استرالیا

واحد پول استرالیا

واحد پول استرالیا چیست ؛ معرفی واحد پولی کشور استرالیا

واحد پول استرالیا چیست؟ این سوالی است که در ذهن بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به این کشور دیدنی و عجیب را دارند حتماً پیش خواهد آمد. واحد پولی استرالیا، دلار استرالیا نام دارد و با AUD نمایش داده می‏شود. دلار استرالیایی از تاریخ ۱۴ فوریه ۱۹۹۶ مورد استفاده قرار گرفته است. دلار استرالیا که واحد پولی استرالیا می‏باشد در جزایر کریسمس، جزایر کوکوس (کیلینگ)، جزیره نورفولک و جزایر مستقل اقیانوس آرام کیریباتی، ناورو و تووالو نیز مورد استفاده قرار می‏گیرد. در استرالیا معمولاً از نماد دلار برای نشان دادن واحد پولی استرالیا از A$ یا AU$ استفاده می‏شود و هر دلار استرالیا به ۱۰۰ سنت تقسیم می ‏شود. در این مقاله ما قصد داریم به موضوعاتی از قبیل: واحد پول استرالیا چیست؟ ارزش دلار استرالیا، پول رایج استرالیا، پول خرد استرالیا، پول استرالیا به تومان چقدر است؟ ودیگر موضوعات مربوط به دلار استرالیایی بپردازیم.

واحد پول استرالیا چه نام دارد

پول استرالیا یا واحد پول استرالیا، دلار استرالیا نام دارد. واحد پول در استرالیا از اسکناس و سکه تشکیل شده است. واحد پول استرالیا یا همان دلار استرالیایی که به صورت اختصاری با AUD نشان داده می‏شود واحد پول رسمی مشترک المنافع استرالیا است. واحد پولی کشور استرالیا یا همان دلار استرالیا در سال ۲۰۱۱ پنجمین ارز پرفروش در جهان بود. در آن زمان بیشترین ارزهای معامله شده در جهان دلار آمریکا، یورو، ین و پوند استرلینگ بود که در رتبه‏های جلوتری از دلار استرالیا که واحد پول استرالیا است قرار گرفته بودند.

قبل از تغییر به سیستم اعشاری فعلی، واحد پول در استرالیا یا واحد پولی استرالیا بر اساس سیستم استرلینگ بود که واحد اصلی پوند بود. ارزهای مختلفی پس از ورود اولین مهاجران اروپایی به کشور استرالیا در سال ۱۷۸۸ مورد استفاده قرار گرفت. در سال‏ها‏ی اولیه پس از ورود مهاجران ابتدا از سیستم مبادله استفاده می‏شد و پرداختها بر اساس کالاها صورت می‏گرفت.

سکه‏ ها‏ی استرالیایی

سکه های استرالیایی پول خرد استرالیا محسوب می‏شوند. این پول خرد استرالیا دارای دو طرف هستند: رو و پشت.

در استرالیا، در تمام پول خرد استرالیا همواره تصویری از پادشاه در طرف رو سکه قرار داشته است. این تصویر در حال حاضر متعلق به ملکه الیزابت دوم است. تصویر پشت سکه معمولاً از چیزهای دیدنی استرالیا مانند گیاهان و جانوران همواره نگاشته شده است.

پول خرد استرالیا، پنج سنتی

سکه پنج سنتی از دیگر پول رایج استرالیا می‏باشد. در پشت سکه ۵ سنتی که جز پول خرد استرالیا است تصویری از اکیدنا را نشان می‏دهد. سکه از جنس مس و نیکل ساخته شده است. این سکه دایره‏ای شکل و دارای لبه ‏هایی با برجستگی یا شیار است. سکه پنج سنتی کوچکترین سکه در استرالیا می‏باشد.

پول خرد استرالیا، سکه ده سنتی

دیگر پول خرد استرالیا سکه ده سنتی است که در پشت سکه ۱۰ سنتی تصویری از پرنده چنگ قرار دارد. سکه ده سنتی مانند سکه ۵ سنتی، از مس و نیکل ساخته شده است، به شکل دایره و دارای لبه‏ هایی شیاردار می‏باشد.

پول خرد استرالیا، سکه بیست سنتی

پشت سکه بیست سنتی تصویری از پلاتیپوس قرار داده شده است. سکه از مس و نیکل ساخته شده است، به شکل دایره و دارای لبه ‏های شیاردار می‏باشد.

پول خرد استرالیا، سکه پنجاه سنتی

دیگر پول خرد استرالیا سکه پنجاه سنتی است. در پشت سکه ۵۰ سنتی نشان ملی استرالیا قرار داده شده است. سکه ۵۰ سنتی اوایل از نقره و مس ساخته می‏شد، اما به دلیل اینکه تولید آن بسیار گران بود، امروزه از مس و نیکل ساخته می‏شود.

پول خرد استرالیا، سکه یک دلاری

سکه ۱ دلاری اولین بار در ۱۴ مه ۱۹۸۴ برای جایگزین کردن با اسکناس یک دلاری معرفی شد. در قسمت پشت آن تصویری از پنج کانگورو دیده می‏شود. سکه یک دلاری از جنس مس، آلومینیوم و نیکل ساخته شده است، به شکل دایره ای و دارای لبه‏های شیاردار می‏باشد.

پول خرد استرالیا، سکه دو دلاری

سکه ۲ دلاری اولین بار در ۲۰ ژوئن ۱۹۸۸ برای جایگزین کردن با اسکناس دو دلاری معرفی شد و از جمله پول رایج استرالیا می‏باشد. در طرف پشت سکه تصویری از یک پیرمرد بومی استرالیا، صورت فلکی صلیب جنوبی و تصویری از گیاهان استرالیا را قرار داده شده است. مانند سکه ۱ دلاری، سکه دو دلاری نیز از مس و آلومینیوم و نیکل ساخته شده است دایره‏ای شکل و دارای لبه‏های شیاردار می‏باشد.

اسکناس ‏ها‏ی استرالیایی

در حال حاضر پنج نوع اسکناس استرالیایی مختلف در کشور استرالیا در گردش می‏باشد و پول رایج استرالیا می‏باشد، اما در آن زمان که واحد پولی استرالیا در سال ۱۹۶۶ به ارز اعشاری تغییر کرد، فقط ۴ اسکناس وجود داشت: ۱ دلار، ۲ دلار، ۱۰ دلار و ۲۰ دلار. اسکناس ۵ دلاری در سال ۱۹۶۷، اسکناس ۵۰ دلاری در سال ۱۹۷۳ و سرانجام اسکناس ۱۰۰ دلاری در سال ۱۹۸۴ منتشر شدند.

اسکناس‏ها‏ی ۱ و ۲ دلاری واحد پولی کشور استرالیا در سال ۱۹۸۴ و ۱۹۸۸ (به ترتیب) متوقف شدند و به صورت سکه وارد بازار شدند.

پول رایج استرالیا، اسکناس ۵ دلاری

 دلار استرالیایی

اسکناس ۵ دلاری بنفش رنگ از دیگر پول رایج استرالیا است و در طرف رو اسکناس تصویری از ملکه الیزابت دوم و در پشت اسکناس تصویری از مجلس پارلمان با موزاییک‏های جلوی آن، بر روی اسکناس نقش بسته است. اسکناس‏ها‏ی جدید ۵ دلاری پلیمری در تاریخ ۱ سپتامبر ۲۰۱۶ منتشر شد.

پول رایج استرالیا، اسکناس ۱۰ دلاری

اسکناس ۱۰ دلاری آبی رنگ است و در طرف رو اسکناس تصویری از پرتره شاعری به نام بانجو پاترسون و در طرف پشت اسکناس تصویر دام ماری ژان گیلمور قرار دارد. آن همچنین جزئیاتی از گیاه آکاسیا ویکتوریا (Bramble Wattle)، و تصویر نوعی طوطی تاجدار بومی استرالیا به نام کاکادو تاج زرد قرار داده شده است و همچنین تصاویر مختلف از شعرهای پترسون و گیلمور نیز بر روی این اسکناس گنجانده شده است. اسکناس‏ها‏ی ۱۰ دلاری پلیمری جدید در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۷ منتشر شد. امروزه سعی شده است تا پول رایج استرالیا که عمدتاً اسکناس هستند از جنس پلیمری باشند تا امکان تقلب و جعل در آنها غیرممکن باشد.

اسکناس ۲۰ دلاری استرالیا

از دیگر پول رایج استرالیا اسکناس ۲۰ دلاری نارنجی است و در اکتبر سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد. در نسخه جدید اسکناس هنوز هم پرتره‏ای از مری ریبی وجود دارد که به عنوان یک محکوم به استرالیا آمد، اما سپس به تجارت موفق حمل و نقل دست یافت. در طرف دیگر این اسکناس تصویری از کشیش جان فلین وجود دارد که بنیان‌گذار سرویس سلطنتی پزشک پرواز بود.

اسکناس ۵۰ دلاری استرالیا

دیگر واحد پول استرالیا، اسکناس ۵۰ دلاری است که به رنگ زرد خردلی است و در روی اسکناس تصویری از دیوید اوناپیون است که کمک قابل توجهی به علم و ادبیات کرد قرار دارد. وی اولین نویسنده بومی استرالیا با مقالات متعددی در روزنامه و مجله بود. در طرف دیگر این اسکناس تصویری از ادیت کووان است که از او به عنوان اولین زن نماینده پارلمان استرالیا یاد می‏شود قرار داده شده است.

اسکناس ۱۰۰ دلاری استرالیا

اسکناس ۱۰۰ دلاری به رنگ سبز است و در اکتبر سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. یک طرف اسکناس تصویر سر جان موناش است که فرمانده جنگ جهانی اول و مهندس ساختمان بود قرار داده شده است و در طرف دیگر اسکناس ۱۰۰ دلاری تصویر دیم نلی ملبا را که یک خواننده اپرای استرالیایی مشهور در سطح بین‏المللی است به تصویر کشیده شده است.

همه اسکناس‏ها‏ی سری جدید که در استرالیا تولید می‏شوند دارای ویژگی لمسی هستند که می‏توانید از طریق لمس کردن آن را احساس کنید. این ویژگی برای کمک به افراد کم بینا ایجاد شده است تا در تشخیص تفاوت بین اسکناس‏ها دچار اشتباه نشوند.

ارزش دلار استرالیایی

واحد پولی استرالیا دارای نرخ ارز شناور است، شناور بودن واحد پولی کشور استرالیا به این معنا می‏باشد که ارزش واحد پولی کشور استرالیا با تقاضا و عرضه دلار در بازار ارز تعیین می‏شود. تعدادی از عوامل وجود دارند که بر این بازار تأثیر گذار هستند. برخی از این عوامل تأثیری طولانی مدت بر ارزش دلار استرالیا دارند و برخی دیگر تأثیری کوتاه مدت بر ارزش دلار استرالیا دارند.

ارزش نرخ ارز یک واحد پولی معمولاً نسبت به ارزش واحد پولی دیگر سنجیده می‏شود. به عنوان مثال، ارزش واحد پول استرالیا (AUD) نسبت به دلار آمریکا (USD) اغلب به صورت خلاصه شده AUD/USD نمایش داده می‏شود. این مقدار گویای این مفهوم است که با چند دلار آمریکا می‏توان یک دلار استرالیا تهیه کرد و به این ترتیب ارزش دلار استرالیا تعیین می‏شود. به عنوان مثال، اگر نرخ AUD/USD، ۰٫۷۵ باشد، بدان معنا می‏باشد که با ۰٫۷۵ دلار آمریکا (یا ۷۵ سنت ایالات متحده) می‏توان ۱ دلار استرالیا تهیه کرد.

اختلاف نرخ بهره استرالیا، تفاوت بین نرخ بهره در استرالیا و سایر اقتصادهای دنیا را اندازه‏گیری می‏کند. دیفرانسیل نرخ بهره، عامل اصلی تقاضا و عرضه دلار استرالیایی می‏باشد. همچنین اختلاف نرخ بهره، عامل مهمی در جریان سرمایه است که پولی را که برای اهداف سرمایه گذاری به استرالیا وارد می‏شود و از آن خارج می‏شود، را اندازه گیری می‏نماید.

برای واحد پول استرالیا، تمرکز به طور عمده بر تفاوت بین نرخ بهره استرالیا و نرخ بهره در اقتصادهای پیشرفته و بزرگ دنیا مانند ایالات متحده، اروپا و ژاپن است. از آنجا که اختلاف نرخ بهره محرک اصلی نرخ ارز می‏باشد، تصمیمات سیاست پولی RBA نقش اساسی در نرخ ارز دارد.

استرالیا سیزدهمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است، با این وجود واحد پول استرالیا که دلار استرالیا (AUD) است پنجمین ارز معامله شده در بازارهای فارکس است. این به دلیل این است که کشور استرالیا با قدرتهای اقتصادی مانند ایالات متحده آمریکا، چین، کانادا و چندین کشور آسیایی دیگر روابط تجاری گسترده‏ای دارد که از منابع طبیعی فراوانی مانند سنگ آهن، نفت و زغال سنگ برای مواد اولیه استفاده می‏کنند.

تاریخچه دلار استرالیا

با تأسیس اولین مستعمره نیو ساوت ولز در سال ۱۷۸۸، به سرعت نیاز به ارز آشکار شد. محکومین هیچ مزدی دریافت نمی‏کردند و نیازمندان و نیروهای نظامی مستقر از فروشگاه‏ها‏ی مشترک تأمین می‏شدند. تنها مقدار کمی سکه انگلیسی با اولین ناوگان به استرالیا آورده شد. بیشتر معاملات در چند سال اول مربوط به مبادله کالا با کالا بود.

اسکناس‏ها‏ی اعتباری دست‏نویس که توسط مقامات دولتی صادر می‏شد و توسط خزانه‏داری انگلیس پشتیبانی می‏شد، یک نوع ارز رایج بود، اما در اغلب موارد تقلبی و کم‏ارزش بودند. اولین ارز مورد استفاده پوند انگلیس و دلار اسپانیا بود که توسط کشتی‏ها‏ی اولیه آورده شده بود.

در سال ۱۸۱۷ بانک نیو ساوت ولز تأسیس شد. اولین اسکناس‏ها شامل پنج شیلینگ، ده شیلینگ، یک پوند بودند. در سال ۱۸۲۵ دولت انگلیس استاندارد استرلینگ را در سراسر امپراتوری خود وضع کرد و سکه‏ها‏ی انگلیسی در استرالیا ضرب شدند.

در سال ۱۹۰۱، سکه‏ها‏ی نقره و برنز انگلیس به کار خود ادامه دادند و در سال ۱۹۱۱ پنی و نیم پنی برنزی معرفی شد. در سال ۱۹۱۳، اولین سری اسکناس استرالیا بر اساس سیستم قدیمی استرلینگ انگلیس صادر شد.

ارز اعشاری در ۱۴ فوریه ۱۹۶۶ معرفی شد. دلار و سنت جایگزین پوند، شیلینگ و پنس شد. سکه‏های جدید از جنس نقره و برنز تشکیل شده بودند. در سال ۱۹۹۶ نت‏ها‏ی مبتنی بر کاغذ استرالیا برای جلوگیری از جعل و تقلب به پلیمر تبدیل شدند. فناوری تولید اسکناس در استرالیا توسعه یافت. سکه‏ها‏ی ۵c، ۱۰c، ۲۰c و ۵۰c از ۷۵% مس و ۲۵% نیکل ساخته شده‏اند. سکه‏ها‏ی ۱ و ۲ دلاری از ۹۲% مس، ۶% آلومینیوم و ۲% نیکل تولید می‏شوند.

  • اسکناس ۱۰۰ دلاری شامل خانم نلی ملبا (۱۹۳۱-۱۸۶۱) خواننده مشهور جهان و ژنرال سر جان موناش (۱۹۳۱-۱۸۶۵) مهندس عمران و سرباز برجسته است.
  • در این اسکناس ۵۰ دلاری، دیوید اونایپون (۱۸۶۷-۱۹۶۷)، نویسنده و مخترع بومی و ادیت کووان (۱۹۳۲-۱۹۸۱) اولین زن سیاستمدار استرالیایی حضور دارد.
  • اسکناس ۲۰ دلاری شامل تصاویر کشیش جان فلین (۱۹۵۱-۱۸۸۰)، بنیان‌گذار سرویس پزشک پرواز سلطنتی و مری ریبی (۱۸۵۵-۱۷۷۷) محکوم سابق و تاجر پیشگام است.
  • اسکناس ۱۰ دلاری دارای تصویر شاعر A.B. (‘Banjo’) پاترسون (۱۸۶۴-۱۹۴۱) و تصویر شاعر و اصلاح کننده اجتماعی دام ماری گیلمور (۱۹۶۲-۱۸۶۵) است.
  • اسکناس ۵ دلاری قدیمی شامل تصاویر ملکه الیزابت دوم و مجلس نمایندگان است.
  • اسکناس ۵ دلاری جدید شامل تصویر سر هنری پارکز (۱۸۹۶-۱۸۱۵)، سیاستمدار و معمار فدراسیون استرالیا و کاترین اسپنس (۱۹۱۰-۱۸۲۵) نویسنده و فمنیست استرالیایی است.
  • در تمام سکه ‏ها‏ی استرالیا در روی سکه تصویر ملکه الیزابت دوم است. سکه ۲ دلاری در سال ۱۹۸۸ معرفی شد تا جایگزین اسکناس ۲ دلاری شود. این سکه دارای تصاویر یک پیرمرد قبیله بومی، صورت فلکی صلیب جنوبی و درختان چمن بومی است.
  • سکه ۱ دلاری در سال ۱۹۸۴ معرفی شد تا جایگزین اسکناس ۱ دلاری شود و از تصاویر کانگوروها در سمت پشت سکه برخوردار است.

اهمیت دلار استرالیا در اقتصاد جهان

مانند هر ارز دیگری، واحد پول استرالیا یا دلار استرالیا (AUD) نقشی اساسی در سیستم اقتصادی و مالی دارد. صادرات و واردات، سرمایه‏گذاران داخلی و بین‏المللی همگی تحت تأثیر نوسانات نرخ ارز قرار گرفته و به آن واکنش نشان می‏دهند. یکی از راه‏ها‏ی مشاهده چنین عملی، مشاهده آخرین نتایج شرکت‏ها می‏باشد.

واحد پول در استرالیا که با دلار استرالیا در نظر گرفته می‏شود به عنوان ارز کالایی شناخته می‏شود زیرا به نوسانات قیمت کالاها حساس است. شواهد اخیر نشان داده است که دلار استرالیا در پاسخ به رشد اقتصاد چین دارای نوسان است.

ارزش واحد پولی کشور استرالیا در مقایسه با ارزهای دیگر تعیین می‏شود. نرخ ارز واحد پول استرالیا برای اقتصاد استرالیا مهم است، زیرا دلار استرالیا بر واحد پول در استرالیا و جریان‏های مالی بین کشور استرالیا و سایر نقاط جهان تأثیرگذار است. تغییرات ارز از دو طریق عمده بر اقتصاد استرالیا تأثیر می‏گذارد:

تأثیرات مستقیم بر ارزش پول استرالیا: بر قیمت کالاها و خدمات تولید شده در استرالیا نسبت به قیمت کالاها و خدمات تولید شده در خارج از کشور استرالیا

تأثیرات غیر مستقیم بر ارزش پول استرالیا: تأثیر غیرمستقیم بر فعالیت‏های اقتصادی و تورم وجود دارد زیرا تغییر در قیمت‏ها‏ی نسبی کالاها و خدمات تولید شده در داخل و خارج از کشور بر تصمیم‏گیری در مورد تولید و مصرف آن تأثیر می‏گذارد.

در حال حاضر ارزش واحد پول در استرالیا در حدود ۰٫۷۵ دلار آمریکا است و در طول سال در محدوده ۰٫۷۰-۰٫۸۰ معامله شده است. با این حال، دلار استرالیا (AUD) در میان ارزهای اصلی خاص است زیرا به گروه کوچکی از ارزهای کالایی تعلق دارد.

پیوند کالا و واحد پول در استرالیا برای سایر شرکت‏ها‏یی که کمتر در معرض قیمت کالاها هستند از اهمیت کمتری برخوردار است و بنابراین واکنش کلاسیک‏تری به تغییرات نرخ ارز نشان می‏دهند. به طور معمول، وقتی ارزش پول استرالیا نسبت به ارزهای دیگر کاهش می‏یابد، خرید کالاها یا خدمات از خارج از کشور گران می‏شود و خرید کالاهای تولید شده در داخل استرالیا برای خارجی ‏ها ارزان ‏تر می‏ شود. همچنین برعکس نیز عمل می‏ کند، با افزایش ارزش دلار استرالیا (AUD)، واردات ارزانتر می‏شود و صادرات کشور استرالیا گران تر می‏شود.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا

موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا با سال ها تجربه در خصوص اخذ انواع پذیرش تحصیلی استرالیا و همچنین گرفتن ویزای دانشجویی استرالیا آماده ارائه مشاوره تحصیل می باشد. خدمات موسسه یوکن در این خصوص شامل : پیدا کردن دانشگاه با توجه به پیشینه تحصیلی و شرایط دانشجو و مشاوره و راه نمایی جهت مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی و در نهایت اپلای ویزای استرالیا می باشد. دیگر خدمات موسسه یوکن استرالیا مشاوره تحصیل در استرالیا، ویزای کاری استرالیا، اسکیل ورکر، ویزای پزشکان و پرستاران استرالیا، ویزای کارآفرینی استرالیا ،ویزای هنرمندان استرالیا ، اعزام دانشجو به استرالیا و دیگر ویزای استرالیا می باشد. متقاضیان مهاجرت به استرالیا برای تحصیل و یا دیگر موارد فوق می توانند جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاورین ما از طریق تلفن های موجود در وب سایت با ما در تماس باشند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
جهت رزرو وقت مشاوره آنلاین با خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

وضعیت ارزش پول استرالیا در بازارهای جهانی در حال حاضر چگونه است؟

افرادی که قصد سفر و سرمایه‏ گذاری در کشور استرالیا را دارند باید از وضعیت ارزش پول استرالیا در کشور استرالیا کاملاً مطلع باشند و با توجه به اینکه ارزش پول استرالیا یا همان دلار استرالیا دارای نرخ شناوری می‏باشد، تحت تأثیر عوامل بسیاری قرار می‏گیرد. در حال حاضر ارزش دلار استرالیا در هفتمین ارز در مبادلات جهانی در بازارهای بورس قرار گرفته است.

نحوه انتقال پول به استرالیا از طریق چه روش‏هایی امکان‏پذیر است؟

اگر قصد دارید که به منظور سرمایه ‏گذاری یا به هر دلیل دیگری برای یکی از آشنایان و بستگان خود به استرالیا پول ارسال کنید ابتدا باید از قوانین آن مطلع شوید. اگر قصد سرمایه‏ گذاری در کشور استرالیا را دارید و باید مبالغ زیادی پول را انتقال دهید باید بدانید که مبالغ زیاد مشمول مالیات می‏شوند و این مالیات باید توسط ارسال کننده پرداخت شود. در ضمن اینکه باید موارد امنیتی برای انتقال پول را نیز باید در نظر بگیرید که دچار عواقب ناشی از بی ‏احتیاطی نشوید.

تبدیل پول استرالیا به تومان در ایران چگونه است؟

تبدیل پول استرالیا به تومان به علت محدودیت‌هایی که وجود دارد کمی با موانعی روبرو است اما باز هم صرافی‏های زیادی در ایران هستند که کار تبدیل پول استرالیا به تومان را انجام می‏دهند. البته این صرافی‏ها در قبال تبدیل پول استرالیا به تومان مبلغی را به عنوان کارمزد دریافت می‏کنند. در حال حاضر که این مقاله نوشته می‏شود هر دلار استرالیایی معادل ۱۱۶٫۷۵۰ ریال ایران است و هر دلار استرالیایی معادل ۰٫۶۵ دلار آمریکا می‏باشد برای تبدیل پول استرالیا به تومان باید به نسبت ارزها با یکدیگر توجه شود و بر طبق آن پول استرالیا به تومان تبدیل می‏شود.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا
بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا
آشنایی با گران‏ترین و ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی
آشنایی با گران‏ترین و ارزان ترین شهرهای استرالیا برای زندگی