کانادا

گروه تلگرام مهاجرت به کانادا ، کانال تلگرام تحصیل در کانادا

گروه و کانال تلگرامی مهاجرت به کانادا

گروه تلگرام مهاجرت به کانادا یوکن جهت راهنمایی و معرفی برنامه های مهاجرتی، شرایط ویزای کانادا ، شرایط تحصیل در کانادا، سرمایه گذاری در کانادا و راه های اخذ اقامت دائم کانادا راه اندازی شده است . نظر به اینکه مطالب انتشار یافته در وب سایت این دفتر مهاجرتی با گذشت زمان قدیمی شده و با توجه به وسعت و کثرت این مطالب ممکن است در زمان مناسب به روز رسانی نشود ، تلگرام مهاجرت به کانادا یوکن با هدف ارائه تازه ترین اخبار و تسهیل اطلاع رسانی امور مهاجرتی در کمترین زمان راه اندازی شده است . در این کانال تلگرامی تلاش می شود تا آخرین تغییرات شرایط مهاجرت به کانادا و جدید ترین برنامه های مهاجرتی، بورسیه های تحصیلی ، جاب آفر، هزینه های زندگی و درآمد مشاغل در کانادا اطلاع رسانی گردد .

همچنین از آنجایی که برخی از برنامه ها ی مهاجرتی مقطعی و یا دربازه زمانی خاصی باز می گردد متقاضیان با عضویت در گروه تلگرامی یوکن می توانند از این فرصتهای مهاجرتی مطلع و در صورت داشتن شرایط لازم ، در زمان مناسب اقدام نمایند .

بررسی هزینه زندگی در کانادا و ایالتهای مختلف و همچنین میزان درآمد تخصص ها و مشاغل مختلف در کانادا ، برنامه ریزی جهت کسب امتیاز لازم برنامه های مهاجرتی کانادا از دیگر موضوعاتی ست که در کانال تلگرامی مهاجرت کانادا به آن پرداخته می گردد .

تلگرام مهاجرت به کانادا و راهنمای ویزاهای تحصیلی ، اقامتی ، سرمایه گذاری ، اسکیل ورکر
———————————————————————-
UCAN Immigration Services Telegram

گروه تلگرام مهاجرت به کانادا یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن ضمن معرفی فرصتهای مهاجرتی ، به موضوعات زیر در کانال و گروه تلگرام مهاجرت به کانادا می پردازد .

  • معرفی برنامه های مهاجرتی موجود در ایالت های مختلف کانادا به تفکیک
  • معرفی ویزاهای مختلف کانادا
  • معرفی جاب آفر های موجود در کانادا
  • اطلاع رسانی از نمایشگاههای معرفی پیشنهاد کار Job Fair
  • معرفی دانشگاههای برتر کانادا
  • معرفی کالج های کانادا
  • معرفی انواع مدارس کانادا و شرایط پذیرش دانش آموزی
  • معرفی بورسیه های موجود در دانشگاههای کانادا
  • شرایط تحصیل در دانشگاهها ،کالج و مدارس کانادا
  • هزینه های تحصیل در کانادا
  • هزینه زندگی در ایالتهای مختلف کانادا
  • درآمدهای شغلی مختلف

اغلب موضوعات منتشرشده در کانال و گروه تلگرامی مهاجرت به کانادا یوکن ، از مطالب ارائه شده در وب سایت اداره مهاجرت کانادا و دیگر سایت های مرتبط با آن استخراج می گردد .

گروه تلگرام مهاجرت و برنامه های اقامتی کانادا

رشد اقتصادی مثبت، فرصت های شغلی متنوع و دسترسی به بازارهای مالی و تجاری بین المللی، تحصیل در مراکز آموزشی با سطح علمی بالا، سالیانه افراد زیادی را جذب کانادا کرده است. اداره مهاجرت کانادا جهت جذب هدفمند متقاضیان مهاجرت به کانادا، برنامه های اقامتی متنوعی را تنظیم نموده است. این برنامه های اقامتی به گروه های تخصص، سرمایه گذاری، کارآفرینی و استارتاپ، تحصیلی و فرهنگی هنری تقسیم بندی شده است. ایالت های کانادا هر کدام جهت اهداف، مختلف برنامه های متنوعی را با توجه به نیاز های منطقه ای خود طراحی و تنظیم نموده اند. متقاضیان می توانند با توجه به شرایط خود برای مناسب ترین برنامه اقامتی اقدام کنند.

بررسی برنامه های اقامتی کانادا
جهت بررسی شرایط برنامه های اقامتی کانادا و هزینه و مدارک مورد نیاز، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

گروه تلگراه مهاجرت و اقامت و مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت

موسسه مهاجرتی یوکن با سال ها تجربه موفق در امور مهاجرت، اخذ ویزای توریستی، ویزای استارتاپ کانادا، ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری کانادا، آماده ارائه خدمات انواع ویزاهای کانادا می باشد. این موسسه تحت نظارت خانم نازنین بیتازیان، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا، عضو رسمی شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا با شماره عضویت R531751، فعالیت می کند. جهت مشاوره مستقیم با مشاور موسسه مهاجرتی یوکن در کانادا، امکان مشاوره بصورت آنلاین مهیا می باشد . متقاضیان در صورت تمایل می توانند با رزرو وقت مشاوره آنلاین با مشاور این مجموعه مشاوره داشته باشند .

مشاوره آنلاین با مشاور رسمی مهاجرت
در صورت تمایل جهت بررسی اطلاعات و گواهی مشاور موسسه یوکن و یا رزرو وقت مشاوره آنلاین با ایشان ، بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

  1. سلام. من بار ها به مسینجر شما پیام گذاشتم جواب ندادید. لینک تلگرام شما هم باز نمیکنه. لطفن با من همکاری فرمایید. من افغان هستم میخواهم از طریق ویزا توریستی، یا تحصیلی به کانادا سفر کنم.

  2. درود به شما ممنونم از پاسخ دادن و توجه شما. لطفا یک شماره تماس ایمو یا واتساپ بنوسید تا من تماس بگیرم

مهاجرت به کبک کانادا از طریق خود اشتغالی
مهاجرت به کبک کانادا از طریق خود اشتغالی
انگشت نگاری برای ویزای کانادا
انگشت نگاری برای ویزای کانادا