ویزای تحصیلی کانادا (دانشجویی و دانش آموزی)

بورسیه تحصیلی کانادا

بورسیه تحصیلی کانادا در سال ۲۰۲۲ و بررسی شرایط و مدارک آن

بورسیه تحصیلی یکی از راه های تامین هزینه های تحصیل در کانادا است. دانشگاه های کانادا همانند موسسات آموزش عالی در کشورهای دیگر، با توجه به شرایط دانشجویان کمک هزینه تحصیلی در قالب فاند، اسکالرشیپ و وام دانشجویی ارائه می کند. متقاضیان تحصیل رایگان در دانشگاه های کانادا باید ابتدا دانشگاه های ارائه کننده بورسیه تحصیلی کانادا را پیدا کرده و ضمن مطالعه شرایط آن نسبت به جمع آوری مدارک لازم در این خصوص اقدام کنند.

لازم به ذکر است لزوما” پیدا کردن لیست دانشگاه های ارائه کننده بورسیه تحصیلی رایگان کانادا، به معنی موفقیت در اخذ فاند نمی باشد. متقاضیان باید بتوانند با توجه به فاکتورهایی از قبیل رزومه خوب، معدل و نمره آیلتس، بین متقاضیان که از سرتاسر دنیا برای این دانشگاه ها درخواست گرفتن فاند ارسال کرده اند رقابت کنند.

شرایط اخذ انواع بورسیه تحصیلی کانادا

بورسیه تحصیلی کانادا به انواع بورسیه های دولتی، غیردولتی و دانشگاهی در مقاطع مختلف تحصیلی تقسیم می گردد. لازم به ذکر است بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی در کانادا ( فول فاند ) به ندرت اتفاق می افتد. و تنها در برخی از دانشگاه ها فاند در این مقطع تحصیلی بعنوان بخشی از کمک هزینه تحصیلی ( قسمتی از شهریه دانشگاه ) در نظر گرفته می شود.

بورسیه های دولتی کانادا

کمک هزینه تحصیلی فوق دکترا Banting Postdoctoral fellowships

این کمک هزیته تحصیل رایگان کانادا به دانشجویان بین المللی و ممتاز مقطع فوق دکترا در رشته های علوم طبیعی و یا تحقیقات سلامت تعلق می گیرد. این بورسیه فوق دکترا با هدف جذب استعدادهای برتر کانادایی و بین المللی در مقطع فوق دکترا و هدایت و رهبری آنها بعنوان محققان آینده ارائه می گردد.

سالانه ۷۰ بورسیه تحصیلی کانادا از این نوع به متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا که واجد شرایط باشند، ارائه می‌گیرد. این نوع بورسیه تحصیلی فوق دکترا برای دوره دوساله و به ارزش تقریبی سالیانه ۷۰٫۰۰۰ دلار کانادا تنظیم شده است.

بورسیه تحصیلی مقطع فوق لیسانس Graduate Scholarships Master’s Program

این کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان کانادایی تعلق می گیرد. این فاند به ارزش تقریبی ۱۸٫۰۰۰ دلار کانادا می باشد. این بورسیه تحصیلی رایگان کانادا توسط سازمانهای زیر ارائه می گردد.

  • شورای تحقیقات علوم طبیعی و مهندسی کانادا (NSERC)
  • شورای  تحقیقات علوم اجتماعی و انسانی کانادا (SSHRC)
  • موسسه تحقیقاتی بهداشت کانادا (CIHR)

کمک هزینه تحصیلی فوق لیسانس NSERC

این کمک هزینه تحصیلی از طرف سازمان NSERC ارائه می گردد. کمک هزینه دولتی فوق برای دانشجویان فوق لیسانس در رشته های علوم طبیعی و یا مهندسی بصورت Awards ، Scholarships و Gtants تنظیم شده است.

بورسیه جوایز تحقیقاتی IDRC research awards

این بورسیه دولتی کانادا به دانشجویان بین المللی کشورهای در حال توسعه جنوب شرقی آسیا، هند، هنگ کنگ، چین تعلق می گیرد. فاند تحصیلی فوق برای مقاطع فوق لیسانس و دکترا ارائه می گردد.

اسکالرشیپ تحصیل سازمان ایالات آمریکا OAS

این بورسیه تحصیل رایگان کانادا به دانشجویان بین المللی کشورهای آمریکای لاتین و جزایر کارائیب تعلق می گیرد.

کمک هزینه تحصیلی Vanier Graduate Scholarships

این کمک هزینه تحصیلی رایگان کانادا به دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه های ارائه دهنده این بورس تعلق می گیرد. این اسکالرشیپ در رشته های علوم اجتماعی و انسانی، علوم طبیعی، سلامت و مهندسی ارائه می گردد. ارزش این کمک هزینه تحصیلی ۵۰٫۰۰۰ دلار کانادا است. شرایط این نوع بورسیه تحصیلی کانادا به شرح زیر می باشد.

  • دانشجویان متقاضی این نوع کمک هزینه تحصیلی کاناد باید ابتدا برای یکی از دوره های تخصصی مقطع دکتری دانشگاه‌های کانادا ثبت‌نام کنند.
  • دارای نمرات عالی در مقاطع کارشناسی و ارشد و حد نصاب بالای معدل در این مقاطع تحصیلی
  • علاقه مند وتوانمند در تحقیقات پیشرفته و تخصصی و مدیریت در پروژه

بورسیه تحصیلی غیردولتی کانادا

بورسیه تحصیلی رایگان Trudeau

این اسکالرشیپ توسط بنیاد ترودو به دانشجویان واجد شرایط دانشگاه های منتخب کانادا در مقاطع تحصیلی دکترا ارائه می گردد. کمک هزینه تحصیلی فوق برای یک دوره سه ساله تنظیم شده است. ارزش تقریبی این بورسیه ۶۰ هزار دلار می باشد که برای هزینه های شهریه تحصیلی، هزینه های زندگی در کانادا و سفرهای تحقیقاتی پرداخت می گردد.

صندوق مالی زیست محیطی Anne Vallee

کمک هزینه صندوق مالی زیست محیطی Anne Vallee مختص دانشجویان دانشگاه های منتخب ایالت های کبک و بریتیش کلمبیا است. این نوع فاند به دانشجویان واجد شرایط مقاطع فوق لیسانس و دکتری در رشته تحقیقات جانوری تعلق می گیرد. بورس تحصیلی فوق با هدف پشتیبانی از تحقیقات میدانی محیط زیست جانوری با گرایش صدمات و  فعالیت‌های انسانی نظیر جنگلداری، صنعت، کشاورزی و ماهیگیری، به ارزش سالانه ۱۵۰۰ دلار را به دانشجویان واجد شرایط پرداخت می‌گردد.

بورسیه‌ تحصیلی دانشگاهی کانادا

برخی از دانشگاههای کانادا به دانشجویان واجد شرایط خود کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کنند. دانشجویان برای گرفتن بورسیه تحصیلی از دانشگاه های کانادا باید با توجه به شرایط زیر اقدام کنند.

بورسیه تحصیلی Teaching Assistant ships TA

این کمک هزینه تحصیلی با مدیریت اساتید دانشگاه ها در اختیار دانشجویانی که در زمینه اداره کردن آزمایشگاه ها، برگزاری و تصحیح امتحانات و کلاس های رفع اشکال همکاری می کنند قرار می گیرد. این دانشجویان باید در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل نمایند. همچنین داشتن معدل و مهارت زبان انگلیسی قوی از شرایط اولیه گرفتن این بورسیه تحصیلی کانادا است. این کمک هزینه تحصیلی بیش از ۱۰٫۰۰۰ دلار کانادا در سال می باشد.

کمک هزینه تحقیقاتی و پژوهشی Research Assistant ships Ra

متقاضیان فاند تحقیقاتی و پژوهشی توسط اساتید دانشگاه های کانادا و یا اعضای دانشکده مربوطه انتخاب می شوند. دانشجویان واجد شرایط در حین تحصیل بخشی از زمان خود را برای تحقیق در موضوعات مورد نظر استاد صرف می کنند. این تحقیقات در نهایت پایان نامه دانشجو نیز محاسبه می گردد. حقوق این دانشجویان از کمک های مالی تحقیقاتی و یا بودجه قراردادهای خارجی دانشکده پرداخت می گردد. دانشجویان متقاضی این بورسیه تحصیلی رایگان کانادا، باید درون دانشگاه در ثبت داده ها، برگزاری مصاحبه ها، بررسی علمی وقایع روزانه و ژورنال ها همکاری نمایند. وظایف دانشگاهی این دانشجویان به عنوان سابقه کار داوطلبانه در نظر گرفته شده و رزومه تحصیلی خوبی برای دانشجو محسوب می گردد.

اسکالرشیپ ورودی کشور مبدا Domestic Entrance Scholarships

اسکالرشیپ فوق مختص دانشجویان بومی کانادا می باشد. شهروندان کانادا و افرادی که ویزای کانادا PR دارند می توانند برای گرفتن این بورسیه تحصیلی اقدام کنند. این اسکالرشیپ تحصیلی کانادا یکساله بوده وبسته به مقطع تحصیلی بین ۲٫۰۰۰ تا ۳٫۰۰۰ دلار کاناداست. متقاضیان این کمک هزینه تحصیلی باید معدل میانگین GPA ، ۱۰٫۵ به بالا داشته باشند.

فاند جوایز مالی کانادا Donor Funded Awards

فاند تحصیلی فوق بعنوان جوایز کمک مالی بر پایه محدوده تحقیقاتی خاص و با توجه به برتری تحصیلی دانشجو و نیاز مالی به دانشجو ارائه می گردد. ارزش این جایزه کمک مالی در حدود ۲۰٫۰۰۰ دلار کانادا می باشد.

اسکالرشیپ تحصیلی شایستگی تحصیلی Merit Scholarships

این اسکالرشیپ تحصیلی کانادا همانطور که از نامش مشخص است به دانشجویان ممتاز اهدا می گردد. ارزش تقریبی این فاند تحصیلی کانادا از ۱٫۰۰۰ دلار تا ۱۲٫۰۰۰ دلار می باشد. مدیریت این کمک هزینه تحصیلی بر عهده دانشکده تحصیلی مربوطه است.

کمک هزینه تحصیلی کبک، بورسیه تحصیل در کانادا

دولت کبک همواره به منظور پشتیبانی از منافع اکثریت فرانسه زبان مقیم این ایالت وحفظ فرهنگ و زبان فرانسه ، قوانین و طرح های تشویقی و تنبیهی متنوعی را وضع می نماید. دراین راستا کمک هزینه زندگی و یا تسهیلاتی را برای افرادیکه در این استان زندگی می کنند و به زبان فرانسه مسلط هستند ارائه می دهند . بعنوان مثال تحصیل فرزندان خانواده هایی که در ایالت کبک بعنوان مقیم PR   و یا شهروند کانادا citizen  زندگی می کنند در مدارس فرانسه زبان بصورت رایگان و در مدارس انگلیسی زبان با هزینه می باشد .

از آنجائی که زبان فرانسه زبان رسمی  کبک می باشد،  دانش زبان فرانسه مواردی از قبیل مصاحبه شغلی ،مراجعه به پزشک و برقراری ارتباط با دیگران را در این ایالت تسهیل می نماید .در این ایالت حتی  تابلوهای راهنمایی و رانندگی نیز به زبان فرانسه می باشند.

شرایط بورسیه تحصیلی کانادا در مقطع کارشناسی

تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های کانادا با توجه به شرایط نمره مدرک زبان آیلتس و معدل متعارف در هر دانشگاه امکان پذیر می باشد. تحصیل در مقطع لیسانس در کانادا بطور معمول ۴ سال می باشد به جز ایالت کبک که ۳ سال می باشد. (دانش آموزان در ایالت کبک پس از اتمام کلاس یازدهم در مدارس کبک باید پیش از رود به دانشگاه های این ایالت برای یک دوره کالج اقدام کرده و سپس برای مقطغ کارشناسی دانشگاه ای کبک اقدام کنند.) اخذ بورسیه تحصیلی کانادا در مقطع لیسانس بسیار نادر و یا حتی غیر ممکن می باشد. در برخی از موارد دانشگاه ها برای بعضی رشته ها، کمک هزینه تحصیلی بعنوان بخشی از شهریه تحصیلی ارائه می کنند.

شرایط بورسیه تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کانادا

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا بین یک تا ۲ سال بطول می انجامد. این دوره تحصیلی بصورت Course Base و Research Base ارائه می گردد. شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد کانادا نسبت به مقطع لیسانس کمی بهتر می باشد. متقاضیان اخذ بورسیه تحصیلی کانادا در این مقطع باید مدرک زبان با نمره بالا، رزومه قوی، مقالات و پژوهش های بین المللی متعدد داشته باشند. در این مقطع تحصیلی دانشجو در ازای فعالیت های خاص علمی پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و یا شرکت در برنامه های داوطلبانه بشر دوستانه بورسیه می شود. تعداد بورسیه های ارائه شده در این مقطع بسیار کم بوده و رقابت زیادی در این مقطع جهت اخذ بورسیه تحصیلی صورت می گیرد.

شرایط بورسیه تحصیلی مقطع دکتری در کانادا

تحصیل در مقطع دکتری در کانادا بین ۳ تا ۵ سال طول می کشد. شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی کانادا برای مقطع دکتری،جهت دانشجویانی با رزومه وسوابق تحصیلی و پژوهشی علمی قوی مهیا می باشد. دانشجویان متقاضی فول فاند در مقطع دکترای کانادا باید از سوی یک استاد راهنما تاییدیه پذیرش داشته باشد. همچنین دانشجویان این مقطع تحصیلی با انتخاب موضوع پایان نامه ای که مورد حمایت برخی از شرکت ها و سازمانها می باشد می توانند از پشتیبانی این اسپانسرها بهره مند شوند. بورسیه تحصیلی مقطع دکترا در کانادا تامین کننده همه هزینه های تحصیلی و زندگی دانشجو می باشد.

لیست دانشگاه های معتبر ارائه کننده بورسیه تحصیلی کانادا

بورسیه تحصیلی دانشگاه کانادا

بورسیه دانشگاه Western

دانشگاه Western که در انتاریو واقع شده است انواع مختلفی از بورسیه ها را به بعضی از دانشجویان ممتاز بین المللی واجد شرایط ارائه می نماید.

بورسیه دانشگاه Fairleigh Dickinson

دانشگاه فرلی دیکنسون در ایالت بریتیش کلمبیا در شهر ونکوور قرار گرفته است. این دانشگاه بر اساس شایستگی تحصیلی، علمی و نمارت آزمون دانشجویان اقدام به ارائه اسکالرشیپ تحصیلی می کند.

اسکارشیپ کالج Humber

کالج هامبر که در تورنتو قرار گرقته است در برخی از ترم های آموزشی کمک هزینه تحصیلی با ارزش ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار ارائه می کند.

فاند دانشگاه Quest

دانشگاه فوق به دانشجویان بین المللی واجد شرایط فاند تحصیلی به ارزش ۲۰۰۰ دلار کانادا تا پوشش کامل شهریه دوره تحصیلی ارائه می کند.

اسکالرشیپ دانشگاه Calgery

اسکالرشیپ دانشگاه کلگری به ارزش تقریبی ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دلار به دانشجویان واجد شرایط بین المللی تعلق می گیرد.

فاند دانشگاه UBC

این دانشگاه در ایالت بریتش کلمبیا واقع شده است. دانشگاه یو بی سی کانادا د ارائه بورسیه تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری معروف است. کمک هزینه های تحصیلی این دانشگاه شامل پشتیبانی اولیه فارغ التحصیلان و حمایت ۴ ساله دکتری می باشد.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی نحوه دریافت بورسیه رایگان تحصیلی در دانشگاهه های کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


بورسیه تحصیل رایگان دانشگاه Dalhousie

این دانشگاه در شهر هالیفکس واقع شده است. دانشگاه دال هوزی هر ساله تا سقف تقریبی ۵ میلیوین دلار کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان بین المللی و بومی کانادا ارائه می کند.

بورسیه دانشگاه McGill 

دانشگاه مم گیل انواع بورسیه‌های تحصیلی در مقاطع ارشد و فوق دکترا نظیر بورسیه ورودی Entrance Scholarship و شایستگی تحصیلی PBEEE استان کبک برای دانشجویان بین‌المللی واجد شرایط با ارزش تقریبی ۳۰۰۰ دلار تا ۴۰۰۰ دلار کانادا را ارائه می کند.

دانشگاه Alberta

دانشگاه آلبرتا دامنه وسیعی از اسکالرشیپ های تحصیلی کانادا را به دانشجویان خارجی ارائه می کند. فاندهای این دانشگاه برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و ارشد است. دانشگاه آلبرتا سالیانه بورسیه ای بالغ بر ارزش تقریبی ۲۸ میلیون دلار را به دانشجویان ممتاز اهدا می کند.

دانشگاه Simon Fraser

دانشگاه سیمون فریز همواره در صدر بهترین دانشگاه های کانادا قرار داشته است. این دانشگاه در ایالت بریتیش کلمبیا و در شهر ونکوور واقع شده است. سالیانه دامنه وسیعی از فاندهای تحصیلی توسط این موسسه آموزشی کانادا به دانشجویان بومی و بین المللی ارائه می شود.

بورسیه تحصیلی Saskatchewan

بورسیه دانشگاه ساسکاچوان کانادا با ارزش تقریبی ۳۰۰۰ تا ۱۰٫۰۰۰ دلار بر اساس توانایی علمی دانشجویان خارجی مقطع کارشناسی به نام های Merit-based و Entrance Scholarships ارائه می گردد.

اسکالرشیپ دانشگاه York

دانشگاه یورک در ایالت انتاریو و شهر تورنتو واقع شده است. این دانشگاه اسکارشیپ تحصیلی برای مقطع لیسانس به ارزش تقریبی سالانه ۱۴٫۰۰۰ دلار کانادا به دانشجویان واجد شرایط بر اساس نمرات و معدل دیپلم و یا پیش دانشگاهی ارائه می کند.

دانشگاه Carleton

بورسیه تحصیلی دانشگاه کارلتون برای اکثر دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ممتاز همواره در دسترس می باشد. داشتن معدل و نمره آیلتس قوی شرایط اولیه اخذ بورسیه تحصیلی این دانشگاه است.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به نحوه پیدا کردن بورسیه تحصیلی و غیره در یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

کمک هزینه تحصیلی دانشگاه Concordia

دانشگاه کنکوردیا در ایالت کبک و شهر مونترال قرار گرفته است. انواع بورسیه تحصیلی کانادا برای دانشجویان خارجی مقطع کارشناسی این دانشگاه در دسترس است.

چگونه بورسیه تحصیلی کانادا بگیریم

نحوه بورسیه تحصیلی کانادا

فرآیند و نحوه اعطای بورسیه تحصیلی کانادا با توجه به نوع کمک هزینه تحصیلی می تواند متفاوت باشد. رزومه و کیفیت تحصیلی دانشجو می تواند عامل تعیین کننده ای در گرفتن بورسیه تحصیلی باشد. به عنوان مثال بعضی از بورسیه ‌های تحصیلی کانادا نیازمند داشتن مقاله‌های معتبر بوده در حالی که برخی دیگر کیفیت تحصیلی دانشجو، نمرات دانشجو، معدل، نمره مدرک زبان، مهارت‌های فردی متقاضی را مورد بررسی قرار می دهد.

دانشجویان متقاضی اخذ بورسیه تحصیلی کانادا در ابتدا باید با توجه به مقطع تحصیلی خود، دانشگاه های ارائه دهنده رشته مورد نظر را شناسایی نمایند. و سپس به بررسی کمک هزینه های موجود در آن دانشگاه اقدام کنند. معمولا” اطلاعات کلی از فاندهای تحصیلی در وب سایت دانشگاه های ارائه دهنده بورسیه موجود می باشد. بهترین راه آگاهی از جزئیات شرایط بورسیه های تحصیلی دانشگاه های کانادا مکاتبات از طریق ایمیل با واحد مربوطه می باشد. متقاضیان بورسیه دانشگاه های کانادا باید توجه داشتند در صورتی که کمک هزینه آنها فول فاند نباشد، باید با ارائه اسناد و مدارک بانکی جهت اثبات تمکن مالی پوشش دهنده هزینه های تحصیل و زندگی اقدام کنند.

با توجه به تعداد زیاد دانشجویان که برای گرفتن بورسیه تحصیلی اقدام می کنند، متقاضیان اخذ کمک هزینه تحصیلی کانادا می توانند با شناسایی دانشگاه های ارائه دهنده بورسیه تحصیلی کانادا و ارسال درخواست های متعدد شانس خود را برای دریافت بورسیه تحصیلی افزایش دهند.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی
جهت آگاهی از شرایط و مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی و هزینه های آن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مدارک لازم برای بورسیه تحصیلی کانادا

مدارک لازم برای گرفتن بورسیه تحصیلی کانادا با توجه به نوع بورسیه و دانشگاه مورد نظر متفاوت می باشد. دانشجویان باید جهت اطلاع از جزئیات مدارک مورد نیاز با دانشگاه مربوطه مکاتبه نمایند. برخی از مدارک عمومی که اکثر دانشگاه های جهت ارائه بورسیه درخواست می کنند به شرح زیر می باشد.

  • تکمیل کردن فرم درخواست بورسیه تحصیلی ( این فرم در وب سایت دانشگاه موجود می باشد. )
  • ریز نمرات و مدرک تحصیلی دانشجو
  • مدرک زبان آیلتس با تاریخ معتبر
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه
  • رزومه متقاضی CV
  • مدارک آزمون هایی از قبیل SAT, GRE ( در صورت درخواست )
  • گذرنامه و مدارک هویتی دانشجو
  • ارائه نمونه کارها و دستاوردهای دانشجو
  • فرم ارزیابی سلامتی و آزمایش پزشکی ( درصورت درخواست)
  • اسناد و مدارک مالی (درصورت درخواست )

جمع بندی
با توجه به اینکه نسبت تعداد بورسیه های تحصیلی ارائه شده به تعداد دانشجویان متقاضی ، بسیار کم می باشد تنها دانشجویان ممتاز که دارای رزومه قوی، مدرک زبان آیلتس بالا هستند موفق به دریافت کمک هزینه ای تحصیلی کانادا می شوند. در غیر این صورت همچنان می توانید با هزینه شخصی خود جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های کانادا اقدام نمایید.

مشاوره آنلاین با وکیل رسمی مهاجرت کانادا
جهت رزرو مشاوره آنلاین با وکیل موسسه یوکن، خانم بیتاژیان و ارزیابی شرایط خود برای تحصیل و یا مهاجرت به کانادا، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

همواره تحصیل در کانادا، مسیر اخذ اقامت دائم را هموار می سازد. در صورت تمایل به مشاوره در خصوص ویزای تحصیلی کانادا و روش های مهاجرت به کانادا از طریق لینک رزرو وقت ، جهت مشاوره با مشاور موسسه یوکن ، خانم نازنین بیتاژیان اقدام نمایید.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

  1. با سلام ببخشید من سوال داشتم جهت اخذ ویزای دانشجویی کانادا نامه بانک ملی که ریال نوشته رو وقتی تبدیل کنیم به نرخ دولتی دلار کانادا موجود در بنک استیتمنت میشه:
    ۱دلار کانادا= ۳۲۰۰۰ ریال
    که تبدیلش میشه خیلی زیاد میشهبه دلار کانادا.مثلا ۳۰۰ میلیون تومن میه۹۳۰۰۰ دلار کانادا.میخواستم بپرسم ایا باید همین۹۳۰۰۰ دلار رو ذکرکنم توی فایننشیل لتر؟.افیسر شک نمیکنه

    1. بله درسته به همین شکل هست.خیر آفیسر ها با مراجعه به وب سایت بانک مرکزی نرخ دلار رو بررسی می کنند. البته ممکن است این شرایط با توجه به زمان تغییر کنه

شرایط تحصیل رشته حسابداری کانادا 🔅 بازار کار 🔅درآمد حسابدار
شرایط تحصیل رشته حسابداری کانادا 🔅 بازار کار 🔅درآمد حسابدار
تحصیل در کانادا 2022 ( شرایط مهاجرت تحصیلی کانادا + هزینه ها)
تحصیل در کانادا 2022 ( شرایط مهاجرت تحصیلی کانادا + هزینه ها)