کانادا

شرایط زندگی در ایالت پرنس ادوارد کانادا

ایالت پرنس ادوارد

مهاجرت پروسه‌ی استرس زا و طاقت فرسای است که یکی از سخت‌ترین بخش‌های آن در وهله اول، تصمیم گیری درباره انتخاب کشور، استان و شهر برای مهاجرت به آن می‌باشد. عموما افراد متقاضی مهاجرت گزینه‌هایی را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند اما ممکن است بسیاری از آن‌ها اطمینان کافی درباره مناسب بودن یا نبودن آن گزینه‌ها برای زندگی، کار یا تحصیل نرسیده باشند. این افراد می‌بایست برای کسب اطمینان زمانی را صرف تحقیق کنید تا بتوانند مقصد درست را انتخاب نمایند. اگر که ایالت پرنس ادوارد جزو گزینه‌های شما برای مهاجرت به شمار می‌رود. مطالعه این مقاله به شما پیشنهاد می‌شود چرا که در آن مهم‌ترین موارد مورد بررسی قرار گرفته‌اند. با خواندن آن شما علاوه بر این که با آب و هوای پرنس ادوارد آشنا خواهید شد، به شرایط زندگی و تحصیل در آن نیز اشراف می‌یابید. همچنین با نقشه ایالت پرنس ادوارد کانادا آشنا شده و از وضعیت اشتغال و اقتصاد این ایالت سرسبز و کوچک آگاه خواهید شد آشنایی با ساعت به وقت ایالت پرنس ادوارد کانادا و اطلاع یافتن از هزینه زندگی در آن به علاوه روش‌های مهاجرت به این ایالت از دیگر مواردی است که به آن‌ها دست خواهید یافت

شرایط زندگی در ایالت پرنس ادوارد کانادا چگونه است؟

پرنس ادوارد، ایالتی متشکل از جزیره‌ای بزرگ و چندین جزیره‌ی کوچک است که در بخش شرقی کشور کانادا واقع شده و یکی از چهار ایالت منطقه آتلانتیک است. این ایالت که در خلیج سنت لارنس قرار دارد با طبیعتی زیبا و دیدنی تنها متشکل از ۵۶۶۰ کیلومتر مربع مساحت و بالغ بر ۱۵۶ هزار نفر جمعیت می‌باشد و به عنوان کوچک‌ترین و کم جمعیت‌ترین ایالت‌های کانادا شناخته می‌شود. مرکز این ایالت شارلوت تاون نام دارد که از مساحتی نزدیک به ۸۰۰ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۳۴ هزار نفر برخوردار بوده و بزرگ‌ترین شهر این ایالت به شمار می‌رود. اقتصاد این استان در وضعیت خوب و رو به رشدی قرار دارد و کشاورزی و شیلات به عنوان صنایع مهم و حیاتی آن که بخش مهمی از اقتصاد به آن‌ها وابسته است، معرفی شده‌اند.

بر اساس نقشه ایالت پرنس ادوارد کانادا، این استان همجوار با دو استان نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا است و بر اساس عرض و طول جغرافیایی آن، در شمال فرانسه، جنوب مجارستان، شمال اورگان در کشور آمریکا و غرب ونزوئلا و آرژانتین قرار گرفته است.

و اما ساعت به وقت ایالت پرنس ادوارد کانادا نسبت به ساعت به وقت گرینویچ چهار ساعت و نسبت به ساعت به وقت ایران هفت ساعت و سی دقیقه عقب‌تر است. به این معنا که اگر در کشور ایران ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه شب روز ۱۵ دی باشد، ساعت به وقت ایالت پرنس ادوارد کانادا ۱۲ ظهر همان روز است.

شرایط آب و هوای پرنس ادوارد کانادا

یکی از فاکتورهایی که متقاضیان مهاجرت به کانادا مورد بررسی قرار می دهند شرایط آب و هوایی ایالت و شهری هست که برای اقامت در نظر می گیرند. درباره آب و هوای شهرهای پرنس ادوارد کانادا باید گفت که مردم در این ایالت هر چهار فصل سال را تجربه می‌کنند و آب و هوای آن معتدل است. زمستان‌های این ایالت با بازه دمای منفی ۳ تا منفی ۱۱ درجه سانتی گراد، سرد و تابستان‌های آن آفتابی اما نه چندان گرم با دمای ۲۰ تا ۳۴ درجه سانتی گراد است. این ایالت به جهت آن‌که در محاصره آب‌های اقیانوسی قرار دارد، همواره نسیم خنکی از اقیانوس به سمت آن می‌وزد و هوا خنک‌تر از دمای واقعی می‌شود. آب و هوای پرنس ادوارد در فصل بهار ملایم است و دمای هوا از ۸ تا ۲۲ درجه سانتی گراد متغیر است. دمای هوا در فصل پاییز همچون بهار است اما صبح‌های آن خنک‌تر از تابستان و بعد از ظهرهای آن گرم است. میزان بارش باران در طول سال به طور میانگین ۸۶۸ میلی‌متر است و بارش برف در فصل سرد سال و در ماه‌های نوامبر تا آوریل سالانه به طور متوسط ۳۴۰ سانتی متر می‌باشد.

شرایط تحصیلی در استان پرنس ادوارد کانادا

ایالت پرنس ادوارد از سیستم آموزشی پیشرو و بسیار خوبی برخوردار است. ساکنان شهرهای پرنس ادوارد کانادا که شهروند کانادا به شمار می‌روند یا دارای اقامت دائم هستند، طبق قانون وضع شده در سر تا سر کانادا تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در مدارس دولتی به صورت رایگان و بر اساس دانش روز و با کمک تکنولوژی‌های نوین در حوزه آموزش می‌گذرانند. پس از اتمام دوره متوسطه در ایالت پرنس ادوارد این امکان فراهم است تا فارغ التحصیلان به عنوان افراد ماهر در حوزه‌های مشخص پس از گذراندن برنامه‌هایی چون کارآموزی، وارد بازار کار شوند. همچنین آن گروه از افراد که علاقمند به تحصیل در مقاطع بالاتر هستند، می‌توانند رشته یا حرفه‌ای را انتخاب کرده و در موسسه‌هایی چون کالج یا دانشگاه به ادامه تحصیل بپردازند. البته ادامه تحصیل در کالج یا دانشگاه ملزم به پرداخت هزینه از سوی دانشجو می‌باشد و تفاوتی میان دانشجویان بومی و بین المللی وجود ندارد.

موسسه مهاجری یوکن خدمات پذیرش تحصیلی کانادا، درخواست ویزای تحصیلی کانادا، نگارش توصیه نامه تحصیلی، استادی پلن و غیره را تحت نظارت مستقیم مشاور رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان ارائه می نماید. متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا در صورت تمایل می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واتس اپ دفتر کانادا ۰۴۰۰ ۴۲۴ ۵۱۴ ۰۰۱ پیام دهند.

وضعیت اشتغال و اقتصاد در پرنس ادوارد به چه صورت است؟

ایالت پرنس ادوارد از اقتصادی پویا و رو به رشد برخوردار است. اقتصاد این استان مبتنی بر حوزه‌هایی نظیر کشاورزی، شیلات و گردشگری است که در جهت بهره‌وری درست، نوسازی‌های قابل توجهی که طبق دانش و تکنولوژی روز هستند، در آن‌ها صورت گرفته است. همچنین تولیدات صنعتی در حوزه‌های مختلفی چون پزشکی، الکترونیک، علوم زیستی و فناوری اطلاعات یکی دیگر از بخش‌های رو به رشد و موثر در اقتصاد این ایالت به شمار می‌رود.

کشاورزی در ایالت پرنس ادوارد یک صنعت سنتی با سهم اقتصادی بسیار حیاتی و مهم است. سیب، سیب زمینی، هویچ، حبوبات و توت فرنگی تنها برخی از محصولات زراعی هستند که در این ایالت کشت می‌شوند.

صید خرچنگ در حوزه شیلات و در کنار دیگر محصولات دریایی همچون صدف‌ها، ماهی‌های تن و خزه‌ها بخش جدایی ناپذیر از این صنعت در ایالت پرنس ادوارد است که سالانه صدها میلیون دلار به اقتصاد این جزیره کوچک کمک می‌کند. البته از آن‌جایی که میزان عرضه بر تقاضای بازار داخلی پرنس ادوارد در این حوزه زیاد است، بخش مهمی از آن به دیگر ایالت‌ها و کشورهای متقاضی صادر می‌گردد.

و اما در ارتباط با بخش گردشگری لازم است گفته شود که مکان‌های دیدنی بسیاری از سواحل آرام گرفته تا مسیرهای زیبا برای پیاده روی و دوچرخه سواری، زمین‌های گلف، موزه‌ها و پارک‌های ملی با گونه‌های مختلف جانوری در شهرهای پرنس ادوارد کانادا وجود دارند که سبب شده سالانه حدود یک میلیون و پانصد هزار نفر از اقصی نقاط جهان به عنوان توریست به این ایالت سفر کنند.

وضعیت کار و اشتغال در ایالت پرنس ادوارد، وضعیت مطلوبی است و برای مهاجران به دلیل برخورداری از اقتصاد رو به رشد مناسب می‌باشد. مشاغل در این ایالت به چند دسته تقسیم شده‌اند که افراد با در نظر گرفتن تخصص، میزان تحصیلات و مهارت خود می‌تواند برای اشتغال در یکی از شغل‌های مرتبط اقدام نمایند. ناگفته نماند که نرخ بیکاری در این ایالت بیش از نرخ کل کشور کانادا است که این امر به سبب آن است که اکثریت مشاغل در حوزه کشاورزی و شیلات مربوط به فصل تابستان هستند و در فصل زمستان عملا برای این گروه از افراد شغلی وجود ندارد. در حقیقت می‌توان این گونه گفت که یافتن شغل ثابت در شهرهای پرنس ادوارد کانادا کمی سخت است.

موسسه مهاجرتی کانادا خدمات ویزای کاری کانادا، جاب آفر کانادا و انجام پرونده های مهاجرت کاری اسکیل ورکر را به صورت تخصصی تحت نظارت مستقیم مشاور موسسه یوکن ارائه می نماید.

زندگی در پرنس ادوارد دارای چه استانداردهایی می‌باشد؟

پس از ارزیابی نقشه ایالت پرنس ادوارد کانادا، پرداختن به شرایط تحصیل و آب و هوای پرنس ادوارد، در این بخش استانداردهای زندگی در شهرهای پرنس ادوارد کانادا بیان خواهند شد.

  • هزینه زندگی در ایالت پرنس ادوارد پایین است که همین امر سبب شده تا افراد زندگی راحتی را در آن بگذرانند.
  • ایالت پرنس ادوارد دارای طبیعتی بکر و بی نظیر است که افراد می‌توانند، تعطیلات هفته را به کاوش و گشت و گذار در آن بپردازند.
  • مالیات بر درآمد استانی در ایالت پرنس ادوارد نسبت به مقدار متوسط کانادا بیشتر است.
  • حداقل میزان دستمزد به ازای هر ساعت کار در ایالت چرنس ادوارد برابر با ۱۰٫۳۵ دلار کانادا می‌باشد.
  • پرنس ادوارد ایالت کوچکی است که می‌توان از یک سر آن تا سر دیگر ایالت را تنها با سه ساعت رانندگی طی کرد.
  • جزیره پرنس ادوارد یکی از بالاترین نرخ‌های بیکاری را در کل کانادا دارد.
  • در ایالت پرنس ادوارد اگر چه زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی شناخته می‌شود اما تعدادی از ساکنان آن به فرانسوی سخن می‌گویند و عموما تابلوهای مغازه‌ها یا اعلانات به دو زبان فرانسوی و انگلیسی نوشته شده‌اند.
عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط برنامه های اقامتی ایالتی کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


متوسط هزینه‌های زندگی در ایالت پرنس ادوارد در کشور کانادا

میزان هزینه‌ی زندگی در ایالت پرنس ادوارد از مهم‌ترین مواردی است که متقاضیان مهاجرت به این ایالت در پی یافتن پاسخی درست برای آن هستند. بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هزینه زندگی در ایالت پرنس ادوارد برای یک نفر ۱۴۰۹ دلار کانادا می‌باشد که نسبت به میانگین هزینه‌ زندگی در کانادا ۱٫۱۴ برابر کم‌تر است که همین امر سبب شده جزو ایالت‌های ارزان قیمت برای زندگی به شمار برود. البته متوسط درآمد افراد نیز در این ایالت حدود ۲۰۳۶ دلار می‌باشد که یکی از پایین‌ترین درآمدها در کانادا است.

هزینه زندگی در ایالت پرنس ادوارد/ ماهانه یک نفر/ دلار کانادا خانواده چهار نفره/ دلار کانادا
مجموع هزینه زندگی+ اجاره مسکن ۱۴۰۹$ ۳۰۳۹$
مجموع هزینه زندگی+ بدون اجاره مسکن ۶۶۲$ ۲۰۵۹$
اجاره مسکن و تاسیسات ۷۴۷$ ۹۸۱$
حمل و نقل ۵۵٫۶$ ۱۵۲$
غذا ۴۹۰$ ۱۲۶۶$
حقوق دریافتی خالص (پس از کسر مالیات) ۲۰۳۶$

توجه به این نکته ضروری است که میزان هزینه گفته شده تنها بخش مهمی از هزینه‌های زندگی در این ایالت را طبق شرایطی ویژه در بر می‌گیرد و افراد ممکن است در طول ماه هزینه‌ای بیشتر یا کمتر از مقدار بیان شده را صرف زندگی نمایند. به عنوان مثال ممکن است شخصی ملزم به پرداخت شهریه تحصیل در موسسه‌ی آموزشی باشد یا فردی دیگر هزینه‌ای را صرف خرید پوشاک کند و یا افرادی در طول ماه تصمیم به صرف هزینه برای تفریح نمایند که تمامی موارد گفته شده و موارد مشابه دیگر در میزان هزینه زندگی دخیل می‌باشند.

هزینه تحصیل در ایالت پرنس ادوارد

هزینه تحصیل در ایالت پرنس ادوارد همچون دیگر ایالت‌های این کشور به موسسه آموزشی مورد نظر، دوره و رشته تحصیلی بستگی دارد و برای شهروندان و آن گروه از افراد که از اقامت دائم برخوردار هستند نسبت به متقاضیان بین المللی متفاوت است.

تحصیل در مدارس دولتی برای شهروندان رایگان و برای دانش آموزان بین المللی همراه با پرداخت هزینه خواهد بود، اما هزینه تحصیل در مدارس خصوصی تمامی افراد را شامل می‌شود.

برای تحصیل در کالج‌ یا دانشگاه نیز تمامی افراد می‌بایست هزینه‌ای را طبق مقطع تحصیلی و رشته انتخابی به صورت سالانه یا ترمی پرداخت نمایند. البته از سوی دولت محلی و همچنین موسسه‌های آموزشی تسهیلاتی برای کمک در امر پرداخت شهریه تدوین و ارائه شده‌اند که متقاضیان تحصیل امکان استفاده از آن‌ها را در صورت برخورداری از شرایط، دارند

هزینه مسکن در ایالت پرنس ادوارد

اگر چه هزینه اجاره یا خرید مسکن در ایالت پرنس ادوارد نسبت به اکثر ایالت‌های کانادا ارزان‌تر است اما در این ایالت نیز مقدار هزینه به متراژ خانه، امکانات رفاهی و محل قرارگیری آن که در مرکز شهر واقع شده است یا نه، بستگی دارد. اجاره بها آپارتمان یک خوابه با متراژ ۴۰ متر مربع در مرکز شهر حدود ۷۱۰ دلار کانادا است در حالی که اگر این آپارتمان در مرکز شهر نباشد برای اجاره آن می‌بایست تنها ۵۳۹ دلار به صورت ماهانه پرداخت گردد. همچنین هزینه خرید خانه در مرکز شهر برای هر یک متر برابر ۱۴۴۰ دلار است که برای بخش‌های به جز مرکز شهر این هزینه بسیار کم‌تر و حدود ۹۵۳ دلار کانادا به ازای هر یک متر است.

روش های مهاجرت به ایالت پرنس ادوارد

روش‌های مهاجرت به ایالت پرنس ادوارد کانادا به سه دسته برنامه‌های مهاجرت دولت فدرال، برنامه‌های استانی مهاجرت و برنامه مهاجرتی آتلانتیک پرنس ادوارد قابل تقسیم هستند که در ادامه شرح مختصری از هر یک بیان می‌گردد. متقاضیان اخذ اقامت دائم کانادا می توانند با انتخاب مناسب ترین روش مهاجرتی جهت دریافت کارت پی آر کانادا PR اقدام کنند.

برنامه‌های مهاجرتی فدرال

برنامه‌های تدوین شده توسط دولت فدرال در چهار گروه برنامه‌های اقتصادی، برنامه‌های مهاجرت کاری، برنامه مهاجرت تحصیلی و برنامه مهاجرت خانوادگی قرار دارند.

  • برنامه‌های اقتصادی مهاجرت

برنامه‌ی مهاجرتی ویزای استارتاپ فدرال و برنامه مهاجرتی خود اشتغالی در این دسته از برنامه‌های ارائه شده به متقاضیان قرار دارند. برای ارائه درخواست مهاجرت از طریق برنامه استارتاپ، متقاضی می‌بایست ایده‌ای نوین و دانش بنیان برای راه اندازی یک کسب و کار در کانادا را داشته باشد، همچنین او لازم است ثابت کند توانایی این را دارد که برای شهروندان کانادایی شغل ایجاد کند. در این صورت و با دارا بودن دیگر شرایط بیان شده متقاضیان به راحتی می‌توانند برای مهاجرت اقدام کنند.

برنامه خود اشتغالی اما به جای ایده دانش بنیان، بر مهارت و تجربه کاری افراد در حوزه‌های مشخص نظیر حوزه‌های فرهنگی و ورزشی متمرکز است. آن گروه از متقاضیان مهاجرت که حداقل دارای دو سال سابقه کاری مرتبط هستند در صورتی که موفق به اخذ امتیاز لازم بر اساس پارامترهای مشخص شود می‌تواند از این برنامه برای مهاجرت استفاده کند.

  • برنامه مهاجرت تحصیلی

تمامی افرادی که تصمیم به تحصیل در کانادا دارند می‌توانند از این برنامه در صورت دارا بودن شرایط برای مهاجرت استفاده کنند. از مهم‌ترین شرایط برای اخذ ویزا تحصیلی می‌توان به نامه پذیرش از طرف مرکز آموزشی مورد نظر، برخورداری از تمکن مالی و نداشتن گپ تحصیلی غیر قابل توجیه اشاره نمود.

  • برنامه مهاجرتی اسپانسرشیپ خانوادگی

این برنامه ویژه افرادی است که یکی از بستگان درجه یک آن‌ها که به سن قانونی نیز رسیده است، شهروند کانادا یا مقیم دائم آن به شمار می‌رود. این گروه از متقاضیان اگر که بخواهند از این طریق مهاجرت کنند لازم است برای همان استان محل سکونت شهروند، اقدام نمایند

  • برنامه‌ی مهاجرت کاری

برای مهاجرت به کانادا از طریق کار افراد می‌توانند از سیستم اکسپرس اینتری بهره ببرند. این سیستم و برنامه روشی سریع برای اخذ ویزای کاری است. در واقع متقاضیان متخصص و ماهر در حرفه‌های مختلف با ثبت نام در این سیستم و کسب امتیاز لازم در برنامه‌ی مشخص شده، نظیر برنامه نیروی کار ماهر فدرال می‌توانند موفق به مهاجرت گردند.

برنامه‌های مهاجرت استانی پرنس ادوارد

برنامه‌های مهاجرت استانی ایالت پرنس ادوارد در سه گروه برنامه اکسپرس اینتری ایالت پرنس ادوارد، برنامه‌های مهاجرت کاری و برنامه‌های مهاجرت اقتصادی قرار دارند.

  • مسیر مهاجرت اقتصادی

برای مهاجرت اقتصادی برنامه مهاجرتی کارآفرینی ایالت پرنس ادوارد تدوین و ارائه شده است. آن گروه از متقاضیان مهاجرت به این ایالت در صورت برخورداری از تمکن مالی تعیین شده (دارایی خالص ۶۰۰ هزار دلار)، داشتن مهارت و مدرک زبان، دارا بودن مدرک دیپلم، داشتن سن ۲۱ تا ۵۹ سال، اثبات تمایل برای انجام مدیریت فعال در حوزه کسب و کار و برخورداری از مهارت‌ها و تجربه‌های مدیریتی می‌توانند از این طریق درخواست دهند.

  • مسیر مهاجرت کاری

این مسیر در جهت جذب نیروی انسانی مورد نیاز برای کار در ایالت پرنس ادوارد تدوین شده و از چهار برنامه‌ی مجزا تشکیل شده است. این برنامه‌ها عبارتند از:

  • برنامه نیروی کار ماهر در ایالت پرنس ادوارد
  • برنامه ویژه فارغ التحصیلان بین المللی
  • برنامه مهاجرتی نیروی کار صنایع حیاتی
  • برنامه مهاجرتی ویژه نیروی کار ماهر در خارج از کشور کانادا

برای هر یک از این برنامه‌ها شرایطی مشخص شده است که افراد در صورت دارا بودن آن‌ها می‌توانند از این طریق درخواست دهند.

  • برنامه اکسپرس اینتری

برنامه اکسپرس اینتری ایالت پرنس ادوارد همچون سیستم اکسپرس اینتری دولت فدرال کانادا عمل می‌کند با این تفاوت که این سیستم منحصر به فرد و ویژه این استان است به این معنا که ممیزی‌ها و شرایط ذکر شده برای امتیاز دهی به متقاضیان کار در حوزه‌های مختلف با شرایط سیستم اکسپرس اینتری فدرال تفاوت دارند.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مشاور  موسسه یوکن در خصوص برنامه های ایالتی کانادا در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

برنامه مهاجرت آزمایشی آتلانتیک ایالت پرنس ادوارد

در کنار برنامه‌های دولت فدرال و برنامه‌های نامزد استانی، برای چهار استان منطقه آتلانتیک که ایالت پرنس ادوارد جزو آنان است، مسیر ویژه‌ دیگری ایجاد شده است تا متقاضیان مهاجرت که تمایل به اقامت در این استان‌ها دارند به راحتی و به کمک برنامه‌های مهاجرتی این مسیر، راحت‌تر برای این امر اقدام نمایند. برنامه فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک، برنامه نیروی کار با مهارت متوسط و برنامه نیروی کار بسیار ماهر، برنامه‌های این مسیر هستند که هر یک شرایط ویژه‌ای دارند که در صورت دارا بودن می‌توان از طریق آن‌ها درخواست داد.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا، فارغ‌التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می‌کند. این موسسه با سال‌ها تجربه در خصوص خدمات مشاوره تحصیلی و پرونده‌های اقامتی و مهاجرتی و سرمایه‌گذاری، خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور این موسسه ارائه می‌کند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا و پرونده های مهاجرت کاری اسکیل ورکر می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

آیا می توان از طریق سیستم اکسپرس اینتری برای ایالت پرسن ادوارد اقدام کرد؟

بله، برنامه اسکیل ورکر پرنس ادوارد از طریق سیستم اکسپرس اینتری نیز نیروهای مورد نیاز این ایالت را انتخاب می نماید.

هزینه مسکن در ایالت پرنس ادوارد چقدر است؟

هزینه مسکن با توجه به نوع خانه و متراژ آن و نزدیکی به مرکز شهر متفاوت است. حداقل هزینه کرایه خانه در شهر های ایالت پرنس ادوارد ۶۰۰ دلار در ماه شروع می شود.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

ایالت نیوبرانزویک
ایالت نیوبرانزویک
رشته پرستاری در کانادا
رشته پرستاری در کانادا