کانادا

تغییرات جدید در لیست مشاغل ساسکاچوان 2019

لیست مشاغل ساسکاچوان ۲۰۲۲

تغییرات جدید در لیست مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان در برنامه نیروهای ماهر ساسکاچوان ( اسکیل ورکر ) مطابق اعلام اداره مهاجرت ساسکاچوان انجام گردید . خوشبختانه در تغییرات جدید مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان اکثر مشاغل و رشته ها در این لیست قرار گرفته اند . متقاضیانی که شرایط لازم برنامه مهاجرتی ساسکاچوان را داشته باشند می توانند جهت اخذ ویزای کانادا از این طریق اقدام نمایند.

مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان هر ساله توسط اداره مهاجرت ساسکاچوان اعلام می گردد. این ایالت در طول سال با توجه به نیازهای منطقه خود جهت تامین نیروهای متخصص مورد نیاز خود در لیست رشته های مورد نیاز خود بازنگری کرده و تغییرات جدید را اعلام می نماید. مهاجرت از طریق لیست رشته های مورد نیاز ساسکاچوان ایالت یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد.

متقاضیان اخذ ویزای کانادا در صورتیکه حرفه و تخصص آنها در لیست جدید مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان باشد می توانند ازبوسیله برنامه مهاجرت به ساسکاچوان از طریق OID و برنامه اکسپرس اینتری ساسکاچوان Express Entry ، جهت اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری کانادا

متقاصیانی که حرفه و تخصص آنها نیازمند اخذ لایسنس و رگولیشن های سازمان نظام مهندسی ساسکاچوان می باشد پرونده مهاجرتی آنها تا زمان اخذ گواهی تایید مربوطه، بایگانی و محفوظ نگهداری می گردد. متقاضیان می بایست مدارک لازم برای برنامه مهاجرتی نیروی متخصص ساسکاچوان را نیز مهیا سازند.

مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان ، رشته های جدید
۲۰۱۹
———————————
Saskatchewan Occupations in Deman

مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان ۲۰۲۲

عنوان شغلیOccupationsرگولیتNOC
مدیران خدمات اجتماعیManager in social and community servicesنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه۰۴۲۳
نامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه های انترکتیوComputer Programmers and interactive media developers1311
برنامه نویسان کامپیوتر و توسعه دهندگان رسانه های ارتباطی Computer Programmers and interactive media developersنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۲۱۷۴
تکنولوژیست ها و تکنیسین های معماریArchitectural technologists and technicians2251

تکنولوژیست های آزمایشگاه پزشکی
Medical laboratory technologists3211
تکنولوژیست های عکسبرداری پزشکیMedical radiation technologistsنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۳۲۱۵
متخصصین سونوگرافی پزشکیMedical sonographersنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۳۲۱۶
پزشکیارانParamedicsنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۳۲۳۴
روانشناسانPsychologistsنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۴۱۵۱
مددکاران اجتماعیSocial and community service workersنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۴۲۱۲
مربیان نونهالانEarly childhood educatorsنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۴۲۱۴
مربیان معلولینInstructors of persons with disabilities4215
مربیان ورزش، امور تفریحی و تناسب اندام Program leaders and instructors in recreation, sport and fitness5254
قصابانMeat Cuttersنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۶۳۳۱
نانوایانBakers6332
شیشه برهاGlaziersنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۷۲۹۲
مکانیک ها و تکنیسین های دستگاه های سنگینHeavy-duty equipment mechanics/techniciansنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۷۳۱۲
تکنیسین های خدمات اتوموبیل؛ مکانیک ها و تعمیرکاران کامیون و اتوبوسAutomotive service technicians, truck and bus mechanics and mechanicalsنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه ۷۳۲۱
تعمیرکار موتوروسایل نقلیهMotor vehicle body repairersنیاز به اخذ لایسنس و تاییدیه۷۳۲۲
عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به معرفی جاب آفر و فرصت های شغلی در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین مشاغل خانگی در کانادا

تغییرات جدید در لیست مشاغل ساسکاچوان

مطابق تغییرات جدید در مشاغل و رشته های مورد نیاز ساسکاچوان ، متقاضیانی که امتیاز لازم را در برنامه مهاجرتی نیروی متخصص ساسکاچوان کسب نمایند، می توانند از دو روش OID و Express entry جهت مهاجرت به کانادا اقدام نمایند . روند تشکیل پرونده در این برنامه مهاجرتی همانند گذشته بوده و دست خوش تغییر نشده است . رشته هایی که در این برنامه اقامتی رگولیت می باشد ، همچنان نیاز به اخذ تاییدیه رگولیت می باشد .

مهاجرت به ساسکاچوان از طریق OID و تغییرات جدید

متقاضیان مهاجرت به ساسکاچوان که شغل و رشته آنها درلیست تغییرات جدید مشاغل مورد نیاز ساسکاچوان موجود می باشد در صورتیکه در جدول امتیاز بندی ساسکاچوان حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز کسب نمایند ، واجد شرایط این برنامه مهاجرتی نیروی ماهر ساسکاچوان OID خواهند بود . با بررسی پذیرش و انتخاب های گذشته مهاجر توسط اداره برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان به این نکته می بایست توجه نمود که داشتن حداقل امتیاز موجب دریافت دعوتنامه از این استان نخواهد شد. مطابق روند انتخاب های گذشته معمولا” متقاضیانی که بالای ۶۵ امتیاز داشته اند موفق به دریافت دعوتنامه می شوند .

مهاجرت به ساسکاچوان از طریق Express Entry و تغییرات جدید

شرایط متقاضیان مهاجرت به ساسکاچوان از طریق سیستم اکسپرس اینتری نیز همانند سیستم OID می باشد . با این تفاوت که در این روش علاوه بر کسب امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ در جدول امتیاز بندی ساسکاچوان ، متقاضیان می بایست در سیستم اکسپرس اینتری نیز ۶۷ امتیازاز ۱۰۰ امتیاز کسب نمایند . یکی از شروط اقدام از طریق اکسپرس اینتری ، داشتن مدرک زبان معادل CLB7 می باشد . متقاضیانی که شرایط لازم برای اقدام از این روش را داشته باشند پروسه بررسی پرونده آنها کوتاه تر از روش OID خواهد بود .

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی نحوه پیدا کردن کار در کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

  1. با سلام. اگر از طریق اکسپرس انتری اقدام کنیم آیا خود ساسکاچوان ۶۰۰ امتیاز جاب آفر رو بهمون میده؟

    1. سلام
      اگر بخواهید برای برنامه اسکیل ورکر استانی ساسکاچوان اقدام کنید ، زمانی که دعوتنامه استانی برای شما میاد تو اکسپرس اینتری ۶۰۰امتیاز می گیرید در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با این مجموعه تماس بگیرید.

  2. سلام من درحرفه های طراحی داخلی وتعمیر وراه اندازی لوازم خانگی فعال هستم .ایا میتوانم برای اقامت کانادا اقدام کنم

    1. سلام
      برای راهنمایی نیاز که اطلاعات کامل تری از شما داشته باشیم و فرم ارزیابی رو در صورت تمایل تکمیل نمایید .

  3. سلام وقتتون به خیر،من دیروز چند دقیقه قبل از ساعت ۱۱شب از تماس توی تلگرام باخبر شدم و هر چی زنگ زدم موفق نشدم،میخواستم شرایطمون رو خدمتتون بگم و ازتون راهکار بخوام که اگه بشه و راهکاری واسه ما ارائه بدین مزاحم دفتر مشاورتون واسه عقد قرارداد بشیم.
    ما یه خانواده سه نفره هستیم وقصد مهاجرت به کانادا رو داریم ، دخترم تازه وارد ۱۹سال شده و دیپلم تجربی داره،خودم ۳۹دارم فوق دیپلم بازرگانی دارم و البته همین چند ماه پیش یعنی تیر ماه مدرک کاردانیم رو گرفتم، از سال ۹۱نماینده فروش بیمه عمر پاسارگاد هستم و از سال ۹۷هم مدیر فروش بیمه عمر پاسارگاد شدم، توی کارهای هنری مثل چرم دوزی انواع کیف و کارهای هنری مثل کارهای تزیینی ،هویه کاری، بافت و…هم تا حد خیلی زیادی تسلط دارم و اگه خواستید حتی نمونه های کارم رو هم براتون میفرستم ،همسرم هم ۴۸سالش هست و دیپلم گردشگری داره و ایشون هم از سال ۹۳مدیر آموزش و فروش بیمه عمر پاسارگاد هست ،میخواستم بدونم شما برای مهاجرت به کانادا چه راهکاری رو به ما پیشنهاد میدین ،حالا چه به صورت خانوادگی چه به صورت انفرادی که منجر به خانوادگی بشه.
    یه دنیا ممنون🌹🌸🌼🌻🌺🌷

    1. سلام
      فرزندتون خودشون به تنهایی باید برای تحصیل اقدام کنند تحصیل در کانادا به ایشون امتیاز میدهد بعد تحصیل کار ودرخواست اقامت میدهند میتوانیم کالج و دانشگاه بدون ایلس براشون پذیرش بگیریم.شما و همسرتون شرایط اسکیل ورکر رو ندارید (اسکیل ورکرها برنامه های مهاجرتی هستن که اقامت میدهند)تحصیلی میتونید اقدام کنید همزمان برای همسر ویزای کار گرفته میشود .تحصیل در کانادا بشما امتیاز میدهد بعد تحصیل کار و درخواست اقامت میدهید.برای اطلاعات بیشتر با دفتر تماس بگیرید.

  4. با سلام. من لیسانسه و دارای مدرک فنی و حرفه ای آرایشگری هستم و دیپلم کامل تمام رشته های مراقبت زیبایی رو دارم. قصد مهاجرت به کانادا دارم. چند سوال دارم
    ۱_ آیا من با همین مدرک میتونم اونجا مشغول به کار بشم؟
    ۲_ آیا باید دوره های خاصی رو انجا بگذرونم؟
    ۳_آیا ضمن دوره دیدن میتونم کار کنم و مخارج زندگیم رو در بیارم؟
    ۳_من چون بیمه پرداخت نکردم سابقه ی کار ندارم. اونجا به سابقه ی کار در ایران احتیاج هست؟
    ممنون میشم

    1. سلام
      خیر با مدرک فنی وحرفه ای ارایشگری نمیتونید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید ولی با مدرک لیسانستون اگه سابقه کار مرتبط داشته باشید میتونید اقدام کنید.برای راهنمایی بیشتر نیاز که اطلاعات کامل تری از شما داشته باشیم و فرم ارزیابی رو در صورت تمایل تکمیل نمایید .

  5. سلام. کاش قبل از پرداخت هزینه مشاوره، اول یه سیستمی میزاشتین که مشخص بشه که مراجعه کننده حداقل های لازم رو داره و میتونه اقدام کنه. بعدش اگه همه چی اوکی بود براش هزینه مشاوره به شما رو بده و پرونده شو با شما به جریان بندازه. الان حتی من نمیدونم الفبای مهاجرت یا خروج از طریق تحصیل رو دارا هستم یا خیر..بعدش بیام این هزینه رو بدم و همون اولش شما بگین که اصلا برام امکان نداره. اینجوری کمی غیر منطقیه و غیر عادلانه

    1. سلا دوست عزیز مشاورین ما در حد اطلاعات پایه و اولیه می تونن شرایط شما رو تلفنی ارزیابی کنن و لطفا با شماره های موسسه تماس بپیرید مشاورین ما در خدمتتون هستند

  6. اگه کسی با روش اکسپرس اینتری برای ساسکاچوآن اقدام کنه. با فرض تکمیل بودن تمام مدارک چه مدت بعد از اقدام کردنش، ویزا میگیره؟

  7. سلام خودم ۴۰سال دارم وخانمم ۳۵سال و دو پسر ۱۰و۴ساله دارم و خواهر خانمم اقامت اونجا را دارد میخواهم مهاجرت کنم لطفاً راهنمایی کنید بهترین روش را

    1. سلام برای اینکه درست بتونیم راهنماییتون کنیم باید اطلاعات بیشتری از قبیل تحصیلات و سطخ زبانتون رو بدونیم . لطفا جهت مشاوره با کارشناسان ما با تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید

  8. با سلام
    برای روش OID استان ساسکاچوان، آیا باید رشته تحصیلی با مشاغل مورد نیاز آن استان همراستا باشد یا سابقه کار؟

    1. سلام
      ضمن اینکه باید رشته تحصیلی و سابقه کارتون مرتبط باشه، باید در لیست مشاغل ساسکاچوان هم رشته تون باشه

  9. سلام ۴۰ ساله ۱۶ سال سابقه در کارشناس رادیولوژی- ایلس ۵ باسرمایه۱ ت آیا امتیاز لازم برای کار در ساسکارادارم؟ شرایط همسرم همین هست.

    1. با توجه به شرایط فغلی برای برنامه اسکیل ورکر ساسکاچوان باید سنتون زیر ۳۴ سال باشه. ده سال سابقه کارو آیلتس ۷٫۵ و فوق لیسانس داشته باشید

  10. با سلام:
    من ۴۰ سالمه و دارای مدرک مدیریت صنعتی از دانشگاه تهران و ۱۸/۵ سال سابقه (با بیمه) مدیریت فروش محصولات صنعتی تو یه هولدینگ بزرگ هستم فعلا مدرک آیلتس ندارم ولی دارم کلاسهای فشرده برای شرکت در آزمون آیلتس رو میگذرونم آیا شرایطم به برنامه OID ساسکاچوان میخوره؟

بررسی کامل شرایط و هزینه زایمان در کانادا با ویزای توریستی
بررسی کامل شرایط و هزینه زایمان در کانادا با ویزای توریستی
لیست آزمایشات مدیکال کانادا
لیست آزمایشات مدیکال کانادا