برنامه استانی نوا اسکوشیا Nova Scotia NSNP

برنامه استانی نوا اسکوشیا Nova Scotia NSNP

برنامه استانی نوا اسکوشیا کانادا Nova Scotia Nominee Program که به اختصار NSNP نامیده می شود یکی از راه های مهاجرت استانی به کانادا از طریق این ایالت می باشد. نوا اسکوشیا یکی از چهار استان آتلانتیک کانادا، واقع در ساحل جنوب شرقی این کشور است. هلیفکس (Halifax) با جمعیت تقریباً ۴۰۰٬۰۰۰ نفر مرکز سیاسی و بزرگترین شهر این استان است. این ایالت بخاطرزیبایی های طبیعی از شهرت زیادی برخوردار است.

برنامه استانی نوا اسکوشیا
—————————————-
Nova Scotia Nominee Program – NSNP 

برنامه استانی نوا اسکوشیا NSNP

برنامه استانی نوا اسکوشیا طیف وسیعی از متقاضیان را در بر می گیرد. برنامه مهاجرتی مختص پزشکان، فارغ التحصیلان کانادا، برنامه نیروهای ماهر و کارآفرینان از جمله برنامه های این ایالت می باشد. متقاضیانی که شرایط این برنامه های مهاجرتی را داشته باشند می توانند جهت اخذ ویزای کانادا و مهاجرت کانادا اقدام نمایند .

اقامت نوا اسکوشیا Occupations in Demand

اقامت نوا اسکوشیا از طریق برنامه شغل های مورد تقاضا ، یکی از برنامه های استانی نوااسکوشیا می باشد . ایالت نوااسکوشیا جهت پذیرش مهاجر و تامین نیروها و نیازهای این ایالت ، برنامه های متنوع استانی دارد . متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا که شغل و حرفه آنها در این برنامه اقامتی نوااسکوشیا موجود می باشد در صورت داشتن شرایط این برنامه می توانند جهت اخذ ویزای کانادا اقدام نمایند .

برنامه اقامت نوا اسکوشیا در شغل های مورد تقاضا ، تمرکز بر شغل هایی با مهارت متوسط ( NOC C ) در بازار کار نوااسکوشیا دارد . اداره مهاجرت نوااسکوشیا بر اساس اطلاعات بازار کار ، نیروهای نیمه حرفه های مورد تقاضای این استان را از میان افراد واجد شرایط این برنامه مهاجرتی انتخاب و دعوتنامه استانی برای آنها ارسال می نماید .

شرایط اقامت نوا اسکوشیا در برنامه شغل های مورد تقاضا

  1. داشتن جاب آفر از یک کارفرما در نوا اسکوشیا
  2. جاب آفر می بایست بصورت تمام وقت باشد
  3. داشتن یکسال تجربه کاری
  4. سابقه کار می بایست با جاب آفر مرتبط باشد
  5. داشتن سن ۲۱ تا ۵۵ سال
  6. داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
  7. آموزش و مهارت لازم در خصوص حرفه شغلی
  8. دانش و مهارت زبان انگلیسی و یا فرانسوی معادل CLB5
  9. داشتن تمکن و منابع مالی کافی جهت شروع زندگی در نوا اسکوشیا

برنامه استانی نوا اسکوشیا از طریق تخصص Skilled worker

برنامه مهاجرتی نیروی متخصص نوااسکوشیا جهت کارگران خارجی و یا دانشجویانی که اقدام به تحصیل در کانادا نموده و فارغ التحصیل شده اند این فرصت را فراهم می نماید تا برای اقامت کانادا اقدام نمایند .

برنامه مهاجرت به نوااسکوشیا از طریق تخصص به کارفرمایان این ایالت این امکان را می دهد تا از این طریق نیروی متخصص مورد نیاز خود را تامین نمایند. کارفرمایان نواسکوشیا در صورتی که موقعیت های شغلی خود را نتوانند از طریق ساکنین دائمی یا شهروندان کانادا تکمیل نمایند، می توانند جهت استخدام نیروهای خارجی و یا فارغ التحصیلان بین المللی که تخصص آن ها مورد نیاز نواسکوشیا می باشد اقدام نمایند .

شرایط مهاجرت به نوااسکوشیا از طریق تخصص Skilled Worker Stream

  1. داشتن سن ۲۱ تا ۵۵ سال
  2. مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
  3. داشتن پیشنهاد کار از یک کارفرما در نوااسکوشیا
  4. پیشنهاد کار می بایست بصورت تمام وقت باشد
  5. داشتن یک سال سابقه کار
  6. سابقه کار می بایست مرتبط با جاب آفر پیشنهادی باشد
  7. کارگران نیمه ماهر و کم مهارت می بایست یک دوره سابقه کار شش ماهه را با کارفرما سپری کرده باشند.
  8. آموزش و مهارت لازم در خصوص حرفه شغلی
  9. دانش و مهارت زبان انگلیسی و یا فرانسوی معادل CLB5
  10. داشتن تمکن و منابع مالی کافی جهت شروع زندگی در نوا اسکوشیا

مهاجرت به نوااسکوشیا از طریق سیستم اکسپرس اینتری Express Entry

اکسپرس اینتری نوا اسکوشیا Nova Scotia Demand Express Entry یکی دیگر از برنامه های استانی نوااسکوشیا می باشد . این برنامه مهاجرتی نواسکوشیا ، نیروهای ماهر در مشاغل مورد نیازنوااسکوشیا که تمایل به زندگی در این ایالت داشته و رتبه مورد نیاز را در سیستم امتیاز بندی نوااسکوشیا داشته باشند را از طریق سیستم اکسپرس اینتری انتخاب می نماید . نیروهای ماهر که واجد شرایط این برنامه ایالتی هستند موقعیت مناسبی برای پیدا کردن کار متناسب با حرفه خود خواهند داشت .

اداره مهاجرت نوا اسکوشیا نیروهای لازم را با در نظر گرفتن مشاغل مورد نیاز و نیازهای بازار کار فعلی ، از طریق برنامه اکسپرس اینتری نوا اسکوشیا انتخاب می نماید . این برنامه مهاجرتی در دو دسته A , B ارائه شده است . متقاضیان واجد شرایط این برنامه مهاجرتی موفق به دریافت ویزای کانادا و مهاجرت به کانادا می شوند .

اکسپرس اینتری نوا اسکوشیا ،امتیاز بندی و مشاغل مورد نیاز

برنامه استانی اکسپرس اینتری نوا اسکوشیا Nova Scotia Demand

این برنامه مهاجرتی به دو Category A و Category B تقسیم می گردد. Category A نیاز به داشتن جاب آفر از کارفرمایی در نواسکوشیا می باشد. Category B دارای مشاغل مورد نیاز می باشد و نیازی به داشتن جاب آفر نیست. متقاضیان این برنامه اقامتی می بایست در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل داشته باشند.

برنامه مهاجرت به نوااسکوشیا از طریق برنامه اولویت بازار کار Nova Scotia Labour Market Priorities

متقاضیان این برنامه مهاجرتی نوا اسکوشیا در صورتی که شرایط سیستم اکسپرس اینتری Express Entry را داشته و مشاغل در اولویت این ایالت متناسب با شغل آنها باش، شانس انتخاب شدن از طریق این استان و دریافت دعوتنامه استانی نواسکوشیا را خواهند داشت.

متقاضیان مهاجرت به کانادا در صورتیکه شرایط سیستم اکسپرس اینتری Express Entry را داشته و مشاغل در اولویت این ایالت متناسب با شغل آنها باشد ، شانس انتخاب شدن از طریق این استان و دریافت دعوتنامه استانی نواسکوشیا را خواهند داشت . این متقاضیان می بایست علاقمندی خود را به ایالت نواسکوشیا در پروفایل اکسپرس اینتری اعلام نمایند . متقاضیانی که از طریق این برنامه مهاجرتی انتخاب می شوند از طرف اداره مهاجرت نواسکوشیا دعوتنامه Letter of Interest دریافت خواهند کرد.

برنامه سابقه کاری نوا اسکوشیا Nova Scotia Experience

برنامه سابقه کاری نوا اسکوشیا یکی دیگر از برنامه های مهاجرتی ایالت نواسکوشیا می باشد . این برنامه مهاجرتی ، نیروهای ماهر مورد نیاز این ایالت که تمایل به زندگی در نوااسکوشیا را دارند از طریق سیستم اکسپرس اینتری انتخاب می نمایند . متقاضیان این روش مهاجرتی می بایست حداقل یکسال سابقه کار در نوا اسکوشیا داشته باشند .

شرایط برنامه سابقه کاری نوا اسکوشیا Nova Scotia Experience

  1. تمایل به زندگی در نوا اسکوشیا
  2. داشتن سن بین ۲۱ تا ۵۵ سال
  3. حداقل داشتن یکسال سابقه کار در نوا اسکوشیا
  4. داشتن حداقل تحصیلات اتمام دوره متوسطه ( دیپلم )
  5. ایجاد پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری
  6. مهارت و دانش زبان انگلیسی یا فرانسه
  7. ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه معادل CLB7 در صورتیکه مهارت شغلی متقاضی در طبقه بندی مشاغل کانادا ناک NOC 0 و NOC A باشد .
  8. ارائه مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسه معادل CLB5 در صورتیکه موقعیت شغلی متقاضی م در طبقه بندی مشاغل کانادا ناک NOC B باشد .

مهاجرت کانادا از طریق کارآفرینی استانی نوااسکوشیا Entrepreneur

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی نواسکوشیا یکی دیگر از برنامه های مهاجرت استانی کانادا می باشد. کارآفرینان ، مدیران ارشد و یا صاحبان کسب و کار که تمایل به راه اندازی و یا خرید یک مجموعه تجاری در نواسکوشیا دارند می توانند از طریق این برنامه کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. سرمایه گذارانی که دارایی به ارزش تقریبی ۶۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا داشته باشند و۱۵۰٫۰۰۰ دلار کانادا در نوااسکوشیا سرمایه گذاری نمایند می توانند از این طریق برای خود و اعضای خانواده درخواست ویزای کانادا نمایند . واجد شرایطین این برنامه مهاجرتی در ابتدا ویزای کار دریافت می نمایند و پس از راه اندازی بیزینس و یا خرید یک کسب و کار در نواسکوشیا می توانند درخواست اقامت دهند.


شرایط مهاجرت به کانادا از طریق برنامه کارآفرینی نوااسکوشیا (سرمایه گذاری)

  1. متقاضی برنامه مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی نوااسکوشیا می بایست حداقل ۲۱ سال سن و یا بیشتر داشته باشد.
  2. متقاضیی می بایست حداقل دیپلم دوره متوسطه داشته باشد.
  3. متقاضی می بایست در زمان راه اندازی بیزینس خود، تمایل به زندگی در نواسکوشیا داشته باشد.
  4. متقاضی دارایی های به ارزش تقریبی حداقل ۶۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا داشته باشد.
  5. توانایی سرمایه گذاری حداقل ۱۵۰٫۰۰۰ دلار در ایجاد کسب و کار در نواسکوشیا
  6. داشتن حداقل ۳ سال تجربه مدیریت و مالکیت ۱/۳ یک مجموعه تجاری و یا ۵ سال تجربه کاری در سمت مدیر ارشد یک کسب و کار فعال در ۱۰ سال گذشته
  7. متقاضی می بایست در راه اندازی و ایجاد کسب و کار درنواسکوشیا مشارکت و حضور فعال داشته باشد.
  8. مدرک و دانش زبان انگلیسی حداقل معادل CLB5
  9. متقاضیان واجد شرایط پس از بررسی پرونده مهاجرتی توسط اداره مهاجرت این استان و احراز شرایط لازم دعوتنامه دریافت خواهند کرد.
  10. متقاضی این برنامه مهاجرتی در ابتدا ویزای کار کانادا دریافت می نماید و پس از گذشت یکسال و ایجاد بیزینس می تواند برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام نماید.

برنامه فارغ التحصیلان نوااسکوشیا International Graduate Entrepreneur

برنامه فارغ التحصیلان نوااسکوشیا ( کارآفرینان فارغ تحصیل نواسکوشیا )، برای دانشجویان بین المللی که با ویزای تحصیلی کانادا وارد این کشور شده اند این فرصت را مهیا می نماید تا برای اخذ ویزای کانادا اقدام نمایند .افرادی که جهت این برنامه مهاجرتی اقدام می نمایند می بایست در یکی از دانشگاههای نوااسکوشیا و یا کالج های این ایالت تحصیل کرده باشند .

دانشجویان فارغ التحصیل موسسات آموزشی نوااسکوشیا که قصد اقدام برای برنامه کارآفرینان فارغ تحصیل نوااسکوشیا دارند ، می بایست اقدام به راه اندازی یک کسب و کار در این ایالت کرده باشند . این افراد همچنین می توانند یک بیزینس را در این ایالت خریداری نمایند . همچنین متقاضیان می بایست کسب و کار ایجاد کرده و یا خریداری شده را حداقل برای یک سال اداره کرده باشند .

مهاجرت پزشکان به نوااسکوشیا Physician Nova Scotia

این برنامه مهاجرتی برای مختص پزشکان می باشد. اداره بهداشت نوااسکوشیا و مرکز بهداشت این استان از طریق این برنامه مهاجرتی جهت تامین نیروهای مورد نیاز خود از قبیل پزشک عمومی، پزشک خانواده و پزشکان متخصص اقدام می نمایند.

شرایط مهاجرت پزشکان به نوااسکوشیا

پزشکانی که تمایل به اقدام از طریق این برنامه مهاجرتی می باشند می بایست شرایط و مدارک زیر را فراهم آورند:

  1. اخذ تاییدیه ازاداره بهداشت نواسکوشیا NSHA و یا مرکز بهداشت IWK
  2. اخذ گواهی تایید مخصوص پزشکان در نواسکوشیا licensure with the College of Physicians and Surgeons of NS
  3. اخذ جاب آفر از اداره بهداشت NSHA و یا مرکز بهداشت IWK نوااسکوشیا بصورت رسمی و در سربرگ سازمان مربوطه
  4. پزشکان عمومی و پزشکان خانواده که تمایل به اقدام از طریق این برنامه مهاجرتی دارند می بایست حرفه و وظایف شغلی آنها در طبقه بندی مشاغل کانادا ناک NOC3112 باشد .
  5. پزشکان متخصص که قصد اقدام از طریق برنامه مهاجرت پزشکان به نوااسکوشیا را دارند می بایست وظایف شغلی آنها در طبقه بندی مشاغل کانادا متناسب با ناک NOC3111 باشد .

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*