استرالیا

کاریابی در استرالیا

بهترین موسسات کاریابی استرالیا

کاریابی در استرالیا و دریافت ویزای یکی از روش های مهاجرت به استرالیا می باشد. استرالیا دارای ویزاهای مختلف مهاجرتی و اقامت می باشد. دولت استرالیا برای پذیرش هدفمند نیروهای مورد نیاز خود از طریق روش های مختلف مهاجرتی، ویزاهای متنوعی را تنظیم نموده است. دریافت پیشنهاد کار در استرالیا مسیر مهاجرت به این کشور را تسهیل می نماید. داشتن پیشنهاد کار در استرالیا برای متقاضی امتیاز داشته و وی با کسب امتیاز از این طریق می تواند برای دریافت ویزاهای مختلف کاری و اسکیل ورکر اقدام نماید. از طرف دیگر کاریابی در استرالیا یکی از دغدغه های تازه واردین به استرالیا نیز می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی شرایط کاریابی در استرالیا، نحوه کاریابی در استرالیا، بهترین موسسه کاریابی استرالیا، کانال کاریابی استرالیا، سایت کاریابی استرالیا، کاریابی ایرانی در استرالیا، دفتر کاریابی ایران در استرالیا، هزینه موسسه کاریابی در استرالیا، اعزام نیروی کار فنی در استرالیا و مشاغل پردرآمد در استرالیا می پردازیم.

معرفی موسسات کاریابی استرالیا

موسسه کاریابی استرالیا

کاریابی در استرالیا از طریق موسسات کاریابی استرالیا یکی از روش های یافتن فرصت های شغلی موجود در استرالیا می باشد. افرادی خارج از استرالیا که به دنبال یافتن پیشنهاد کاری در استرالیا هستند و افرادی که با ویزاهای دیگر استرالیا از قبیل تحصیلی و غیره به این کشور وارد شده اند می توانند از طریق موسسه کاریابی استرالیا در این خصوص اقدام نمایند. موسسه کاریابی در استرالیا تحت عناوین آژانس کاریابی، مشاورین استخدام استرالیا، اعزام نیروی کار به استرالیا، سازمان استخدامی استرالیا به عنوان یکی از کانال کاریابی در استرالیا فعالیت می نمایند.در این میان موسسات مهاجرتی نیز با توجه به آگاهی از نیروهای مورد نیاز منطقه ای که توسط اداره مهاجرت استرالیا اعلام می شود و همچنین با شناختی که از بازارهای کار محلی دارند، می توانند یک کانال کاریابی دیگر برای تسریع در روند گرفتن پیشنهاد شغلی در استرالیا باشند. آژانس های کاریابی و موسسات کاریابی استرالیا در حقیقت با بهره گیری از تکنولوژی آی تی جایگزین روزنامه های سنتی شده اند. وب سایت موسسات کاریابی استرالیا، پایگاه اطلاعات بزرگی از درخواست های کاری موجود در استرالیا هستند. متقاضیان می توانند از طریق وب سایت این آژانس های کاریابی در استرالیا، تخصص های مورد نیاز در مناطق مختلف در استرالیا را بررسی نمایند. در زیر به برخی از بهترین سایت های کاریابی در استرالیا اشاره شده است.

  • www.careerone.com.au
  • www.artshub.com.au
  • www.joralocal.com.au
  • www.flexcareers.com.au
  • www.au.indeed.com
  • www.careerone.com.au
  • www.careerjet.com.au
  • www.jobsearch.gov.au
  • www.joralocal.com.au

همچنین تازه واردین به استرالیا می توانند از طریق دفاتر Centrelink نیز برای آشنایی با روند پیدا کردن شغل و دریافت مشاوره و اطلاعات دیگر اقدام کنند. متقاضیان می توانند از طریق وب سایت www.centrelink.gov.au، از آخرین اطلاعات و خدمات این مجموعه آگاه شوند.

خدمات موسسات کاریابی استرالیا

خدمات موسسات کاریابی استرالیا با توجه به نوع شرکت ها متفاوت می باشد. برخی از این موسسات مبالغی را در خصوص پیدا کردن فرصت های شغلی و معرفی آن به متقاضی دریافت می کنند و برخی دیگر بابت پیدا کردن نیروی مورد نیاز کار فرما از وی هزینه مربوطه را دریافت می کنند. خدمات موسسات کاریابی شامل بررسی مدارک متقاضی، مصاحبه با وی در صورت نیاز، راهنمایی در خصوص نحوه به روز رسانی رزومه متقاضی و جمع آوری مدارک مورد نیاز کارفرما می باشد. همچنین تدارک و هماهنگی برای مصاحبه با کارفرما نیز از دیگر خدمات موسسه کاریابی استرالیا می باشد. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که آژانس های کاریابی و اعزام نیروی کار فنی به استرالیا، کانال کاریابی در استرالیا هستند و گرفتن شغل برای متقاضی را تضمین نمی کنند. این موسسات تنها یک رابط بین کارفرما ها و متقاضیان کاری در استرالیا می باشند و هیچگونه مسئولیتی در خصوص تضمین استخدام در این شرکت ها نخواهند داشت. در حقیقت کارفرما اطلاعات و شرایط نیروی مورد نیاز خود را در اختیار این موسسات قرار می دهد و موسسات پس از بررسی درخواست و مدارک متقاضیان کار، آن ها را به کارفرما معرفی می نمایند. و سپس تصمیم گیرنده نهایی در خصوص رد و یا پذیرش متقاضی، کارفرما می باشد. هزینه موسسه کاریابی در استرالیا بابت پیدا کردن فرصت های شغلی متناسب با شرایط متقاضی و معرفی به وی می باشد.

یکی از خدمات موسسه مهاجرت یوکن به عنوان دفتر کاریابی ایران در استرالیا، پیدا کردن فرصت های شغلی متناسب با تخصص متقاضیان می باشد. موسسه یوکن استرالیا، از دو روش، یکی جستجوی در بازار کار استرالیا و نیازمندی های آن و یا از طریق از لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا در ویزاهای استرالیا، متقاضیان واجد شرایط را ارزیابی و در این خصوص راهنمایی می نماید.

نحوه کاریابی در استرالیا

نحوه کاریابی در استرالیا با توجه به شرایط متقاضیان متفاوت می باشد.

  • نحوه کاریابی در استرالیا برای افراد داخل استرالیا
  • نحوه کاریابی در استرالیا برای افراد خارج از استرالیا

نحوه کاریابی در استرالیا برای افراد داخل استرالیا

حضور فیزیکی در استرالیا و نوع ویزای دریافتی، در پیدا کردن کار در استرالیا نقش به سزایی خواهد داشت. افرادی که در استرالیا حضور دارند شانس بیشتری برای پیدا کردن شغل در استرالیا خواهند داشت. همچنین نوع ویزای متقاضیان و مجوز کار آن ها نیز برای کارفرمایان در استرالیا حائز اهمیت می باشد. چرا که به عنوان مثال افرادی که از طریق ویزای دانشجویی در استرالیا حضور دارند مجوز کار نیمه وقت خواهند داشت و یا افرادی که با ویزای توریستی استرالیا در این کشور هستند، مجوز کار را نخواهند داشت. دارندگان ویزاهای اقامت دائم و اقامت موقت که اجازه کار تمام وقت را دارند می توانند از راه های متنوعی در استرالیا جهت پیدا کردن کار اقدام نمایند.

تجربه افراد موفق در کاریابی در استرالیا نشان می دهد که افراد برای پیدا کردن کار در استرالیا در کمترین زمان، از همه روش های کاریابی در استرالیا به صورت همزمان استفاده کرده اند. یکی از پیش نیازهای اولیه برای کاریابی در استرالیا، داشتن رزومه کامل و متناسب با شغل مورد نظر است. متقاضیان در تهیه و تنظیم رزومه، باید به اطلاعات درج شده وی در پروفایل لینکدین و یا دیگر وب سایت های شناخته شده نیز توجه داشته باشند و رزومه آن ها با اطلاعات موجود در این سایت ها یکسان باشد.

ثبت نام در وب سایت های موسسه کاریابی استرالیا

متقاضیان یافتن کار در استرالیا می توانند با ثبت اطلاعات شغلی خود، از قبیل تخصص، تجربه کاری، گواهی و مدارک کاری در وب سایت موسسه کاریابی در استرالیا، از وجود فرصت های شغلی جدید آگاه شوند. ثبت نام در وب سایت آژانس های کاریابی استرالیا به صورت رایگان و یا با هزینه همراه می باشد.

کاریابی حضوری در سازمان های استرالیا

افراد متقاضی پیدا کردن کار در استرالیا می توانند با حضور در شرکت هایی با تخصص آن مرتبط می باشد، با ارائه رزومه کاری خود، از فرصت های شغلی در آن نهادها با خبر شوند و در صورت نیاز برای مصاحبه حضوری اقدام نمایند.

کاریابی از طریق گسترش شبکه ارتباطی

یکی دیگر از را ه های پیدا کار در استرالیا، گسترش شبکه ارتباطی با افراد مختلف می باشد. این افراد می تواند با ایجاد روابط با افراد مختلف، شبکه ارتباطی خود را گسترش دهند. داشتن شبکه ارتباطی گسترده می تواند به آگاهی از فرصت های شغلی موجود در سازمان ها و شرکت های مختلفی که افراد در آن ها شاغل هستند کمک نماید. همچنین ارائه رزومه کاری متقاضیان توسط افرادی که در شرکت ها شاغل هستند، می تواند شانس انتخاب آن ها توسط کارفرما (در صورتی که شرایط مورد نیاز کارفرما را داشته باشند) را افرایش دهد.

کاریابی از طریق بررسی وب سایت شرکت ها و نهادها در استرالیا

برخی از سازمان های شرایط نیروهای مورد نیاز خود را در وب سایت های خود درج می نمایند. متقاضیان می توانند با بررسی وب سایت این سازمان ها، سریع تر از این نیازمندی ها با خبر شده و در این خصوص اقدام نمایند.

پیدا کردن کار در استرالیا از طریق بررسی مجلات تخصصی

اگر چه با وجود اینترنت، دسترسی به اطلاعات آسان از این طریق مهیا شده است، اما برخی از شرکت ها همچنان آگهی های استخدام خود را در روزنامه و مجلات تخصصی خود درج می کنند. متقاضیان کار در استرالیا می توانند با بررسی این روزنامه ها در کنار دیگر روش های کاریابی در استرالیا، سریع تر شغل مورد نظر خود را در استرالیا پیدا نمایند.

نحوه کاریابی در استرالیا برای افراد خارج از استرالیا

روش هی کاریابی استرالیا برای افراد خارج از استرالیا بسیار محدود تر می باشد. چرا که این افراد به واسطه عدم حضور در این کشور امکان بهره مندی از روش ها حضوری را نخواهند داشت و شناخت کمتری از بازار کار استرالیا دارند. این افراد می توانند به دو روش برای مهاجرت و کار در استرالیا اقدام کنند.

  • بررسی مشاغل مورد نیاز استرالیا
  • پیدا کردن جاب آفر از روش های آنلاین و یا از طریق موسسه کاریابی

کاریابی و بررسی مشاغل مورد نیاز استرالیا

استرالیا جهت تامین نیروهای متخصص مورد نیاز خود، لیست مشاغل مورد نیاز را به در طول سال به روز رسانی و اعلام می نماید. متقاضیان می توانند با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و با توجه به شرایط ویزای مربوط به این مشاغل، برای مهاجرت به استرالیا اقدام نمایند. این افراد باید توجه داشته باشند که این روش تنها برای ورود به استرالیا از طریق ویزای اقامت دائم و یا ویزای اقامت موقت استرالیا می باشد. و متقاضیان باید پس از دریافت ویزا و ورود به استرالیا، شخصا” برای پیدا کردن شغل مورد نظر خود از طریق روش هایی که در بالا به آن اشاره کردیم اقدام کنند. البته در صورت داشتن شرایط لازم برای این نوع ویزای استرالیا، و حضور با ویزاهای اقامت دائم و موقت در استرالیا می تواند، پیدا کردن کار در استرالیا را آسان تر نماید.

کاریابی و اخذ جاب آفر در استرالیا

گرفتن پیشنهاد کاری در استرالیا می تواند شرایط مهاجرت به استرالیا را برای متقاضیان هموار نماید. این افراد می توانند پس از دریافت جاب آفر از یک کارفرما در استرالیا، برای یکی از ویزاهای استرالیا که پیش نیاز آن داشتن پیشنهاد کاری است اقدام نمایند. همچین داشتن جاب آفر از استرالیا می تواند شرایط گرفتن ویزای کاری استرالیا را برای متقاضیان فراهم آورد. متقاضیان کاریابی در استرالیا، می تواند از طریق روش های آنلاین از قبیل ثبت نام در وب سایت های استخدام و آژانس های کاریابی ، اعزام نیروی کار فنی به استرالیا و یا برقراری ارتباط مستقیم با شرکت ها و سازمان ها به وسیله بررسی وب سایت های آن ها و ارسال ایمیل، جهت کاریابی استرالیا اقدام کنند.

کاریابی از طریق موسسه مهاجرتی استرالیا

یکی دیگر از روش های پیدار کردن کار در استرالیا، از طریق موسسات مهاجرتی استرالیا می باشد. این موسس ها با آگاهی از فرصت های شغلی موجود در استرالیا و همچنین با شناختی که از سازمان ها و شرکت های موجود در استرالیا دارند، می توانند در برخی موارد در پیدا کردن کار به متقاضیان کمک نمایند. به ویژه افرادی که در استرالیا حضور ندارند می توانند از خدمات این موسسات مهاجرتی استرالیا در این خصوص استفاده نمایند. موسسه مهاجرت یوکن استرالیا، با شناخت فرصت های شغلی در برخی تخصص ها، متقاضیان جویای کار در استرالیا را همراهی می نماید. متقاضیان می توانند از طریق برقراری ارتباط با این مجموعه در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب نماید.

مشاغل پردرآمد در استرالیا

درآمد در استرالیا با توجه به تخصص، تجربه کاری و شرکت و یا نهادی که افراد کار می کنند متغیر می باشد. همچنین ایالت و شهر محل کار افراد در میزان درآمد آنها موثر است. در زیر شغل های پردرآمد استرالیا در تخصص های مختلف و میانگین در آمد سالیانه آن ها بررسی شده است.

عنوان شغلی در استرالیامیانگین درآمد سالانه (سابقه کاری بالا)حوزه تخصصی
دندان پزشک۱۸۶,۶۶۰ دلار استرالیاسلامت
مدیر پروژه ۱۷۹,۲۷۳ دلار استرالیامتغیر
پزشک عمومی۱۵۸,۹۰۴ دلار استرالیاسلامت
مدیر سایت ساخت و ساز۱۵۸,۰۰۵ دلار استرالیاعمران
مدیر مالی۱۵۵,۹۵۵ دلار استرالیامالی
دستیار ارشد مدیر سایت ساخت وساز۱۵۶,۱۶۴ دلار استرالیاعمران
مدیر بازایابی۱۵۵,۹۵۵ دلار استرالیابازاریابی
روانپزشک۱۴۷,۸۶۰ دلار استرالیاسلامت

متقاضیان کار در استرالیا می توانند لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا را جهت اقدام برای ویزای مربوطه بررسی نمایند.

شرایط کاریابی در استرالیا و مهاجرت کاری به استرالیا برای ایرانیان

همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد، مهاجرت کاری به استرالیا برای متقاضیان از ایران نیز به دو صورت امکان پذیر است. یک روش، پیدا کردن پیشنهاد کاری از یک کارفرما در استرالیا و دیگری مهاجرت از طریق ویزاهای مهارتی استرالیا است. متقاضیان ایرانی مهاجرت کاری استرالیا می توانند با در نظر گرفتن سابقه کاری، تحصیلات، تخصص و مهارت و نمره زبان خود برای یکی از ویزاهای کاری واجد شرایط استرالیا اقدام کنند.

پرداخت هزینه به موسسات کاریابی استرالیا

پرداخت هزینه به موسسات کاریابی استرالیا یکی از مباحث مورد سوال متقاضیان ویزای کار استرالیا می باشد. موسسه کاریابی استرالیا به از دو طریق این هزینه را دریافت می کند. یک روش دریافت وجه از کارفرما در استرالیا می باشد، که در این روش آژانس های کاریابی با توجه به قراردادی که بابت پیدا کردن نیروی مورد نیاز کارفرما با آن ها منعقد کرده است، هزینه فوق را از کارفرما دریافت می کند. این روش معمولا” برای تخصص هایی که بسیار نادر هستند و کارفرما به راحتی قادر به تامین این نیرو نمی باشد استفاده می گردد.

روش دیگر پرداخت هزینه به موسسات کاریابی استرالیا از طرف متقاضی می باشد. در این روش آژانس های کاریابی هزینه ای را برای پیدا کردن کار متناسب با شرایط متقاضی دریافت می کنند. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که هزینه ای که در این روش پرداخت می کنند بابت زمان و وقتی است که آژانس های کاریابی برای معرفی فرصت های شغلی متناسب با تخصص متقاضی پیدا می کند. و هزینه فوق بابت تضمین تایید متقاضی توسط کار فرما نمی باشد. متقاضیان کار در استرالیا با علم به این نکته، باید از پرداخت هزینه های غیر منطقی بابت کاریابی تضمینی در استرالیا اجتناب کنند. چرا که تصمیم گیرنده نهایی در این پروسه کارفرما می باشد. و در صورتی که شرایط ، تجربه و تخصص متقاضی مورد تایید وی باشد به وی پیشنهاد کاری ارائه می گردد.

کاریابی در استرالیا با یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا با سال های تجربه در خصوص اخذ انواع ویزای کار آماده ارائه خدمات مشاوره و انجام امور مهاجرتی و اقامتی می باشد. خدمات موسسه یوکن استرالیا، شامل تشکیل پرونده انواع ویزاهای استرالیا از قبیل: ویزای کاراسترالیا، ویزای ازدواج استرالیا، ویزای سرمایه گذاری، ویزای همراه استرالیا، ویزای اسکیل ورکر می باشد. متقاضیان می توانند جهت دریافت ارزیابی رایگان شرایط خود، فرم ارزیابی رایگان را تکمیل و ارسال نمایند. مشاورین ما در اولین فرصت شرایط متقاضیان را بررسی و نتیجه را اطلاع رسانی خواهند نمود.

فرم ارزیابی رایگان
جهت ارزیابی رایگان شرایط خود و تکمیل فرم مربوطه، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

چگونه در استرالیا کار پیدا کنیم؟

چگونگی پیدا کردن کار در استرالیا با توجه به شرایط متقاضیان و اینکه در خارج از استرالیا حضور داشته باشند و یا در داخل استرالیا متفاوت می باشد. بله، مطابق قوانین استرالیا، دانشجویان بین المللی می توانند بری تحصیل و کار همزمان با توجه به شرایط مجوز کاری خود که با مقطع تحصیلی آن ها مرتبط است، اقدام کنند.

آیا اعزام نیروی کار فنی به استرالیا به صورت تضمینی امکان پذیر است؟

همانطور که در این مقاله اشاره شد، اعزام نیروی کار فنی به استرالیا تضمینی نمی باشد. دفتر کاریابی ایرانی در استرالیا، فقط کانال کاریابی استرالیا جهت معرفی فرصت های شغلی می باشد. و تایید متقاضی توسط کارفرما پس از مصاحبه با وی و در صورتی که تجربه و تخصص او مورد نیاز کارفرما باشد، صورت می گیرد. متقاضیان باید با علم به این نکته از پرداخت هزینه های غیر منطقی بابت اعزام نیروی کار فنی به استرالیا تضمینی اجتناب کنند.

شرایط کار در استرالیا برای ایرانیان چگونه است؟

شرایط کاریابی ایرانی در استرالیا نیز همانند دیگر کشورها از طریق داشتن تجربه کار، مهارت و دانش زبان صورت می گیرد. ایرانیان متقاضی کار در استرالیا باید از طریق ویزای کاری برای ورود به استرالیا اقدام کنند.

آیا برای ویزای استرالیا، حتما” نیاز به کاریابی و داشتن جاب آفر می باشد؟

خیر، برخی از ویزاهای کاری استرالیا بدون نیاز به داشتن جاب آفر می باشد.

آیا استخدام کارگر ساده در استرالیا بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

اکثر ویزاهای کاری استرالیا نیاز به مدرک زبان دارند. شاید برای گرفتن پیشنهاد کار و استخدام کارگر ساده در استرالیا نیاز به ارائه مدرک زبان نباشد ولی در نهایت متقاضیان برای مصاحبه کاری و تعامل با افراد نیاز به دانش و مهارت زبان خواهند داشت.

آیا کاریابی ایرانی در استرالیا، فقط توسط دفتر کاریابی ایران در استرالیا انجام می شود؟

خیر متقاضیان ایرانی کاریابی در استرالیا می تواند از روش هایی که در این مقاله به آن اشاره شد، شخصا” برای پیدا کردن کار در استرالیا اقدام کنند و یا از آژانس های کاریابی خارجی استفاده نمایند.

مشاغل پردرآمد در استرالیا کدامند؟

با توجه به ثبات و رونق اقتصادی استرالیا، سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در این کشور از محبوبیت بالایی برخوردار است. همچنین فرصت های شغلی متنوعی در این کشور وجوددارد که افراد باید با توجه به تخصص خود و ارائه مدارک مرتبط با آن برای این مشاغل اقدام کنند. شغل های پردرآمد استرالیا شامل: دندانپزشکی، ساخت و ساز، مدیر مالی، مشاغل مرتبط با آی تی و غیره می باشد.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

استرالیا یا کانادا، برای مهاجرت ایرانیان کدام بهتر است؟
استرالیا یا کانادا، برای مهاجرت ایرانیان کدام بهتر است؟
بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی و کار
بهترین شهرهای استرالیا برای زندگی و کار