کانادا

ایالت نیوبرانزویک

ایالت نیوبرانزویک

سالانه بر تعداد افرادی که به کشور کانادا مهاجرت می‌شود افزوده می‌شود به گونه‌ای که طبق هدف گذاری‌های دولت و اداره مهاجرت کانادا، برای سامان دادن به وضعیت مهاجرت، این کشور در سال ۲۰۲۲ میلادی بیش از ۴۱۰ هزار درخواست مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور را با کمک برنامه‌های مهاجرتی مختلف خواهد پذیرفت. تعداد بی شماری از مردم به دنبال زندگی بهتر یا رو به رو شدن با چالش‌های تازه هستند به همین جهت مهاجرت به کشوری با امکانات رفاهی بیشتر و کیفیت زندگی بالاتر را هدف خود قرار داده و برای آن تلاش می‌کنند. در این میان، کشور کانادا به دلیل کیفیت بالای زندگی، کار، تحصیل و برخورداری از طبیعت زیبا و مزایای بسیار دیگر در صدر انتخاب‌ها برای مهاجرت قرار دارد. اگر که شما نیز به فکر مهاجرت به کانادا هستید، این مطلب برایتان سودمند خواهد بود چرا که در آن به معرفی ایالت نیوبرانزویک به عنوان یکی از ایالت‌های این کشور پرداخته خواهد شد. از شرایط زندگی در شهرهای نیوبرانزویک کانادا تا هزینه‌ی زندگی، آب و هوای نیوبرانزویک، وضعیت اقتصادی آن و استاندردهای زندگی در آن در کنار شرایط تحصیل مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

شرایط زندگی در ایالت نیوبرانزویک کانادا چگونه است؟

ایالت نیوبرانزویک از ایالت‌های شرقی کشور کانادا و یکی از چهار ایالت منطقه آتلانتیک با مساحتی بالغ بر۷۲ هزار کیلومتر مربع وجمعیتی بیش از ۷۵۰ هزار نفر است. این استان به جهت برخورداری از طبیعت بکر و دیدنی، اقتصاد مطلوب، سطح امنیت خوب و هزینه زندگی پایین به یکی از استان‌های مهاجر پذیر کانادا تبدیل شده است. شهر فردریکتون مرکز آن و شهر سنت جان بزرگ‌ترین شهر این ایالت به شمار می‌روند.

با بررسی نقشه ایالت نیوبرانزویک کانادا می‌توان گفت که پوشش بخش اعظمی از زمین‌های این استان جنگلی است و تنها بخش‌های کوچکی از این استان برای کشاورزی مناسب هستند. همچنین این استان دارای چندین جزیره ساحلی است. این ایالت سرسبز و زیبا که متشکل از شهرهای آرام و کوچک است، از شمال با ایالت کبک، از شرق با خلیج سنت لارنس و ایالت نواسکوشیا و از غرب با ایالت مین ایالات متحده آمریکا هم مرز می‌باشد.

ساعت به وقت ایالت نیوبرانزویک کانادا به عنوان یکی از شرقی‌ترین استان‌های کانادا با ساعت به وقت ایران ۷ ساعت و ۳۰ دقیقه و با ساعت به وقت گرینویچ چهار ساعت اختلاف زمانی دارد. در واقع ساعت به وقت ایالت نیوبرانزویک کانادا عقب‌تر از ساعت به وقت ایران است به این معنا که اگر ساعت به وقت ایالت نیوبرانزویک کانادا یک و شانزده دقیقه بعد از ظهر باشد ساعت به وقت ایران ۸ و ۴۶ دقیقه شب همان روز خواهد بود. در ایالت نیوبرانزویک تغییر ساعت تابستانی هر ساله اعمال می‌شود به این صورت که در تاریخ ۱۳ مارچ ساعت به وقت ایالت نیوبرانزویک کانادا یک ساعت به جلو کشیده می‌شود

شرایط آب و هوای نیوبرانزویک کانادا

آب و هوای نیوبرانزویک کانادا دیدنی است. در این ایالت فصل‌های سال به خوبی قابل تشخیص هستند. زمستان سرد و برفی است و تابستان‌های آن هوا معتدل و دلپذیر است. پاییز نیز با شب‌های سرد و روز‌های گرم و آفتابی بسیار تماشایی است چرا که تضاد جالبی میان زردی برگ‌ها با سبزی درختان مخروطی نظیر کاج‌ها مشاهده می‌شود.

دمای هوا در پایتخت این ایالت، فردریکتون بین منفی ۳۷ درجه سانتی گراد تا مثبت ۳۷ درجه سانتی گراد بر اساس فصول سال متغیر است. در ژانویه متوسط دمای روزانه به منفی ده درجه سانتی گراد و در جولای که اوج تابستان است دما به طور میانگین به مثبت ۱۹ درجه سانتی گراد می‌رسد. البته دما در بخش‌های ساحلی اقیانوسی معتدل‌تر می‌باشد.

شرایط تحصیلی در استان نیوبرانزویک کانادا

ایالت نیوبرانزویک را می‌توان به عنوان یکی از مقاصد جذاب برای تحصیل در کانادا برشمرد. نظام آموزشی مدرن، وجود موسسه‌های آموزشی معتبر در کنار هزینه زندگی ارزان نسبت به دیگر ایالت‌ها و محیطی زیبا با روابط دوستانه و امنیت بالا سبب شده تا متقاضیان تحصیل در مدارس، کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا، در اندیشه اخذ پذیرش از موسسه‌های آموزشی این استان باشند.

تحصیل در شهرهای ایالت نیوبرانزویک کانادا از ۵ یا ۶ سالگی و با گذراندن دوره آمادگی شروع می‌شود. پس از آن بچه‌ها وارد دوره ابتدایی و سپس دبیرستان می‌شوند. عموما در سن ۱۸ سالگی موفق به اخذ مدرک دیپلم می‌گردند و در ادامه می‌توانند به تحصیل در کالج یا دانشگاه و در رشته مورد نظر بپردازند.

مدارس دولتی و خصوصی بسیاری در شهرهای ایالت نیوبرانزویک کانادا دایر بوده و آماده پذیرش دانش آموزان از اقصی نقاط جهان برای تحصیل هستند. تحصیل در مدارس دولتی برای آن گروه از افراد که شهروند کانادا به شمار می‌روند یا از اقامت دائم برخوردار هستند رایگان بوده و برای دانش آموزان بین المللی با پرداخت هزینه همراه است. علاوه بر مدارس بیش از بیست دانشگاه و کالج در کل استان وجود دارند که تحصیل در تمامی آن‌ها همراه با پرداخت هزینه می‌باشد.

و اما درباره شرایط تحصیل در ایالت نیوبرانزویک باید گفت که هر یک از دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزشی شرایط خاصی را تعیین کرده‌اند که افراد در صورت دارا بودن آن‌ها می‌توانند برای اخذ پذیرش درخواست دهند.

البته ناگفته نماند که در این استان موسسه‌های آموزشی انگلیسی زبان و فرانسوی زبان وجود دارد که افراد می‌توانند به دلخواه و بر اساس مهارت زبان به یکی از این دو زبان رسمی در این ایالت تحصیل نمایند.

وضعیت اشتغال و اقتصاد در نیوبرانزویک به چه صورت است؟

پس از بررسی شرایط آب و هوای نیوبرانزویک، شرایط تحصیل و شرایط زندگی در شهرهای آن نوبت به بررسی وضعیت اشتغال و همچنین اقتصاد در این ایالت می‌رسد. اقتصاد ایالت نیوبرانزویک، مبتنی بر منابع مختلف از جمله جنگل داری، معدن، ماهی‌گیری، توریسم و کشاورزی است. همچنین در این ایالت تولید در مقیاس کوچک انجام می‌شود و خدمات مختلفی نیز ارائه می‌شوند که همین امر سبب ایجاد تنوع و تعادل در حوزه اقتصادی شده است. بر اساس آمارهای بیان شده، رشد اقتصادی در این استان نسبت به میانگین رشد اقتصادی منطقه آتلانتیک بالاتر است که این موضوع در واقع منعکس کننده گسترش مخابرات، توسعه نرم افزارهای کامپیوتری، توزیع گاز طبیعی و توسعه پالایش نفت و تاثیر آن بر اقتصاد این ایالت است.

نرخ بیکاری در این ایالت بالاتر از نرخ بیکاری کل کانادا که برابر با ۵٫۵ درصد است، می‌باشد اما این بدان معنا نیست که زمینه برای اشتغال افراد به ویژه مهاجران فراهم نباشد، چرا که اقتصاد مطلوب این ایالت، وجود بستر مناسب برای کارآفرینی و همچنین پیر شدن نیروی کار محلی سبب شده تا این استان برای حوزه‌های مختلف به نیروی کار جدید و جوان نیازمند باشد.

زندگی در نیوبرانزویک دارای چه استانداردهایی می‌باشد؟

استانداردهای زندگی در ایالت نیوبرانرویک کانادا عبارتند از:

  • نیوبرانزویک اگر چه یکی از ایالت‌های انگلیسی زبان کانادا به شمار می‌رود اما حدود ۳۵ درصد از ساکنان آن فرانسوی زبان هستند. در واقع می‌توان این‌گونه گفت که ایالت نیوبرانزویک تنها ایالتی است که دو زبان انگلیسی و فرانسه زبان‌های رسمی آن به شمار می‌روند.
  • ایالت نیوبرانزویک جزو ایالت‌های ارزان قیمت برای زندگی به شمارمی‌رود.
  • در ایالت نیوبرانزویک حداقل میزان حقوق برای هر ساعت ۹۰ دلار است.
  • کیفیت زندگی و رفاه در این ایالت در سطح مطلوبی قرار دارد و نرخ جرائم در آن پایین است.
  • مالیات بر درآمد افراد در ایالت نیوبرانزویک کمی بالاتر از متوسط مالیات بر درآمد کل کشور است.
  • تنوع فرهنگی در این ایالت بالا است و به همین جهت افراد رابطه‌ای انسان دوستانه با یکدیگر دارند.
عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط برنامه های اقامتی ایالتی کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


متوسط هزینه‌های زندگی در ایالت نیوبرانزویک در کشور کانادا

پس از بررسی نقشه ایالت نیوبرانزویک کانادا، شرح آب و هوای این ایالت و بررسی استانداردهای زندگی در شهرهای نیوبرانزویک کانادا نوبت به ارزیابی هزینه‌های زندگی در این ایالت می‌رسد. هزینه زندگی در ایالت نیوبرانزویک برای یک شخص برابر با ۱۳۶۹ دلار کانادا و برای یک خانواده چهار نفره ۳۱۷۵ دلار می‌باشد که نسبت به متوسط هزینه‌های زندگی در کانادا حدود ۱٫۱۷ درصد کمتر می‌باشد که باعث شده در لیست رتبه بندی گران‌ترین ایالت‌های کانادا برای زندگی، یکی از آخرین رتبه‌ها به آن اختصاص داده شود. متوسط حقوق دریافتی ماهانه برای هر یک از افراد در این ایالت حدود ۲۳۸۳ دلار کانادا است که به خوبی می‌تواند هزینه‌های زندگی ماهانه را پوشش دهد. البته ناگفته نماند که میزان هزینه‌ی گفته شده را می‌توان متوسط هزینه زندگی دانست چرا که علاوه بر هزینه‌های حمل و نقل، اجاره مسکن و غذا، هزینه پوشاک، تحصیل، درمان، تفریح و برخی دیگر از امور جانبی را نیز می‌بایست به این هزینه اضافه کرد.

هزینه زندگی در ایالت نیوبرانزویک/ ماهانه یک نفر/ دلار کانادا خانواده چهار نفره/ دلار کانادا
مجموع هزینه زندگی+ اجاره مسکن ۱۳۶۹$ ۳۱۷۵$
مجموع هزینه زندگی+ بدون اجاره مسکن ۶۶۹$ ۲۶۹$
اجاره مسکن و تاسیسات ۷۰۰$ ۱۱۰۶$
حمل و نقل ۴۷٫۵$ ۱۲۵$
غذا ۵۱۳$ ۱۳۳۱$
حقوق دریافتی خالص (پس از کسر مالیات) ۲۳۸۳$

هزینه تحصیل در ایالت نیوبرانزویک

هزینه تحصیل در ایالت نیوبرانرویک بر اساس مقطع، رشته تحصیلی و برای افراد مقیم در آن ایالت و متقاضیان بین المللی متفاوت است. در این ایالت افراد شهروند و دارای اقامت دائم می‌توانند به صورت رایگان در مدارس دولتی به تحصیل بپردازند اما متقاضیان بین المللی ملزم به پرداخت هزینه برای تحصیل در مدارس هستند. در این میان مدارس خصوصی نیز در شهرهای مختلف این ایالت راه اندازی شده‌اند که تحصیل در آن‌ها برای تمامی متقاضیان از شهروندان و افراد مقیم در این ایالت گرفته تا متقاضیان بین المللی با هزینه همراه است.

اما تحصیل در دانشگاه‌های این ایالت رایگان نمی‌باشد و همه می‌بایست بر اساس دانشگاه مد نظر، رشته تحصیلی و همچنین مقطع آموزشی هزینه‌ای را پرداخت نمایند. البته در رابطه با هزینه تحصیل نباید نگران بود چرا که برای تسهیل در این امر بورسیه‌ها و فاندهای مختلفی توسط دولت و دانشگاه‌ها ارائه گردیده که متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند گردند.

هزینه مسکن در ایالت نیوبرانزویک

هزینه اجاره مسکن در این ایالت و در شهرهای مختلف آن متفاوت است و عموما به متراژ خانه، محل قرارگیری (در مرکز شهر یا خارج از مرکز شهر) و امکانات رفاهی موجود در آن بستگی دارد. محدوده قیمتی اجاره یک آپارتمان تک خوابه در مرکز شهر۸۰۰ تا ۱۴۵۰ دلار تخمین زده شده است در صورتی که اگر این آپارتمان در مرکز شهر قرار نداشته باشد اجاره بهای آن بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار متغیر خواهد بود.

همچنین هزینه خرید آپارتمان در مرکز شهرهای نیوبرانزویک کانادا بر اساس متراژ تعیین می‌گردد. هر متر خانه در مرکز شهر در محدوده قیمتی ۱۶۱۴ تا ۱۷۲۲ دلار کانادا قرار دارد و هر متر خانه‌ای که در خارج از مرکز شهر باشد با قیمتی حدود ۱۰۷۷ دلار کانادا به فروش می‌رسد.

روش های مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک

به سبب مهاجر پذیر بودن کشور کانادا علاوه بر دولت فدرال این کشور که برنامه‌های مهاجرتی فراوانی را تدوین کرده است، هر یک از ایالت‌ها نیز برنامه‌های مهاجرتی متنوعی را برای جذب مهاجران از اقصی نقاط جهان ارائه نموده‌اند. ایالت نیوبرانزویک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برنامه‌هایی را برای جذب مهاجرت کنندگان معرفی کرده است.

در این بخش برنامه‌های مهاجرتی تدوین شده برای مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک به شکل مختصر معرفی می‌گردند.

برنامه‌های دولت فدرال برای مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک

برنامه‌های ارائه شده توسط دولت فدرال را می‌توان به گروه‌های مختلف برنامه‌های اقتصادی، تحصیلی، کاری و خانوادگی دسته بندی کرد.

  • برنامه‌های مهاجرت اقتصادی فدرال

برنامه مهاجرتی ویزای استارتاپ فدرال و برنامه مهاجرتی خود اشتغال را می‌توان از برنامه های اقتصادی مهاجرت به ایالت نیوبزانزویک دانست. برنامه مهاجرتی استارتاپ برای جذب سرمایه گذاران تدوین شده است و آن گروه از متقاضیان می‌توانند از آن برای مهاجرت استفاده کنند که از ایده‌ای دانش بنیان برای شروع یک کسب و کار بهره مند باشند.

برنامه خود اشتغال مناسب افرادی است که در زمینه‌ای مشخص دارای تجربه کاری مرتبط بوده و می‌خواهد در یکی از ایالت‌های کانادا در همان حوزه به خود اشتغالی مشغول شوند.

  • برنامه مهاجرت تحصیلی

از برنامه‌ها پر متقاضی برای مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک، برنامه مهاجرت تحصیلی است. افراد متقاضی مهاجرت تحصیلی در صورت دارا بودن شرایط نخست می‌بایست یکی از موسسات آموزشی این ایالت را بر اساس مقطع، برای تحصیل انتخاب کنند، سپس برای اخذ پذیرش از آن در وقت مقرر از سوی آن موسسه اقدام کنند و در ادامه با ارائه نامه پذیرش و مدارک و مستندات مورد نیاز درخواست خود را برای مهاجرت تحصیلی به اداره مهاجرت ارائه دهند. این مسیر می‌تواند در نهایت به اخذ اقامت دائم از این کشور منجر شود.

  • برنامه‌های مهاجرت کاری

برای مهاجرت کاری به ایالت نیوبرانزویک از طریق دولت فدرال کانادا لازم است شخص متقاضی در سیستم اکسپرس اینتری فدرال ثبت نام نموده و امتیاز لازم را کسب کند تا موفق به اخذ ویزا و مهاجرت گردد.

  • برنامه اسپانسرشیپ خانوادگی

آن گروه از متقاضیان مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک که یکی از اعضای درجه یک آن‌ها مقیم یا شهروند کانادا به شمار می‌رود و بیش از ۱۸ سال سن دارد، می‌توانند از این برنامه بهره ببرند. در واقع شخصی که در کانادا حضور دارد می‌تواند اسپانسر فرد متقاضی شده و او را به کانادا دعوت کند.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مشاور موسسه یوکن در خصوص برنامه های ایالتی کانادا در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

برنامه‌های استانی مهاجرت به ایالت نیوبرانزویک

برنامه‌های مهاجرت استانی ایالت نیوبرانزویک عبارتند از:

  • برنامه جذب نیروی کار اکسپرس اینتری نیوبرانزویک

این برنامه یکی از برنامه‌هایی است که برای جذب نیروی مورد نیاز بازار کار این ایالت تدوین شده است. نحوه استفاده از این روش برای مهاجرت بدین شکل است که متقاضی لیست‌هایی که سالانه برای اعلام نیاز به نیروی کار ارائه می‌شوند را بررسی نماید. سپس تمایل خود به مهاجرت از این طریق را به شکل آنلاین و به کمک سیستم اختصاصی آن اعلام کند.در ادامه به متقاضی امتیازی داده می‌شود. حال اگر که استان اعلام نیاز به نیروی کار کرد شخص می‌تواند با استفاده از گواهی اعلام نیاز استانی در اکسپرس اینتری فدرال ثبت نام نماید تا با درخواست او موافقت گردد.

از شرایط بیان شده برای بهره مندی از این برنامه می‌توان به داشتن مدرک دیپلم، ارتباط داشتن با استان نیوبرانزویک (در واقع هنگام ارائه درخواست شخص لازم است در ایالت حضور داشته باشد و به کار یا تحصیل مشغول باشد)، کسب نمره ۶۷ از ۱۰۰ و قرار داشتن در رده سنی ۲۲ تا ۵۵ سال اشاره کرد.

  • برنامه جذب کارگران ماهر با حمایت فرد کارفرما

این برنامه مناسب آن گروه از افراد است که یک پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای کانادایی دارند. امکان استفاده و ارائه درخواست برای این برنامه در طول سال وجود دارد و شخص می‌تواند با استفاده از آن به اقامت دائم کانادا برسد. برخورداری از مدرک دیپلم، ارائه سابقه کاری حداقل یک سال، داشتن تمایل به زندگی در شهرهای ایالت نیوبرانزویک، قرار گرفتن در رده سنی ۲۲ تا ۵۵ سال و مدرک زبان با نمره‌ی مشخص را می‌توان از شرایط این برنامه دانست.

  • برنامه جذب فارغ التحصیلان کارآفرین

برنامه جذب فارغ التحصیلان کارآفرین برای آن گروه از متقاضیان مهاجرت که از موسسه‌های آموزشی این ایالت فارغ التحصیل گشته‌اند و کسب و کاری را در این استان راه اندازی نموده‌اند، تدوین شده است تا با استفاده از این برنامه موفق به اخذ اقامت دائم و پاسپورت کانادا شوند. کسب حداقل نمره ۶۵ از ۱۰۰، قرار داشتن در رده سنی ۲۲ تا ۴۰، ارائه مدرک تحصیلی اخذ شده از موسسات آموزشی ایالت نیوبرانزویک، دارا بودن تجربه مالکیت و راه اندازی کسب و کار حداقل یک ساله در نیوبرانزویک را می‌توان از شرایط استفاده از این برنامه مهاجرتی برشمرد.

دو برنامه جذب کارآفرین و سرمایه گذار و برنامه مهاجرت کارگران ماهر با حمایت خانواده از دیگر برنامه‌های استانی مهاجرت هستند که هر دوی آن‌ها در حال حاضر متوقف شده‌اند.

برنامه پایلوت مهاجرت آتلانتیک

این برنامه برای جذب مهاجران به چهار استان آتلانتیک که ایالت نیوبرانزویک نیز یکی از آن‌ها می‌باشد، تدوین شده است. برنامه پایلوت مهاجرت آتلانیک خود متشکل از سه برنامه به نام های برنامه فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک، برنامه نیروی کار بسیار ماهر آتلانیک و برنامه نیروی کار نیمه ماهر آتلانتیک می‌باشد که هر یک از این برنامه‌ها شرایط ویژه‌ای را برای جذب متقاضیان مهاجرت به این استان مشخص کرده‌اند و افراد در صورت دارا بودن آن‌ها می‌توانند برای این امر اقدام نمایند.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا، فارغ‌التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می‌کند. این موسسه با سال‌ها تجربه در خصوص خدمات مشاوره تحصیلی و پرونده‌های اقامتی و مهاجرتی و سرمایه‌گذاری، خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور این موسسه ارائه می‌کند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا و پرونده های مهاجرت کاری اسکیل ورکر می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

برنامه های اقامتی نیوبرانزیک کدامند؟

برنامه های مهاجرتی ایالت نیوبرانزویک کانادا به دو روش برنامه های فدرال و برنامه های ایالتی نیوبرانزویک دسته بندی می شوند.

هزینه مسکن در ایالت نیوبرانزویک چقدر است؟

هزینه مسکن با توجه به نوع خانه و متراژ آن متفاوت است. حداقل هزینه کرایه خانه در نیوبرانزویک از ۸۰۰ دلار در ماه شروع می شود.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

ایالت بریتیش کلمبیا
ایالت بریتیش کلمبیا
ایالت پرنس ادوارد
ایالت پرنس ادوارد