کانادا

شرایط زندگی در ایالت مانیتوبا کانادا

ایالت مانیتوبا کانادا

«دروازه غرب کانادا» نامی است که ایالت مانیتوبا به آن معروف شده است. این ایالت در بخش میانی کشور کانادا قرار گرفته است و به جهت برخورداری از منابع طبیعی فراوان و زمین‌های مستعد برای کشاورزی، محیط آن دوستانه و بازار کار آن پر رونق است. کانادا کشور مهاجر پذیری است و ایالت مانیتوبا نیز از این قاعده مستثنی نیست. شهر وینیپگ در این استان را می‌توان دوستانه‌ترین شهر بزرگ کانادا دانست. در حقیقت این ایالت به سبب برخورداری از تنوع فرهنگی بالا همواره با رویی باز از مهاجرین به کانادا استقبال می‌کند و مردم از سرتاسر جهان نیز شهرهای این ایالت را برای مهاجرت و اقامت دائم کانادا انتخاب می‌کنند. اگر که شما جزو افرادی هستید که قصد مهاجرت به کانادا را دارند و ایالت مانیتوبا یکی از گزینه‌های شما برای اقامت به شمار می‌رود، مطالعه این مطلب پیشنهاد می‌شود چرا که هر آن‌چه لازم است در این باره بدانید از آب و هوای مانیتوبا گرفته تا شرایط زندگی در این ایالت، ساعت به وقت مانیتوبا کانادا، شرایط تحصیلی و راه‌های مهاجرت به این استان، بررسی و بیان شده‌اند.

شرایط زندگی در ایالت مانیتوبا کانادا چگونه است؟

ایالت مانیتوبا مکانی فوق العاده برای زندگی به شمار می‌رود چرا که این استان از اقتصاد قوی و با ثباتی برخوردار است و هزینه زندگی در شهرهای آن نسبت به دیگر شهرها و ایالت های کانادا مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. جمعیت این استان به عنوان یکی از پر جمعیت‌ترین ایالت‌های کانادا، جوان است و تنوع فرهنگی در آن به جهت سکونت مهاجران از کل دنیا، بالا می‌باشد. کیفیت زندگی در ایالت مانیتوبا عالی است. شهرها از ایمنی خوبی برخوردار هستند و به جهت تنوع فرهنگی بسیار بالا مردم رفتاری دوستانه با یکدیگر دارند. در ایالت مانیتوبا فرصت های شغلی بسیار زیادی یافت می‌شود که افراد می‌توانند بر اساس علاقه و تخصصی که دارند برای اشتغال در هر یک از این فرصت ها اقدام نمایند

با بررسی نقشه ایالت مانیتوبا کانادا با مساحتی بالغ بر ششصد هزار کیلومتر مربع و جمعیتی بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر می‌توان گفت که این ایالت از لحاظ جغرافیایی در بخش مرکزی کانادا واقع شده است و یکی از استان‌های سرسبز و فلاتی آن به شمار می‌رود که قلمرو آن سپر کانادا، عفلزارها، دشت‌ها و توندراها (سردشت‌ها) را در بر می‌گیرد.

طبق نقشه ایالت مانیتوبا کانادا، این استان با سه استان ساسکاچوان، انتاریو و نانوات همسایه است و از جنوب به ایالات متحده آمریکا راه دارد و از بخش شمال شرقی متصل به خلیج هادسون می‌باشد.

و اما ساعت به وقت مانیتوبا کانادا همچون دیگر استان های کانادا از ساعت به وقت گرینویچ و همچنین ساعت ایران عقب‌تر می‌باشد. در واقع اختلاف ساعت به وقت مانیتوبا کانادا با ساعت گرینویچ ۶- ساعت و با ساعت ایران ۹ ساعت و ۳۰ دقیقه می‌باشد به این معنا که اگر در ایران ساعت ۹و ۳۰ دقیقه شب روز دوم دی ماه است. ساعت به وقت مانیتوبا کانادا یک بعد ظهر همان روز است.

و در آخر باید گفت: ایالت مانیتوبا از محیط زیبایی نیز برخوردار است و مکان‌های دیدنی بسیاری دارد از جنگل‌های سرسبز گرفته تا دریاچه‌های آب شیرین، زمین‌های کشاورزی حاصل خیز و حیات وحش خاص این منطقه تماما فرصت را برای استراحت آخر هفته در دامان طبیعت فراهم ساخته است.

شرایط آب و هوای مانیتوبا کانادا

شرایط زندگی در ایالت مانیتوبا کانادا

از مهم‌ترین مواردی که اکثر مهاجرت کنندگان به کانادا آن را مورد بررسی قرار می‌دهند، شرایط آب و هوای ایالت مد نظر است. کانادا را به طور کلی می‌توان کشور سردی دانست اما در برخی از ایالت‌های آن، آب و هوا به نسبت معتدل‌تر یا گرم‌تر است که برای افرادی که به آب و هوای معتدل و محیط‌های گرمسیری عادت دارند، مناسب‌تر خواهند بود. آب و هوای مانیتوبا نسبتا خشک با تغییرات شدید دما در فصول مختلف سال است به گونه ای که در فصول سرد سال واقعا سرد و در فصل های گرم هوا واقعا گرم خواهد بود. در واقع بر اساس نقشه ایالت مانیتوبا کانادا این استان به دلیل مرکزی بودن از عوامل تعدیل کننده‌ای چون آب‌های پهناور و کوه‌ها به دور است و همین امر باعث ایجاد این تغییرات بالا دمایی شده است.

فصل زمستان در این استان به نسبت سرد است و دمای هوا در برخی از بخش‌های آن به منفی ۴۰ درجه سانتیگراد نیز می‌رسد، در حالی که دمای هوا در فصل تابستان به ویژه در بخش‌های جنوبی ایالت به ۳۸ درجه سانتیگراد نیز می‌رسد. بارندگی سالانه نیز از ۳۶۰ میلی متر در بخش‌های شمالی تا ۵۶۰ میلی متر در بخش‌های جنوب شرقی متغیر است که نزدیک به دو سوم از این بارش‌ها در فصل‌های بهار و تابستان اتفاق می‌افتد. بارش برف نیز در این استان از دهه دوم آبان ماه تا اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت اتفاق می‌افتد.

شرایط تحصیلی در استان مانیتوبا کانادا

ایالت مانیتوبا با بیش از صد مدرسه و چندین دانشگاه در انواع دولتی و خصوصی انتخابی عالی برای تحصیل خواهد بود چرا که آموزش در آن‌ها بر اساس دانش روز جهان و با به کار گیری امکانات پیشرفته صورت می‌گیرد. همچنین هزینه تحصیل در دانشگاه‌ها و موسسات خصوصی این ایالت نسبت به دیگر ایالت‌های کانادا مناسب‌تر است.

تحصیل در مدارس ایالت مانیتوبا برای بچه‌های هفت تا هجده ساله‌ای که شهروند و یا مقیم دائم کانادا به شمار می‌روند، رایگان است و برای آن گروه از افراد که از اقامت دائم کانادا برخوردار نیستند با پرداخت شهریه همراه می‌باشد. اما تحصیل در کالج و دانشگاه‌های این ایالت برای تمامی افراد هزینه‌ای در بر دارد که برای شهروندان و افرادی که اقامت دائم را دارا می‌باشند نسبت به دیگر دانشجویان کم‌تر خواهد بود.

البته انواع بورسیه و فاند تحصیلی از سوی دانشگاه‌ها و ارگان‌های مختلف دولتی و خصوصی مانیتوبا به عنوان کمک هزینه مالی برای دانشجویان واجد شرایط در نظر گرفته شده است که افراد می‌تواند برای اخذ آن‌ها و کاهش در هزینه‌ تحصیل اقدام کنند.

ناگفته نماند که پس از تحصیل در دانشگاه‌های ایالت مانیتوبا این امکان برای دانشجویان بین المللی فراهم است که بر اساس دوره تحصیلی، مدتی را به اشتغال در حرفه‌ی مرتبط با تخصص خود بپردازند و در صورت تمایل برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار اقدام نمایند.

وضعیت اشتغال و اقتصاد در مانیتوبا به چه صورت است؟

در پاسخ به این سوال لازم است گفته شود که ایالت مانیتوبا در حوزه اقتصادی و طی سال‌های اخیر روند رو به رشدی را طی کرده است به گونه‌ای که از لحاظ سرعت در توسعه اقتصادی، رتبه سوم ر در میان ایالت‌های کانادا  به خود اختصاص داده است. در واقع بهره گیری از تمامی منابع موجود در مانیتوبا نظیر منابع طبیعی و معادن، همچنین سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف مثل کشاورزی، آموزش و گردشگری، بالا رفتن نرخ تولید در زمینه‌های مختلف و افزایش سرمایه گذاری خارجی در بخش‌های گوناگون سبب شده تا علاوه بر برخورداری از اقتصادی مطلوب و پر جنب و جوش، شرایط بازار کار و اشتغال در این ایالت منحصر به فرد باشد به گونه‌ای که بازار کار پذیرای فرصت‌های جدید در آینده خواهد بود و توانایی این را دارد تا با چالش‌هایی که ممکن است در سال‌های آتی پیش بیایند مقابله کند.

بر اساس آمارهای ذکر شده نرخ بیکاری در ایالت مانیتوبا ۵٫۵ درصد است که نسبت به نرخ بیکاری کل کانادا کم‌تر است و نشان دهنده‌ی این موضوع است که میزان اشتغال و استخدام نیروی کار در این ایالت بسیار بالا می‌باشد و افراد متقاضی اشتغال در کانادا می‌توانند این ایالت را یکی از مناسب‌ترین ایالت‌های برای مهاجرت کاری بدانند و برای اخذ ویزا کاری آن درخواست دهند.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط برنامه های اقامتی ایالتی کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


زندگی در مانیتوبا دارای چه استانداردهایی می‌باشد؟

 شرایط زندگی در ایالت مانیتوبا کانادا

و اما از استاندارهای زندگی در ایالت مانیتوبا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در ایالت مانیتوبا سن قانونی در نظر گرفته شده برای افراد ۱۸ سال است، به این معنا که افراد با رسیدن به این سن استقلال خود را به طور تام در اختیار می‌گیرند.
  • آب و هوای پاک چیزی نیست که حتی در کشور پیشرفته‌ای چون کانادا آن را بدیهی دانست. اما در شهرهای مانیتوبا کانادا تقریبا دود و آلودگی وجود ندارد و آب تمیز به راحتی در دسترس است.
  • در ایالت مانیتوبا مراقبت‌های بهداشتی و درمانی برای ساکنان آن به صورت رایگان انجام می‌گیرد. همچنین برنامه‌ی باز پرداخت دارویی به نام parmacare در این ایالت برای شهروندان تدوین شده است تا در صورت بالا بودن هزینه‌ی دارو مقداری از آن را دولت پرداخت نماید.
  • در ایالت مانیتوبا هزینه زندگی نسبت به ایالت‌های دیگر کم‌تر است و همین امر در کنار مقدار مالیات پایین باعث شده تا افراد مقداری از پول خود را در مواردی چون تفریح، انجام ورزش‌هایی چون گلف و یا کمک به خیریه‌ها خرج کنند.

متوسط هزینه‌های زندگی در ایالت مانیتوبا در کشور کانادا

هزینه زندگی در ایالت مانیتوبا یکی از مواردی است که متقاضیان مهاجرت به کانادا آن را مورد بررسی قرار می‌دهند چرا که در کانادا نیز همچون دیگر کشورهای جهان هزینه زندگی، کار و تحصیل در شهرهای مختلف، متفاوت است و برخی از شهرها گران و برخی ارزان می‌باشند. در این بخش به هزینه‌های زندگی در ایالت مانیتوبا پرداخته می‌شود.

هزینه زندگی در مانیتوبا که از لحاظ رده بندی در رتبه ششم ایالت‌های گران قیمت برای زندگی قرار گرفته است و جزو برترین استان‌ها برای زندگی به شمار می‌رود، حدود ۱۵۲۳ دلار کانادا در ماه برای هر یک نفر و ۳۴۴۷ دلار برای یک خانواده چهار نفره می‌باشد که ۱٫۰۵ برابر کم‌تر از متوسط هزینه زندگی در کانادا است که با توجه به حقوق دریافتی توسط افراد و میزان مالیات مناسب به نظر می‌آید.

هزینه زندگی در ایالت مانیتوبا/ ماهانه یک نفر/ دلار کانادا خانواده چهار نفره/ دلار کانادا
مجموع هزینه زندگی+ اجاره مسکن ۱۵۲۳$ ۳۴۴۷$
مجموع هزینه زندگی+ بدون اجاره مسکن ۷۱۵$ ۲۲۰۳$
اجاره مسکن و تاسیسات ۸۰۸$ ۱۲۴۴$
حمل و نقل ۱۲۱$ ۳۱۴$
غذا ۴۶۶$ ۱۲۰۵$
حقوق دریافتی خالص(پس از کسر مالیات۲۹۴۲$

هزینه‌های ذکر شده را می‌توان میانگین هزینه‌ها برای زندگی بیان کرد که بر اساس نیازهای جانبی فرد می‌تواند بیشتر یا کم‌تر از این مقدار باشد. به عنوان مثال افرادی که در دانشگاه‌ها یا موسسه‌های آموزشی مشغول به تحصیل هستند می‌بایست در کنار تمامی هزینه‌ها، شهریه مدرسه یا دانشگاه، هزینه تهیه وسایل جانبی برای آموزش و شرکت در دوره‌ها را در نظر داشته باشند (البته بورسیه‌های تحصیلی بسیار برای دانش آموزان و دانشجویان بین المللی وجود دارند که افراد می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند) و یا میزان اجازه مسکن برای زندگی به ابعاد خانه، امکانات و محل قرار گیری آن (در مرکز شهرهای مانیتوبا کانادا خانه‌ها گران‌تر هستند) بستگی دارد. همچنین علاوه بر این موارد می‌توان به هزینه‌ای که برای خرید لباس و یا تفریح به صورت ماهانه در نظر گرفته می‌شود اشاره کرد که در مقدار هزینه‌های زندگی یک فرد یا خانواده می‌توانند موثر باشند. اما به طور کلی می‌توان شهرهای مانیتوبا کانادا را جزو بهترین شهرها برای اقامت معرفی کرد.

روش های مهاجرت به ایالت مانیتوبا

به دلیل مهاجر پذیر بودن کانادا علاوه بر دولت فدرال، دولت‌های محلی اکثر ایالت‌ها نظیر ایالت مانیتوبا برنامه‌های مهاجرتی ویژه‌ای برای جذب مهاجران از اقصی نقاط جهان تدوین کرده‌اند تا از طریق آن‌ها افراد متقاضی بتوانند برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. در ادامه به بررسی این روش‌ها پرداخته خواهد شد.

مهاجرت به ایالت مانیتوبا از طریق برنامه‌های مهاجرتی دولت فدرال

  • برنامه‌های اقتصادی مهاجرت

دو تا از برنامه‌های فدرال کهاز طریق آن می توان برای مهاجرت به مانیتوبا اقدام کرد، عبارتند از: برنامه مهاجرتی استارتاپ و برنامه مهاجرتی برای افراد خود اشتغال.

برنامه مهاجرتی استارتاپ (start-up) برای آن گروه از افراد که طرح و ایده‌ای دانش بنیان برای شروع یک کسب و کار در مانیتوبا را در سر دارند و نیازمند جذب سرمایه گذار برای راه اندازی آن هستند، مناسب است. این افراد می‌بایست شرایطی داشته باشند که یکی از آن‌ها برخورداری از تمکن مالی برای زندگی در ایالت مانیتوبا است.

برنامه مهاجرتی خود اشتغالی دولت فدرال عموما برای جذب افرادی تدوین شده است که در حوزه‌های ورزشی یا فرهنگی دارای سابقه کاری و تجربه خوبی هستند. این افراد در صورت ارائه نمودن سابقه کاری مرتبط حداقل دو ساله و کسب حداقل امتیاز ۳۵ از ۱۰۰ در سیستم امتیاز بندی ایجاد شده بر اساس معیارهای مشخص، می‌توانند برای شرکت در این برنامه برای مهاجرت درخواست خود را ثبت نمایند.

  • برنامه مهاجرت تحصیلی

شاید بتوان گفت یکی از بهترین مسیرها برای مهاجرت، مهاجرت تحصیلی به مانیتوبا است که برای تمامی مقاطع این امر ممکن می‌باشد و متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند از آن برای مهاجرت به کانادا بهره ببرند. افرادی که از دانشگاه‌های ایالت مانیتوبا فارغ التحصیل می‌شوند. این اجازه را دارند که پس از تحصیل به کار مرتبط پرداخته و از آن طریق برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

  • برنامه مهاجرت کاری

مهاجرت کاری به مانیتوبا با سیستم اکسپرس اینتری کانادا ممکن می باشد. در این سیستم برنامه‌های مختلفی نظیر برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه تجربه کانادایی و برنامه مهاجرتی فنی حرفه ای فدرال وجود دارد که متقاضیان بر اساس شرایط یکی از این برنامه‌ها را انتخاب کرده و از آن برای مهاجرت و اخذ ویزا استفاده می‌کنند.

  • برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانوادگی

برنامه اسپانسرشیپ خانوادگی، برنامه‌ای است که از طریق آن خانواده فردی که مقیم یا شهروند کانادا شناخته می‌شود و به سن قانونی نیز رسیده باشد، نظیر والدین، برادران و خواهران، پدر بزرگ و مادر بزرگ می‌توانند برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم اقدام نمایند.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های ومشاور موسسه یوکن در خصوص برنامه های ایالتی کانادا در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مهاجرت به ایالت مانیتوبا از طریق برنامه‌های استانی

  • برنامه‌های مهاجرتی کارکنان ماهر در مانیتوبا

مسیر تجربه کاری و برنامه استخدام مستقیم برای کارکنان ماهر در مانیتوبا تدوین شده‌اند.

برنامه تجربه کاری برای آن گروه از افراد است که با ویزا کار موقت در مانیتوبا به کار اشتغال دارند و یا پس از فارغ التحصیلی در این استان مشغول به کار شده‌اند. این افراد برای استفاده از این برنامه مهاجرتی می‌بایست در زمان درخواست مقیم در مانیتوبا بوده باشند، تمایل به سکونت در این ایالت را داشته باشند، بتوانند میزان سابقه مورد نیاز را ارائه دهند و از تمکن مالی برای اقامت در مانیتوبا را داشته باشند.

برنامه استخدام مستقیم برای افرادی مناسب است که یک پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرما حاضر در مانیتوبا را به صورت قطعی دریافت کرده باشند. از شرایط شرکت در این برنامه علاوه بر آن‌چه که بیان شد می‌توان به ارائه نمودن مدرک تحصیلی معتبر و مرتبط با نوع کار، سابقه کاری حداقل دو ساله، قرار داشتن در رده سنی ۲۱ تا ۴۵ سال و تمایل به اقامت در ایالت مانیتوبا اشاره کرد.

  • مسیرهای مهاجرتی کارکنان ماهر خارج از کشور کانادا

برای کارکنان ماهر خارجی، ایالت مانیتوبا دو برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری مانیتوبا و سرمایه‌های انسانی را تدوین و ارائه نموده است. برنامه اکسپرس اینتری مانیتوبا همچون برنامه اکسپرس اینتری کانادا است و تفاوتی که با آن برنامه دارد این است که برای افرادی مناسب است که بتوانند تخصص‌های لازم برای بازار کار این استان را تامین سازند.

برنامه سرمایه انسانی نیز برای جذب کردن نیروی انسانی مورد نیاز برای کار در مانیتوبا از کشورهای خارجی تدوین شده است. در واقع ممکن است در برخی صنایع یا حوزه‌ها مانیتوبا با کمبود نیرو مواجه گردد که این کمبود با جذب نیروی کار خارجی بر طرف می‌گردد.

  • برنامه مهاجرتی جذب افراد کارآفرین و سرمایه گذار

افرادی که می‌خواهند در مانیتوبا ساکن شده و کسب و کار خود را در این ایالت راه اندازی کنند، می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط از این برنامه که خود از دو زیر شاخه جذب کارآفرینان صنعت کشاورزی و جذب کارآفرینان مانیتوبا تشکیل شده است. استفاده کنند.

برنامه جذب کارآفرین در حوزه کشاورزی مناسب افرادی است که علاوه بر داشتن سرمایه مالی معین، تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند و برنامه جذب کارآفرینان مانیتوبا به افراد کار آفرین این اجازه را می‌دهد که طی دو سال کسب و کاری را در این ایالت راه اندازی کرده و یا به خرید و مدیریت کسب و کاری بپردازند. این افراد پس از دو سال در صورت موفقیت قادر خواهند بود اقامت دائم این ایالت را دریافت نمایند.

  • مسیر مهاجرتی ویژه شهر موردن

موردن یکی از شهرهای مانیتوبا کانادا است که به شکلی ویژه و طبق شرایطی اقدام به جذب افراد مهاجر کرده و هدف خود را ایجاد جامعه‌ای کنترل شده بیان نموده است. لیست اعلام نیاز نیرو در حوزه‌های مختلف به شکل دوره‌ای در سایت برنامه نامزد استانی درج می‌شود و افراد می‌توانند با بررسی آن‌ها، در صورت برخورداری از شرایط اقدام کنند.

  • برنامه مهاجرتی مخصوص جذب دانش آموختگان خارجی (International Education Stream)

این برنامه توسط دولت استانی برای جذب فارغ التحصیلان دانشگاه‌های این ایالت و به کار گیری آن‌ها در صنایع و حوزه‌های مختلف تدوین شده است. این برنامه مهاجرتی خود از سه مسیر اشتغال به کار مانیتوبا، کارآموزی افراد فارغ التحصیل و پایلوت کارآفرین دانشجوی خارجی تشکیل شده است که فارغ التحصیلان دانشگاه های مانیتوبا می‌توانند بر اساس شرایط بیان شده برای هر یک از این سه مسیر اقدام کنند.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا، فارغ‌التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می‌کند. این موسسه با سال‌ها تجربه در خصوص خدمات مشاوره تحصیلی و پرونده‌های اقامتی و مهاجرتی و سرمایه‌گذاری، خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور این موسسه ارائه می‌کند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا و پرونده های مهاجرت کاری اسکیل ورکر می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

برنامه های مهاجرتی ایالت های مانیتوبا چیست ؟

برنامه های مهاجرتی ایالت مانیتوبا شامل برنامه های اسکیل ورکر، سرمایه گذاری و تحصیلی می باشد.

آیا افرادی که از طریق برنامه های فدرال کانادا اقدام می کنند می توانند در ایالت مانیتوبا زندگی کنند؟

بله، هم افرادی که دارای کارت پی آر هستند می توانند در ایالت مانیتوبا کانادا زندگی کنند.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

ایالت کبک کانادا
ایالت کبک کانادا
ایالت بریتیش کلمبیا
ایالت بریتیش کلمبیا