استرالیا

امتیاز مهاجرت به استرالیا

نحوه‌ی امتیازبندی مهاجرت به استرالیا ۲۰۲۲

آنچه در این مقاله می خوانید:

امتیاز مهاجرت به استرالیا بر پایه عوامل کلیدی تحصیلات، سن، تجربه کاری، مدرک زبان تنظیم شده است. متقاضیان ویزاهای استرالیا باید ضمن کسب امتیاز از این جدول امتیازبندی جدید استرالیا، شرایط مورد نیاز ویزای انتخابی را نیز داشته باشند. اداره مهاجرت استرالیا در بازه های زمانی مختلف اقدام به انتخاب متقاضیان واجد شرایط از طریق این سیستم که به نام سیستم اکسپرس اینتری استرالیا نیز شناخته می شود اقدام می کند.

امتیاز مهاجرت به استرالیا و معیارهای پذیرش

سیستم امتیازبندی مهاجرت به استرالیا بر پایه معیارهای زیر تهیه و تنظیم شده است.

  • سن متقاضی
  • مهارت زبان انگلیسی
  • اخذ مدرک از استرالیا
  • مدرک تحصیلی
  • مدرک تحصیلی همسر
  • سابقه کار حرفه ای
  • مهارت در زبان دوم به جز انگلیسی
  • تحصیل در مناطق خاص

تذکر: تمامی معیارها در جدول امتیاز مهاجرت به استرالیا طبق شرایط خاص امتیاز بندی شده‌اند.

مزایای سیستم امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا

مزایای بسیاری برای سیستم امتیاز بندی استرالیا گفته شده‌ است که از جمله آن‌ها می‌توان به فرآیند ارزیابی شفاف متقاضیان، ساده بودن نخستین مرحله از فرآیند مهاجرت برای متقاضیان و گزینش متقاضیان بر اساس اهداف تعیین شده از سوی دولت استرالیا اشاره کرد. البته مهم‌ترین مزیتی که برای سیستم امتیاز بندی استرالیا بیان شده است محدودیت الزام آور موثر برای متقاضیان است به این معنا که آفیسر پرونده مهاجرت در اعمال نظر خود بر پرونده مهاجرت متقاضی محدودیت دارد و در صورتی که مدارک و مستندات ارائه شده توسط متقاضی بر اساس جدول امتیاز بندی استرالیا و شرایط بیان شده از سوی اداره مهاجرت کامل و بدون نقص باشند آفیسر ویزا ملزم به موافقت و ارائه ویزا برای متقاضی است و نمی‌تواند طبق نظر شخصی درخواست متقاضی برای ویزا را رد نماید.

انواع ویزاهای تابع سیستم امتیازبندی مهاجرت به استرالیا

در این بخش از مطلب و پیش از پرداختن به چگونگی محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا، شرایط بیان شده برای آن و چگونگی اخذ اقامت و تابعیت این کشور به معرفی انواع ویزاهای ارائه شده تحت این جدول امتیاز بندی پرداخته خواهد شد.

در میان ویزاهای ارائه شده توسط دولت و اداره مهاجرت استرالیا، اخذ پنج ویزای کاری ۱۸۸، ۴۹۱، ۱۸۹، ۱۹۷ و ۴۸۰ نیاز به کسب امتیاز در سیستم امتیاز بندی بر اساس جدول امتیاز بندی استرالیا دارد به گونه‌ای که در صورت کسب نکردن حداقل امتیاز لازم درخواست ویزا متقاضی رد خواهد شد.

ویزای ۱۸۸ استرالیا

ویزای ۱۸۸ ویزای موقتی است که برای کارآفرینی و یا سرمایه گذاری در آن کشور اعطا می‌گردد. این ویزا به متقاضی این امکان را می‌دهد تا به مدت مشخص (کم‌تر از پنج سال) به فعالیت تجاری و سرمایه گذاری در استرالیا بپردازد. هزینه این ویزا ۶۰۸۵ دلار استرالیا است و برای اکثر درخواست‌ها زمان بررسی ۳۵ ماه گفته شده است (حداقل زمان یک سال و سه ماه است). با دریافت این ویزا متقاضی می‌تواند اعضا خانواده را با خود به استرالیا ببرد. همچنین این ویزا مسیری برای دریافت اقامت دائم به شمار می‌رود چرا که متقاضی می‌تواند پس از زمانی مشخص از حضور و فعالیت در استرالیا برای اخذ ویزای ۸۸۸ که ویزای کار آفرینی و سرمایه گذاری دائمی است اقدام نماید. از شرایط دریافت این ویزا داشتن حداقل ۶۵ امتیاز بر اساس جدول امتیاز بندی استرالیا، مهارت زبان، برخورداری از سابقه کاری مشخص و تمکن مالی و سرمایه قابل قبول است.

ویزای ۴۹۱ استرالیا

ویزای ۴۹۱ استرالیا، ویزایی است برای افراد ماهر و متخصص که توسط دولت ایالتی برای زندگی و کار در استرالیا معرفی شده‌اند. این ویزا یکی دیگر از ویزاهای موقت کاری بر مبنای جدول امتیاز بندی استرالیا است که فرد با اخذ آن و پس از سه سال اشتغال می‌تواند برای دریافت اقامت دائم درخواست دهد. هزینه اخذ این ویزا برای متقاضی اصلی۴۱۱۵ دلار استرالیا است و فرد تنها تا پنج سال پس از دریافت آن می‌تواند در استرالیا بماند و در صورت تمدید نکردن و یا اقدام ننمودن برای دریافت اقامت دائم موظف به ترک استرالیا خواهد بود. حداقل زمان بررسی درخواست ۷۸ روز و حداکثر زمان ۲۰ ماه گفته شده است.

ویزای ۱۸۹ استرالیا

 از جمله ویزاهای کاری مستقل استرالیا می‌باشد که برای دریافت آن نیازی به اسپانسر استرالیایی نیست و فرد در صورت داشتن مهارت و کسب امتیاز لازم بر اساس جدول امتیاز بندی استرالیا که حداقل آن ۶۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز است، می‌تواند آن را دریافت نموده و در هر بخش از استرالیا به کار و زندگی مشغول شود. با دریافت این ویزا اقامت دائم برای فرد صادر می‌شود و او خواهد توانست خانواده خود را نیز در صورت دارا بودن شرایط با خود همراه کند. هزینه این ویزا برای متقاضی اصلی آن ۴۱۱۵ دلار استرالیا است و زمان بررسی درخواست بین ۵۳ روز تا ۳۶ ماه گفته شده است. وجود شغل فرد متقاضی در لیست مشاغل کشور، سن کم‌تر از ۴۵ سال، داشتن یکی از مدارک زبان معتبر و کسب امتیاز حداقل ۶۵طبق جدول امتیاز بندی استرالیا از جمله شرایط بیان شده برای این ویزا می‌باشند.

ویزای ۱۹۰ استرالیا

این ویزا به کارگران ماهر نامزد شده از سوی دولت استانی یا منطقه‌ای استرالیا این اجازه را می‌دهد تا به عنوان مقیم دائم، در استرالیا به زندگی و کار بپردازند. در حقیقت متقاضی در صورت دارا بودن شرایط و کسب امتیاز مناسب بر اساس جدول امتیاز بندی استرالیا (جدول امتیاز مهاجرت به استرالیا) به محض دریافت ویزا به عنوان مقیم دائم شناخته می‌شود و می‌تواند از مزایای داشتن این نوع اقامت که تابعیت و شهروندی استرالیا یکی از آن‌ها می‌باشد، بهره‌مند گردد. از شرایط دریافت این نوع ویزای کاری می‌توان به کسب حداقل امتیاز در سیستم امتیاز بندی استرالیا، برخورداری از مهارت و تخصص لازم برای شغل مورد نظر، معرفی شدن از سوی یک آژانس دولتی ایالتی و یا مرکزی و برخورداری از مهارت زبان اشاره کرد. هزینه این نوع ویزا نیز ۴۱۱۵ دلار استرالیا می‌باشد و حداقل زمان بررسی ۴ ماه و حداکثر زمان ۲۲ ماه بیان شده است.

ویزای ۴۸۹ استرالیا

ویزای موقت ۴۸۹ استرالیا از دیگر ویزاهای کاری تابع جدول امتیاز مهاجرت به استرالیا است. این ویزا برای افراد ماهر صادر می‌گردد و اعتبار آن چهار سال می‌باشد که پس از اتمام آن در صورتی که متقاضی برای اقامت دائم از طریق ویزای ۸۸۷ اقدام کرده و موفق به اخذ آن شده باشد می‌تواند به عنوان مقیم دائم در این کشور به کار و زندگی مشغول شود. این ویزا را اگر چه از دو طریق حمایت دولت ایالتی و حمایت وابستگان دارای اقامت مناطق تائید شده می توان در صورت برخورداری از شرایط و امتیاز مورد نظر طبق جدول امتیاز بندی استرالیا به دست آورد اما در حال حاضر این مسیر برای درخواست‌های جدید تا اطلاع ثانوی بسته می‌باشد.

شرایط امتیازبندی مهاجرت به استرالیا

سن در سیستم امتیاز بندی مهاجرت استرالیا

سن یکی از عوامل تاثیر گذار در اخذ امتیاز مهاجرت به استرالیا می باشد. متقاضیان با اقدام به موقع می توانند حداکثر امتیاز را از این فاکتور کسب کنند. افراد رده سنی ۲۵ تا ۳۲ می توانند حداکثر امتیاز سن (۳۰ امتیاز) کسب کنند.

مدرک زبان در سیستم امتیازبندی استرالیا

مدرک زبان که از جمله ملزومات در این سیستم امتیاز بندی است، دارای حداکثر ۲۰ امتیاز می باشد.

  • کسب نمره ۶ و کمتر در هر مهارت آزمون IELTS : صفر امتیاز
  • کسب حداقل نمره ۷ در هر مهارت آزمون IELTS: ده امتیاز
  • کسب حداقل نمره ۸ در هر مهارت آزمون IELTS : بیست امتیاز

تحصیلات در سیستم امتیاز استرالیا

حداکثر امتیاز تحصیلات در این سیستم بر اساس جدول امتیاز مهاجرت به استرالیا ارائه شده از سوی اداره مهاجرت و دولت استرالیا، ۲۰ امتیاز و مختص مدرک دکترا می باشد. متقاضیان جهت کسب امتیاز از مدرک تحصیلی باید جهت ارزشیابی مدرک تحصیلی از طریق سازمان مشخص شده در استرالیا اقدام کنند.

امتیاز تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا

تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا با حداقل به مدت ۱۵ ماه و یا دوسال، ۵ امتیاز را برای متقاضی در سیستم امتیاز بندی استرالیا کسب می کند. تحصیلات مجازی ( آنلاین) مورد قبول نمی­ باشند.

امتیاز سابقه کار در مهاجرت استرالیا

کسب امتیاز از سابقه کار طبق جدول امتیاز بندی استرالیا به دو قسمت تجربه کاری داخل استرالیا و خارج از استرالیا تقسیم می شود . حداکثر امتیاز سابقه کار در خارج از استرالیا ۲۰ امتیاز ( بابت ۸ تا ۱۰ سال سابقه کاری ) و حداکثر ۱۵ امتیاز ( بابت ۸ تا ۱۰ سال سابقه کاری ) برای سابقه کار در داخل استرالیا است. سابقه کار متقاضیان باید با رشته تحصیلی آنها مرتبط باشد. سابقه کار باید حداقل ۲۰ ساعت بصورت هفتگی و در ۱۰ سال اخیر باشد.

امتیاز اسپانسرشیپ مهاجرت استرالیا

متقاضیان در صورت داشتن دوست و فامیل می توانند از قسمت اسپاسرشیپ ایالتی نیز با توجه به نوع ویزای خود بین ۵ تا ۱۵ امتیاز در سیستم امتیاز بندی استرالیا کسب کنند. هدف از اسپانسرشیپ ایالتی، جذب نیروی کار توسط ایالتهایی است که در زمینه های مختلف کاری دچار کمبود نیروی کار محلی هستند. در صورتی که شغل متقاضی جزو مشاغل مورد نیاز ایالتها باشد، این ایالتها میتوانند اسپانسر متقاضی شوند. در این صورت متقاضی متعهد می گردد برای مدت معینی در این ایالت زندگی و کار کند.

امتیاز همسر در سیستم امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا

افراد متاهل با توجه به شرایط زیر می توانند از طریق همسر خود و بر اساس جدول امتیاز بندی استرالیا امتیاز کسب کنند.

  • در صورتی که سن همسرمتقاضی زیر ۴۵ سال و آیلتس ۶ در هر چهار مهارت داشته باشد، ۵ امتیاز متقاضی کسب می کند
  • در صورتی که همسرمتقاضی علاوه بر شرایط بالا، شغلی داشته باشد که در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و اداره مهاجرت باشد، می تواند متقاضی ۵ امتیاز دیگر نیز از این طریق کسب کند و مجموع امتیاز از طریق همسر به ۱۰ امتیاز افزایش یابد.

کسب امتیاز استرالیا از طریق آزمون ناتی

موفقیت در آزمون مترجمی حرفه ای ناتی استرالیا میتواند ۵ امتیاز به متقاضیان مهاجرت استرالیا کمک کند. با توجه به اینکه امتیاز بسیاری از رشته ها برای مهاجرت به استرالیا نسبتا بالا است، برخی متقاضیان با شرکت در این آزمون بخشی از کسری امتیاز خود را در سیستم اکسپرس اینتری استرالیا از این طریق جبران می کنند.

شرکت در آزمون ناتی (امتحان CCL) مستلزم حضور در استرالیا می بود که علاوه بر دشواری دریافت ویزا، هزینه زیادی را به متقاضیان تحمیل می کرد. خوشبختانه طبق اعلامیه سازمان ناتی در ۳۰ مارس ۲۰۲۰، امتحان CCL ناتی از سپتامبر ۲۰۲۰ به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و با این اوصاف، امکان شرکت در این امتحان بدون حضور در استرالیا میسر شده است. موفقیت در این آزمون ۵ امتیاز برای متقاضیان خواهد داشت. متقاضیان به این نکته توجه داشته باشند که تنها کاربرد امتحان CCL ناتی، کسب ۵ امتیاز برای ویزای استرالیا است و این امتحان ربطی به دریافت مجوز ترجمه ناتی نخواهد داشت.

شرایط آزمون ناتی و امتیاز آن در مهاجرت به استرالیا

آزمون ناتی به صورت آنلاین و از طریق برنامه Microsoft Teams برگزار میشود. این آزمون شامل دو دیالوگ ضبط شده است. هر دیالوگ متشکل از یک مکالمه بین یک انگلیسی زبان و یک فارسی زبان (برای متقاضیان فارسی زبان) است و حدود ۳۰۰ کلمه است. حدود ۱۵۰ کلمه انگلیسی و حدود ۱۵۰ کلمه فارسی است. هر دیالوگ هم به قسمتهای ۳۵ کلمه ای (یا کمتر)‌ تقسیم شده است و متقاضی باید به صورت بخش به بخش، کار ترجمه را انجام دهد.

دو مصحح، مهارت متقاضی را ارزیابی می کنند. دوعامل مهم در ارزیابی مهارت متقاضیان به شرح زیر می باشد.

  • مهارت متقاضی در هر دو زبان انگلیسی و فارسی
  • حفظ سطح فرمالیته بودن دیالوگ ترجمه شده (Language Register)

مواردی که در نمره نهایی این آزمون تاثیرگذارند به شرح زیر می باشد.

  • دقت و درستی اطلاعات منتقل شده
  • عدم وجود تحریف در انتقال مطالب
  • عدم حذف اطلاعات
  • پرهیز از اضافه کردن بی مورد اطلاعات

هر مصحح به طور جداگانه به شرکت کننده در این آزمون نمره می دهد و چنانچه دو ممحح درباره نمره نهایی به توافق نرسند، مصحح های دیگری هم درباره تعیین نمره نهایی اعلام نظر خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: شرایط و هزینه زندگی در استرالیا

حداقل امتیاز مهاجرت به استرالیا

مطابق شرایط ویزاهای استرالیا، حداقل امتیاز مهاجرت به استرالیا ۶۵ می باشد. متقاضیان ویزای کاری استرالیا و ویزای اسکیل ورکر استرالیا باید حداقل امتیاز مورد نیاز را از طریق جدول امتیاز بندی جدید استرالیا کسب نمایند. هر چند حداقل امتیاز مهاجرت به استرالیا ۶۵ می باشد ولی متقاضیان می توانند با کسب امتیاز بالاتر، پذیرش خود را تضمین نمایند.

جدول امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا

امتیازبندی مدارک تحصیلیامتیاز
امتیازمدرک تحصیلی دکترا ( ارزیابی شده معادل دکترای استرالیا )۲۰
امتیازمدرک تحصیلی لیسانس ( ارزیابی شده معادل لیسانس استرالیا )۱۵
امتیازمدرک تحصیلی فوق دیپلم ( ارزیابی شده معادل فوق دیپلم استرالیا )۱۰
امتیازمدرک پایان دوره (ارزیابی‌شده مرتبط با تخصص )۱۰
امتیازبندی تحصیل در استرالیا
تحصیل در مناطق کم‌جمعیت مشخص استرالیا ۵
تحصیل در یک دوره تحصیلی در موسسات آموزشی استرالیا ۵
تسلط یکی از زبان‌های خاص
مهارت در زبان های دیگر از جمله فارسی۵
مهارت زبان انگلیسی
متوسط۰
خوب۱۰
عالی۲۰
صلاحیت تحصیلات تخصصی
امتیاز مدرک کارشناسی ارشد، دوره حداقل ۲ سال آکادمیک ( پژوهش محور یا دکترا از مؤسسات تحصیلی استرالیا ) ۵
اسپانسر در استرالیا
امتیاز داشتن اسپانسر ایالتی یا فامیل (میزان دقیق امتیاز به نوع ویزا بستگی دارد)
۵ الی ۱۰
امتیاز بندی سن درمهاجرت استرالیا
۱۸ تا ۲۴ سال ۲۵
۲۵ تا ۳۲ سال ۳۰
۳۳ تا ۳۹ سال ۲۵
۴۰ تا ۴۴ سال ۱۵
امتیاز سابقه کاری مرتبط در استرالیا ( در ۱۰ سال گذشته )
کمتر از یک سال ۰
۱ تا ۲ سال ۵
۳ تا ۴ سال ۱۰
۵ تا ۷ سال ۱۵
۸ تا ۱۰ سال ۲۰
امتیازبندی سابقه کاری مرتبط در خارج از استرالیا ( در ۱۰ سال گذشته)
کمتر از ۳ سال ۰
۳ تا ۴ سال ۵
۵ تا ۷ سال ۱۰
۸ تا ۱۰ سال ۱۵

مدرک زبان ویزای در امتیاز مهاجرت به استرالیا

در سیستم امتیازبندی استرالیا اخذ نمره لازم برای زبان انگلیسی بسیار مهم می باشد. اداره مهاجرت استرالیا آزمون های متفاوتی را در این خصوص می پذیرد. در جدول زیر آزمون های مورد قبول و نمرات آنها ذکر شده است.

آزمونقابل قبولخوبعالی
IELTSحداقل نمره ۶ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۷ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۸ در هر چهار مهارت
OETنمره B در هر چهار بخش آزمون OETحداقل نمره B در هر چهار بخش آزمون OETنمره A در هر چهار  بخش آزمون OET
TOEFLحداقل نمره ۱۲ مهارت شنیداری، ۱۳ مهارت خواندن، ۲۱ مهارت نوشتاری، ۱۸ مهارت گفتاریحداقل نمره ۲۴ مهارت شنیداری، ۲۴ مهارت خواندن، ۲۷ مهارت نوشتاری، ۲۳ مهارت گفتاریحداقل نمره ۲۸ مهارت شنیداری، ۲۹ مهارت خواندن، ۳۰ مهارت نوشتاری، ۲۶ مهارت گفتاری
PTEحداقل نمره ۵۰ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۶۵ در هر چهار مهارتحداقل نمره ۷۹ در هر چهار مهارت
CAEحداقل نمره ۱۶۹ در هر چهار مهارت آزمونحداقل نمره ۱۸۵ در هر چهار مهارت آزمونحداقل نمره ۲۰۰ در هر چهار مهارت آزمون

آزمون پی تی ای (PTE) و امتیاز مهاجرت به استرالیا:

از میان آزمون‎ های زبان که اداره مهاجرت استرالیا می پذیرد، آزمون PTE (پی تی ای) یکی از آنها می باشد. با توجه به تجربه افرادی که از این طریق برای آزمون زبان اقدام کرده اند، این آزمون شرایط شانس موفقیت بیشتری برای برخی از متقاضیان نسبت به آیتلس داشته است. از مهمترین ویژگی این آزمون، تصحیح تمامی مهارت ها به وسیله کامپیوتر است. و این موضوع تا حدی از استرس متقاضیان کاهش می دهد.

متقاضیان باید به این نکته توجه نمایند که این آزمون در ایران برگزار نمی گردد و متقاضیان جهت شرمت در این آزمون باید به کشورهای همسایه مانند امارات و ترکیه سفر کنند. آزمون PTE مانند آیتلس ۴ مهارت دارد یعنی صحبت، نوشتن، شنیدن و خواندن که ارزیابی تمامی آن ها به وسیله کامپیوتر انجام می شود و برای استفاده از کامپیوتر یک هدست در اختیاز کاربر قرار می گیرد. مدت زمان این آزمون ۳ ساعت است .

شرایط امتیاز مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت سرمایه گذاری استرالیا یکی از روش های محبوب مالکان کسب و کار و کارآفرینان است. رشد مثبت اقتصادی، سرمایه گذاری بدون ریسک، امنیت و دسترسی به بازارهای بین المللی این کشور را به مقصد کار آفرینان تبدیل کرده است. مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری از طریق سیستم امتیازبندی که به این منظور طراحی و تنظیم شده است، صورت می گیرد. شرایط امتیازبندی مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری، بر پایه فاکتور های تجربه کار تجاری، مقدار دارایی، مقدار سرمایه گذاری، تحصیلات و سن تنظیم شده است. استرالیا دارای ویزاهای سرمایه گذاری موقت و دائم در ساب کلاس های مختلف با شرایط متنوع می باشد. جهت آشنایی با شرایط امتیاز مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری، انواع ویزاهای سرمایه گذاری رو بررسی نمایید.

مزایای سیستم امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا

اگر چه سیستم امتیاز مهاجرت به استرالیا، شرایط را تا حدودی برای متقاضیان مهاجرتی سخت و رقابتی کرده، ولی مزایایی نیز برای این افراد داشته است. مهمترین مزایای سیستم امتیاز بندی مهاجرت استرالیا، محدودیت اعمال نظر افسرهای مهاجرتی در بررسی پرونده های ویزاهای استرالیا می باشد. در صورت کامل بودن مدرک ارسالی و کسب امتیاز لازم، افسر مهاجرتی باید با درخواست ویزای وی موافقت کند. در این روش، شرایط افراد بر اساس فاکتورهای امتیازبندی شده در سیستم امتیازبندی مهاجرت استرالیا مورد سنجش و بررسی قرار می گیرد. چنانچه متقاضیان امتیاز لازم را در این سیستم کسب نمایند، موفق به دریافت ویزای درخواستی می شوند. متقاضیان باید به این نکته توجه داشته باشند که افسرهای مهاجرتی در این روش نیز از اختیاراتی برخوردار است و صرفا” این سیستم، کمک به تصمیم سلیقه ای افیسرها می کند.

شرایط امتیاز مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار

امتیاز مهاجرت به استرالیا در روند گرفتن ویزاهای کاری استرالیا بسیار نقش مهمی دارد. متقاضیان ویزای کار استرالیا با توجه به نوع ویزای انتخابی باید حداقل امتیاز لازم را در این سیستم کسب کنند. حداقل امتیاز مورد نیاز (۶۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ) می باشد. متقاضیان ویزای کار باید توجه داشته باشند با توجه به رقابت موجود در این سیستم، لزوما” داشتن حداقل امتیاز، منجر به اخذ ویزا نخواهد شد. شرط موفقیت در سیستم امتیاز مهاجرت به استرالیا، داشتن امتیاز قابل رقابت با افراد دیگر می باشد.

امتیاز مهاجرت به استرالیا و شرایط اقامت و تابعیت

افرادی در سیستم امتیاز مهاجرت به استرالیا، امتیاز لازم را کسب نمایند، موفق به دریافت ویزای استرالیا می شوند. در صورتی که فرد متقاضی متاهل باشد، برای اعضای خانواده وی نیز ویزا صادر می گردد. متقاضیان بهمراه اعضای خانواده اجازه ورود، زندگی، کار و تحصیل در استرالیا را خواهند داشت. این افراد از مزایای تحصیل رایگان، خدمات درمانی، اجتماعی و استفاده از دیگر تسهیلاتی که دولت استرالیا برای شهروندان در نظر گرفته است بهره مند می شوند. در نهایت متقاضیان پس از اینکه تعهدات مربوط به ویزای دریافتی را، در استرالیا انجام دهند موفق به دریافت پاسپورت استرالیا می شوند.

امتیازبندی و ویزای سرمایه گذاری استرالیا
در صورت تمایل، جهت محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا و ارزیابی شرایط خود توسط مشاور موسسه یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاوره و محاسبه امتیاز مهاجرت به استرالیا از طریق مشاور رسمی مهاجرت

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت استرالیا و کانادا، فارغ‌التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می‌کند. این موسسه با سال‌ها تجربه در خصوص خدمات مشاوره تحصیلی، اپلای تحصیلی و پرونده‌های اقامتی و مهاجرتی و سرمایه‌گذاری، خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور این موسسه ارائه می‌کند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی استرالیا و پرونده های مهاجرت کاری اسکیل ورکر می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری استرالیا چگونه است ؟

محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری استرالیا بر اساس فاکتورهای مختلفی نظیر سن، تحصیلات، سابقه کار، نمره زبان تنظیم شده است.

نحوه محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا چگونه است؟

برای محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به استرالیا باید با مراجعه به وب سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا و بررسی جدول امتیازبندی استرالیا، امتیاز خود را در فاکتورهای سن، تحصیلات، نمره زبان و سابقه کار محاسبه نمود.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

ثبت شرکت در استرالیا، بررسی قوانین و هزینه ها
ثبت شرکت در استرالیا، بررسی قوانین و هزینه ها
تحصیل در مدارس استرالیا، بررسی شرایط، هزینه و شهریه مدارس
تحصیل در مدارس استرالیا، بررسی شرایط، هزینه و شهریه مدارس