کانادا

ویزای همراه کانادا

اخذ ویزای همراه کانادا، شرایط دریافت ویزای همراه کاری کانادا

اخذ ویزای همراه کانادا یکی از درخواست های متقاضیان ویزاهای موقت کانادا است. بسیاری از افراد که به قصد کار یا تحصیل به کشور کانادا مهاجرت می‏ کنند، تمایل دارند تا به صورت همزمان و یا پس از مدتی همسر و فرزندان یا دیگر اعضای خانواده خود را به کشور کانادا ببرند. حتی برخی از افراد که در کانادا اقامت دائم دارند تمایل دارند تا زمینه آمدن دیگر اعضای خانواده و اقوام خود را به کانادا فراهم سازند تا از این طریق بتوانند مقدمات لازم برای اقامت دائم آنها را فراهم بیاورند. ما در این مقاله شرایط اخذ ویزای همراه کانادا، مراحل ویزای همراه تحصیلی کانادا ، شرایط دریافت ویزای همراه کاری کانادا خواهیم پرداخت و شرایط تبدیل ویزای همراه به کاری در کانادا را توضیح خواهیم داد.

ویزای همراه کانادا چیست؟

ویزای همراه کانادا، این فرصت را برای متقاضیان اصلی که برای مهاجرت از طریق روش های مختلف کاری، تحصیلی و سرمایه گذاری در کانادا اقدام می کنند مهیا می کند تا بتوانند همراهی اعضاء خانواده را نیز در این خصوص داشته باشند. این افراد می توانند از این طریق برای دریافت ویزای همراه کانادا اقدام کنند. نوع ویزای همراه کانادا با توجه به ویزای نفر اصلی پرونده مهاجرتی ، متفاوت می باشد. به عنوان مثال دانشجویان بین المللی می توانند برای همسر خود ویزای همراه کاری و برای فرزند خود ویزای همراه تحصیلی دریافت کند. افرادی که ویزای دانش آموزی برای فرزند خود دریافت نموده اند برای همراهی فرزند خود، می توانند برای خودشان ویزای همراه دانش آموزی که نوع آن ویزای توریستی کانادا ( ویزای مولتی ) است، دریافت می کنند. پس همانطور که اشاره شد نوع ویزای همراه کانادا و مراحل ویزای همراه کانادا، با توجه به نوع ویزای نفر اصلی پرونده مشخص می گردد.

شرایط صدور ویزای همراه کانادا

شرایط ویزای همراه کانادا با توجه به نوع ویزا متفاوت می باشد. به عنوان مثال افرادی که برای تحصیل در کانادا اقدام می کنند، برای اعضای خانواده خود می توانند ویزای همراه کانادا دریافت کنند. ویزای همسر این افراد از نوع ویزای همراه کاری (Open Work Permit) و یا ویزای توریستی کانادا Temporary Resident Visa) می باشد. این افراد با این نوع ویزا می توانند در هر شغلی در کانادا مشغول به فعالیت شوند. مدت زمان ویزای همراه کاری این افراد متناسب با مدت زمان طول دوره تحصیلی دانشجو است. البته این ویزا تحت شرایطی که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت قابل تمدید می باشد.

از جمله مدارک مهم مورد نیاز که برای اخذ ویزای همراه کانادا باید درنظر گرفته شود به موارد زیر اشاره می گردد.

پاسپورت معتبر

متقاضیان ویزای همراه کانادا باید دارای ویزای معتبر باشند. حداقل اعتبار پاسپورت مورد نیاز این افراد حداقل ۶ ماه است. ولی پیشنهاد می شود برای اینکه مجددا” از داخل کانادا نیاز به تمدید پاسپورت نباشد، افرادی که اعتبار پاسپورت آن ها زیر ۲ سال است، برای تمدید پاسپورت خود قبل از درخواست ویزا، اقدام کنند.

گواهی سلامت

برخی مواقع در برخی ویزاهای کاری که برای مشاغل خاص گرفته می شود، ممکن است از متقاضی درخواست گواهی سلامت گردد، که در این صورت متقاضیان باید برای اخذ گواهی فوق از طریق پزشک های معرفی شده اقدام نمایند.

گواهی عدم سوء پیشینه

گواهی عدم سوء پیشینه یکی از مدارک مورد نیاز برای ویزاهای همراه کاری کانادا می باشد. افرادی که سن آن ها بالای ۱۸ سال می باشد، باید در خصوص اخذ گواهی عدم سوء پشینه اقدام کنند. این افراد باید در ۱۰ سال گذشته در هر کشوری بیش از ۶ ماه زندگی کرده اند، جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه از آن کشورخا نیز اقدام کنند.

به صورت عمومی دیگر مدارک مورد نیاز جهت ویزای همراه کانادا به شرح زیر می باشد.

  • دعوت نامه ( با توح به نوع ویزای همرا)
  • یک قطعه عکس ۳٫۵ * ۴٫۵
  • اثبات تمکن مالی
  • تکمیل فرم‏های مرتبط با ویزا
  • ارائه مدارک اثبات روابط خانوادگی مانند گواهی ازدواج
  • ارائه معاینات بیومتریک و سایر آزمایشات پزشکی

نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که برای دریافت ویزای همراه کانادا در ارائه مدارک و پر کردن فرم‏ها دقت لازم را داشته باشید چرا که هر گونه اطلاعات متناقض در فرم‏ ها با مدارک ارائه شده، ممکن است باعث رد شدن درخواست شما گردد. مدارک ارائه شده برای اثبات تمکن مالی از جمله دریافت نامه از بانک در رابطه با گردش مالی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

مدت زمان لازم برای دریافت ویزای همراه کانادا با توجه به نوع ویزای همراه متفاوت می باشد. به عنوان مثال مدت زمان درخواست ویزای همراه کاری همسر دانشجو، حداکثر ۴ ماه است. البته این زمان می تواند با توجه به زمان درخواست و تعداد پرونده های موجود در اداره مهاجرت کانادا متغیر باشد.

پس از ارائه درخواست ویزای همراه تحصیلی کانادا، مدت اقامت شما در کشور کانادا نیز بسته به نوع ویزای درخواستی تعیین خواهد شد به طور مثال در صورت گرفتن ویزای توریستی کانادا شما حداکثر تا ۵ سال می باشد. البته با این ویزا متقاضیان می توانند برای در طول ۵ سال، مدت ۶ماه پیوسته در کانادا حضور داشته و سپس از کانادا برای مدت ۱۵ روز خارج شوند و مجددا” ورود داشته باشند. در طول مدتی که این افراد در کانادا به سر می برد می توانند با بررسی شرایط ویزاهای مختلف کانادا، در صورت امکان برای تبدیل ویزای همراه به کاری در کانادا اقدام نمایید.

مراحل دریافت ویزای همراه کانادا

مراحل دریافت ویزای همراه کانادا با توجه به ویزای متقاضی اصلی متفاوت می باشد. مثلا” مراحل دریافت ویزای همراه فردی که با یکی از شهروندان کانادا ازدواج می کند، با ویزای همراه همسر دانشجو در کانادا متفاوت می باشد. همینطور نوع ویزای همراه نیز در مراحل آن تاثیر گذار است. متقاضیان تحصیل در کانادا می‏ توانید همسر یا شریک زندگی خود را با اخذ مجوز کار آزاد با خود به کانادا بیاورید. برای این منظور شما می ‏توانید درخواست ویزای همراه تحصیلی کانادا خود را از داخل کانادا، در هنگام ورود و همچنین در خارج از کانادا انجام دهید. قسمتی از مراحل ویزای همراه کانادا در هر دو روش تا حدودی مشابه یکدیگر است. در صورتی که ویزای همراه دانشجو در ابتدا توریستی باشد، وی می تواند پس از ورود و اقامت در کانادا، برای تبدیل ویزای همراه به کاری در کانادا اقدام نماید.

هزینه ویزای همراه کانادا

هزینه و مراحل ویزای همراه کانادا نیز با توجه به نوع ویزا متفاوت خواهد بود. اگر قصد دارید تا برای همسر خود ویزای همراه تحصیلی کانادا دریافت کنید تا بتواند در آنجا مشغول به کار شود، هزینه‏ ویزای همراه کانادا در این روش حدود ۲۳۴ دلار می باشد.

معرفی ویزای همراه کاری کانادا

ویزای همراه کاری کانادا به فرد این اجازه را می‏دهد که بدون داشتن پیشنهاد کاری خاص در کانادا بتواند کار کند. از آنجا که ویزای همراه کاری کانادا، شغل خاصی در آن تعیین نشده است، بنابراین فرد ملزم به انجام شرایطی که افرادی که درخواست ویزای کاری را داده‏ اند نمی‏ شوند.

شرایط دریافت اجازه کار فرد همراه در کانادا

از جمله افرادی که شامل دریافت ویزای همراه کاری می‏شوند، عبارتند از:

  • اعضای خانواده و وابستگان افرادی که دارای اقامت دائم هستند.
  • همسران / شرکای قانونی کارگران خاص و یا دانشجویان بین ‏المللی.
  • پناهندگان، مدعیان پناهندگی که هنوز درباره پرونده آنها تصمیم‏گیری نشده است و افراد تحت حمایت آنها
  • و همچنین برخی از افراد که اقامت موقت دارند

انواع مجوز کار در کانادا

کشور کانادا در حال حاضر بیش از ۷۰ گزینه مهاجرتی دارد که به مهاجران با استعداد کمک می‏کند تا بتواند کار مورد علاقه خود را بیابند. به طور کلی، اولین قدم در مهاجرت به کانادا طی کردن مراحل ویزای همراه کانادا است.

آیا در مورد انواع مختلف مجوز کار و مراحل ویزای همراه کانادا در کانادا اطلاعاتی دارید؟ مجوز کار کشور کانادا براساس شغل و دلیل ورود افراد به کشور دارای چندین نوع مجوز کار می‏باشد همچنین امکانی فراهم شده است که افراد بتوانند برای تبدیل ویزای همراه به کاری در کانادا اقدام نمایند.

در مجوز کار کانادایی ۴ مورد در آن عنوان شده است. این موارد عبارتند از:

  • کارفرمایی که می ‏خواهید برای آن کار کنید.
  • نوع کاری که می‏ خواهید انجام دهید.
  • مکانی که می‏ خواهید در آن کار کنید.
  • مدت زمانی را که می ‏توانید به طور قانونی در کشور کار کنید.

کشور کانادا چند نوع مجوز کار دارد؟

در اینجا دو نوع مجوز کار کانادا ارائه شده است. این نوع مجوزهای کاری، بسته به شرایط و شغل مورد نظر متفاوت می‏ باشد.

مجوز کار دو نوع اصلی دارد:

  • مجوز کار آزاد
  • دریافت مجوز برای همکاری با کارفرمای مشخص

مجوز کار آزاد چیست؟

مجوز کار آزاد توسط اداره مهاجرت برای مهاجرانی که مایل به کار برای هر کارفرمایی برای مدت زمان مشخصی هستند صادر می‏ شود.

دو زیر مجموعه برای مجوز کار آزاد وجود دارد، مجوزهای بدون محدودیت و دارای محدودیت. تفاوت اصلی این دو مورد در این است که مجوزهای بدون محدودیت به شما امکان می‏ دهد تا در هر شغل و مکانی کار کنید، در حالی که مجوزهای دارای محدودیت این اجازه را به شما نمی ‏دهند. مجوز دارای محدودیت به شما امکان می ‏دهد در یک کار خاص مشغول به کار شوید و بنابراین به شما آزادی حرکت برای کار در مناطق مختلف کانادا را می ‏دهد.

اگر می‏ خواهید در مورد اینکه چگونه می‏توانید برای مجوز کار کانادا اقدام کنید و مراحل ویزای همراه کانادا چیست اطلاعاتی به دست بیاورید این مقاله همان چیزی هست که برای شروع به آن نیاز دارید.

دریافت مجوز برای همکاری با کارفرمای مشخص چیست؟

مهاجرانی که به دنبال کار در کانادا هستند می توانند با دریافت جاب آفر ( پیشنهاد کار در کانادا)، برای دریافت ویزای کاری کانادا اقدام کنند. برخی از این مجوز های کاری نباز به (LMIA) اجازه کار نیز دارند. این نوع مجوزها مجوز همکاری با کارفرمای مشخص نامیده می‏شود.

دریافت مجوز برای همکاری با کارفرمای مشخص به مهاجران اجازه می‏دهد تا با توجه به شرایط و محدودیت ‏ها، مجوز کار دریافت کنند. این مجوز مهاجران را به یک کارفرمای خاص محدود می‏ کند و فقط مجاز به کار با یک کارفرما و در یک مکان مشخص در کانادا است.

محدودیت‏های اجازه کار مخصوص کارفرما

این نوع مجوز به فرد این امکان را می‏دهد تا با توجه به شرایط مجوز کار خود، بتواند کار کند که شامل موارد زیر می‏باشد:

  • نام کارفرمایی که می ‏توانید در آن کار کنید.
  • مدت زمانی که می ‏توانید برای این کارفرما کار کنید.
  • مکانی که می‏ توانید در آن کار کنید.

کارفرمایان کانادایی برای تأمین نیازهای خود، کارگران خارجی موقت استخدام می‏کنند. اگرچه فرد را به یک کارفرمای محدود می‏کند، اما این فرصت را فراهم می‏ کند تا قبل از اقدام به اقامت دائم به طور موقت به کانادا بیایند و تجربه کار در کانادا را داشته باشند.

چه کسانی از اعضای درجه یک خانواده شامل دریافت ویزای همراه کانادا هستند؟

اعضای خانواده فرد شامل همسر یا شریک زندگی فرد، فرزندان وابسته و سایر فرزندان وابسته فرد به عنوان اعضای خانواده آن فرد محسوب می‏شوند.

همسر

همسر به هر شخصی که با ازدواج به طور قانونی در کشوری که آن واقع شده‏اند یا در کانادا به رسمیت شناخته شده است.

توجه: وکالت، تلفن، نمابر، اینترنت و اشکال مشابه این نوع ازدواج‏ها که در آن یکی یا هر دو طرف از نظر جسمی حضور نداشته باشند، تحت مقررات مهاجرت و حمایت از پناهندگان، به عنوان روابط معتبر همسر محسوب نمی ‏شود.

شریک قانونی

شریک قانونی به شخصی اطلاق می ‏شود که با شخص دیگری زندگی می‏کند و این روابط را برای حداقل یکسال دارد.

فرزندان

صلاحیت و وابستگی فرزند شما نیز مورد بررسی قرار می‏گیرد. در صورتی که فرزند شما در مخدوه سنی زیر باشد، همچنان به عنوان فرزند شما یا فرزند همسر شما می تواند برای دریافت ویزای همراه کانادا اقدام کند.

  • آن فرزندان زیر ۲۲ سال سن داشته باشند و
  • آنها همسر یا شریک زندگی مشترک نداشته باشند.

فرزندان ۲۲ ساله یا بالاتر اگر هر دو شرایط زیر را داشته باشند، به عنوان افراد تحت تکفل واجد شرایط شناخته می‏شوند:

  • آنها تا قبل از ۲۲ سالگی از سمت خانواده خود حمایت می‏شده‏اند و به حمایت آنها وابسته بوده ‏اند.
  • آنها به دلیل شرایط روحی و جسمی قادر به تأمین مالی خود نیستند.

به استثنای سن، افراد تحت تکفل باید تا زمانی که رسیدگی به درخواست شما به پایان نرسیده باشد، این شرایط را داشته باشند. همچنین هر یک از این افراد اگر قصد کار کردن در کشور کانادا را داشته باشند می‏ توانند برای تبدیل ویزای همراه به کاری در کانادا اقدام نمایند.

آیا همسر یا شریک زندگی مشترک و فرزندان فرد می‏ توانند در کانادا کار کنند؟

برای کار در کانادا، همسر یا شریک زندگی مشترک و فرزندان وابسته شما باید جهت دریافت ویزای کار همراه اقدام کنند.

آیا می ‏توانید مجوز کار در کانادا را دریافت کنید؟

پیمایش و جستجو در سیستم مهاجرت کانادا می‏ تواند کمی طاقت فرسا باشد، با بیش از ۷۰ نوع برنامه مهاجرتی برای غربالگری، تعداد زیادی فرم و اسناد برای تکمیل و ارسال دقیق تاریخ، روند کار می‏تواند بسیار پیچیده و استرس‏زا باشد. ما به همین دلیل در کنار شما هستیم. گروه مهاجرتی ما آماده ارزیابی صلاحیت شما، بررسی تمام اسناد و ارائه کلیه اسناد از طرف شما هستند.

انواع ویزای همراه تحصیلی کانادا

اگر در کانادا به قصد تحصیل مهاجرت کرده‏اید ممکن است بتوانید خانواده خود را به کانادا ببرید. البته این کار ملزم به رعایت شرایطی می‏باشد که در ادامه به توضیح آنها پرداخته‏ ایم.

ویزای همراه دانش آموزی کانادا

افرادی که برای فرزند خود ویزای تحصیلی کانادا درخواست می کنند می توانند برای خود نیز ویزا همراه دریافت کنند. همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره شد، ویزای هماره دانش آموزی کانادا، از نوع ویزای توریستی کانادا (ویزای مولتی ) می باشد. دارندگان این نوع ویزا اجازه کار در کانادا را نخواهند داشت، مگر اینکه وی از یک کار فرما جاب آفر دریافت نماید و جهت تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری کانادا اقدام کند.

ویزای همراه دانشجویی کانادا

افراد متاهل که برای تحصیل در کانادا اقدام می کنند، همراهی اعضاء خانواده خود را نیز در این مسیر می توانند داشته باشند. این افراد می توانند برای فرزندان ویزای همراه درخواست نمایند. درخواست ویزای همراه جهت فرزند دانشجویان بین المللی می تواند همزمان با درخواست ویزای تحصیلی متقاضی و یا بعد از آن باشد. در مواردی که دانشجوی متقاضی ویزای دانشجویی بین المللی، به تنهایی اقدام می کند می تواند پس از ورود به کانادا، برای فرزندان و همسر خود درخواست ویزای همراه نماید. ویزای همراه دانشجویی برای فرزند این افراد، می تواند از نوع ویزای توریستی باشد. فرزند این افراد در صورتی که بیشتر از ۶ سال داشته باشد،می تواند پس از ورود به کانادا مجوز تحصیل گرفته و برای تحصیل در مدارس کانادا اقدام نماید. تحصیل در مدارس کانادا برای این دانش آموزان رایگان می باشد.

ویزای همسر دانشجو کانادا

افراد متاهل و متقاضی ویزای دانشجویی کانادا، همراهی همسر خود را نیز در این مسیر می توانند داشته باشند. ویزای همراه کانادا در این خصوص می تواند ویزای توریستی و یا ویزای همراه کاری باشد. در صورتی که همسر دانشجویان موفق به دریافت ویزای همراه کاری کانادا درخواست نمایند، می توانند در کار در شرکت های مختلف و برای کارفرماهای مختلف اقدام کنند. این افراد به اندازه طول دوره تحصیلی همسر خود می توانند ویزای کار همراه داشته باشند. پس از اتمام تحصیل، دانشجو می تواند برای ویزای کار پس از تحصیل PGWP اقدام نماید و به تبع آن همسر وی نیز می تواند ویزای کار خود را تمدید نماید.

شرایط صدور ویزای همسر دانشجو کانادا

 همسر یا شریک زندگی شما ممکن است واجد شرایط مجوز کار آزاد باشد اگر شما:

دارای مجوز تحصیلی معتبر باشید و دانشجوی تمام وقت در یکی از این مراکز آموزشی زیر باشید:

  • یک مرکز آموزشی مانند کالج یا دانشگاه یا CEGEP در کبک
  • یک مرکز آموزشی خصوصی کانادایی که طبق قانون دارای کد DLI باشد و گوهی معتبر ارائه نماید .

هزینه ویزای همراه دانشجو کانادا

هزینه ویزای همراه دانشجو، برای همسردانشجو و فرزند وی ۱۵۰ دلار برای درخواست ویزا و ۸۳ دلار برای انگشت نگاری (بیومتریک) می باشد. در صورتی که فرزند دانشجو زیر ۱۴ سال داشته باشد، فرزند وی نیاز به انگشت نگاری نخواهد داشت.

بهترین زمان برای اخذ ویزای همراه کانادا

بهترین زمان برای اخذ ویزای همراه کانادا، با توجه به شرایط متقاضیان متفاوت می باشد. متقاضیان ویزای همراه دانشجویی باید با توجه به شرایط خود و شیوه تصمیم گیری و سخت گیری احتمالی افیسرهای مهاجرتی در زمان ارسال پرونده، در خصوص درخواست ویزای همراه به صورت همزمان و یا بعد از ورود دانشجو به کانادا اقدام کنند. با توجه به اینکه این روند از حساسیت بالایی برخوردار است، مشاوره با وکلای رسمی مهاجرت کانادا در موسسه اعزام دانشجوی کانادا و دفاتر مهاجرت به کانادا می تواند در نتیجه ویزا نقش به سزایی داشته باشد.

ویزای همراه کانادا برای متقاضیان اقامت موقت

ویزاهای موقت کانادا شامل : ویزای توریستی کانادا و یا ویزای مولتی کانادا، ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کاری کانادا و از این قبیل می باشد. متقاضیان این نوع ویزاها همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد می توانند برای اعضاء خانواده خود درخواست ویزای همراه کانادا کنند. ویزای همره کانادا در این نوع ویزاها وابسته به ویزای متقاضی اصلی می باشد و با پایان اعتبار ویزای متقاضی اصلی، تاریخ اعتبار ویزای همراه نیز به اتمام می رسد.

ویزای همراه کانادا برای متقاضیان اقامت دائم

اقامت دائم کانادا از طریق برنامه های اسکیل ورکر کانادا ( برنامه های مهاجرت کاری کانادا) و برنامه های ویزای سرمایه گذاری کانادا و غیره دریافت می گرددو افرادی که به عنوان متقاضی اصلی این نوع ویزای کانادا اقدام می کنند، می توانند برای اعضاء خانوادع خود نیز درخواست ویزای همراه کانادا نمایند. افرادی که از این طریق ویزای همراه کانادا دریافت می کنند همانند متقاضی اصلی پرونده ، اجازه کار و تحصیل در کانادا را خواهند داشت. این افراد همانند متقاضی اصلی پرونده اقامت دائم دریافت می کنند و پس از ۳ سال زندگی در کانادا می توانند برای دریافت پاسپورت کانادایی اقدام کنند.

افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند می توانند برای پدر و مادر خود نیز درخواست ویزای همراه کانادا کنند. این نوع ویزا می تواند از نوع ویزای موقت توریستی ویا ویزای اقامت دائم کانادا باشد. افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند، در صورت تمایل می توانند برای والدین خود نیز درخواست اقامت دائم دهند.

ویزای همراه کانادا و خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

خدمات موسسه یوکن شامل : مشاوره تحصیلی، مهاجرتی، اقامتی، سرمایه گذاری و انواع ویزای همراه کانادا می باشد. متقاضیان مهاجرت به کانادا برای تحصیل می توانند جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاورین ما از طریق تلفن های موجود در وب سایت با ما در تماس باشند.

این موسسه به شماره ۲۲۷۴۳۸۸۷۸۶ تحت عنوان UCAN IMMIGRATION SERVICES در کانادا به ثبت رسیده است. مشاوره رسمی مهاجرت کانادا خانم نازنین بیتازیان، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا، عضو رسمی شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا با شماره عضویت R531751، آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات متقاضیان پذیرش تحصیلی و ویزای دانشجویی کانادا می باشد.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
جهت رزرو وقت مشاوره آنلاین با مشاور مهاجرت کانادا خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

اجازه کار آزاد (Open Work Permit)برای ویزای همراه کاری برای چه مدت اعتبار دارد؟ ؟

مجوز اجازه کار همسر یا شریک زندگی شما برای مدت زمانی مشابه اجازه تحصیل شما معتبر خواهد بود.

مدت زمان صدور ویزای کاری همراه کانادا Open Work Permit چقدر است؟

فاکتور های زیادی در این خصوص موثر هستندو در حالت نرمال مدت زمان صدور این نوع ویزای همراه کاری کانادا، ۴ ماه است..

تبدیل ویزای همراه به کاری در کانادا به اقامت دائم امکان پذیر است؟

بله متقاضیان تبدیل ویزای همراه به کاری کانادا باید با توجه به شرایط خود برای دریافت ویزای کاری اقدام کنند. یکی از راه های تبدیل ویزای هماره به کاری کانادا، دریافت جاب آفر می باشد.

آیا متقاضی ویزای همراه دانش آموزی، می تواند در کانادا کار کند؟

خیر، والدین دانش آموزان که برای ویزای همراه دانش آموزی کانادا اقدام می کنند، مجوز کار در کانادا را نخواهند داشت. ویزای هماره دانش آموزی کانادا از نوع ویزای توریستی کانادا است. این متقاضیان فقط در صورت دریافت جاب آفر و تبدیل ویزای همراه به کاری کانادا می توانند درکانادا کار کنند.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

واحد پول کانادا چیست ؛ معرفی واحد پولی کشور کانادا
واحد پول کانادا چیست ؛ معرفی واحد پولی کشور کانادا
لیست کامل مشاغل خانگی در کانادا 2022
لیست کامل مشاغل خانگی در کانادا 2022