درباره دفتر مهاجرتی یوکن ثبت شده در کانادا

دفتر مهاجرتی یوکن به شماره ۲۲۷۴۳۸۸۷۸۶ تحت عنوان UCAN731751 IMMIGRATION SERVICES در کانادا به ثبت رسیده است.این دفتر مهاجرتی جهت مشاوره و انجام امور مهاجرت آماده ارائه خدمات به متقاضیان می باشد. تمامی فعالیت های این دفتر مهاجرتی تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت کانادا و مبتنی بر قوانین مهاجرتی کانادامی باشد.

از آنجایی که مهاجرت فرایند پیچیده ای داشته و قوانین مهاجرتی روز به روزتغییر می نماید این مجموعه همواره تلاش می نماید با توجه به شرایط متقاضیان مناسب ترین راه را برای آنها انتخاب و آنها را با تمامی جوانب و آثار آن آشنا سازد تا بر این اساس بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند.این موسسه مهاجرتی با اخذ نمایندگی از مدارس،کالج و دانشگاههای برترکانادا مسیر اخذ پذیرش تحصیلی را برای متقاضیان تحصیل در کانادا تسهیل نموده است . این مجموعه جهت رفاه افرادی که قصد اقدام برای مهاجرت به کانادا دارند اقدام به راه اندازی دفاتر نمایندگی و همکاردر ایران نموده است.

مشاور رسمی دفتر مهاجرت یوکن

دفتر مهاجرتی یوکن با سال‌ها تجربه در امر مهاجرت به کانادا تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا، عضو رسمی شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا با شماره عضویت R531751 می باشد.

سازمان حقوقی و مهاجرتی یوکن ( UCAN ) یکی از با  سابقه ترین و معتبرترین سازمان‌های مهاجرتی با سال‌ها سابقه درخشان در امر مهاجرت به کانادا و تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت بوده که دارای پرونده‌های موفق بسیاری در امر مهاجرت به کانادا می‌باشد. ایشان با اخذ مجوز رسمی و عضویت در این سازمان (شماره عضویت R531751 ) به شکل رسمی به امر وکالت پرونده‌های مهاجرتی مشغول می‌باشند. شما می‌توانید با ورود به سایت ICCRC و ذکر نام مشاور خود سوابق و عضویت ایشان را مشاهده فرمائید.این مجموعه تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرتی می تواند شما در راه دریافت اقامت و مهاجرت یاری نماید .