کانادا

بهترین شهر کانادا برای ایرانیان

معرفی بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان

بهترین شهرهای کانادا برای ایرانیان یکی از مباحث مشترک متقاضیان مهاجرت به کانادا می باشد. کانادا دومین کشور بزرگ جهان (بعد از روسیه) می باشد. این کشور متشکل از ده استان و سه قلمرو دارای مساحتی در حدود ۹٫۲۱۵٫۴۳۰ کلیومتر مربع دارد. از نظر مساحت این کشور تقریبا” ده برابر انگلستان می باشد. کانادا بیشترین مرز مشترک را با ایالات متحده دارد. سبک زندگی و سیستم های آموزشی و درمانی این کشور تا حدود زیادی شبیه به آمریکا می باشد. هم مرزی با ایالات متحده، ثبات اقتصادی، رفاه اجتماعی، وجود فرصت های شغلی متنوع، باعث شده است سالانه افرادی زیادی برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنند. کانادا پس از آمریکا، دومین کشور مورد انتخاب ایرانیان برای زندگی می باشد. ایرانیان زیادی در بهترین شهر کانادا از قبیل ونکوور، تورنتو، مونترال زندگی می کنند. در این مقاله به فاکتورهای مهم زندگی برای ایرانیان در کانادا از قبیل: بهترین شهر کانادا برای مهاجرت ایرانیان، بهترین شهر کانادا برای زندگی ایرانیان، امن ترین شهر کانادا، ارزانترین شهر کانادا برای زندگی، ارزانترین شهر کانادا برای تحصیل، بهترین شهر کانادا از نظر کار، آب و هوای کانادا و شهر های ونکوور، تورنتو، مونترال و اینکه بیشترین ایرانی در کدام شهر کانادا زندگی می کنند، می پردازیم.

بهترین شهرهای کانادا از نظر اشتغال برای ایرانیان

بهترین شهر کانادا برای مهاجران ایرانی شاید شهر هایی باشد که در آن فرصت های شغلی مورد نظر متقاضیان وجود داشته باشد. یکی از عوامل مهم در انتخاب بهترین شهر کانادا برای اقامت، بررسی اشتغال، فرصت های شغلی و نرخ بیکاری در آن ها می باشد. بهترین شهر های کانادا از نظر اشتغال برای ایرانیان با توجه درصد افزایش شاغلین به شرح زیر می باشد.

بهترین شهر های کانادا از نظر اشتغالنرخ بیکاریافزایش نرخ شاغلین
شهر برفورد در ایالت انتاریو۳٫۶ درصد۱۷٫۳ درصد
شهر اتاوا در ایالت انتاریو۴٫۴ درصد۸٫۳ درصد
شهر کلونا در ایالت بریتیش کلمبیا۴٫۱ درصد۵٫۷ درصد
شهر کبک در ایالت کبک۳ درصد۲٫۷ درصد
شهر کلگری در ایالت آلبرتا۷٫۱ درصد۶٫۱ درصد
شهر ساسکاتون در ایالت ساسکاچوان۵٫۸ درصد۲٫۸ درصد
شهر ابوتسفورد در ایالت بریتیش کلمبیا۵ درصد۴٫۷ درصد
شهر هالیفکس در اسالت نوااسکوشیا۵٫۷ درصد۳٫۷ درصد
شهر ویکتوریا در ایالت بریتیش کلمبیا۳٫۲ درصد۰٫۴ درصد
شهر تورنتو در ایالت انتاریو۵٫۸ درصد۵ درصد

مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه های مختلف کاری کانادا امکان پذیر می باشد. متقاضیان می توانند با بررسی شرایط هر یکی از ویزاهای کاری در برنامه های مهاجرت استانی کانادا، یکی از مناسب ترین آن ها را برای خود انتخاب نمایند. جمع آوری مدارک صحیح و انتخاب مناسب ترین ویزای کار کانادا، نقش موثری در پرونده مهاجرت کاری کانادا دارد. مشاوره با مشاور مهاجرت به کانادا یکی از راه های مطمئن جهت انتخاب بهترین ویزای کاری می باشد. موسسه مهاجرت یوکن کانادا، با سال ها تجربه در اخذ ویزای کاری کانادا آماده ارائه خدمات در این خصوص می باشد. این موسسه تحت نظر مشاور رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان فعالیت می نماید. متقاضیان می توانند جهت رزرو وقت مشاوره با ایشان از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اقدام کنند.

بهترین شهرهای کانادا از نظر آب و هوا برای ایرانی ها

بهترین شهر کانادا برای مهاجران ایرانی معمولا” از آب و های مناسبی برخوردار هستند. آب و هوای شهر های کانادا با توجه به ایالت و در شهر های مختلف، متغیر است. بهترین شهر های کانادا از نظر آب و هوا برای ایرانیان به شرح زیر می باشد.

ونکوور بهترین شهر کانادا برای ایرانیان از نظر آب و هوا

ونکوور یکی از بهترین شهرها برای زندگی در کانادا می باشد. شهر ونکوور در استان بریتیش کلمبیا در منطقه غربی کانادا قرار گرفته است. این شهر یکی از پر جمعیت ترین شهر های این ایالت می باشد. به دلیل آب و هوای مناسب این شهر، ایرانیان زیادی این شهر را برای زندگی انتخاب می کنند. ونکوور در فهرست ۵ شهر برتر جهان قرار گرفته است. این شهر سالانه پذیرای مهاجران زیادی می باشد. متقاضیان مهاجرتی از طریق روش‌های مختلف مهاجرتی از قبیل: اخذ ویزای تحصیلی کانادا، ویزای سرمایه گذاری کانادا و مهاجرت کاری کانادا برای اقامت در ونکوور اقدام می کنند. ایالت بریتیش کلمبیا از برنامه های سرمایه گذاری متنوعی برخوردار است و این امر باعث جذب علاقه مندان به سرمایه گذاری در کانادا، به این شهر شده است. ونکور از آب و هوای معتدلی برخوردار است و یکی از گرم ترین شهر های کانادا در فصل زمستان است. روزهای برفی در ونکوور حدود ۹ روز در سال است. میانگین بارش سالانه در ونکوور کانادا به اندازه ۱۱۸۹ میلی‌متر است. اما میزان این بارش‌ها در مناطق مختلف این کلان شهر متغیر است.حداقل و حداکثر میانگین دما در این شهر از ۱٫۶ تا ۲۲ درجه سانتیگراد است.

آب و هوای تورنتو کانادا

شهر تورنتو نیز یکی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی می باشد. تورنتو مرکز ایالت انتاریو و یکی از پر جمعیت ترین شهر های کانادا می باشد. این شهر در ساحل شمال غربی دریاچه آنتاریو قرار گرفته و از شرق با استان کبک و از جنوب شرقی و غربی با ایالت های نیویورک و میشیگان در آمریکا هم مرز می باشد. این شهر دارای اقلیم قاره ای و مرطوب دارد. تورنتو با برخورداری از چهار فصل متفاوت، متنوع ترین شرایط آب و هوایی کانادا را در طول سال تجربه می کند. با توجه به وجود شرکت های مختلف بین المللی، این شهر فرصت های شغلی متنوعی برخوردار است و سالانه ایرانیان زیادی را جذب این شهر می کند. جمعیت ایرانیان در تورنتو از دیگر شهر های کانادا بیشتر است. مهاجرت به تورنتو و ایالت انتاریو از طریق برنامه های مختلف مهاجرتی از قبیل اسکیل ورکر کانادا، سرمایه گذاری کانادا امکان پذیر است. تحصیل در ایالت انتاریو و شهر تورنتو یکی دیگر از را های اخذ اقامت کانادا و زندگی در شهر تورنتو است. ایالت انتاریو دارای برنامه های متنوعی برای فارغ التحصیلان کانادا به ویژه دانشجویان فارغ التحصیل انتاریو می باشد. تابستان های تورنتو بسیار گرم است. دمای روزانه در تابستان به ۲۰ درجه و گاهی به ۳۰ درجه سانتیگراد می رسد.میانگین بارش سالانه در تورنتو حدود ۸۳۱ میلی‌متر گزارش شده است. میانگین بارش برف در تورنتو انتاریو حدود ۱۲۲۰ میلی‌متر در سال است. تورنتو زمستان های سردی دارد. برای رفت و آمد در این فصل باید از بوت های زمستانی، کلاه و لباس گرم استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: سردترین شهرهای کانادا کجاست؛ لیست شهرهای سرد کانادا

آب و هوای مونترل کانادا

مونترال یکی از شهر هایی است که بیشترین ایرانیان را در خود جای داده است. این شهر در ایالت کبک قرار گرفته است. زبان اصلی شهروندان ایالت کبک و شهر مونترال فرانسوی است. البته اکثر افراد به زبان انگلیسی نیز میلط هستند. مونترال دارای تابستان های گرم می باشد. این شهر فصل بهار کوتاهی دارد و در این فصل به سرعت چهره شهر تغییر می کند. مونترال دارای زمستان های نسبتا” سرد همراه با بارش برف می باشد. البته با توجه به کیفیت خدمات شهری به ویژه در فصل زمستان رفت آمد در همه روز های برفی همانند روزهای دیگر در جریان است. اگرچه در زمستان‌ها بارش‌ها اغلب به صورت برف و به طور میانگین حدود ۸ روز از ماه‌های ژانویه و فوریه نیز بارانی است. در فصل سرد سال و در ماه ژانویه، این شهر از حداکثر دمایی برابر با ۵٫۳- درجه سانتی‌گراد برخوردار است. این در حالی است که در فصل تابستان، حداقل دمای هوا در ماه جولای میلادی ۱۶٫۱ درجه سانتی‌گراد و حداکثر دمای هوا در این ماه برابر با ۲۶٫۳ درجه سانتی‌گراد ثبت شده است. این شهر زیبا در تابستان پذیرای تعداد بی شماری توریست از نقاط مختلف دنیا می باشد. مهاجرت به ایالت کبک و شهر مونترال از طریق برنامه های مهاجرت کاری کانادا امکان پذیر می باشد. این ایالت دارای برنامه سرمایه گذاری در کانادا نیز می باشد. متقاضیان مهاجرت به کبک کانادا می توانند با مطالعه و بررسی برنامه های مهاجرت استانی کانادا کبک، برای مهاجرت و اقامت در این ایالت اقدام کنند. هزینه زندگی در مونترال کبک نسبتا” پایین است. مونترال یکی از ارزانترین شهر کانادا برای زندگی است.

آب و هوای واترلو کانادا

واترلو یکی دیگر از بهترین شهر کانادا برای مهاجران ایرانی است. معمولا” از آب و های مناسبی برخوردار هستند. شهر واترلو فاصله‌ ۹۴ کیلومتری از جنوب غربی شهر تورنتو و در استان آنتاریو کانادا قرار دارد. آب و هوای شهر واترلو کانادا دارای اقلیم قاره‌ای مرطوب است. فصل تابستان در واترلو که گاهی با رطوبت نیز همراه است بسیار گرم و فصل زمستان روزها بسیار سرداست. تقاضای مهاجرت به واترلو هم کم نیست.میانگین مجموع بارش‌ها در واترلو کانادا حدود ۷۷۷ میلی‌متر در سال است. میانگین تعداد روزهای بارانی در واترلو کانادا حدود ۱۱۹ روز است و بیشتر بارش‌ها بین ماه‌های آوریل و نوامبر است. روزهای برفی سال نیز معمولاَ از ماه نوامبر الی مارس قابل ادامه دارد. همچنین، میانگین رطوبت نسبی در تمام ماه‌های سال و هنگام صبح، حدود ۸۰ درصد و یا بیشتر خواهد بود.

آب و هوای کلگری کانادا

کلگری یکی از شهرهای ایالت آلبرتا است که در ۸۰ کیلومتری از شرق کوه‌های راکی کانادا قرار دارد. اقلیم شهر کلگری طوری است که در بخش‌های شرقی این شهر اقلیم مرطوب قاره‌ای و در بخش‌های غربی، آب و هوا قطبی است. تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد و خشک از ویژگی‌های آب و هوای کلگری در طول سال است. زمستان های این شهر سرد می باشد. دمای هوا در زمستان به ۲۰- درجه سانتی‌گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش سالانه در کلگری حدود ۴۱۸ است. اما کلگری روزهای آفتابی زیادی رو تجربه می کند. کلگری بیش از ۳۳۰ روز از سال روزهای آفتابی دارد. هزینه زندگی در این شهر به نسبت درآمد پایین است و این شهر یکی از ارزانترین شهر کانادا برای زندگی است.

بیشتر بخوانید: گرم‌ترین شهرهای کانادا کجاست؛ لیست شهرهای گرم کانادا

آب و هوای ادمونتون کانادا

ادمونتون یک دیگر از بهترین شهر کانادا برای مهاجران ایرانی است. معمولا” از آب و های مناسبی برخوردار هستند. ادمونتون مرکز ایالت آلبرتا می باشد.شدت سرما و مدت فصل زمستان در این شهر متغیر است. مناطق جنوبی ادمونتون آب و هوای سردتری را در فصل زمستان تجربه می کنند. ماه‌های پاییز و بهار نیز در ادمونتون کوتاه است. تابستان‌ در ادمونتون کانادا از ژوئن الی اوایل سپتامبر می باشد. میانگین حداقل و حداکثر دما در این شهر در طول سال از -۱۵ تا ۲۳ درجه سانتیگراد می باشد. میزان بارش‌ها نیز حدود ۴۵۶ میلی‌متر در سال است. ادمونتون نیز یکی دیکر از ارزانترین شهر کانادا برای زندگی است.

بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل ایرانیان

یکی از موضوعات مورد بحث دانشجویان ایرانی متقاضی تحصیل در کانادا، بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل ایرانیان است. کانادا دارای دانشگاه های معتبر با رتبه های برتر جهانی می باشد. دانشگاه های معتبر کانادا سالانه پذیرای دانشجویان بین المللی زیادی از سراسر جهان و ایران می باشد. تحصیل در این دانشگاه های معتبر، فرصت های شغلی بعد از تحصیل، تجربه زندگی در کشوری زیبا با استانداردهای بالا، موجب افزایش مهاجرت تحصیلی کانادا شده است. شهرهای تورنتو، ونکوور، مونترال، کلگری، اتاوا و ادمونتون کانادا جزو صد شهر برتر دنیا شناخته شده است سالانه پذیران دانشجویان ایرانی زیادی می باشد. شهرهای فوق از جمله امن ترین شهر های کانادا با فرهنگ های مختلف و پرجنب و جوش می‌باشند. طبق رتبه‌بندی بهترین شهرهای دانشجویی جهان که توسط موسسه QS در سال۲۰۱۹ اعلام شده است، شهر مونترال کانادا بعد از شهرهای لندن، توکیو، ملبورن، مونیخ و برلین در رتبه‌ ششم بهترین شهرهای دانشجویی جهان قرار گرفته است. علاوه بر این شهر مونترال، رتبه اول را در بین ده شهر محبوب دانشجویی آمریکای شمالی به خود اختصاص داده است. همچنین این شهر یکی از توریستی ترین شهر کانادا می باشد و مناسب برای افرادی است که به دنبال اخذ ویزای توریستی کانادا هستند. برخی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای تحصیل ایرانیان را به صورت خلاصه بررسی می کنیم.

مونترال بهترین شهر کانادا برای تحصیل

مونترال در رتبه ۶ بهترین شهرهای دانشجویی دینا قرار دارد. این شهر سالانه پذیرای حدود ۳۵۰۰۰۰ دانشجوی بین المللی است. دانشگاه های معتبر بین المللی از جمله دانشگاه مک گیل و دانشگاه مونترال در این شهر قرار گرفته اند. همچنین این شهر به دلیل جشنواره ها و نمایش های کمدی و طبیعت زیبایش نیز معروف می باشد. این شهر یکی از دیدنی ترین شهرهای کانادا است. همانطور که پیش تر هم توضیح داده شد زبان اصلی مردم مونترال فرانسوی می باشد ولی شهروندان این شهر به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. مونترال شهری کاملا چند فرهنگی می باشد. این شهر یکی بهترین شهر کانادا برای مهاجران ایرانی است.

تورنتو بهترین شهر کانادا برای تحصیل

تورنتواز نظر ریته بندی جهانی QS به عنوان یازدهمین شهر دانشجویی جهان انتخاب شده استو این شهر دارای دانشگاه های معتبری نظیر دانشگاه یورک می باشد.همچنین دانشگاه تورنتو که رتبه ۲۵ دنیا را دارد در این شهر واقع شده است. این شهر که یکی از شهر های پرجمعیت و با جنب و جوش کانادا می باشد از سیستم آموزشی قوی و ماهیت چند فرهنگی برخوردار است. با توجه به قرار گرفتن شرکت های معتبر بین المللی در این شهر، فرصت های شغلی متنوعی در این شهر وجود دارد. تورنتو بیشترین تعداد ایرانیان را در خود جای داده است و بدون شک انتخاب اول ایرانیان برای مهاجرت زندگی، کار و تحصیل می باشد. این شهر یکی بهترین شهر کانادا برای مهاجران ایرانی است.

ونکوور بهترین شهر کانادا برای تحصیل

ونکوور بهترین شهر کانادا برای تحصیل در رتبه ۱۶ در بین شهر های دانشجویی دنیا قرار گرفته است. ونکوور سومین کانشهر بزرگ کانادا می باشد. این شهر در رتبه ۳۴ بهترین شهرهای جهان برای زندگی قرار گرفته است. این شهر نیز یکی دیگر از شهر های بسیار زیبا و مورد علاقه دانشجویان بین المللی می باشد. نزذیک به ده هزار دانشجوی بین امللی از هشتاد ملیت با فرهنگ های مختلف در این شهر تحصیل می کنند.دانشگاه بریتیش کلمبیا با رتبه ۴۵ از برترین دانشگاه های جهان در این شهر است. از دیگر دانشگاه های برجسته و مشهور این شهر، دانشگاه سایمون فریزر، دانشگاه جزیره ونکور و دانشگاه ویکتوریا می باشند.

اتاوا بهترین شهر کانادا برای تحصیل

شهر اتاوا یکی دیگر از بهترین شهر های کانادا برای تحصیل می باشد. با توجه به اینکه این اتاوا پایتخت کانادا بوده و پارلمان این کشور در این شهر قرار گرفته است، از اهمیت و توجه ویژه ای برخوردار است. شهر اتاوا رتبه ۴۵ را در بین بهترین شهر های دانشجویی دنیا در سال ۲۰۱۹ کسب کرده است. دانشگاه های این شهر از کیفیت بالا و اعضاء هیئت علمی با سابقه ای برخوردار است. در این شهر فرصت های شغلی متنوعی برای دانشجویان مهیا می باشد. همچنین این شهر یکی از محبوب ترین و بهترین شهر کانادا برای ایرانی ها است.

بیشتر بخوانید: آشنایی با گران ترین و ارزان ترین شهرهای کانادا برای زندگی

کبک بهترین شهر کانادا برای تحصیل

کبک یک دیگر از بهترین شهر های کانادا برای تحصیل می باشد. این شهر رتبه ۱۱۵ دنیا را به خود اختصاص داده است. شهر کبک که در ایالت کبک می باشد به خاطر معماری و حس و حال اروپایی، شهرت جهانی دارد. این شهر تاریخ کهنی دارد و جزو میراث فرهنگی یونسکو است. شهر کبک با مناظر تاریخی و معماری بی نظیرش یکی از معروفترین و زیباترین و دیدنی ترین شهرهای کانادا می باشد. این شهر پذیرای بیشترین توریست در طول سال، یکی از توریستی ترین شهر کانادا می باشد. زبان مردم این شهر در اصل فرانسوی می باشد ولی آن ها به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. در دانشگاه های این شهر اصولا” به زبان فرانسوی تدریس می گردد. هزینه تحصیل در کبک کانادا نسبت به شهر های دیگر، مقرون و به صرفه تر می باشد. این شهر به عنوان ارزان ترین شهر دانشجویی کانادا نیز شناخته شده است. دانشگاه لاوال با رتبه جهانی ۴۲۰ در این شهر قرار گرفته است. این دانشگاه اولین دانشگاه فرانسوی زبان در آمریکای شمالی است.

بهترین شهرهای کانادا برای سرمایه گذاری ایرانی ها

کانادا دارای اقتصاد پویایی می باشد. اکثر شرکت های معتبر و شناخته شده بین المللی در این کشور شعبه دارند. رشد اقتصادی کانادا باعث جذب سرمایه گذاران زیادی به این کشور شده است. وجود متخصصین ماهر در این کشور نیز زمینه گسترش کسب و کار ها را مهیا نموده است. (کانادا در طول سال از طریق برنامه های مهاجرتی اسکیل ورکر، متخصصین متنوعی را جذب می کند.) سرمایه گذارانی که علاقه مند به سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در کانادا می باشند می توانند با بررسی روش های سرمایه گذاری در کانادا، مناسب ترین روش را متناسب با شرایط خود انتخاب کنند. بهترین شهر های کانادا برای سرمایه گذاری ایرانیان، شهرهایی نظیر تورنتو، ونکور ، اتاوا و مونترال می باشند. همچنین این شهرها از محبوب ترین و بهترین شهر کانادا برای ایرانی ها است. این شهر های کانادا ایرانیان زیادی را در خود جای داده است. از آنجایی که هر ایالت با توجه به نیاز خود برنامه های سرمایه گذاری با شرایط مختلف دارد، متقاضیان باید با بررسی برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا و با توجه به شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا، بهترین شهر را برای سرمایه گذاری در کانادا انتخاب نمایند.

بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت و خدمات یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن کانادا با سال ها تجربه در خصوص مشاوره در زمینه ویزای سرمایه گذری، ویزای دانشجویی، ویزای کاری کانادا، ویزای توریستی کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج و … آماده ارائه خدمات مهاجرت و اقامت در کانادا می باشد. متقاضیان مهاجرت و زندگی در بهترین شهر های کانادا می توانند جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاورین ما از طریق تلفن های موجود در وب سایت با ما در تماس باشند.

این موسسه به شماره ۲۲۷۴۳۸۸۷۸۶ تحت عنوان UCAN IMMIGRATION SERVICES در کانادا به ثبت رسیده است. خانم نازنین بیتازیان، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا، عضو رسمی شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا با شماره عضویت R531751، به عنوان مشاور این مجموعه فعالیت می کند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن در کانادا آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ انواع ویزاهای کانادا دارد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین شهر کانادا برای ایرانی ها کدام است؟

بهترین شهر کانادا برای ایرانی ها با توجه به سلایق ، شرایط و اولویت افراد متفاوت می باشد. اگر اولویت زندگی در شهر های بزرگ و پرجنب و جوش باشد، بی شک تورنتو اولین انتخاب ایرانیان برای مهاجرت و زندگی در کانادا می باشد.

امن ترین شهر کانادا کدام است؟

اکثر شهر های کانادا از امنیت خوبی برخوردار هستند. متقاضیان می توانند با انتخاب شهر اقامت خود و بررسی مناطق مختلف آن شهر بهترین محل را از نظر امنیت و دیگر شرایط مورد نظر خود انتخاب کنند.

بهترین شهر کانادا از نظر کار کدام است؟

شهر های بزرگ کانادا از فرصت های شغلی بیشتری برخوردار هستند. ولی ممکن است یک شهر به خاطر منابع و منطقه جغرافیایی در یکی از تخصص ها و حرفه ها پیشتاز باشد. متقاضیان می توانند با توجه به تخصص خود، شهر های مختلف را از نظر فرصت های شغلی و کاری تخصص مورد نظر خود بررسی نموده و سپس برای زندگی در آن شهر اقدام کنند.

شهرهای مهاجر پذیر کانادا کدام است؟

همه ایالت ها و شهر های کانادا مهاجر پذیر می باشند. ایالت های کانادا دارای برنامه های مهاجرتی ایالتی خاص خود هستند. شرایط هر یک از برنامه های مهاجرتی متفاوت می باشد. متقاضیان باید با توجه به شرایط خود مناسب ترین برنامه مهاجرتی را انتخاب نمایند.

کدام شهر کانادا برای زندگی بهتر است؟

اکثر شهرهایی که ایرانیان برای زندگی انتخاب می کنند از آب و هوای مناسب و فرصت های شغلی خوبی برخوردار هستند. بیشترین ایرانی عموما” در شهر های تورنتو، مونترال، ونکور، اتاوا ، کلگری می باشند. ولی مهم ترین فاکتوری که در اولویت برای انتخاب شهر محل زندگی در کانادا می باشد، فرصت های شغلی آن شهر متناسب با تخصص متقاضیان است.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

استرالیا یا کانادا، برای مهاجرت ایرانیان کدام بهتر است؟
استرالیا یا کانادا، برای مهاجرت ایرانیان کدام بهتر است؟
آرایشگری در کانادا ؛ راهنمای مهاجرت آرایشگر به کانادا
آرایشگری در کانادا ؛ راهنمای مهاجرت آرایشگر به کانادا