کانادا

مدارس کانادا

راهنمای کامل تحصیل در مدارس کانادا

چگونه از مدارس کانادا پذیرش بگیریم؟ شرایط تحصیل در مدارس کانادا برای مهاجران چگونه است؟ همانطور که می‌دانید کشور کانادا به سبب برخورداری از بهترین امکانات برای تحصیل، اشتغال و زندگی یکی از پرطرفدارترین و شناخته‌ شده‌ترین کشورها برای انواع مختلف مهاجرت از جمله مهاجرت تحصیلی در مقاطع مختلف از دبستان گرفته تا دبیرستان و دانشگاه به شمار می‌رود به گونه‌ای که سالانه هزاران نفر برای اخذ ویزای این کشور درخواست می‌دهند. در این میان برخی از پدران و مادران در پی ساختن آینده‌ای خوب برای فرزندان خود، به دنبال به دست آوردن موقعیتی برای تحصیلشان در مدارس کانادا به سبب وجود مزایای بسیار می‌باشند تا بدین گونه نقش موثری در موفقیت آن‌ها ایفا کنند. به همین منظور و در این باره دست به تحقیق و پرس و جو زده تا با اطلاعاتی درست در این باره انتخابی مناسب داشته باشند. این مطلب راهنمای کاملی برای ثبت نام مدارس کانادا و تحصیل در مدارس کانادا می‌باشد که در آن به برخی از مهم‌ترین سوالات همچون شرایط تحصیل در مدارس کانادا، هزینه مدارس دولتی کانادا، مدارس کانادا برای ایرانی ها، مزایای تحصیل در مدارس کانادا، زمان بازگشایی مدارس کانادا، سیستم و ساعات مدارس کانادا، انواع مدارس کانادا و امکان تحصیل به صورت آنلاین یا رایگان و شرایط مدارس کانادا در دوران کرونا پاسخ داده شده و بعضی از بهترین مدارس کانادا معرفی شده‌اند.

پروسه ورود به کانادا برای تحصیل در مدرسه های کانادا و دریافت ویزای دانشجویی کانادا به صورت خلاصه به ترتیب زیر می باشد.

  • اپلای برای یکی از مدارس انترنشنال کانادا
  • اخذ پذیرش دانش آموزی
  • ثبت نام در مدرسه کانادا
  • پرداخت شهریه
  • درخواست ویزای دانش آموزی کانادا
  • انجام انگشت نگاری( برای دانش آموزان بالای ۱۴ سال)
  • دریافت ویزای دانش آموزی کانادا

مزایای تحصیل در مدارس کانادایی

آن‌گونه که بیان شد، مزایای بی شمار تحصیل در مدارس کانادا سبب شده که این کشور به عنوان یکی از برتربن کشورها برای مهاجرت تحصیلی در مقاطع دبستان و دبیرستان شناخته شود. اما این مزایا چه هستند؟

  • مهاجرت به کانادا از طریق ویزای دانش آموزی کانادا، یکی از سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا است.
  • با تحصیل در مدارس کانادا فرصتی ویژه برای تحصیل در دانشگاه‌های معتبر کانادا برای دانش آموزان مهیا می‌شود.
  • به صرفه بودن هزینه‌‌ی تحصیل در مدارس کانادا نسبت به دیگر کشورهای توسعه یافته و انگلیسی زبان از دیگر مزیت‌های بیان شده هستند. در واقع اگر چه تحصیل در مدارس کانادا برای دانش آموزان خارجی همراه با هزینه است اما هزینه آن نسبت به دیگر کشورها پایین‌تر می‌باشد.
  • از دیگر مزایای گفته شده برای تحصیل در مدارس کانادا، زندگی در جامعه‌ای توسعه یافته، ایمن و سالم با تنوع فرهنگی بالا می‌باشد.
  • با تحصیل در کانادا امکان اخذ ویزای کار پس از فارغ التحصیلی و اشتغال در برترین موسسات و شرکت‌ها وجود دارد.
  • دریافت اقامت دائم کانادا با استفاده از برنامه‌های مهاجرتی متنوع پس از اتمام دوره تحصیلی از دیگر مزیت‌ها به شمار می‌رود.
  • با تحصیل در مدارس این کشور امکان درخواست ویزای همراه برای اعضای خانواده فراهم است.

دانش آموزان متقاضی ویزای دانش آموزی کانادا با ثبت نام در مدارس کانادا می توانند یکی از والدین خود را به عنوان قیم و گاردین به همراه خود داشته باشند. این والدین می توانند با درخواست ویزای همراه کانادا، همزمان با دانش آموزان به کانادا مهاجرت نمایند. این افراد باید به این نکته توجه داشته باشند که ویزای همراه آن ها ، از نوع ویزای توریستی کانادا مس باشد و با این نوع ویزا اجازه کار در کانادا را نخواهند داشت مگر اینکه در صورت داشتن شرایط لازم، ویزای خود را به انواع دیگر ویزای کانادا از قبیل ویزای کاری کانادا و یا ویزای تحصیلی و یا غیره تبدیل نمایند.

انواع مدرسه در کانادا

مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در کانادا به طور کلی در سه گروه مدارس دولتی کانادا، مدارس خصوصی کانادا و مدارس شبانه روزی کانادا دسته بندی شده‌اند که هر یک از ویژگی‌هایی دارد که آن را از انواع دیگر متمایز کرده است. در ادامه هر یک از انواع مدارس کانادا به اختصار معرفی می‌گردند.

مدارس دولتی کانادایی

مدارس دولتی کانادا چگونه است؟ کدارس دولتی کانادا همانطور که از نامشان مشخص است مدارسی هستند که بودجه و هزینه اصلی آن‌ها توسط دولت فدرال کانادا تأمین می‌گردد. این نوع از مدارس کانادا طبق قوانین وضع شده استانی اداره شده و آن دسته از دانش آموزان که شهروند کانادا به شمار می‌روند و یا دارای اقامت دائم این کشور می‌باشند می‌توانند به صورت کاملا رایگان در آن‌ها تحصیل کرده و به دیگر فعالیت‌های ارائه شده از سوی مدرسه در حوزه‌های مختلف علمی، هنری و ورزشی مشغول باشند. برای دانش آموزان خارجی که هیچ یک از دو شرط بالا را نداشته باشند پرداخت شهریه الزامی است اما شهریه این نوع مدرسه‌ها از مدارس خصوصی و شبانه روزی بالطبع کمتر می‌باشد.

مدارس خصوصی کانادایی

مدارس خصوصی کانادا چگونه است؟ از انواع دیگر مدارس کانادا می‌توان به مدارس خصوصی اشاره کرد. این نوع مدارس تفاوت‌های بسیاری با مدارس دولتی دارند که میزان شهریه پرداختی بالا و فعالیت‌های فوق برنامه‌ای بیشتر و گوناگون در کنار لزوم پرداخت شهریه توسط تمامی دانش آموزان از بومی گرفته تا بین المللی برخی از آن‌ها می‌باشند. البته یکی از ویژگی های منحصر به فرد مدارس خصوصی، تمرکز بر آموزش در حوزه‌ای خاص است، به عنوان مثال برخی از این مدرسه‌ها به صورت ویژه در زمینه هنر و موسیقی فعالیت دارند و برخی دیگر بر علم و دانش دیگری متمرکز خواهند بود.

مدارس شبانه روزی در کانادا

مدارس شبانه روزی کانادا چگونه است؟ مدارس شبانه روزی ،مدارسی هستند که دانش آموزان موظف می‌باشند که در طول سال تحصیلی به صورت شبانه روزی در مدرسه مانده (در خوابگاه‌هایی با امکانات بسیار خوب زندگی‌ می‌کنند) و تنها آخر هفته‌ها که تعطیلات به شمار می‌روند را با خانواده خود بگذرانند. در این نوع از مدارس کانادا ساعت تحصیل، آموزش و همچنین فعالیت‌های فوق برنامه با برنامه‌ها و ساعت تحصیلی مدارس روزانه تفاوت دارد. از مزیت‌های مدارس شبانه روزی نسبت به دیگر مدارس به ویژه برای مهاجرین تحصیلی می توان به تقویت زبان و تعامل با جامعه کانادایی و بالا بردن سطح سازگاری با دیگر افراد با فرهنگ‌های مختلف اشاره کرد.

شرایط تحصیل در مدارس کانادا

برای تحصیل در مدارس کانادا شرایطی گفته شده است که متقاضی می‌بایست پیش از اقدام به اخذ پذیرش تحصیلی کانادا و درخواست برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا به آن‌ها توجه نموده و در صورت دارا بودن آن‌ها برای این امر اقدام کند.

برخی از شرایط تحصیل در مدارس کانادا عبارتند از:

  • تمکن مالی

از مهم‌ترین شرایط تحصیل در مدارس کانادا برخورداری از تمکن مالی برای هزینه‌های تحصیل و زندگی در کانادا می‌باشد. در واقع زمانی که فرد برای پذیرش از مدارس کانادا و ویزای تحصیلی اقدام می‌کند لازم است مدارک و مستنداتی که نشان دهنده‌ی تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌ها است را ارائه نموده تا با پذیرش و در ادامه ویزای او موافقت گردد.

  • وجود قیم در کانادا و معرفی آن

برای اخذ ویزای تحصیلی متقاضی باید شخصی را که در شهر مورد نظر برای تحصیل زندگی می‌کند و شهروند کانادا به شمار می‌رود یا اقامت دائم کانادا را داشته باشد را به عنوان قیم خود انتخاب و معرفی نماید. البته اگر که یکی از والدین فرد متقاضی در کانادا همراه او باشد نیازی به قیم نیست.

  • برخورداری از معدل خوب

از جمله شرایط تحصیل در مدارس کانادا به ویژه مدارس دولتی داشتن معدل و نمرات خوب در مقاطع تحصیلی پیشین است که با ارائه مدارک و مستندات می‌توان آن را به اثبات رساند.

  • سن متقاضی

ویزای دانش آموزی را تنها می‌توان برای افراد ۶ تا ۱۸ سال قابل درخواست نمود.

تحصیل رایگان در مدارس کانادا

تحصیل رایگان در کانادا همواره یکی از موضوعاتی است که دانشجویان متقاضی ادامه تحصیل در موسسات آموزشی کانادا به دنبال آن هستند. برخی از دانش آموزان خارجی برای کاهش هزینه‌های زندگی در زمان تحصیل (اگر چه نسبت به دیگر کشورها مناسب است) به دنبال تحصیل رایگان در مدارس کانادا هستند، اما آیا این امکان در کشور کانادا وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که به طور کلی متقاضیان تحصیل در کشور کانادا در هر مقطعی از دبستان گرفته تا دانشگاه موظف به پرداخت هزینه و شهریه لازم هستند مگر این‌که موفق به اخذ اقامت دائم و یا شهروندی کانادا شده باشد که آن هم تنها تحصیل رایگان در مدارس کانادا را فراهم خواهد کرد و در مقاطع دیگر لازم است فرد شهریه پرداخت نماید.

البته در برخی موارد شاید بعضی از مدارس کانادا با توجه به کیفیت تحصیلی دانش آموز به وی بورسیه و فاندهای تحصیلی به عنوان تامین بخشی از هزینه ای تحصیلی و تحصیل ارزان‌تر در مدارس کانادا به دانش آموزان اختصاص داده می شود، که دانش آموزان می‌توانند در صورت داشتن شرایط لازم از آن‌ها بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: شرایط تحصیل رایگان در کانادا و دریافت بورسیه و فاند

تحصیل آنلاین در مدارس کانادا

علاوه بر تحصیل در مدارس کانادا به شکل حضوری، این مدارس همچون دانشگاه‌های این کشور فرصت تحصیل آنلاین را برای دانش آموزان فراهم نموده‌اند. فرصتی که می‌توان بر اساس شرایط زندگی، بهترین فرصت برای تحصیل و آموزش در مدارس کانادا دانست چرا که متقاضی با تحصیل آنلاین در مدارس کانادا علاوه بر این‌که در هزینه‌های زندگی خود صرفه‌جویی می‌کند و غم غربت و دوری از خانواده را تجربه نخواهد کرد، از برترین مزیت‌های تحصیل در مدارس کانادا نظیر فرصت کار و اشتغال در کانادا، دریافت مدرک معتبر از مدارس کانادایی، تسهیل در مسیر وصول به دانشگاه‌های معتبر این کشور برای تحصیل و حتی اقامت دائم بهره‌مند می‌گردد.

اخذ پذیرش و تحصیل آنلاین در مدارس کانادا شرایط خاص و دشواری ندارد و افراد می‌توانند با مدرسه مورد نظر مکاتبه کرده و پس از ارسال مدارک و مستندات خواسته شده، منتظر اخذ پذیرش باشند بدون آن‌که نگرانی رد شدن ویزای تحصیلی آنان را آزار دهد چرا که برای تحصیل آنلاین در مدارس کانادا تنها موافقت مدرسه و پرداخت هزینه تحصیل از سوی دانش آموز ضروری بوده و بسیاری از مدارس برای تحصیل آنلاین، مدرک زبانی نیز دریافت نخواهند کرد (البته آشنایی به زبان انگلیسی برای فهم و درک درس الزامی است).

درباره هزینه تحصیل آنلاین در مدارس کانادا نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد زیرا کاملا به مدرسه، مقطع و تعداد دروس مرتبط می‌باشد اما برای دانش‌آموزان خارجی بین ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ کانادا گفته شده است.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط تحصیل در مدارس کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


شهریه مدارس کانادا

شهریه مدارس کانادا چقدر است؟ این سوال از مهم‌ترین پرسش‌هایی است که متقاضی تحصیل در مدارس کانادا پیش از اقدام برای ویزای تحصیلی و پس از شناخت پیدا کردن درباره شرایط تحصیل در مدارس کانادا، درباره آن تحقیق کرده و می‌پرسد. تحصیل در مدارس خصوصی کانادا همانند دیگر کشورها مستلزم پرداخت شهریه است. برای گذراندن دوره تحصیلی در مدارس شبانه روزی نیز دانش آموز می‌بایست شهریه پرداخت نماید ولی تحصیل و گذراندن دوره دبستان و دبیرستان در مدارس دولتی کانادا برای آن دسته از افراد که مقیم یا شهروند کانادا به شمار می‌روند رایگان و برای دانش آموزان خارجی با پرداخت شهریه همراه است.

شهریه گفته شده بر اساس شرایط و امکانات رفاهی و علمی هر مرکز آموزشی متفاوت است اما می‌توان به طور میانگین برای مدارس دولتی شهریه ۱۳ تا ۱۵ هزار دلار در سال، برای مدارس خصوصی ۳۰ تا ۶۰ هزار دلار در سال و برای مدارس شبانه‌روزی نیز همین مقدار شهریه را در نظر داشت.

البته باید توجه داشت که این تنها هزینه تحصیل است و متقاضی علاوه بر این مبلغ باید هزینه زندگی در شهر انتخابی که شامل هزینه حمل و نقل، خوراک، پوشاک و تفریح است را نیز در نظر داشته باشد و بر اساس تمامی این هزینه‌ها برنامه ریزی نماید.

بیشتر بخوانید: دبیرستان‌های کانادا، شرایط ثبت نام و هزینه‌ها + انواع دبیرستان‌ها در کانادا

مراحل اخذ پذیرش از مدارس کانادا

پس از معرفی انواع مدارس در کانادا و شرایط تحصیل در آن‌ها بهتر است به چگونگی اخذ پذیرش از این مدارس پرداخت..

تحصیل در مدارس کانادا تنها با طی کردن دو مرحله دریافت نامه پذیرش از مدرسه مد نظر و اخذ ویزای تحصیلی حاصل می‌شود و صرف داشتن نامه پذیرش تحصیلی تأییدی بر تحصیل در آن کشور نمی‌باشد.

برای اخذ پذیرش از مدارس کانادا نخست لازم است مدرسه مورد نظر بر اساس شرایط متقاضی توسط خود او انتخاب شود چرا که زندگی و تحصیل در هر استانی قوانین ویژه خود را دارد و هزینه زندگی و تحصیل نیز در استان‌ها و شهرهای مختلف متفاوت است. پس متقاضی تحصیل در مدارس کانادا طبق آن‌چه که بیان شد چند مدرسه را انتخاب نموده و بر اساس قوانین و ضابطه‌هایی که برای اخذ پذیرش از مدارس وجود دارد با آن‌ها مکاتبه نموده و مدارک و مستندات لازم را ارسال نماید.

پس از آن و با موافقت مدرسه، نامه‌ی پذیرش برای متقاضی ارسال می‌گردد. متقاضی با دریافت نامه، می‌بایست برای اخذ ویزای تحصیلی با ارائه مدارک لازم به سفارت و اداره مهاجرت کانادا و در ادامه پرداخت هزینه و تعیین وقت سفارت کانادا اقدام نماید. پس از آن، در صورتی که مدارک مورد تأیید اداره مهاجرت قرار گرفت، ویزا برای فرد صادر شده و او می‌تواند به کانادا برای تحصیل در مدرسه مورد نظر سفر کند.

برنامه درسی مدارس کانادا

در ادامه نوبت به بررسی برنامه درسی مدارس کانادا می‌رسد. در این باره باید گفت که برنامه درسی جامعی برای تمامی مقاطع که همه‌ی مدارس کانادا در تمامی استان‌ها ملزم به اجرای آن هستند تدوین نشده و در هر استان از این کشور پهناور دولت حاکم بر آن استان مسئولیت سامان دادن به برنامه درسی و فعالیت‌های دانش آموزان را دارد. البته این بدان معنا نیست که آموزش و پرورش استان‌های مختلف با هم کاملا در ارتباط نبوده و برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان کل کشور به تبادل نظر نمی‌پردازند چرا که در کانادا و در ارتباط با حوزه آموزش و پرورش شورایی ایجاد شده که در آن افرادی از تمامی استان‌ها برای ارتقا سطح آموزش و ایجاد تمرین‌هایی که سطح مشارکت دانش آموزان را بالا می‌برند، حضور دارند.

و اما برنامه درسی مدارس کانادا را می‌توان در دو گروه دروس اجباری و اختیاری خلاصه کرد که با ارتقا مقطع تحصیلی، اتمام دبستان و ورود به دبیرستان، تعداد دروس اجباری کاهش و بر تعداد دروس اختیاری افزوده می‌شود به این علت که با اختیاری کردن دروس، دانش آموز خواهد توانست از میان آن‌ها درس‌هایی را انتخاب کند که به آن‌ها علاقه داشته و علم و مهارت لازم را درباره آن‌ها، به مرور، در طی دوره دبیرستان بدست آورده و مسیر آینده تحصیلی و شغلی خود را تا حدودی تعیین کند.

درس‌هایی چون ریاضی، علوم اجتماعی، زبان، علوم جزو دروس اجباری معرفی شده‌اند و دروس شیمی، زیست، فیزیک، بازیگری، موسیقی، ورزش، حقوق، زبان‌های خارجی (نظیر ژاپنی و اسپانیایی) در دسته درس‌های اختیاری برای دانش آموزان مدارس کانادا گنجانده شده‌اند.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های شرایط ویزای دانش آموزی کانادا در یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

وضعیت اقامت پس از تحصیل در مدارس کانادا

به طور کلی و بر اساس قوانین دولت کانادا تمامی دانش‌آموزانی که برای تحصیل به این کشور مهاجرت کرده‌اند موظف هستند پس از اتمام تحصیل یا کانادا را به مقصد کشور خود یا هر کشوری که تمایل دارند ترک کرده و یا با استفاده از برنامه‌های مهاجرتی متنوع موجود، اقدام به دریافت اقامت موقت یا دائم نمایند. در حقیقت عده‌ی زیادی از دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی به سبب امکانات بسیار خوب کانادا علاقمند هستند که برای مدتی یا به طور دائم در این کشور زندگی کنند. این افراد پس از تحصیل می‌توانند با اقدام برای تحصیل در مقاطع بالاتر، ثبت نام و شرکت در برنامه‌های کاری اسکیلد ورکر و یا برنامه‌های استانی برای کار و در نتیجه زندگی و اخذ اقامت از این مسیرها اقدام نماید.

در حقیقت دانش آموزانی که پس از تحصیل موفق به اخذ دعوتنامه برای کار در کانادا می‌شوند قادر خواهند بود پنج سال دیگر را نیز در این کشور بگذرانند، پس از آن هم در صورت تمایل با درخواست برای اقامت دائم زمینه را برای اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا که یکی از معتبرترین پاسپورت‌های جهان است، فراهم کند.

پس به طور کلی می‌توان گفت تحصیل در مدارس کانادا می‌تواند مقدمه‌ای نه تنها برای اخذ اقامت دائم بلکه برای شهروندی باشد.

تحصیل در بهترین مدارس کانادا

مدارس کانادا عموما” از یک نوع سیستم آموزشی پیروی می کنند. بهترین مدارس کانادا از امکانات متنوعی از قبیل سالن ورزشی، کلاس های آموزش موسیقی، آزمایشگاه و تجهیزات نوین آموزشی برخوردار هستند. این مدارس به مدارس دولتی، خصوصی و شبانه روزی دسته بندی می شوند. تحصیل در مدارس شبانه روزی، مناسب دانش آموزان بین المللی است که همراهی والدین خود را به عنوان قیم و سرپرست ندارد. این دانش آموزان با انتخاب مدارس شبانه روزی می توانند ضمن بهره مندی از کاستودین توسط این مدارس، از خوابگاه های این مدرسه ها نیز جهت اسکان استفاده نمایند. برخی از بهترین مدارس کانادا به شرح زیر می باشد.

  • مدرسه بادول Bodwell
  • مدرسه اشبری Ashbury College
  • مدرسه برنکسوک هال Branksome Hall
  • مدرسه سنت جورج St. George’s School
  • مدرسه بیشاپ Brentwood College
  • مدرسه برنتوود Bronte College
  • مدرسه فالفورد Fullford Academy
  • مدرسه جی ادیسون J. Addison School
  • مدرسه لیک فیلد Lakefield College Schoo

بهترین مدارس کانادا کدامند؟

بهترین مدارس کانادا کدامند؟ پس از معرفی انواع مدارس کانادا، شرایط تحصیل در آن‌ها، مراحل اخذ پذیرش از آن‌ها، وضعیت اقامت دانش آموزان پس از فارغ التحصیلی از مدارس، معرفی برنامه درسی مدارس و مواردی از این دست به معرفی برخی از بهترین مدارس کانادا خواهیم پرداخت.

  • کالج آشبوری (ashbury collage)

کالج شبانه روزی آشبوری با بیش از یک قرن تجربه در زمینه آموزش و پروش دانش‌آموزان در شهر آتاوا، به عنوان یکی ار بهترین مدارس کانادا شناخته می‌شود. در مدرسه آشبوری که به دانش آموزان مدرک بین المللی اعطا می‌کند، بالغ بر ۷۰۰ نفر به تحصیل و آموزش مشغول هستند که ۲۰ درصد از آن‌ها دانش‌آموزان بین المللی بوده و ۱۵ درصد از آن‌ها به شکل شبانه روزی در این کالج مشغول به تحصیل هستند. در کالج آشبوری علاوه بر تحصیل برای دانش‌آموزان فرصت انجام ورزش‌هایی چون اسکی، بیس بال، بسکتبال، هاکی، ژیمناستیک و … فراهم است.

  • دبیرستان بادول (bodwell)

دبیرستان خصوصی و شبانه روزی بادول با ۳۰ سال سابقه آموزش در لیست بهترین مدارس کانادا قرار گرفته است. این مدرسه که در ونکوور می‌باشد امکان تحصیل را برای ۶۵۰ نفر در پایه‌های هشتم تا دوازدهم فراهم کرده است. اکثر دانش آموزان این مدرسه خارجی می‌باشند. در این مدرسه دانش آموزان علاوه بر تحصیل به فعالیت‌های جانبی همچون کارهای هنری و رشته‌های مختلف تحصیلی مشغول می‌باشند.

  • مدرسه برنکسام هال

مدرسه دخترانه برنکسام هال از دیگر مدارس برتر کانادا است که در ابتدای قرن بیستم میلادی و در شهر تورنتو تأسیس گردید. در این مدرسه تحصیل و آموزش در سطح بالایی انجام می‌شود و امکانات ویژه‌ای برای رفاه بیشتر دانش‌آموزان ایجاد شده است. در این مدرسه ۹۰۰ دانش‌آموز دختر به تحصیل اشتغال دارند که از این تعداد ۲۰%، دانشجوی بین المللی بوده و ۱۰% آن‌ها به شکل شبانه‌روزی تحصیل میکنند.

  • کالج برونته (Bronte collage)

کالج برونته از بهترین مدارس کانادا با ۴۰۰ دانش آموز می‌باشد که بالغ بر ۳۵۰ نفر از آن‌ها خارجی هستند. در این مدرسه جهانی که تحصیل متمرکز بر آماده ‌سازی دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه است برنامه‌های متنوعی برای ارتقای سطح دانش و علم دانشآموزان تدوین و اجرا می‌شود. بیان شده بیش از ۹۵ درصد از فارغ التحصیلان این مدرسه در برترین دانشگاه‌های جهان پذیرفته می‌شوند.

ثبت نام مدارس کانادا و خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن UCAN IMMIGRATION SERVICES تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، فعالیت می کند.

موسسه مهاجرتی یوکن کانادا با سال ها تجربه در خصوص اخذ پذیرش تحصیلی مدارس کانادا ، اخذ بورسیه تحصیلی کانادا، انواع ویزای دانش آموزی و دانشجویی کانادا، ویزای اسپانسرشیپ کانادا، انجام پرونده های مهاجرتی و اقامتی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای استارتاپ، ویزای هنرمندان، ویزای ورزشکاران، جاب آفر کانادا، خدمات دریافت پاسپورت، ویزای توریستی و کارت پی آر PR ، آماده ارائه خدمات مشاوره تحصیلی کانادا در مقاطع تحصیلی مدارس کانادا تا تحصیلات تکمیلی و ارزیابی پرونده های مهاجرتی و اقامتی، مشاوره تحصیلی و امور نگارش انگیزه نامه تحصیلی کانادا، استادی پلن و غیره می باشد. متقاضیان می توانند جهت آگاهی از شرایط خود برای برنامه های مهاجرتی و اقامتی، با مشاور این مجموعه مشاوره آنلاین داشته باشند.

مشاوره با وکیل رسمی مهاجرت
وکیل موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با وکیل رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در صورتی که این مقاله مناسب شرایط شما نمی باشد می توانید جهت بررسی دیگر ویزاهای کانادا ، با استفاده از کلید واژه نوع موضوع موردنظر + یوکن، در گوگل مستقیما” به مقاله مربوطه در وب سایت مهاجرت یوکن هدایت شوند. به عنوان مثال : آزمون دولینگو کانادا یوکن، مدارس کانادا یوکن، تحصیل رایگان در مدارس کانادا یوکن، مدارس اینترنشنال کانادا یوکن، مدارس ارزان کانادا یوکن، مدرسه ایرانی کانادا یوکن، مدارس شهر تورنتو کانادا یوکن، تحصیل کانادا یوکن، ویزا یوکن، اقامت کانادا یوکن، مهاجرت کانادا یوکن، دفتر مهاجرت کانادا یوکن، کانادا یوکن، مهاجرت یوکن، ویزا کانادا یوکن، ویزای دانشجویی یوکن، ویزای تحصیلی یوکن ، ویزای دانش آموزی کانادا یوکن، مشاور رسمی مهاجرت بیتاژیان ، مشاور رسمی مهاجرت کانادا بیتاژیان، مشاوره مهاجرت بیتاژیان، موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

شرایط تحصیل رایگان در مدارس کانادا چیست؟

تحصیل رایگان در مدارس کانادا فقط برای افراد سیتیزن و یا اقامت دائم کانادا امکانپذیر است؟

زمان بازگشایی مدارس کانادا و شروع ترم از چه زمانی است؟

زمان بازگشایی مدارس کانادا و شروع ترم تحصیلی مدارس معمولا” از هفته اول سپتامبر است. البته مدارس برای ترم های دیگر نیز دانش آموز می پذیرند.

آیا تحصیل در مدارس کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

بله ، مدرسه های کانادا برای دانش آموزان اینترنشنال، برنامه ریزی تحصیلی در خصوث آموزش زبان انگلیسی دارند.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

آزمون دولینگو برای کانادا، حداقل نمره دولینگو برای اپلای
آزمون دولینگو برای کانادا، حداقل نمره دولینگو برای اپلای
اپلای (apply) چیست، راهنمای جامع مراحل
اپلای (apply) چیست، راهنمای جامع مراحل