کانادا

ثبت شرکت در تورنتو کانادا

راهنمای جامع ثبت شرکت در تورنتو

کانادا بهترین کشور برای سرمایه گذاری است. در این جهان پر فراز و نشیب، استفاده از فرصت‌ها و اجتناب از خطر می‌تواند دشوار باشد. برای رشد توسعه و موفقیت، شرکت‌ها در حوزه بین المللی می‌بایست اکوسیستم‌هایی را پیدا کنند که علاوه بر ثبات، روند رو به رشدی در حوزه اقتصاد و تجارت داشته باشند. کانادا همان اکوسیستم است. کشور کانادا از لحاظ اقتصادی یکی از ده اقتصاد بزرگ جهان است، به همین دلیل نظر افراد سرمایه گذار از اقصی نقاط جهان به این کشور، استان‌ها مهم آن و شهرهایی چون تورنتو برای سرمایه گذاری جلب شده است. از سویی دیگر و به دلیل استقبال بی نظیر افراد برای مهاجرت به این کشور برای سرمایه گذاری و کار، راه‌های مهاجرتی بسیار خوبی در راستای اهداف اقتصادی دولت و آسان‌تر کردن این امر برای متقاضیان طراحی و ارائه شده‌اند تا افراد بر اساس هدفی که دارند بهترین راه را انتخاب و برای مهاجرت از طریق آن تلاش کنند. ثبت شرکت در تورنتو کانادا یکی از سریع‌ترین و بهترین راه‌ها برای سرمایه گذاری در این کشور است. متقاضی با ثبت شرکت علاوه بر رشد و توسعه اقتصادی، خواهد توانست برای اخذ اقامت دائم و بهره بردن از مزایای بسیار خوبی که برای افراد مقیم در نظر گرفته شده‌اند، اقدام نماید.

با ما همراه باشید تا با شرایط ثبت شرکت در تورنتو کانادا، روش‌های ثبت در تورنتو انتاریو، هزینه‌ ثبت شرکت در تورنتو انتاریو، مزایای ثبت شرکت در تورنتو، سرمایه گذاری در کانادا و راه اندای استارتاپ کانادا و مراحل آن آشنا شوید.

روش های ثبت شرکت در تورنتو

برای ثبت شرکت در تورنتو کانادا می‌توان از دو روش استفاده کرد:

ثبت شرکت در تورنتو کانادا به کمک برنامه مالک گرداننده (Owner-Operator)

این برنامه یک ویزای موقت کاری است که تحت برنامه نیروی کار خارجی فدرال به واجدین شرایط که مالکان کسب و کار و یا مدیران شرکت‌های خارجی می‌باشند، اعطا می‌گردد. آن‌ها به کمک این برنامه می‌توانند به ثبت شرکت در تورنتو انتاریو بپردازند. این روش مجوز LMIA نیاز دارد و شخص متقاضی می‌بایست با ارائه یک بیزینس پلن قوی و مستنداتی که نشان دهنده‌ی موثر بودن تاسیس شرکت در تورنتو بر اقتصاد استان و کشور است، مسئول پرونده و کشور کانادا را برای موافقت بر این امر متقاعد سازد.

ثبت شرکت در تورنتو کانادا به کمک برنامه انتقال درون شرکتی (ICT)

در این روش شرکت‌های خارجی که یک شرکت مادر، تابعه یا وابسته در کانادا دارند می‌توانند مدیران یا کارمندان متخصص خود را برای پیشرفت و توسعه کسب و کار به شعبه‌ای که کشور کانادا وجود دارد انتقال دهند و یا شعبه‌ای را در تورنتو یا ایالت انتاریو ثبت کنند. این برنامه مهاجرتی موقت بوده و برای استفاده از آن نیازی به مجوز LMIA نیست البته داشتن و ارائه یک بیزینس پلن تجاری قوی از الزامات آن به شمار می‌رود.

مقایسه انواع شرکت های تجاری در تورنتو

شرکت های تجاری در تورنتو چهار نوع می‌باشند که عبارتند از: شرکت مالکیت خصوصی، مشارکتی، شرکت تعاونی و شرکت سهامی.

  • شرکت مالکیت خصوصی

شرکت مالکیت خصوصی ساده‌ترین نوع شرکت در تورنتو انتاریو است. این شرکت برای یک نفر است. او مدیریت و کنترل کامل شرکت و فعالیت‌های آن را بر عهده دارد و به عنوان یک نهاد حقوقی شناخته می‌شود. در این نوع شرکت دارایی‌های شخصی و تجاری فرد یکی خواهند بود و او این اختیار را دارد که سود شرکت را به شکل درآمد داشته باشد. همچنین سود و زیان شرکت در این نوع متوجه خود شخص خواهد بود به این معنا که اگر سودی باشد برای شخص است و اگر که بدهی باشد، فرد طلبکار می‌تواند از دارایی‌های شخصی یا تجاری او آن را طلب کند. ثبت و راه‌اندازی شرکت با مالکیت شخصی هزینه‌ای کم‌تر برای متقاضی خواهد داشت و برای آن نیازی به اظهارنامه مالیاتی جداگانه نیست. البته نکته‌ای که در این باره لازم است به آن توجه داشت این است که بانک‌های کانادا تمایلی به اعطای وام به چنین شرکت‌هایی ندارند.

  • شرکت مشارکتی

همانگونه که از نام آن مشخص است این نوع شرکت با مشارکت دو یا چند نفر تاسیس می‌گردد. این افراد در سود و زیان شرکت با یکدیگر سهیم بوده و مسئولیت‌های شرکت، خطراتی که ممکن است وجود داشته باشند و هزینه‌ها، متوجه تمامی آن‌ها خواهد بود. شرکاء عمدتا دارای یک توافق نامه هستند که در آن سهم هر یک از آن‌ها، میزان درآمد، مسئولیت‌ها و هزینه‌ها به طور کامل مشخص شده است. این نوع مشارکت به دو صورت محدود و عمومی تعریف شده است. در توافق نامه مشارکت عمومی در کنار هزینه‌ها، مسئولیت‌ها و سهام، میزان سود و بدهی هر یک از افراد نیز تعیین شده است و هر یک از افراد مالکیت و مسئولیت شخصی معینی دارد. در شرکت با مسئولیت محدود، شرکا به دو دسته تقسیم شده‌اند، شرکای عام و شرکای محدود (یک یا چند شریک). شرکای عام در برابر تعهدات شرکت و بدهی‌ها مسئولیت نامحدود دارند اما یک یا چند شریک محدود، تنها بر اساس میزان سرمایه‌ و سهم‌شان در شرکت مسئولیت و تعهد دارند. اما نکته‌ای که در ارتباط با این نوع شرکت تجاری باید در نظر داشت این است که اگر شرکت با بدهی مواجه شد هر یک از شرکا موظف به پرداخت آن خواهد بود حتی اگر میزان بدهی از کل سرمایه شرکت بالاتر باشد. در این نوع شرکت نیز اظهارنامه مالیاتی شرکتی به صورت مجزا نیاز نیست.

  • شرکت سهامی

شاید بتوان گفت پرطرفدارترین نوع شرکت در کشور کانادا، شرکت سهامی است. اگر چه ثبت و راه اندازی این نوع زمان‌بر و پر هزینه نسبت به سایر انواع خواهد بود اما از مزیت‌های منحصر به فردی بر خوردار است. تعداد سهامداران در این نوع بسیار می‌باشند. میزان مالیات پرداختی به دولت توسط این شرکت‌ها کم‌تر خواهد بود و در صورت ورشکستگی یا بدهی هر یک از افراد مسئولیت کم‌تری داشته و طبق میزان سهامی که دارند موظف به جبران خسارت هستند. ناگفته نماند که این نوع شرکت‌ها نیازی به تمدید ندارند.

  • شرکت تعاونی

در این نوع ساختار افراد، شرکت‌ها، انجمن‌های مختلف و شهرداری‌ها اجازه دارند به صورت یک شخص حقوقی به فعالیت تجاری بپردازند. تاسیس این نوع شرکت هزینه پایینی لازم دارد و عموما راحت‌تر خواهد بود. مدیریت این شرکت‌ دموکراتیک بوده و بر عهده گروهی از افراد خواهد بود. درباره این نوع از شرکت‌های تجاری گفته شده که هدف نهایی آن‌ها سود رسانی به سهامداران نیست بلکه برآورده نمودن نیازهای مشترک اعضاء می‌باشد و عموما سود حاصل میان افراد تقسیم می‌گردد.

موسسه مهاجرتی یوکن خدمات تخصصی ویزای سرمایه گذاری کانادا، ویزای استارتاپ کانادا را به صورت تخصصی به متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا و صاحبان کسب و کار ، تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید.

مزایا و معایب ثبت شرکت در تورنتو

ثبت شرکت در تورنتو کانادا یا به طور کلی در کشور کانادا به دلیل مشابه بودن فرآیند ثبت، مزایا و معایبی دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

مزایای ثبت شرکت در تورنتو

  • از مزایای ثبت شرکت در تورنتو، می‌توان به ساده و آسان بودن آن اشاره کرد. در حقیقت متقاضی در صورت برخورداری از شرایط و مهیا کردن مدارک و مستندات، به صورت آنلاین و در زمانی کوتاه قادر به ثبت شرکت در انتاریو خواهد بود.
  • هزینه ثبت شرکت در تورنتو همچون دیگر شهرها و ایالت‌های این کشور نسبت به دیگر کشورهای جهان کم‌تر است.
  • در کانادا ثبت شرکت تنها برای صنایع محدودی انجام نمی‌شود و کسب و کارهای مختلف می‌توانند شرکت خود را در کانادا به ثبت برسانند
  • در ابتدای مطلب گفته شد که اقتصاد کانادا اقتصاد با ثباتی است. این ثبات و پایداری اقتصاد، امنیت سرمایه گذاری در این کشور را تامین می‌کند.
  • برای ثبت شرکت در تورنتو کانادا نیاز به مراجعه حضوری نیست و در زمانی کوتاه و به شکل آنلاین می‌توان این کار را انجام داد.

از دیگر مزایای ثبت شرکت در تورنتو انتاریو می‌توان به مناسب بودن میزان مالیات، امکان دریافت اقامت دائم از طریق آن، حمایت مالی کشورکانادا از شرکت‌های موثر در اقتصاد، امکان دسترسی به نیروی کار در صورت مواجه شدن با کمبود نیرو، عدم نیاز به مدرک زبان (در برخی از موارد ممکن است الزامی گفته شود) اشاره کرد.

  • معایب ثبت شرکت در تورنتو

در کنار مزایای ثبت شرکت در تورنتو کانادا به عنوان یکی از برترین شهرهای کشور در حوزه مالی و اقتصادی، لازم است به برخی از معایب آن نیز اشاره کرد.

  • ثبت شرکت در انتاریو به دو شکل فدرالی و استانی انجام می‌شود. یکی از معایبی که در ثبت شرکت به صورت استانی وجود دارد این است که محافظت از نام شرکت کم‌تر است.
  • شروع کسب و کار یا ثبت شرکت در تورنتو کانادا برای برخی از صنایع دارای محدودیت در واردات و صادرات است. از این رو بهتر است پیش از ارائه درخواست شخص متقاضی اطلاعات جامعی درباره کسب و کار مورد نظر در تورنتو به دست آورد.
  • یکی دیگر از معایب ثبت شرکت در تورنتو و به طور کلی کانادا وجود پیامدهای مالیاتی نقل و انتقال پول و سرمایه است. در حقیقت و بر اساس سودآوری شرکت ممکن است میزان مالیات درخواستی بیش‌تر شود.
عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


شرایط ثبت شرکت در تورنتو

پس از بیان مزایای ثبت شرکت در تورنتو و معایب آن، شرایط ثبت شرکت مورد بررسی قرار می‌گیرند. شرایط ثبت شرکت در انتاریو و به ویژه شهر تورنتو برای تمامی متقاضیان یکسان نیست؛ چرا که متقاضیان از یک روش برای ثبت شرکت استفاده نمی‌کند، همچنین انواع مختلفی از شرکت‌ها را می‌توان در این شهر به ثبت رساند که هر یک از آن‌ها نیز شرایط ویژه‌ای را می‌طلبد. البته در این میان برخورداری از برخی شرایط کلی برای تمامی متقاضیان الزامی است. این شرایط عبارتند از:

  • سن ۱۸ سال به بالا
  • داشتن سابقه مدیریتی یا رهبری (حداقل سه سال در پنج سال گذشته)
  • نداشتن سوء پیشینه
  • داشتن تمکن مالی
  • برخورداری از طرح کار (بیزینس پلن) قوی
  • مشخص بودن نوع شرکت و مکان فیزیکی آن در کانادا
  • برخورداری از مدرک تحصیلی
  • اثبات عدم ورشکستگی در گذشته
  • ارائه مدرک زبان معتبر
  • مشخص بودن موضوع فعالیت شرکت
  • معرفی یک شخص کانادایی به عنوان کارمند تمام وقت (این شخص می‌بایست جزو اعضای خانواده نباشد)
  • داشتن یک حساب بانکی در کانادا (در حقیقت برای ثبت شرکت متقاضی لازم است یک حساب بانکی در کانادا باز کند)

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در تورنتو

درباره حداقل هزینه لازم برای ثبت شرکت در تورنتو کانادا نمی‌توان اظهار نظر قطعی کرد چرا که برای ورود به هر صنعت یا کسب و کاری حداقل سرمایه‌ای تعریف شده است که با دیگر صنایع متفاوت می‌باشد. علاوه بر این نوع شرکت نیز موثر بر میزان سرمایه اولیه برای ثبت شرکت در تورنتو کانادا است. در هر حال حداقل سرمایه ثبت شرکت در تورنتو کانادا را می‌توان میانگین ۱۰۰ هزار دلار بیان کرد.

ناگفته نماند که ثبت شرکت در تورنتو کانادا نسبت به اکثر شهرها و ایالت‌های کانادا بیش‌تر است.

فرم ارزیابی رایگان
جهت ارزیابی رایگان شرایط خود برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کانادا ، بر روی لینک زیر کلیک  و فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید.

هزینه ثبت شرکت در تورنتو

هزینه ثبت شرکت در تورنتو بر اساس نوع شرکت، نحوه ثبت و چگونگی ثبت که می‌تواند آنلاین، حضوری یا پستی باشد، متفاوت است و هزینه‌ی یکسانی را نمی‌توان برای تمامی آن‌ها بیان کرد. ثبت شرکت در تورنتو کانادا از نوع مالکیت شخصی یا مشارکتی به صورت اینترنتی هزینه‌ای بین ۶۰ تا ۸۰ دلار کانادا را برای متقاضی به همراه خواهد داشت. این هزینه برای پنج سال فعالیت در شهر تورنتو می‌باشد. علاوه بر این بخش دیگری از هزینه ثبت شرکت در تورنتو به جستجوی نام تجاری اختصاص دارد که بین ۸ تا ۲۶ دلار خواهد بود. این پروسه اگر که به صورت حضوری انجام گیرد متقاضی می‌بایست هزینه‌ای حدود ۱۳۰ دلار کانادا را به عنوان هزینه ثبت شرکت در تورنتو پرداخت کند. با این حال برای ثبت شرکت سهامی هزینه گفته شده بیشتر است و بالغ بر ۳۵۰ دلار کانادا خواهد بود.

تذکر: علاوه بر هزینه‌ای که در طول پروسه ثبت شرکت در تورنتو کانادا می بایست پرداخت کرد، هزینه‌ی ترجمه مدارک، گواهی سوء پیشینه، مدرک زبان و … را نیز می‌توان جزو هزینه ثبت شرکت در تورنتو در نظر گرفت.

مراحل ثبت شرکت در تورنتو

ثبت شرکت در تورنتو کانادا یا به طور کلی ثبت شرکت در انتاریو در چند مرحله کلی قابل انجام است.

  • تعیین نام شرکت

نخستین مرحله از مراحل اصلی ثبت شرکت در تورنتو کانادا، انتخاب نام برای شرکت است. شخص لازم است بررسی کند که آیا نام انتخابی را شرکتی قبل‌تر به ثبت رسانده است یا نه. برای این کار متقاضی می‌تواند از پایگاه داده جستجوی کسب و کار پیشرفته انتاربو استفاده کند. زمانی که شخص نامی را در این پایگاه داده جستجو می‌کند گزارشی مفصل به او ارائه می‌گردد. این گزارش نشان دهنده‌ی وجود یا عدم وجود شرکت به این نام است. ناگفته نماند که جستجوی نام برای ثبت به عنوان نام شرکت با پرداخت هزینه‌ای چند دلاری همراه است.

علاوه بر جستجوی نام شرکت در انتاریو، متقاضی می‌تواند علامت تجاری در نظر گرفته شده برای شرکت را نیز با علائم تجاری موجود در پایگاه داده Nuans که حاوی اطلاعات و علائم تجاری کل کسب و کارهای کانادا است را مقایسه کرده و از تکراری نبودن آن مطمئن شود.

در کنار تمامی موارد گفته شده برای تعیین نام شرکت محدودیت‌هایی ذکر شده‌اند که متقاضی باید آن‌ها را در نظر داشته باشد. از جمله این محدودیت‌ها می‌توان به عدم استفاده از الفاظ ناپسند و ممنوع بر اساس قوانین فدرالی یا ایالتی اشاره کرد. همچنین استفاده از نام شخصی دیگر بدون اجازه او ممنوع است مگر اینکه بالغ بر سه دهه از مرگ او گذشته باشد. علاوه بر این‌ها به کارگیری کلماتی چون موسسه، دانشگاه یا دانشکده بدون آن‌که مجوزهای لازم در این باره اخذ شده باشند، ممنوع بوده و پیگرد قانونی را به دنبال خواهد داشت.

  • انتخاب نوع شرکت

در بخش مقایسه انواع شرکت‌های تجاری در تورنتو بیان شد که به طور کلی چهار نوع شرکت را می‌توان در تورنتو به ثبت رساند که عبارتند از: شرکت با مالکیت انحصاری، شرکت مشارکتی، شرکت سهامی و شرکت تعاونی . فرد متقاضی بر اساس بیزینس پلن و اهدافی که در نظر دارد می‌بایست یکی از این موارد را انتخاب نماید.

  • ارائه درخواست ثبت شرکت در تورنتو کانادا

پس از مشخص شدن نام شرکت و نوع آن متقاضی می‌تواند برای ثبت آن در شهر تورنتو درخواست دهد. آماده کردن مدارک، مستندات و اطلاعات مورد نیاز پیش از ثبت درخواست الزامی است. در واقع نام کسب و کار، آدرس فیزیکی آن، اطلاعات هویتی شرکا، نوع فعالیت و شرح مختصری از آن می‌بایست به عنوان اطلاعات اولیه و اصلی به شکل مستند درج شوند. همچنین در طول فرآیند ثبت شرکت در تورنتو کانادا سوالاتی پرسیده می‌شوند که متقاضی باید به درستی پاسخ دهد. به عنوان نمونه استخدام یا عدم به کارگیری فرد یا افرادی به عنوان کارمند یکی از آن پرسش‌ها خواهد بود و یا درباره حداکثر مقدار تقریبی حقوق سالانه سوال خواهد شد که متقاضی موظف به جواب دهی است چرا که اگر متقاضی در پی استخدام کارمند باشد می‌بایست در زمان تعیین شده برای ثبت نام او و تحت پوشش بیمه قرار دادن او اقدام نماید و یا اگر که میزان درآمد از۴۵۰۰۰۰ دلار بالاتر باشد، متقاضی ملزم به ثبت شماره مالیات سلامت خواهد شد.

برای ثبت شرکت در تورنتو کانادا متقاضی علاوه بر روش آنلاین (با مراجعه به سایت ایالت انتاریو) می‌تواند به صورت حضوری یا از طریق ارسال مدارک و مستندات به صورت پستی اقدام کند اما روش آنلاین علاوه بر صرفه جویی در هزینه، سریع‌تر از دو روش دیگر انجام می‌گیرد.

ثبت شرکت یک فرآیند ساده و مستقیم است و متقاضی تنها با طی چند مرحله کوتاه در صورتی که تمامی شرایط را دارا باشد و مدارک را به شکل ترجمه شده آماده کرده باشد، می‌تواند طی پروسه‌ای که گفته شد و با پیروی از قوانین فدرالی یا ایالتی و پرداخت هزینه‌ ثبت شرکت در تورنتو، شرکت خود را به ثبت برساند.

فرم ارزیابی رایگان
جهت ارزیابی رایگان شرایط خود برای ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کانادا ، بر روی لینک زیر کلیک  و فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید.

قوانین ثبت شرکت در تورنتو

اگر چه به برخی از قوانین ثبت شرکت در تورنتو کانادا در بخش شرایط ثبت شرکت اشاره شد اما متقاضی در کنار آن‌ها باید الزامات قانونی دیگری را نیز رعایت کند. متقاضی می‌بایست مجوزها، گواهی‌نامه‌ها و تاییدیه‌های لازم را از سازمان‌های مشخص دریافت کند. به عنوان مثال بر اساس نوع و اندازه شرکت ممکن است متقاضی به شماره کسب و کار فدرال یا همان بیزینس نامبر فدرال نیاز داشته باشد.

همچنین شخص متقاضی باید در صورتی که هر یک از اطلاعات مرتبط با شرکت تغییر کرد، ظرف ۱۵ روز آن را به اطلاع CPVSB برساند. علاوه بر این‌ها اگر که شخص متقاضی فعالیت شرکت را به هر دلیلی متوقف کرد، لازم است به صورت آنلاین، حضوری یا پستی نامی که برای شرکت انتخاب کرده است را حذف کند (برای حذف نام شرکت هزینه‌ای اخذ نمی‌شود).

و در آخر لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در تورنتو کانادا یا به طور کلی ثبت شرکت در انتاریو نیازی به شریک کانادایی نیست. در واقع اگر چه پیش‌تر یکی از قوانین حاکم بر ثبت شرکت در انتاریو، وجود شریک کانادایی (شهروند یا مقیم دائم) و برخورداری از سهم ۲۵ درصدی بود. اما جدیدا این قانون لغو شده و بدون نیاز به شریک کانادایی فرد می‌تواند به ثبت شرکت در این ایالت بپردازد.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مشاور موسسه یوکن در خصوص ثبت شرکت و سرمایه گذاری در کانادا در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در تورنتو

پس از بررسی هزینه ثبت شرکت در تورنتو، مراحل ثبت آن و قوانینی که برای ثبت شرکت در نظر گرفته شده است، نوبت به بررسی لیست مدارک مورد نظر برای ثبت شرکت در انتاریو و شهر تورنتو می‌رسد. متقاضی پیش از اقدام لازم است در کنار شرایط از مدارک خواسته شده نیز اطلاع پیدا کند تا پیش از شروع پروسه ثبت شرکت در تورنتو کانادا، آن‌ها را آماده کرده و ترجمه کند. اگر چه بر اساس نوع شرکت، مدارک مورد نیاز متفاوت از هم خواهند بود اما برخی از مدارک و مستندات خواسته شده برای ثبت شرکت به طور کلی به شرح زیر می‌باشند:

  • بیزینس پلن شرکت
  • اساسنامه شرکت
  • مدارک و مستندات مالی
  • مدارک هویتی متقاضی (پاسپورت، عکس، مدارک ازدواج در صورت تاهل)
  • مدارک شناسایی موسسان شرکت
  • مدارک تحصیلی شخص متقاضی و افراد موسس
  • مستندات مرتبط با سابقه کاری، مدیریتی شخص متقاضی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • فرم‌های مرتبط با ثبت شرکت در تورنتو کانادا که با اطلاعات درست پر شده‌اند.

دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ثبت شرکت در تورنتو

دریافت اقامت دائم کانادا از این مسیر اگر چه ممکن است اما قطعی نیست. با ثبت شرکت در تورنتو کانادا نخست به فرد متقاضی اقامت موقت دو ساله برای اشتغال بر اساس بیزینس پلن ارائه شده می‌دهند. فرد در این دو سال می‌بایست طبق طرح پیشنهادی عمل نموده و موفق به تحقق اهداف تجاری خود شده باشد. در این صورت زمانی که شخص برای تمدید اقامت خود پس از دو سال کار و زندگی در تورنتو اقدام کند، وضعیت شرکت به ثبت رسیده توسط کارشناسان بررسی می‌گردد. در صورتی که فرد توانسته باشد در راستای طرح ارائه شده عمل کرده و این امر برای کارشناسان اثبات گردد، اقامت دائم کانادا به شخص اعطا می‌گردد. با دریافت اقامت دائم کانادا نه تنها فرد پس از مدتی می‌تواند برای شهروندی و دریافت پاسپورت کانادا اقدام نماید بلکه اعضای خانواده فرد متقاضی نیز خواهند توانست از مزایایی که برای دارندگان اقامت در نظر گرفته شده است همچون تحصیل رایگان در مدارس دولتی برای فرزندان زیر ۱۸ سال و خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره ببرند.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا و استرالیا، فارغ‌التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می‌کند. این موسسه با سال‌ها تجربه در خصوص خدمات مهاجرت ،سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت ویزای کار و جاب آفر کانادا خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور این موسسه ارائه می‌کند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا و پرونده های مهاجرت کاری اسکیل ورکر می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

هزینه ثبت شرکت در انتاریو کانادا چقدر است ؟

هزینه ثبت شرکت در انتاریو با توجه به شهر آن متغیر می باشد. به عنوان مثال هزینه ثبت شرکت در تورنتو و سرمایه گذاری در این شهر با توجه به هزینه های زندگی و اجاره از شهر های دیگر آنتاریو بالاتر است.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در تورنتو چیست؟

مدارک لازم برای ثبت شرکت در تورنتو با توجه به نوع شرکت و زمینه فعالیت متفاوت می باشد. به طور کلی مدارک مورد نیاز شامل : بیزینس پلن شرکت مدارک و مستندات مالی، مدارک هویتی متقاضی،گواهی عدم سوء پیشینه،مدارک تحصیلی شخص متقاضی و فرم‌های مرتبط با ثبت شرکت در تورنتو کانادا می باشد.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

کمترین نمره تافل برای پذیرش در دانشگاه های کانادا
کمترین نمره تافل برای پذیرش در دانشگاه های کانادا
راهنمای ویزای ICT کانادا (ویزای انتقال درون شرکتی کانادا)
راهنمای ویزای ICT کانادا (ویزای انتقال درون شرکتی کانادا)