مهاجرت به کبک کانادا ، اقامت کبک کانادا

شرایط مهاجرت به کبک کانادا ، هزینه و راه های اقامت کبک

مهاجرت به کبک کانادا از طریق برنامه های مختلف اقامت این ایالت امکان پذیر می باشد. کبک کانادا تنها ایالتی ست که زبان اصلی آن ها فرانسوی می باشد، هر چند اکثر مردم این استان به زبان انگلیسی هم مسلط هستند . کبک سیتی مرکز ایالت کبک و قدیمی ترین شهر کانادا پس از شهر های سنت جان، پرت رویال و تدوزاک می باشد. تاریخ کبک کانادا به حدود ۴۰۰ سال قبل بر می گردد. برنامه مهاجرتی کبک در شاخه های مختلف امکان اخذ ویزای کانادا و مهاجرت به کانادا را مهیا می سازد .

شرایط برنامه های مهاجرتی اقامتی کبک
————————————————-
Quebec Immigration Programs

برنامه مهاجرت به کبک

برنامه مهاجرت به کبک از طریق برنامه های مختلف سرمایه گذاری، اسکیل ورکر و مهاجرت تحصیلی امکان پذیر است. متقاضیان اقامت کبک می توانند با توجه به شرایط خود مناسب ترین برنامه مهاجرت کبک کانادا را انتخاب نمایند .

برنامه مهاجرت به کانادا از طریق نیروی ماهر کبک

برنامه های نیروی ماهر کبک از طریق دو برنامه ARRIMA و برنامه PEQ شاخه نیروی کارموقت بین المللی انجام می گردد .

برنامه مهاجرت نیروهای متخصص کبک ARRIMA

برنامه مهاجرتی نیروهای متخصص کبک مناسب متقاضیانی ست که شغل و رشته آنها در لیست رشته های مورد نیاز کبک موجود می باشد . متقاضیان اقامت کبک از این طریق می بایست حداقل امتیاز لازم این برنامه مهاجرتی را از طریق فاکتورهای سن، تحصیلات، مدرک زبان و سابقه کاری کسب نمایند .

مهاجرت به کانادا از طریق PEQ ( نیروی کار خارجی )

این برنامه مهاجرت کبک در شاخه نیروی کارموقت بین المللی، مناسب متقاضیانی ست که در کبک برای حداقل ۱۲ ماه گذشته مشغول به کار بوده و تمکن مالی متناسب با تعداد اعضای خانواده خود را داشته باشند. ( یکی از راه های اخذ ویزای کار کانادا اقدام از طریق ویزای تحصیلی کانادا و اتمام دوره تحصیلی می باشد. فارغ التحصیلان کانادا می توانند جهت اخذ ویزای کار اقدام کرده و پس از ۱۲ ماه سابقه کاری برای این برنامه اقدام نمایند. )

برنامه فارغ التحصیلان کبک

دانشجویان بین المللی می توانند از طریق این برنامه جهت اخذ اقامت کانادا اقدام نمایند .

اخذ اقامت کانادا از طریق PEQ ( دانشجویان بین المللی کبک )

این برنامه مهاجرتی مناسب دانشجویان بین المللی می باشد که با ویزای دانشجویی کانادا اقدام کرده و دوره تحصیلی خود را به صورت کامل و یا نیمی ازآن را در کبک گذرانده باشند. این افراد ۶ ماه قبل از پایان دوره تحصیلی می توانند برای اقامت کبک اقدام نمایند .

برنامه اقامت کبک از طریق سرمایه گذاری

برنامه اقامت کبک از طریق سرمایه گذاری به سه دسته تقصیم بندی می گردد .

مهاجرت به کانادا از طریق کارآفرینی کبک

برنامه مهاجرتی کارآفرینی کبک مناسب کارآفرینان و مالکین کسب و کار می باشد . این متقاضیان می بایست ضمن داشتن سابقه و تجربه در این خصوص، تمایل به راه اندازی بیزینس، ایجاد فرصت های شغلی و توسعه اقتصاد در ایالت کبک داشته باشند.

روش خود اشتغالی کبک

متقاضیان برنامه مهاجرتی خود اشتغالی کبک می بایست حداقل دارایی مورد نیاز این برنامه اقامتی را داشته باشند و همچنین این افراد می بایست مبلغی را بابت ضمانت راه اندازی حرفه پیشنهادی خود در اختیار موسسه مالی مورد تایید در ایالت کبک کانادا قرار دهد.

برنامه سرمایه گذاری کبک ( بدون ریسک )

متقاضیان این برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک نیازی به راه اندازی بیزینس ندارند. این افراد تنها با پرداخت وجه سرمایه گذاری به دولت کبک می تواند جهت اخذ اقامت کبک کانادا اقدام نماید. پرداخت وجه به دو روش ۱) پرداخت اصل وجه مورد نیاز این برنامه اقامتی با امکان بازپرداخت بعد از ۵ سال با ضمانت دولت کبک و یا ۲) پرداخت سود وجه مورد نیاز این برنامه مهاجرتی ( بصورت بلاعوض وبدون بازگشت ) امکان پذیر می باشد .

کانادا دارای بیش از ۹۰ برنامه مهاجرتی متنوع دارد . جهت آشنایی بیشتر، دیگر روش های مهاجرت به کانادا و یا شرایط ویزای کانادا را بررسی نمایید.

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*