کانادا

عکاسی در کانادا

عکاسی در کانادا؛ بررسی کامل از تحصیل تا اشتغال

اگر که شخص خلاق و ایده پردازی هستید که چشم خوبی برای عکس گرفتن از خانواده، دوستان، مناظر طبیعی و … دارد ممکن است به این موضوع که عکاسی را به شکل حرفه‌ای و برای اشتغال به صورت تخصصی آموزش ببینید، اندیشیده‌اید. روز به روز تعداد افراد بیشتری رویاهای خود را در حوزه عکاسی دنبال کرده وپس از یاد گیری اصول آن به طور تخصصی، شغل و حرفه خود را در این زمینه انتخاب میکنند. اگر که شما نیز جزو این گروه هستید. این مقاله را تا انتها بخوانید چرا که با بررسی کامل رشته و حرفه عکاسی در کانادا از تحصیل تا اشتغال، شما را با مسیری برای رسیدن به رویاهایتان آشنا خواهیم نمود. در این مطلب از درآمد شغل عکاسی در کانادا، بازار کار رشته عکاسی در کانادا، شرایط تحصیل و اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا و … سخن خواهیم گفت.

گرایش های رشته عکاسی در کانادا

رشته عکاسی در کانادا دارای گرایش‌های متنوع بسیاری است به گونه‌ای که متقاضیان تحصیل رشته عکاسی در دانشگاه های کانادا بدون هیچ گونه دغدغه‌ای و بر اساس علاقمندی می‌توانند یکی از آن‌ها را برای ادامه تحصیل رشته عکاسی در کانادا انتخاب کنند و پس از اتمام درس در همان گرایش به کار مشغول شوند. برخی از این گرایش‌ها عبارتند از:

  • گرایش عکاسی چهره یا پرتره
  • عکاسی مد و فشن
  • فوتوگرافی مستند
  • عکاسی ماکرو
  • عکاسی خیابانی
  • عکاسی منظره (عکاسی از فضای طبیعی)
  • عکاسی در شب
  • عکاسی صنعتی
  • عکاسی تجاری
  • عکاسی پزشکی

موسسه مهاجرتی یوکن با سال های تجربه در اخذ پذیرش تحصیلی کانادا و دریافت ویزای دانشجویی، خدمات نگارش انگیزه نامه تحصیلی، استادی پلن و غیره را تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید.

شرایط تحصیل در رشته عکاسی در کانادا

برای تحصیل در رشته عکاسی در کانادا شرایطی در نظر گرفته شده است که فرد متقاضی در صورت برخورداری از آن شرایط و بر اساس موافقت اداره مهاجرت این کشور و دولت فدرال قادر خواهد بود به کانادا مهاجرت کرده و به تحصیل بپردازد. در حقیقت زمانی که شخص تصمیم دارد که به کانادا برای تحصیل در رشته عکاسی مهاجرت نماید، می‌بایست ابتدا موفق به دریافت پذیرش از دانشگاه یا موسسه آموزشی گردد و پس از آن از طریق اداره مهاجرت اقدام نماید. در این بخش به برخی از شرایط تحصیل در این رشته اشاره می‌شود.

  1. اخذ پذیرش از دانشگاه. افراد پیش از هر چیزی لازم است با فراهم کردن مدارک و پیش نیازهای لازم، بر اساس آن‌چه که در سایت دانشگاه مد نظر برای مقطع خاص ذکر شده است. موفق به دریافت پذیرش از دانشگاه گردد.
  2. تسلط کافی به یکی از دو زبان فرانسوی و انگلیسی.
  3. گذراندن دوره تحصیلی دبیرستان برای گارشناسی، کارشناسی برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد و گذر از دوره ارشد برای تحصیل در مقطع دکتری.
  4. عدم سوء سابقه
  5. برخورداری از تمکن مالی و اثبات آن
  6. داشتن رزومه کاری قدرتمند.

مزایای تحصیل در رشته عکاسی در کانادا

به طور قطع تحصیل رشته عکاسی در کانادا مزایایی دارد که سبب گردیده افراد از اقصی نقاط جهان برای اخذ پذیرش در این رشته از دانشگاه های کانادا تلاش کرده و درخواست خود را با ارسال مدارک معتبر و قوی به دانشگاه‌ها ارائه دهند. در این بخش به برخی از مزایای ذکر شده برای تحصیل رشته عکاسی در کانادا اشاره می‌گردد:

  • اخذ اقامت دائم و یا شهروندی کشور کانادا. مهاجرت تحصیلی به کانادا پیش زمینه‌ای خواهد بود برای اخذ اقامت دائم این کشور و شهروندی آن، چرا که پس از تحصیل به فارغ التحصیلان این فرصت اعطا می‌شود تا بر اساس مقطع تحصیلی، چند سالی را به شغل مرتبط با رشته خود در کانادا بپردازد و در صورت تمایل با استفاده از برنامه‌های مهاجرت کاری، اقامت موقت و در ادامه اقامت دائم و شهروندی کانادا را از آن خود نماید.
  • یافتن شغل خوب و مرتبط با رشته تحصیلی. بازار کار و درآمد شغل عکاسی در کانادا خوب گفته شده است، به این معنا که برای فارغ التحصیلان رشته عکاسی در کانادا فرصت‌های شغلی مرتبط با رشته تحصیلی که از حقوق خوبی نیز برخوردار هستند، وجود دارد.
  • کسب دانش عکاسی بر اساس علم و دانش روز. کیفیت آموزش رشته عکاسی در کانادا همچون دیگر رشته‌های تحصیلی به جهت بالا بودن سطح کیفی آموزش در این کشور بسیار خوب است و دانشجو اصولا آن‌چه را از مهارت لازم است بیاموزد در دانشگاه‌ها به شکل تئوری و عملی خواهد آموخت.
  • هیجان انگیز بودن عکاسی در کانادا. عکاسی را نمی‌توان صرفا یک شغل برای کسب درآمد دانست چرا که قطعا در پس انتخاب این رشته برای ادامه تحصیل و اشتغال، علاقمندی ویژه‌ای وجود دارد.
  • برخورداری از گرایش های متنوع برای ادامه تحصیل. افرادی که متقاضی تحصیل در رشته عکاسی در کانادا هستند به جهت وجود گرایش های فراوان به راحتی می‌توانند در گرایشی که مورد علاقه‌ آن‌ها است به تحصیل بپردازند.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت پذیرش رشته عکاسی در کانادا (از مقطع کارشناسی تا دکتری)

دریافت پذیرش رشته عکاسی در کانادا یکی از مهم‌ترین مراحل برای اخذ ویزا تحصیلی برای این رشته و مهاجرت به کانادا است. در واقع هنگامی که فرد تصمیم می‌گیرد که به تحصیل رشته عکاسی در کانادا بپردازد، پیش از هر کاری لازم است از دانشگاه مد نظر برای ادامه تحصیل، نامه پذیرش را دریافت کند تا با ارائه آن همراه با دیگر مدارک لازم برای اخذ ویزا، موفق به مهاجرت برای تحصیل رشته عکاسی در کانادا گردد.

شرایط و مدارک اخذ پذیرش رشته عکاسی در کانادا برای هر یک از دانشگاه‌ها و بر اساس مقطع تحصیلی متفاوت است. در ادامه به برخی از این شرایط و مدارک بر اساس مقطع تحصیلی اشاره می‌شود.

شرایط و مدارک لازم دوره کارشناسی

  • ارائه مدرک تحصیلی دیپلم (دوره دوازده ساله) به علاوه ریزنمرات.
  • داشتن مهارت زبان (انگلیسی یا فرانسوی) و ارائه مدرک برای اثبات آن.
  • نداشتن گپ تحصیلی یا ارائه ادله‌ای که وجود آن را بی اثر نماید.
  • برخورداری از تمکن مالی
  • کامل نمودن آموزش‌های تخصصی در حوزه عکاس

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش در دوره های تکمیلی (ارشد و دکتری)

برخی از شرایط و مدارک ذکر شده برای مقاطع تحصیلات تکمیلی نظیر ارائه مدرک دوره‌های تحصیلی پیشین و برخورداری از مدارک زبان مورد تایید کانادا با نمره مشخص همانند شرایط و مدارک ارائه شده برای دوره کارشناسی است اما برخی دیگر از شرایط و مدارکی که متقاضی لازم است آن‌ها را آماده و ارائه نماید کاملا متفاوت هستند که در ادامه به بعضی اشاره می‌شود:

  • برخورداری از رزومه تحصیلی و شغلی
  • داشتن نمونه کار (پورتفولیو) و ارائه آن‌ها.
  • انگیزه نامه تحصیلی
  • توصیه نامه

رشته عکاسی در دانشگاه های کانادا

رشته عکاسی در دانشگاه های کانادا برای مقاطع مختلف تحصیلی و در گرایش‌های مختلفی ارائه می‌شود تا متقاضیان تحصیل در این رشته بر اساس علاقه و بازار کار، دانشگاه و گرایش مورد نظر خود را انتخاب و برای تحصیل در آن درخواست دهند. در این میان برخی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی برای این رشته دانشگاهی به جهت برخی فاکتورها نظیر تدریس عالی و کیفیت خدمات رفاهی، بهترین دانشگاه‌ها و مراکز به شمار می‌روند که در این بخش لیستی از آن‌ها ارائه می‌گردد.

  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه رایرسون
  • دانشگاه هنر و طراحی انتاریو
  • دانشگاه کنکوردیا

بورسیه رشته عکاسی در کانادا

برای رشته عکاسی در کانادا همانند اکثر رشته‌های تحصیلی ارائه شده در دانشگاه‌های این کشور، انواع بورسیه برای کمک در تامین و پرداخت هزینه تحصیل و حتی کمک در هزینه‌های زندگی توسط دانشگاه و دولت ایجاد شده‌اند تا آن گروه از افراد که علاقمند به تحصیل در رشته عکاسی در کانادا هستند به جهت مشکلات مالی از اقدام برای اخذ پذیرش و تحصیل در کانادا خودداری نکرده و در صورت داشتن شرایط برای تحصیل رشته عکاسی در دانشگاه های کانادا درخواست دهند. البته اپلای و اقدام برای هر یک از انواع بورسیه‌های ارائه شده برای عکاسی در کانادا مهلت «dead line» مشخصی دارد که متقاضیان در همان زمان خاص می‌بایست درخواست خود را ثبت نمایند و گرنه از اخذ بورسیه باز خواهند ماند.

کد مشاغل رشته عکاسی در کانادا

در سازمان طبقه بندی ملی مشاغل کانادا که به   NOC شهرت دارد، کد مشاغل ۵۲۲۱ به رشته عکاسی در کانادا اختصاص داده شده است تا افرادی که به تحصیل در رشته عکاسی در دانشگاه های کانادا پرداخته‌اند، بعد از پایان تحصیلات اگر که تمایل به اشتغال در فرصت‌های شغلی موجود برای این رشته در کانادا، داشته باشند بتوانند از برنامه‌های مهاجرتی تدوین شده توسط دولت فدرال و اداره مهاجرت این کشور استفاده کنند.

بازار کار و درآمد عکاسی در کانادا

پیش از پرداختن به درآمد رشته عکاسی در کانادا و حقوق یک عکاس در این کشور به بازار کار عکاسی در کانادا پرداخته می‌شود. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته، شغل عکاسی در کانادا (بازار کار رشته عکاسی در کانادا) طی سال‌های اخیر و در چند سال آینده در حالت متعادلی قرار دارد. به این معنا که میزان عرضه و تقاضا (تعداد فرصت‌های شغلی و تعداد کارجویان) برای این رشته تحصیلی در یک سطح قرار دارند. البته این موضوع به این معنا نیست که به جهت بازار کار متناسب، فرصت های شغلی در همه استان ها یکسان است. چرا که این حرفه نیز همچون دیگر مشاغل بنا بر شرایط کاری در برخی شهرها و استان‌ها بازار کار بهتری دارد. طبق بررسی‌ها بازار کار عکاسی در کانادا در استان‌هایی نظیر مانیتوبا، کبک و انتاریو نسبت به دیگر استان‌ها نسبتا خوب است.

و اما درباره درآمد رشته عکاسی در کانادا و حقوق یک عکاس در کانادا باید گفت که درآمد این رشته و حقوق یک عکاس در کانادا کاملا بستگی به نوع شغل و میزان تجربه کاری او دارد. میانگین حقوق یک عکاس در کانادا ساعتی ۲۰ دلار کانادا و به عبارتی ۳۹ هزار دلار در سال بیان شده است که طبق تجربه، نوع کار و میزان ساعات کاری ممکن است درآمد شغل عکاسی در کانادا به بیش از ۳۰ دلار و یا به حدود ۱۲ دلار در ساعت برسد که حداکثر و حداقل میزان حقوق یک عکاس در کانادا بر اساس ساعت است.

مدارک لازم برای استخدام به عنوان عکاس در کانادا

برای استخدام به عنوان یک عکاس در سِمت‌های شغلی مختلف نیاز است که فرد مدارکی را به همراه داشته و آن‌ها را ارائه نماید تا مورد بررسی قرار گیرند. برخی از این مدارک عبارتند از:

  • نمونه کار عکاسی که به خوبی نشان دهنده توانایی فنی و مهارت فرد درحرفه و شغل عکاسی است.
  • مدرک کارشناسی هنرهای تصویری با تخصص عکاسی. البته این تنها یکی از مدارکی است که با استفاده از آن می‌توان برای شغل عکاسی در کانادا اقدام نمود. برخی دیگر از مدارک قابل ارائه مدارکی هستند که نشان می‌دهند شخص در دوره دبیرستان یا کالج و حتی تحت نظر یک عکاس به شکل تخصصی آموزش دیده است.
  • ارائه مدرک مبنی بر این‌که شخص تجربه یا دانش تصویر برداری دیجیتالی را دارد.

نکته: برای استخدام در شغل عکاسی در کانادا عموما مجوزی نیاز نیست.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط ویزای کار در کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


شرایط مهاجرت عکاسان به کانادا

افرادی که تمایل دارند به عنوان عکاس و برای اشتغال به شغل عکاسی در کانادا به سبب خوب و مناسب بودن بازار کار رشته عکاسی در کانادا به این کشور مهاجرت کنند، می‌بایست شرایط لازم برای این کار را طبق برنامه مهاجرتی که انتخاب کرده‌اند، فراهم نمایند. در حقیقت دولت فدرال و اداره مهاجرت کانادا چندین برنامه مهاجرتی برای عکاسان در نظر گرفته‌اند تا آن‌ها به کمک این برنامه‌ها برای مهاجرت به عنوان عکاس درخواست دهند. در ادامه به برخی از شرایط بر اساس برنامه مهاجرت اشاره می‌شود.

  • مهاجرت عکاس برای تحصیل در رشته عکاسی

تحصیل در رشته عکاسی در کانادا مقدمه‌ای خواهد بود برای اشتغال و اخذ اقامت دائم این کشور. متقاضیان برای این که بتوانند با استفاده از این روش به عنوان یک عکاس مهاجرت کنند. لازم است سنی کمتر از ۴۵ سال داشته باشند. همچنین از تمکن مالی خوبی برخوردار باشند و نامه پذیرش از موسسه آموزشی را دریافت نموده و برای اثبات مهارت زبان، یکی از مدارک معتبر را اخذ کرده باشند.

  • شرایط مهاجرت به عنوان عکاس از طریق خود اشتغالی

داشتن حداقل دو سال سابقه کاری مرتبط، کسب امتیاز لازم در سیستم امتیاز بندی (برای خود اشتغالی حداقل امتیاز ۳۵ است)، برخورداری از رزومه قوی و داشتن مهارت زبان از شرایط مهاجرت به کانادا می‌باشند.

  • مهاجرت با استفاده از برنامه اسکیل ورکر

شرایط مهاجرت به عنوان عکاس با استفاده از برنامه اسکیل ورکر عبارتند از: داشتن تجربه کاری، ارائه مدرک تحصیلی، اثبات انطباق پذیری با جامعه کانادا، منطبق ساختن مهارت‌ها و توانایی‌ها با نیازهایی که جامعه کانادا دارد، تمکن مالی، مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی و کسب حداقل امتیاز ۶۷ در سیستم امتیاز بندی مرتبط.

روش های مهاجرت عکاسان به کانادا

رونق و پیشرفت کانادا در بخش اقتصادی و نیاز پیدا کردن به پذیرش عده‌ای زیادی مهاجر متخصص از یک سو و خوب بود بازار کار عکاسی در کانادا از سویی دیگر دولت را ملزم ساخت تا روش‌هایی را برای مهاجرت عکاسان متخصص به کانادا در نظر بگیرد. در ادامه به بررسی برخی از این روش‌ها پرداخته می‌شود.

مهاجرت عکاسان به کانادا از روش اکسپرس اینتری فدرال

مهاجرت عکاسان به کانادا با استفاده از سیستم اکسپرس اینتری (Express Entry) را می‌توان یکی از متداول‌ترین شیوه‌ها برای اخذ ویزا، مهاجرت کاری و دریافت اقامت دائم دانست. با استفاده از سیستم اکسپرس اینتری متقاضی شغل عکاسی در کانادا می‌تواند تحت یکی از برنامه‌های فدرال که عبارتند از: کارگر ماهر فدرال (FSW- Federal Skilled Worker)، برنامه تجارت فدرال (FST- Federal Skilled Trade) و برنامه تجربه کانادایی برای اشتغال و اخذ اقامت در صورت واجد الشرایط بودن اقدام نماید.      

مهاجرت عکاسان به کانادا از روش اسکیل ورکر

شیوه اسکیل ورکر (Skilled Worker) با مهاجرتی کاری کانادا، برای مهاجرت آن گروه از عکاسان که به سبب مهارت‌ها و توانایی‌هایی که دارند، نیروی کار ماهر و متخصص به شمار می‌روند، به کانادا مناسب است. این روش زیر مجموعه برنامه اکسپرس اینتری می‌باشد و متقاضیان بر اساس پارامترهایی که از قبل مشخص شده‌اند، مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند. از مهم‌ترین معیارها برای سنجش با استفاده از روش اسکیل ورکر می‌توان به پارامترسن، میزان تحصیلات، مهارت زبان، پیشنهاد کاری، میزان سابقه و تجربه کاری و فاکتور انطباق پذیری یا همان سازگاری اشاره کرد. حداقل امتیازی که شخص برای مهاجرت به کانادا به عنوان یک عکاس در مرحله نخست می‌بایست کسب کند، امتیاز ۶۷ است.

ناگفته نماند که علاوه بر برنامه اسکیل ورکر فدرال، متقاضیان شغل عکاسی اگر که بخواهند به طور ویژه برای اشتغال در استان کبک به عنوان یک نیروی ماهر درخواست دهند، لازم است از طریق برنامه اسکیل ورکر استان کبک اقدام کنند.

موسسه مهاجرتی یوکن خدمات انجام پرونده های اقامت کانادا از روش های مختلف مهاجرت استانی کانادا، فدرال و مهاجرت از طریق خود اشتغالی را در پکیج های متنوعی ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر به واتس اپ دفتر کانادا ۰۴۰۰ ۴۲۴ ۵۱۴ ۰۰۱ پیام دهید.

مهاجرت عکاسان به کانادا با روش خود اشتغالی

خود اشتغالی یکی از شیوه‌های مهاجرت عکاسان به کانادا برای کار و زندگی می‌باشد. این روش برای افرادی مناسب است که به عنوان یک عکاس معروف مطرح شده باشند یا نمونه کارهای شاخصی از آن‌ها در نشریه‌های بین المللی به ثبت رسیده است. در حقیقت این گروه از افراد به عنوان یک هنرمند برای مهاجرت اقدام می‌کنند از این رو لازم است مفید بودن حضور خود در کشور کانادا را با ارائه یک رزومه و سابقه کاری قوی (حداقل دو سال سابقه)، داشتن مهارت کافی در زبان انگلیسی و برخورداری از تمکن مالی برای خود اشتغالی، به اثبات برسانند و امتیاز لازم را در سیستم امتیاز بندی که برای این نوع مهاجرت در نظر گرفته شده و حداقل امتیاز ۳۵ گفته شده است، کسب کنند.

علاوه بر مواردی که به طور مختصر بیان شدند عکاسان می‌توانند برای ادامه تحصیل عکاسی در کانادا اقدام کنند و پس از اخذ اقامت تحصیلی و پس از پایان تحصیل برای اشتغال به کار در این حوزه درخواست دهد و پس از آن و با استفاده از برنامه‌های مهاجرتی مختلف اقامت موقت و در ادامه اقامت دائم کانادا را دریافت نماید و در آن کشور به کار و زندگی مشغول شود.

وظایف و مهارت های عکاس در کانادا

دانشجوی عکاسی پس از اتمام تحصیل در رشته عکاسی در کانادا می‌بایست مهارت‌هایی را به عنوان یک عکاس آموخته باشد و آن‌ها را در انجام یک سری وظیفه که به عنوان وظایف اصلی یک عکاس شناخته می‌شود به کار گیرد.

در این بخش به برخی از وظایف مهم یک عکاس و مهارت‌های او اشاره می‌شود.

  • مهارت‌های عکاس در کانادا

از جمله مهارت‌هایی که یک عکاس می‌بایست آن‌ها را کسب کرده باشد می‌توان به خلاقیت، علم ویژه عکاسی، صبر وحوصله، تمرکز، مهارت کار گروهی، دقت به جزئیات، طراحی، آنالیز اشاره کرد. همچنین یک عکاس در کانادا لازم است با چگونگی چاپ و ظهور عکس، نحوه گرفتن عکس از مکان‌های مختلف و اشخاص گوناگون و مهارت کار با ابزارهای عکاسی آشنا باشد و به دانش ارتباطات، رسانه و هنر تسلط کافی داشته باشد.

  • وظایف عکاس در کانادا

استفاده از ابزار ظریف و حساسی چون میکروسکوپ نوری متصل به دوربین، به کار گیری اسکنر برای منتقل کردن تصاویر به رایانه، تغییر در تصاویر موجود و دیجیتالی کردن آن‌ها، استفاده از کامپیوتر برای ویرایش عکس‌ها و تصمیم گیری درباره شرایطی چون نور صحنه، پس زمینه و زاویه دوربین برای عکس برداری از وظایف عکاس در کانادا می‌باشند.

فرصت های شغلی رشته عکاسی در کانادا

بازار کار رشته عکاسی در کانادا خوب و متناسب بیان شد. برای شغل عکاسی در کانادا فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی فراوانی وجود دارد. در واقع افراد پس از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه علاوه بر این خود می‌توانند کسب و کاری نظیر تاسیس آتلیه را به عنوان یک فرد خود اشتغال و کارآفرین در کشور کانادا راه اندازی کنند، می‌تواند در سِمت‌های شغلی مختلفی نظیر عکاس خبرنگاری، عکاس علمی، عکاس صنعتی، عکاس پزشکی قانونی، مدرس دوره‌های مرتبط با عکاسی در موسسه‌های آموزشی یا دانشگاه‌ها، کارگردان بخش تبلیغات برندهای گوناگون، مدیر موسسه هنری و مشاور هنری در بخش فروش آثار هنری و در ارگان‌های خصوصی یا دولتی مشغول به کار شوند.

استان های مناسب کار عکاسی در کانادا

در این بخش، استان‌های مناسب شغل عکاسی در کانادا معرفی می‌گردند. بسیاری از متقاضیان تحصیل در رشته عکاسی در کانادا پس از اتمام تحصیل به جهت آن‌که بازار کار رشته عکاسی در کانادا خوب بیان شده، تصمیم می‌گیرند که با هدف یافتن فرصت شغلی مناسب با درآمدی خوب، به اشتغال و زندگی در کانادا بپردازند. اگر چه بازار کار عکاسی در کانادا خوب است اما در برخی از استان‌ها نسبت به دیگر بخش‌ها موقعیت‌های شغلی بهتر با درآمد مناسب برای شغل عکاسی در کانادا وجود دارد که اقدام برای آن‌ها می‌تواند آینده شغلی شخص را تا حدودی تضمین نماید. بر اساس آمارها استان‌های انتاریو، کبک، مانیتوبا، آلبرتا، ساسکاچوان و نیوفاندلند برای شغل عکاسی در کانادا مناسب معرفی شده‌اند.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مشاور موسسه یوکن در خصوص ویزای کار در کانادا در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

هزینه تحصیل در رشته عکاسی در کانادا

عموما یکی از مواردی که متقاضیان تحصیل در رشته عکاسی در کانادا به دنبال پاسخی درست برای آن هستند، هزینه تحصیل رشته عکاسی در دانشگاه های کانادا است، چرا که می‌خواهند مقدار هزینه را با میزان تمکن مالی خود برای مهاجرت تحصیلی بسنجند. گفته شده که حدود هزینه سالانه تحصیل در این رشته بیش از ۲۶ هزار دلار کانادا است که البته برای تمامی دانشگاه‌ها و برنامه های تحصیلی صدق نمی‌کند زیرا هزینه تحصیل در رشته عکاسی در کانادا شامل شهریه و هزینه زندگی فرد متقاضی است. این هزینه‌ها برای هر دانشگاه، هر یک از مقاطع سه گانه دانشگاهی و همچنین بر اساس شهر محل زندگی متفاوت است و برای کسب اطلاعات درست در این باره لازم است متقاضی به سایت دانشگاه مورد نظر رفته و از میزان شهریه تعیین شده برای رشته عکاسی در کانادا آگاه شود.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا، فارغ‌التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می‌کند. این موسسه با سال‌ها تجربه در خصوص خدمات مشاوره تحصیلی و پرونده‌های اقامتی و مهاجرتی و سرمایه‌گذاری، خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور این موسسه ارائه می‌کند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

درآمد شغل عکاسی در کانادا چقدر است ؟

درآمد رشته عکاسی در کانادا با توجه به نوع کار و سابقه کاری متفاوت است. حداقل درآمد شغل عکاسی در کانادا از ساعتی ۲۰ دلار شروع می شود.

روش های مهاجرت افرادی که در حوزه عکاسی کار می کنند چیست؟

مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری و برنامه خود اشتغالی کانادا، دو نمونه از روش های مهاجرت عکاسان به کانادا است.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

شغل رانندگی در کانادا
شغل رانندگی در کانادا
بررسی کامل رشته تربیت بدنی در کانادا
بررسی کامل رشته تربیت بدنی در کانادا