مهاجرت به کانادا

اقامت والدین از طریق تولد فرزند در کانادا ، هزینه زایمان در کانادا

بررسی کامل شرایط و هزینه زایمان در کانادا با ویزای توریستی

اقامت والدین از طریق تولد فرزند در کانادا و هزینه زایمان در کانادا یکی از موضوعاتی ست که متقاضیان مهاجرت به کانادا بررسی می نمایند . تغییر برنامه های مهاجرتی ، از دست دادن امتیاز سن و یا دیگر فاکتورهای برنامه های مهاجرتی ، موجب انتخاب دیگر روش های اخذ اقامت کانادا شده است . مطابق قانون مصوب که سال ۱۹۹۷ پایه گذاری شده ، هر فردی که از تاریخ ۱۵ فوریه درون خاک کشور کانادا متولد شود میتواند از پاسپورت کانادایی برخوردار باشد . در این مقاله تلاش می گردد به سوالاتی از قبیل زایمان در کانادا با ویزای توریستی به چه صورت است؟ برای به دنیا آوردن فرزند در کانادا چه پروسه‌ای را باید طی کرد؟ شرایط زایمان در کانادا چگونه است؟ متقاضیان برای تولد فرزند در کشور کانادا باید چه مدارکی را به همراه داشته باشند؟ هزینه‌های زایمان در کانادا به چه میزان است؟ مادر چه زمانی بهتر است برای زایمان به کانادا سفر کند؟ آیا اقامت کانادا از طریق تولد فرزند ممکن است؟ کودک تازه متولد شده در کانادا از چه حقوق و مزایایی برخوردار است؟

این پرسش‌ها تنها بخشی از سوالاتی است که معمولا آن گروه از خانواده‌های ایرانی که تصمیم دارند از طریق ویزا توریستی به کانادا رفته و فرزند خود را برای بهره‌مندی از حقوق و مزایا شهروندی کانادا در آن کشور به دنیا بیاورند به دنبال پاسخی درست و کامل برای آن‌ها می‌باشند. ما در این مقاله قصد داریم به تمامی این سوالات پاسخ داده و مطالبی را در این خصوص (زایمان در کانادا با ویزای توریستی) در اختیارتان قرار دهیم.

اقامت والدین از طریق تولد فرزند در کانادا
————————————-
Child Birth in Canada

به دنیا آوردن فرزند در کانادا با ویزای توریستی

جالب است بدانید کشور کانادا، به بهشت مهاجران معروف است. زیرا همسایگی این کشور با آمریکا، که یکی از پیشرفته‌ترین کشورها به شمار می‌رود، روابط وسیع این دو کشور با یکدیگر در تمامی زمینه‌ها، همچنین وجود امکانات عالی برای زندگی در خود کانادا (جزو ده کشور برتر از لحاظ سطح کیفی زندگی) در کنار امنیت بالا موجب شده تا بسیاری از افراد به خصوص ایرانیان فکر مهاجرت به کانادا را در سر داشته باشند و برای این امر مسیرهای مختلفی را که دولت کانادا تدوین نموده، بررسی نمایند.

در این میان برخی از افراد برای محقق شدن این امر تصمیم می‌گیرند تا فرزند خود را در کانادا به دنیا بیاورند تا علاوه بر ایجاد موقعیت بسیار خوب برای فرزند، بتوانند از مزیت‌هایی این کار در زمینه‌های مختلف همچون سرمایه گذاری در کانادا و یا دریافت اقامت دائم پس از ۱۸ سالگی فرزند بهره ببرند.

اما چگونه یک فرد خارجی برای به دنیا آوردن فرزند در کانادا به این کشور سفر کند؟ زایمان در کانادا با ویزای توریستی یکی از بهترین راه‌ها برای به دنیا آوردن فرزند در کانادا است. در حقیقت افراد می‌توانند به راحتی و با اخذ ویزای توریستی به این کشور سفر کرده و ماه‌های آخر بارداری را در آن‌جا و تحت نظر یک پزشک گذرانده و در آن‌جا زایمان کنند و بر اساس قانون تابعیت خاک برای فرزند خود پاسپورت کانادایی که نشان شهروندی است را دریافت کرده و پس از پایان مهلت ویزا به کشور خود بازگردند، چرا که اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند در همان ابتدا برای والدین ممکن نیست و آنان اگر که به دنبال اخذ اقامت کانادا هستند می‌بایست از مسیر دیگری اقدام کنند.

پروسه زایمان در کانادا به چه صورت است؟

متقاضی برای زایمان در کانادا با ویزای توریستی می‌بایست مراحلی را پشت سر گذاشته و پروسه‌‌ای را طی کند. مرحله‌ی نخست این پروسه به انتخاب شهر مقصد اختصاص داده شده است که متقاضی باید چند ماه منتهی به زایمان و پس از به دنیا آمدن فرزند تا اخذ مدارک شهروندی‌اش را در آن سپری کند و باقی مراحل، صرف نظر از شهر انتخاب شده به شرح زیر می‌باشند.

در واقع فرد متقاضی پیش از هر کاری باید خود را برای یک سفر ۴ ماهه آماده کند. گفته شده مدت زمان این سفر، از زمان شروع سفر که دو تا سه ماه پیش از زایمان است تا زمان ترک کانادا حدودا ۴ ماه طول خواهد کشید. به همین دلیل شخص متقاضی باید شهر مورد نظر خود را با بررسی جوانب مختلف از جمله نزدیکی به دوستان یا بیمارستانی که قرار است زایمان در آن انجام گیرد، انتخاب کند.

  • دریافت ویزا توریستی

نخستین مرحله پس از انتخاب شهر محل اقامت، اخذ ویزای توریتسی است تا متقاضی با در دست داشتن آن اجازه ورود به کشور کانادا را داشته باشد. لازم به ذکر است متقاضیان ایرانی، با توجه به تعطیلی سفارت کانادا در ایران، باید از طریق سفارت این کشور در یکی از کشورهای همسایه نظیر ترکیه نسبت به دریافت ویزا اقدام کنند.

  • خرید بلیط و سفر به کانادا

بعد از اخذ ویزا توریستی نوبت به تهیه بلیط می‌رسد. ایرانیان می‌بایست برای سفر به کانادا، ابتدا به یکی از کشورهای مجاور رفته و با پروازهایی که از این کشورها به کانادا وجود دارد، برای این امر اقدام نمایند. زیرا پرواز مستقیمی از ایران به کانادا وجود ندارد.

  • مراجعه به پزشک متخصص زنان و زایمان در کانادا

 از دیگر مراحلی که برای زایمان در کانادا با ویزای توریستی لازم است طی شود، مراجعه به پزشک پس از رسیدن به کانادا و شهر مورد نظر است. در واقع زن باردار باید تا چند روز پس از زایمان تحت نظر پزشک باشد.

متقاضی زایمان در کانادا با ویزای توریستی می‌تواند تا ۱۰ روز پس از زایمان از خدمات پزشکی و مراقبتی بهره‌مند گردد.

  • گرفتن پاسپورت کانادایی برای فرزند

پس از زایمان در بیمارستان یا در خانه به کمک ماما، پرونده زایمان و تولد کودک تشکیل شده و با تشکیل آن و پس از مدت زمان کوتاهی پاسپورت کانادایی نوزاد به عنوان یک شهروند کانادایی صادر می‌شود. این پاسپورت حقوق و مزایا یک شهروند را برای نوزاد از بدو تولد در کانادا به همراه دارد. البته علاوه بر این‌ها تولد فرزند در کانادا برای والدین نیز موقعیت خوبی به شمار می‌رود، آن‌ها می‌توانند در آینده و هنگامی که فرزند آن‌ها به هجده سالگی رسید با استفاده از برنامه اسپانسر شیپ برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نمایند.

شرایط عمومی زایمان در کانادا با ویزای توریستی

پیش از پرداختن به شرایط زایمان در کانادا لازم است به قواعد حاکم در کشورهای مختلف جهان برای دریافت تابعیت یک کشور پرداخته شود. به طور کلی دو قاعده برای دریافت تابعیت کودک تازه متولد شده وجود دارد که به قانون یا قاعده خون و قانون خاک معروف هستند.

قاعده یا قانون خون که در اکثر کشورهای جهان برای دادن تابعیت معیار است به این معنا می‌باشد که صرف نظر از مکان تولد نوزاد، کودک تابعیت کشور یا کشورهایی را دریافت می‌کند که والدین شهروند آن‌ها به شمار می‌روند. به عنوان مثال کودکی که پدر او آلمانی و مادر او فرانسوی است، هم شهروند فرانسه و هم آلمان به شمار رفته و تابعیت هر دو کشور را دریافت خواهد کرد. اما قانون خاک که در کشورهایی چون آمریکا و کانادا معیار به شمار می‌رود به این صورت است که صرف نظر از این‌که والدین کودک تابعیت چه کشوری را دارا هستند کودک اگر که در خاک کانادا و یا آمریکا (و هر کشوری که قانون خاک در آن حاکم است) متولد شود، شهروندی آن کشور را دریافت کرده و از مزیت‌های شهروندی بهره‌مند می‌گردد. به همین سبب است که خانواده‌های بسیاری از اقصی نقاط جهان از جمله ایران، برای گرفتن تابعیت خاک برای فرزند خود و بالطبع بهره‌مندی از مزایایی که این کار به همراه دارد، برای زایمان در کانادا برنامه ریزی می‌کنند.

و اما درباره شرایط زایمان در کانادا لازم است گفته شود که شروط خاصی از سوی دولت و اداره مهاجرت آن کشور برای زایمان در کانادا با ویزای توریستی ذکر نشده است و تنها به داشتن ویزای توریستی و همچنین برخورداری از تمکن مالی برای پرداخت هزینه زایمان اشاره شده است. در واقع اداره مهاجرت و دولت کانادا اخذ ویزای توریستی برای زایمان را بدون اشکال می‌دانند، از این رو با آسان گرفتن شرایط زایمان در کانادا این مسیر را برای افراد مختلف هموار کرده‌اند.

مدارک لازم برای تولد فرزند در کشور کانادا

متقاضی برای زایمان در کانادا با ویزای توریستی باید مدارکی را به همراه خود به بیمارستان برده و کپی آن‌ها را تحویل دهد. این مدارک شامل:

  • زمانبندی صورت گرفته برای زایمان و تولد کودک که عموما توسط پزشک پیش بینی شده
  • سوابق پزشکی مادر (خانمی که قرار است زایمان کند می‌بایست تاریخچه و سابقه‌ای از بیماری و سلامتی خود ارائه نماید. البته ارائه این مدرک ضروری نیست)
  • ارائه پاسپورت‌ها و ویزاها به عنوان مدارک شناسایی
  • شماره بیمه اجتماعی یا همان SIN کانادا که عموما برای افرادی که ساکن کانادا هستند یا اقامت دائم یا موقت این کشور را دارا می‌باشند، صادر می‌شود.
  • کارت های بیمه سلامت و بهداشت

لازم به ذکر است اگر متقاضی شهروند کانادا بوده و یا اقامت دائم این کشور را داشته باشد و همچنین تحت پوشش بیمه درمانی باشد، می بایست کارت بیمه خود را برای زایمان ارائه دهد. اما اگر برای به دنیا آوردن فرزند در کانادا با ویزای توریستی به آن کشور وارد شده است، به ارائه کارت بیمه نیازی نیست ولی اگر تحت پوشش بیمه بین الملل باشد، باید کارت آن را به همراه خود داشته باشد.

هزینه های زایمان و تولد فرزند در کانادا

متقاضیان اقامت والدین از طریق تولد فرزند در کانادا این نکته را مد نظر قرار دهند که هزینه زایمان در صورتی که والدین مقیم کانادا نباشند ، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد و در صورتیکه از بیمه های خصوصی هم استفاده گردد تنها بخش کوچکی از این هزینه ها پرداخت می گردد .

دریافت خدمات بیمه ای برای افراد زیر جهت تولد فرزند در کانادا ارائه می گردد :

  • دانشجویان خارجی که به تحصیل در کانادا مشغول می باشند .
  • افرادی که با ویزای کار در کانادا مشغول به کار می باشند .
  • کارمندان دولتهای خارجی که تابعیت و اقامت کانادا را ندارند .

افرادی که به قصد زایمان در کانادا با ویزای توریستی به این کشور سفر می‌کنند، پیش از هر کاری و برای تامین هزینه‌ها باید از میزان هزینه زایمان در کانادا و سایر هزینه‌هایی که قرار است برای موارد مختلف صرف شوند، مطلع گردند. هزینه زایمان در کانادا می‌تواند بر اساس انتخاب بیمارستان و نوع پروسه زایمان که طبیعی یا سزارین است، متفاوت باشد. همچنین برخورداری از بیمه نیز در مقدار هزینه زایمان در کانادا تاثیرگذار خواهد بود.

هزینه زایمان در کانادا با بیمه و بدون بیمه

به افرادی که زایمان در کانادا با ویزای توریستی را به قصد گرفتن اقامت دائم برای فرزند خود انتخاب می‌‌کنند، بیمه تعلق نمی‌گیرد. از این رو می‌بایست آنان تمامی هزینه‌های مرتبط با زایمان را به صورت شخصی پرداخت کنند. طبق بررسی‌های انجام گرفته برای زایمان طبیعی بین ۵ تا ۱۰ هزار دلار برای یک شب اقامت و ۱۰ روز مراقبت بالینی و برای زایمان سزارین باید بین ۱۰ تا ۱۵ هزار دلار هزینه می‌شود. اما اگر که افراد متقاضی زایمان در کانادا با ویزای توریستی از بیمه بین المللی برخوردار باشند، پروسه زایمان آن‌ها یا به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه کم در کشور کانادا انجام خواهد شد.

در واقع کشور کانادا افرادی را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد که شهروند کانادا باشند. برای مادران شهروند در کانادا این امکان فراهم است که بدون پرداخت هزینه‌ای و کاملا رایگان زایمان کرده و از تمامی مراقبت‌ها و خدمات سلامتی بهره‌مند شوند. البته این افراد اگر که برای بهره‌مندی از خدمات بیشتر، درخواست اتاق خصوصی داشته باشند، لازم است هزینه چند صد دلاری پرداخت نمایند.

میانگین هزینه های زایمان در کانادا

میانگین هزینه‌هایی که برای زایمان در کانادا با بیمه و بدون بیمه باید در نظر گرفت به شرح زیر است:

پروسه زایمان متوسط هزینه زایمان در کانادا (با بیمه)/ دلار کانادا متوسط هزینه زایمان در کانادا (بدون بیمه)/ دلار کانادا
معاینات پزشکی پیش از تولد به ازای هر جلسه ۰ ۱۰۰-۱۵۰
سونوگرافی قبل از تولد ۰-۳۰۰ ۳۰۰-۵۰۰
زایمان طبیعی ۰-۱۰۰۰ ۵۰۰۰-۸۰۰۰
زایمان سزارین ۰-۱۰۰۰ ۱۰۰۰۰-۱۲۰۰۰
زایمان به کمک ماما در خانه ۸۶۰-۲۵۰۰ ۲۵۰۰

علاوه بر هزینه‌های ذکر شده افراد باید هزینه‌های سفر مانند بلیط هواپیما، محل اقامت، خوراک و همچنین هزینه‌های بهداشتی و مراقبتی مادر و کودک را هم در نظر بگیرند.

بهترین زمان برای ورود به کانادا برای زایمان

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که افراد پس از انتخاب زایمان در کانادا با ویزای توریستی به دنبال پاسخ آن هستند این است که، بهترین زمان برای سفر و ورود مادر به کانادا برای زایمان چه زمانی است؟

یکی از شرایط زایمان در کانادا داشتن ویزای آن کشور است. پس والدین می‌بایست در ماه‌های نخست بارداری و تا پیش از شروع هفت ماهگی (هفته‌های انتهایی ماه ششم بارداری) برای اخذ آن اقدام کرده و سفر خود را آغاز کنند، زیرا در این بازه زمان خطری مادر و جنین را تهدید نکرده و بدون نگرانی می‌تواند سوار هواپیما شده و به کانادا سفر کند.

البته بسیاری از افراد به دلیل صرفه جویی در هزینه‌های اقامت، تقریبا دو ماه و نیم قبل از زایمان را بهترین زمان می دانند.

به طور کلی می‌توان بهترین زمان برای سفر و ورود به کانادا برای زایمان را، پیش از هفته بیست و هشتم بارداری دانست، زیرا علاوه بر این‌که نیازی به مجوز پزشکی برای سفر نیست، دستگاه‌های بازرسی و اشعه در فرودگاه هیج گونه مشکلی را برای مادر و جنین به وجود نمی‌آورند. البته باید توجه داشت که شرایط جسمانی مادر نیز در تعیین زمان برای سفر شرط است.

تذکر: توصیه شده در ماه‌های منتهی به زایمان برای سفر اقدام نشود. چون‌که طولانی بودن سفر مشکلات و خطراتی را برای مادر به همراه خواهد داشت.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به شرایط مهاجرت به کانادا از طریق فرزند در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


اقامت کانادا از طریق تولد فرزند

زایمان در کانادا با ویزای توریستی شرایطی را فراهم می‌کند که طبق قوانین این کشور، هر کودکی که در خاک کانادا (در آسمان و یا بر روی آب‌های کانادا) متولد شود، به طور رسمی عنوان شهروند کانادایی به آن نسبت داده می‌شود و او همچون دیگر شهروندان از مزایا و حقوق شهروندی از همان ابتدا بهره‌مند خواهد شد. اما این امر بدین معنا نیست که به والدین آن نوزاد نیز به تبعیت او حقوق و مزایای شهروندی و یا اقامت دائم کانادا تعلق می‌گیرد. در حقیقت اقامت کانادا از طریق تولد فرزند برای پدر و مادر در همان ابتدا فراهم نمی‌شود و آنان اگر که به طور موقت ویزای این کشور را دریافت کرده‌اند می‌بایست برای اقامت از مسیرهای دیگری که اداره مهاجرت کانادا برای افراد تدارک دیده است، استفاده کرده و اقدام نمایند.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به شرایط  مهاجرت به کانادا در یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

حقوق و امتیازات کودک متولد شده در کانادا

این کشور با کودکانی که به واسطه زایمان در کانادا با ویزای توریستی به دنیا آمده‌اند، همانند یک شهروند برخورد کرده و تمامی امتیازات و حقوق یک شهروند کانادایی را به آن‌ها اعطا می‌کند.

اقامت در خاک کانادا، تردد به این کشور بدون نیاز به اخذ ویزا، تحصیل رایگان (دوره ۱۲ ساله دیپلم)، بهره‌مندی از خدمات درمانی به شکل جامع و رایگان، امکان سفر به بیش از ۱۵۰ کشور بدون ویزا و امکان تحصیل و کار در کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس از جمله امتیازات و مزایای زایمان در کانادا با ویزای توریستی برای کودک متولد شده به شمار می آیند.

البته باید توجه داشت که این مزایا تنها برای فرزند تازه متولد شده است و اگر والدین بخواهند همراه فرزند خود در این کشور بمانند، باید ویزای اقامت موقت مانند ویزای کار، مهمان و دانشجویی را در صورت دارا بودن شرایط، دریافت کنند. از این رو بسیاری پس از تولد فرزندشان به کشور خود باز می‌گردند.

و در نهایت باید خاطر نشان کرد اگر کودکی که در کانادا متولد شده از این کشور خارج شود، هر زمان و در هر شرایطی که باشد می‌تواند برای کار، تحصیل و یا زندگی به عنوان یک شهروند کانادایی بدون داشتن ویزا به این کشور سفر کند.

مزایای تولد کودک در کانادا

مزایای تولد فرزند در کانادا، با ویزای توریستی کانادا به شرح زیر می باشد .

  • دریافت پاسپورت کانادا در بدو تولد کودک
  • امکان تحصیل و کار بدون نیاز به ویزا در اکثر کشورهایی که با کانادا تفاهمنامه در این خصوص دارند ( جهت فرزند در آینده )
  • بچه به دنیا آمده در کانادا برای حفظ پاسپورت کانادا ، نیازی به اقامت و زندگی در کانادا نداشته و مادام العمر شهروند این کشورمی باشد
  • تحصیل رایگان در مدارس کانادا
  • بهره مندی از خدمات پزشکی کانادا بصورت رایگان
  • امکان همراهی یکی از والدین همزمان تحصیل فرزند در مدارس کانادا
  • امکان درخواست اقامت و اخذ ویزای کانادا برای پدر و مادر بعد از سن ۱۸ سالگی مطابق قوانین کانادا

بیشتر بخوانید: شرایط بیمه خدمات درمانی کانادا

والدینی که اقدام به تولد فرزندشان در کانادا می نمایند ، می توانند بواسطه پاسپورت کانادایی فرزندشان از طریق ویزای مولتی کانادا به این کشوررفت و آمد نمایند و زمانی که فرزند شان به سن ۱۸ سالگی برسد ، می تواند از طریق اسپانسر شیپ فامیلی برای اقامت کانادا اقدام نمایند .

همچنین والدینی که فرزند سیتیزن کانادا دارند در صورت اقدام برای پذیرش تحصیلی کانادا ، شانس بالایی جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا دارند . و در نهایت سابقه تحصیل در کانادا ، شرایط اقدام جهت اخذ اقامت را مهیا می سازد .

کانادا دارای بیش از ۹۰ برنامه مهاجرتی متنوع دارد. قبل از هر چیز شرایط برنامه های مهاجرت به کانادا و هزینه زندگی در کانادا را بررسی نمایید.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می کند. این موسسه با سال ها تجربه مشاوره تحصیلی، اخذ پذیرش، درخواست ویزای دانشجویی و فاند تحصیلی و انجام پرونده های مهاجرتی و اقامتی ، خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور رسمی مهاجرت خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

هزینه تولد فرزند و زایمان در کانادا چقدر است؟

هزینه تولد فرزند در کانادا با توجه به نوع ویزای متقاضی و بیمه وی متفاوت می باشد. هزینه تولد فرزند در کانادا برای افرادی که کارت پی آر کانادا را دارند رایگان است.

آیا با ویزای توریستی کانادا می توان برای زایمان و تولد فرزند در این کشور اقدام کرد؟

بله

آیا از طریق زایمان و تولد فرزند در کانادا به وسیله ویزای توریستی می توان اقامت کانادا را دریافت کرد؟

تولد فرزند در کانادا منجرب به اقامت دائم والدین نخواهد شد. البته فرزند متولد شده در کانادا از بدو تولد سیتیزن خواهد شد.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

  1. سلام هزینه های تولد برای انهایی که بیمه ندارن به صورت است یا صفر تا صد زایمان چقدر اب میخوره اگه جواب بدین ممنون میشم

    1. سلام
      هزینه تولد فرزند تقریبا ۲۵۰ میلیون می باشد .در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس بگیرید .

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2022
لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2022
مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج