکی از شهرهای گران استرالیا است فقط ۱۲۷۱ دلار در ماه برای زنده ماندن می‏تواند هزینه کند.

گران ترین شهرهای استرالی -ملبورن

یکی دیگر از گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی شهر ملبورن است. در شهر ملبورن، مردم مجبور هستند تا برای گرفتن وام مسکن هر ماه ۱٫۴ از درآمد خود را هزینه کنند. قیمت خانه ‏ها در منطقه ویکتوریا به طور متوسط به ۹۰۱ هزار و ۹۵۱ دلار رسیده است که نشان می‏دهد ۵ درصد رشد داشته است.

در شهر ملبورن استرالیا که در رتبه دوم گران ترین شهرهای استرالیا  قرار دارد در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ میانگین قیمت مسکن به طور قابل توجهی سریعتر از درآمد مردم در شهر رشد کرد.

قیمت مسکن در کانبرا با افزایش ۷٫۳ درصدی به طور متوسط ۷۸۸ هزار و ۶۲۱ دلار افزایش داشته است.

گران ترین شهرهای استرالیا- کانبرا

کانبرا سومین رتبه را در گران ترین شهرهای استرالیا  دارا می‏باشد، متوسط قیمت خانه ‏ها در شهر کانبرا ۷۸۸ هزار و ۶۲۱ دلار و بازپرداخت وام‏ها‏ی مسکن به ۱٫۲ متوسط درآمد نیاز دارد.

در گزارشی آمده است که اخیراً بازار مسکن در پایتخت با حمایت از رشد جمعیت و سرمایه‏ گذاری در زیر ساخت‏ها سخت‏ تر شده است. علیرغم کاهش نرخ بهره و رشد مداوم درآمد در شهرهای گران استرالیا که این روند را به طور موقت متوقف کرده است، باز هم وضعیت مسکن مناسب نمی‏ باشد.

بسیاری از افراد رویای خرید خانه در بریزین آفتابی را دارند اما قیمت مسکن به طور فزاینده ‏ای افزایش داشته است. شاید زندگی در شهر کانبرا که یکی از گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی برای افرادی است که قصد مهاجرت به منظور ادامه تحصیل را دارند سخت باشد. این افراد می‏توانند در شهرهای کوچک که البته جزء ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی نیز هستند، ساکن شوند.

گران ترین شهرهای استرالیا- بریزین

در بریزین، قیمت خانه‏ ها با ۱٫۳% افزایش به ۵۷۷ هزار ۶۶۴ دلار رسیده است، به این معنی که خانواده‏ ها برای اینکه توانایی بازپرداخت اقساط وام مسکن را داشته باشند به ۱٫۱ درآمد نیاز دارند. زندگی در شهرهای گران استرالیا با همه سیاست های دولت که به منظور تسهیل مشکلات ایجاد شده است باز هم دشوار است.

با توجه به اینکه متوسط بازپرداخت وام مسکن ۲۴۱۴ دلار است، قیمت مسکن در این شهر به طور محسوسی از سایر شهرهای گران استرالیا مناسب ‏تر است. هزینه یک واحد به طور متوسط ۳۷۷ هزار ۵۴۹ دلار است، در حالی که ۳٫۴ درصد افزایش داشته ‏اند.

گران ترین شهرهای استرالیا – هوبرت

ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی

در شهر بندری هوبرت، یک درآمد متوسط برای پرداخت راحت وام مسکن مورد نیاز است. شهر هوبرت را نیز می‏توان در بین گران ترین شهرهای استرالیا  مشاهده کرد. تاسمانی با رشد جمعیت و فعالیت‏ها‏ی محرک ساخت‏ وساز خانه ‏ها‏ی جداگانه در حال احیای اقتصاد بوده است. هزینه هر واحد به طور متوسط ۴۴۱ هزار و ۱۰۴ دلار است – افزایش ۱۵٫۲ درصدی – و هزینه ساخت خانه ۵۳۰ هزار ۵۷۰ دلار – افزایش ۸٫۵ درصدی – داشته است.

گران ترین شهرهای استرالیا- آدلاید

شهر آدلاید یکی از گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی است و برای کسانی که رویای خرید خانه در شهر آدلاید استرالیا را دارند اکنون بهترین زمان است، در حال حاضر قیمت مسکن از سال ۱۹۹۹ در ارزانترین حالت ممکن است. با متوسط درآمد یک فرد می‏تواند با حدود قیمت ۵۴۲ هزار ۹۷۴ دلار برای یک خانه و برای یک واحد مسکونی ۳۰۶ هزار و ۳۲۷ دلار هزینه کنید.

علت مقرون به صرفه بودن قیمت مسکن در این شهر به لطف رشد مداوم درآمد و سود ناچیز کاهش نهایی نرخ بهره بهبود یافته است.

گران ترین شهرهای استرالیا -داروین

بازپرداخت وام مسکن در شهر داروین با متوسط درآمد راحت ‏تر است و با توجه به اینکه گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی است تنها به ۰٫۸ درصد از درآمد متوسط نیاز دارد. این بدان معنا است که فقط یک نفر نیاز دارد تا ۲۴٫۱ درصد از درآمد خود را برای رهن قرار دهد و وضعیت او را نسبت به شهرهای دیگر بهتر کند. بازپرداخت وام رهنی ماهانه در شهر داروین فقط ۱۷۳۲ دلار است. قیمت مسکن به طور متوسط فقط ۵۰۹ هزار ۴۵۲ دلار است که این میزان نصف قیمت مسکن در سیدنی یا ۲۸۶ هزار و ۲۴۹ دلار برای هر واحد است. در میان شهرهای گران استرالیا  شهر داروین نسبت به بقیه شهرها از وضعیت قابل قبول‏ تری برخوردار است.

گران ترین شهرهای استرالیا – پرت

یکی دیگر از گران ترین شهرهای استرالیا برای زندگی شهر پرت است. شهر پرت استرالیا را می‏ توان یکی از مقرون به صرفه ‏ترین شهرهای استرالیا در میان گران ترین شهرهای استرالیا  از نظر بازار مسکن می‏توان دانست، از زمان رونق معدن در این شهر قیمت مسکن کاهش یافته است. فقط ۰٫۸ درآمد برای خدمات وام مسکن در شهر پرت استرالیا مورد نیاز است، در حالی که بیش از دو درآمد در اوج رونق که برای همیشه اقتصاد منطقه را تغییر داده است. در شهر پرت درآمد ۲٫۱ رشد داشته است و فقط ۰٫۷ درصد قیمت مسکن افزایش داشته است.

بازپرداخت وام مسکن در شهر پرت به طور متوسط ۱۹۳۸ دلار در ماه است. شهر پرت پایتخت آفتابی استرالیای غربی با درآمد نسبتاً خوب و قیمت خانه‏ ها‏ی مناسب یکی از مناسب‏ترین شهرها برای خرید خانه می‏باشد.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا

موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا با سال ها تجربه در خصوص پرونده های اقامتی، سرمایه گذاری و تحصیلی استرالیا آماده ارائه مشاوره تحصیل می باشد. خدمات موسسه یوکن استرالیا شامل : مشاوره مهاجرت به استرالیا، ویزای کاری استرالیا، اسکیل ورکر، ویزای پزشکان و پرستاران استرالیا، ویزای کارآفرینی استرالیا ،ویزای هنرمندان استرالیا ، اعزام دانشجو به استرالیا و دیگر ویزای استرالیا می باشد. متقاضیان مهاجرت به استرالیا می توانند جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاورین ما از طریق تلفن های موجود در وب سایت با ما در تماس باشند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
جهت رزرو وقت مشاوره آنلاین با خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

درآمد ماهیانه در استرالیا چگونه است؟

در کل وضعیت اقتصاد و اشتغال در شهرهای بزرگ نسبت به شهرهای کوچک بهتر است و در این مقاله مشاهده کردید که شهرهای بزرگ استرالیا در لیست گران ترین شهرهای استرالیا  قرار دارند. به طور طبیعی هر فردی که از هزینه‏ها‏ی اقلام و مسکن در کشور استرالیا اطلاع کسب می‏کند به این فکر می‏افتد که با چه درآمدی می‏توان در کشور استرالیا هزینه ‏های زندگی را تأمین کرد. بر طبق آمارهای اعلام شده متوسط درآمد ماهیانه هر فرد پس از کسر مالیات در کشور استرالیا در حدود ۷۵۷۰ دلار در ماه است. اگر قصد زندگی در گران ترین شهرهای استرالیا  را دارید باید به قیمت اجاره مسکن حتماً توجه نمایید.

آیا هزینه ‏ها‏ی زندگی در شهرهای مختلف استرالیا با یکدیگر متفاوت است؟

در بیشتر کشورهای دنیا هزینه زندگی در بخش‏ها‏ی مختلف یک شهر متفاوت است و همچنین هزینه زندگی در شهرهای مختلف نیز متفاوت می‏باشد و همانطور که در این مقاله به ارزان ترین شهرهای استرالیا و گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی پرداختیم کشور استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نمی‏باشد. این هزینه ‏ها شامل هزینه خوراک، حمل ‏ونقل، خدمات رفاهی و اجاره بهای منزل می‏باشد. ملبورن و سیدنی دو شهر پرجمعیت استرالیا هستند که از نظر جمعیتی پس از کانبرا قرار می‏ گیرند و همانطور که در مقاله نیز ذکر شد اجاره و خرید مسکن در این دو شهر نسبت به سایر شهرهای استرالیا بالاتر است و به همین ترتیب از نظر گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی پس از کانبرا، شهرهای سیدنی، ملبورن، بریزین، آدلاید، داروین و پرت قرار دارند. به طور مثال هزینه یک خانواده ۴ نفره در شهر سیدنی بدون احتساب اجاره خانه در حدود ۳۰۰۰ دلار در ماه است.

هزینه زندگی در گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی و ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی به چه صورتی است؟

هزینه زندگی در کشور استرالیا به فاکتورها و عوامل مختلفی بستگی دارد و سبک زندگی و علایق شخصی افراد تأثیر بسیار زیادی در هزینه‏ها‏ی زندگی دارد. اگر قصد دارید تا در یکی از شهرهایی که در بخش گران ترین شهرهای استرالیا  مورد اشاره قرار گرفت زندگی کنید مطمئناً زندگی شما هزینه‏های زیادی در پی خواهد داشت. از جمله عواملی که بر هزینه‏ها‏ی زندگی یک فرد تأثیرگذار است می‏توان به مواردی مانند اندازه خانواده فرد، منطقه زندگی، سبک زندگی، نوع مسکن را می‏توان عنوان نمود. به طبع خانواده‏ها‏ی پرجمعیت از هزینه‏های زندگی بیشتری نسبت به خانواده یک نفره برخوردار هستند و به همین صورت زندگی در منطقه‏ای مانند شهر سیدنی هزینه بیشتر نسبت به شهرهای کوچکتر به همراه دارد. بهتر است افراد قبل از مهاجرت به کشور استرالیا از قیمت‏ها و شرایط زندگی در این کشور اطلاعاتی کسب نمایید تا بهتر بتوانند هزینه‏ها‏ی زندگی خود را ارزیابی و مدیریت نمایند. هزینه‏ها‏ی زندگی را می‏توان شامل هزینه‏ها‏ی مربوط به حمل ‏ونقل، رستوران، اقلام خوراکی و هزینه اجاره ماهیانه دانست که البته این عوامل در گران ترین شهرهای استرالیا  برای زندگی و ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی متفاوت است.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

واحد پول استرالیا چیست ؛ معرفی واحد پولی کشور استرالیا
واحد پول استرالیا چیست ؛ معرفی واحد پولی کشور استرالیا
لیست کامل مشاغل خانگی در استرالیا 2022
لیست کامل مشاغل خانگی در استرالیا 2022