برنامه استانی یوکان ، شرایط مهاجرت به یوکان کانادا

برنامه مهاجرت استانی یوکان ، شرایط مهاجرت به یوکان کانادا

برنامه استانی یوکان Yukon Nominee Program یکی از راههای مهاجرت استانی به کانادا می باشد .شرایط مهاجرت به یوکان با توجه به نوع برنامه مهاجرتی متفاوت می باشد . ایالت یوکان در شمال غرب کانادا واقع شده و حدود ۳۰٫۰۰۰ نفر جمعیت دارد . پایتخت یوکان شهر وایت هورس Whitehorse می باشد . بیشتر جمعیت یوکان در این شهر زندگی می کنند. صنعت و اقتصاد ایالت یوکان برپایه معدن ، صنایع تولیدی و گردشگری می چرخد.

برنامه مهاجرتی استانی یوکان به اختصار YNP نامیده می شود . این ایالت با هدف تامین نیاز منطقه ای خود نیروهای واجد شرایط مهاجرت به یوکان را از طریق برنامه های مختلف این ایالت انتخاب می نماید.


برنامه استانی یوکان ، شرایط مهاجرت به یوکان کانادا
————————————————
Yukon Nominee Programs

برنامه استانی یوکان ویژه کارگر ماهر YUKON Skilled Worker

مهاجرت به یوکان از طریق این برنامه ایالتی مختص نیروهای ماهری ست که در طبقه بندی مشاغل کانادا در ناک های A ، B و۰ می باشد . کارفرمایان کانادا از طریق این برنامه استانی می توانند اسپانسر نیروهای واحد شرایط مورد نیاز در ایالت یوکان شوند .

شرایط کارگر ماهر یوکان در برنامه SKILLED WORKER

  1. داشتن سابقه کار متناسب با تخصص کارگر ماهر مطابق شرایط درج شده در طبقه بندی مشاغل کانادا برای حرفه مورد نظر
  2. داشتن مدرک تحصیلی معتبر متناسب با تخصص کارگر ماهر مطابق شرایط درج شده در طبقه بندی مشاغل کانادا برای حرفه مورد نظر
  3. داشتن یکسال سابقه کار مرتبط با موقعیت شغلی مورد نظر
  4. کارگر ماهر خارجی ( بین المللی ) که در حال حاضر در کانادا می باشد،در زمان درخواست برای این برنامه مهاجرتی و یا در طی بررسی این پرونده مهاجرتی کانادا، می بایست دارای مجوز کار معتبر باشند.
  5. افرادی که در کانادا با ویزای تحصیلی کانادا حضور دارند می بایست دارای مدرک گواهی برای دوره های برنامه تحصیلی یک ساله، مدرک دیپلم برای دوره های برنامه تحصیلی دوساله و یا مدرک کارشناسی جهت اثبات پایان دوره تحصیلی قبل از اقدام برای این برنامه مهاجرتی نشان دهند.
  6. دانشجویان بین المللی که در برنامه دوره زبان ESL در کالج های یوکان ثبت نام نموده اند می بایست مقطع سطح ۸ از دوره تحصیلی فوق را به اتمام برسانند.

برنامه نیروی نیمه ماهر و دارای تاثیر حیاتی یوکان CRITICAL IMPACT WORKER PROGRAM

این برنامه ایالتی یوکان به کارفرمایان یوکان اجازه می دهد تا اسپانسر نیروهای نیمه ماهر خارجی شوند . کارفرمایانی که نتوانند نیروهای متخصص مورد نیاز خود را در این منطقه از شهروندان و یا مقیم دائم PR کانادا تامین نمایند می توانند برای جذب نیرو و ارائه جاب آفر از این روش استفاده نمایند. متقاضیان این برنامه استانی یوکان می بایست حرفه آنها در طبقه بندی مشاغل کانادا در ناک های C و D باشد.

برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری یوکان Yukon Express Entry

این برنامه استانی یوکان از طریق سیستم اکسپرس اینتری نیروهای واجد شرایط را انتخاب می نماید. متقاضیانی که واجد شرایط سیستم اکسپسر بوده و جاب آفر از کارفرمایی در یوکان دریافت نمایند از طریق این سیستم انتخاب و موفق به دریافت اقامت می گردند.

متقاضیان برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری یوکان که بر اساس فاکتورهای سن ،تحصیلات ، سابقه کاری ، دانش زبان، شرایط ایجاد پروفایل در سیستم اکسپرس اینتری کانادا را دارند می توانند جهت اخذ ویزای کانادا اقدام نمایند . کارفرمایان ایالت یوکان با ارائه جاب آفر، اسپانسر نیروی کار خارجی مورد نظر شده و موجب انتخاب آنها از سیستم اکسپرس اینتری می گردند.

شرایط برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری یوکان

متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری یوکان می بایست شرایط یکی از برنامه های اقتصادی زیر را داشته باشند:

  1. داشتن شرایط مورد نیاز کارفرما در یوکان
  2. کارفرما در این برنامه مهاجرتی نیازی به ارائه LMIA جهت جاب آفر ندارد
  3. عدم وجود شهروند و یا مقیم دائم کانادایی جهت موقعیت شغلی مورد نظر در یوکان
  4. داشتن گواهی تمکن مالی کانادا مورد نیاز این برنامه مهاجرتی متناسب با تعداد اعضای خانواده متقاضی
  5. تکمیل فرم درخواست ورود اکسپرس اینتری یوکان توسط کارفرما و متقاضی
  6. فراهم کردن اسناد مورد نیاز اداره مهاجرت از قبیل : سوء پیشینه ، گزارش پزشکی و …

برنامه کارآفرینی و سرمایه گذاری یوکان Yukon business nominee program

این برنامه ایالتی یوکان جهت جذب کارآفرینان بین المللی تنظیم شده است .هدف از این برنامه تشویق سرمایه گذاران به خرید،مشارکت و یا ایجاد یک کسب و کار در ایالت یوکان می باشد. کارآفرینان واجد شرایط می توانند از این طریق به یوکان کانادا مهاجرت نمایند.

کارآفرینانی که موفق به دریافت نامه پشتیبانی استانی یوکان از طریق این برنامه سرمایه گذاری تجاری شده اند ، در ابتدا ویزای کار ۲ ساله کانادا دریافت می نمایند . این متقاضیان پس از دو سال در صورت انجام درست شرایط این برنامه تجاری موفق به دریافت دعوتنامه و اقامت کانادا PR می گردند.

شرایط برنامه کارآفرینی یوکان کانادا

  1. تمایل به زندگی در ایالت یوکان
  2. متقاضیان می بایست حداقل ۶۵ امتیاز از سیستم امتیاز بندی این برنامه سرمایه گذاری یوکان را کسب نمایند .
  3. داشتن مدرک حداقل دیپلم پایان دوره تحصیلات متوسطه
  4. در صورتی که کسب و کار انتخابی نیاز به ارائه مدارک تحصیلی بالاتر باشد، متقاضی می بایست مدرک تحصیلی متناسب را داشته باشد.
  5. داشتن حداقل ۳ سال سابقه کار کارآفرینی و یا مدیریت یک کسب و کار
  6. حداقل ۵ سال سابقه ی کار مرتبط به سرمایه گذاری کسب و کار پیشنهاد شده
  7. حداقل دارایی خالصی معادل با ۵۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا قابل اثبات توسط یک شرکت حسابداری در یوکان
  8. حداقل ۳۰۰٫۰۰۰ دلار کانادا دارایی نقدی قابل اثبات توسط یکی از شرکت های حسابداری یوکان
  9. ارائه طرح تجاری ( بیزینس پلن ) با در نظر گرفتن سرمایه گذاری حداقل ۳۰۰ هزار دلار کانادا با مالکیت حداقل ۳۳٫۳۳ درصد از یک کسب و کار

جدول امتیازبندی مهاجرت به یوکان از طریق کارآفرینی و سرمایه گذاری

متقاضیان برنامه مهاجرتی کارآفرینی یوکان می بایست حداقل ۶۵ امتیاز از سیستم امتیاز بندی این برنامه سرمایه گذاری یوکان را کسب نمایند .

امتیازات این بخش بر اساس مقدار سرمایه گذاری متقاصی شده در کسب و کار پیشنهادی کسب می گردد .

ارزش سرمایه گذاری (دلار کانادا)امتیاز
کمتر از ۳۰۰ هزار دلارغیر قابل قبول
بین ۳۰۰ هزار تا ۴۰۰ هزار دلار۶
بین ۴۰۱ هزار تا ۷۵۰ هزار دلار۸
بیشتر از ۷۵۰ هزار دلار۱۲

کانادا بیش از۹۰ برنامه مهاجرتی متنوع جهت جذب متقاضیان اقامت کانادا دارد. هر ایالت کانادا با هدف تامین نیازهای منطقه ای خود دارای برنامه های متفاوتی می باشد . متقاضیان با بررسی دقیق هر یک از این برنامه های اقامتی می تواند مناسب ترین روش را برای خود انتخاب نماید.

جهت انتخاب مناسب ترین روش با توجه به شرایط خود ، دسته بندی برنامه های مهاجرت به کانادا را بررسی و یا شرایط اخذ ویزای کانادا را مطالعه نمایید .

همچنین امکان مشاوره آنلاین با مشاور رسمی مهاجرت یوکن در کانادا در خصوص نحوه انتخاب مناسب ترین برنامه مهاجرتی میسر می باشد . جهت هماهنگی با شماره های موجود در وب سایت تماس بگیرید .