استرالیا

بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا

بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا

بهترین رشته دانشگاهی برای مهاجرت به استرالیا

سیستم بهداشتی درمانی عالی، مراکز علمی آموزشی معتبر، شرایط آب و هوایی معتدل و اقتصاد پایدار از دلایلی است که استرالیا را به یکی از جذاب ترین کشورهای جهان برای مهاجران تبدیل کرده است. در حال حاضر سی درصد جمعیت استرالیا را مهاجران تشکیل می دهند و این رقم دلیل کسب رتبه چهارم در میان مهاجر پذیرترین کشورهای دنیا توسط استرالیا است. ما در این مقاله به آشنایی با بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا می پردازیم و ضروریات را در هر بخش شرح می دهیم بلکه شما، علاقه مندان مهاجرت به کشور استرالیا، بتوانید تمام اطلاعات مورد نیاز خود در رابطه با بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا از این مقاله دریافت کنید.

معرفی برترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا

بهترین رشته دانشگاهی برای مهاجرت به استرالیا بر اساس مشاغل مورد نیاز استرالیا، فرصت های شغلی موجود و کیفیت دانشگاه های ارائه دهنده این تخصص ها به شرح زیر می باشد.

رشته های کامپیوتر و فناوری اطلاعات( IT )

f بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا

یکی از بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا، رشته های مرتبط به کامپیوتر می باشد. نیاز به مهندسان و متخصصان رشته های کامپیوتر و فناوری IT در سرتاسر استرالیا همچون نقاط دیگر این کره ی خاکی روز به روز در حال افزایش است. متخصصان IT می‌توانند از زیر کلاس های ۱۸۹ , ۱۹۰ یا ۴۸۹ ، تحت عنوان ویزا های نیروی ماهر عمومی (اسکیل ورکر) برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنند.

در تمام برنامه های مهاجرتی ویزای نیروی ماهر به استرالیا، افراد باید قبل از اقدام به ارائه درخواست ویزای ماهر عمومی به وزارت مهاجرت، آزمون مهارت سنجی MSA را با نتیجه مثبت پشت سر بگذراند، افراد فارغ التحصیل شده از رشته های زیر مجموعه IT یا مهندسی کامپیوتر نیازمند مراجعه به (Australian Computer Society) ACS می‌باشند. این اتحادیه فرایند ارزیابی مهارت های مهاجرت را بر عهده دارد. مدرک تحصیلی و تجربه کاری متقاضیان توسط این اتحادیه در خصوص اینکه آیا آنها در سطح حرفه ای فناوری ارتباطات اطلاعات (ICT) قرار دارند یا خیر، ارزیابی می گردد. بهترین رشته دانشگاهی برای مهاجرت به استرالیا در این حوزه computer science  می باشد.

نحوه ارزیابی متقاضی توسط ACS با توجه به مدرک تحصیلی وی به شرح میپردازیم:

مدرک تحصیلی تقریبا مرتبط با شغل و حرفه مد نظر

ICT Major (نیازمند دو سال سابقه کار کاملا مرتبط با شغل مورد نظر در ده سال اخیر)

مدرک تحصیلی نا مرتبط با شغل و حرفه مورد نظر

ICT Major (نیازمند چهار سال سابقه کار کاملا مرتبط با شغل مورد نظر در ده سال اخیر)

مدرک تحصیلی تقریبا مرتبط با حرفه و شغل مورد نظر

ICT Minor (نیازمند پنج سال سابقه کار کاملا مرتبط)

مدرک تحصیلی نامرتبط

ICT Minor (نیازمند شش سال سابقه کاری مرتبط با شغل و حرفه مورد نظر)

دیپلم مرتبط با حرفه و شغل مورد نظر

ICT Major (نیازمند پنج تا شش سال سابقه کار کاملا مرتبط با حرفه و شغل مورد نظر)

دیپلم نامرتبط با حرفه و شغل مورد نظر

ICT Major (نیازمند شش تا هفت سال سابقه کار کاملا مرتبط با حرفه و شغل مورد نظر)

فاقد مدرک تحصیل

اگر شما فاقد مدرک تحصیلی می‌باشید باید حداقل ۸ سال سابقه کار مرتبط با شغل و حرفه مورد نظرتان داشته باشید.

بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا در حوزه مشاغل کامپیوتر و فناوریIT

تحلیلگر کسب و کار /  ICT business analyst

گزیده وظایف: شناسایی و برقراری ارتباط با کاربران برای فرمول بندی و تولید مشخصات مورد نیاز برای ایجاد سیستم و راه حل های نرم افزاری.

میانگین حقوق در سال : ۱۱۳,۰۰۰ $

تحلیلگر سیستم / Systems Analyst  

این رشته بهترین گرایش IT  در استرالیا و از بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا در حوزه ICT می باشد.

گزیده وظایف: فرایندها و روشهای مورد استفاده در سیستمهای ICT موجود را ارزیابی می کند، اصلاحاتی را ارائه می دهد، توسعه مشخصات عملکردی برای استفاده توسط توسعه دهنده سیستم، با استفاده از روش های مدیریت پروژه، اصول و تکنیک ها برای تهیه برنامه های پروژه و هزینه کردن، منابع و مدیریت پروژه ها

میانگین حقوق در سال: ۱۲۰,۰۰۰ $

متخصص تولید محتوای چندرسانه‌ای/ Multimedia Specialist

گزیده وظایف: تجزیه و تحلیل، طراحی و توسعه سایت های اینترنتی با استفاده از ترکیبی از هنر و خلاقیت با نرم افزار

زبان های برنامه نویسی و اسکریپت نویسی و ارتباط با محیط های عملیاتی – طراحی و توسعه انیمیشن های دیجیتال، تصویربرداری، بازی ها، کلیپ های صوتی و تصویری و برنامه های اینترنتی با استفاده از نرم افزار چندرسانه ای، ابزارها و برنامه ها، گرافیک تعاملی و برنامه نویسی زبان ها.

میانگین حقوق در سال: ۶۷,۰۰۰ $

توسعه دهنده وب / Web Developer

گزیده وظایف: برقراری ارتباط با متخصصان شبکه در مورد موضوعات مرتبط با وب، مانند وب سایت های امنیتی و میزبانی، برای کنترل و اجرای امنیت اینترنت و وب سرور، تخصیص فضا، دسترسی کاربر، تداوم تجارت، تهیه پشتیبان از وب سایت و برنامه ریزی برای بازیابی طراحی، توسعه و تلفیق کد رایانه با سایر ورودی های تخصصی مانند پرونده های تصویری، صوتی فایلها و زبانهای برنامه نویسی، برای تولید، نگهداری و پشتیبانی وب سایتها

میانگین حقوق در سال: ۶۰,۰۰۰ $ تا ۱۴۰,۰۰۰ $

بهترین دانشگاه های IT در استرالیا

  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه سیدنی
  • دانشگاه کویینزلند
  • دانشگاه USNW

به نظر شما رشته های IT   از نظر آینده شغلی و حقوق و مزایا بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا هستند یا خیر؟

رشته های علوم مهندسی

مجموعه رشته های علوم مهندسی از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۱ میباشند، زیرا هم اکنون استرالیا در کمبود شدید متخصصین این زمینه به سر می برد. به دلیل تعداد بالای فرصت های شغلی برای مهندسین شما به عنوان یک مهندس مهاجر در استرالیا چیزی فراتر از امکانات جدید برای زندگی و شغل خود در اختیار  دارید علاوه بر این رشته های مهندسی از بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا و از بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا به حساب می آیند .

ارزیابی افرادی که قصد مهاجرت از طریق مدرک تحصیلی مهندسی را دارند به علاوه ی معادل سازی مدارک تحصیلی افراد به عهده ی انستیتوی Australia engineers می باشد. افراد در این ارزیابی باید نتیجه ای مثبت کسب کنند تا بتوانند به مرحله ارسال مدارک خود به وزارت مهاجرت استرالیا برسند.

نتایجی که شما پس از ارائه مدارک خود به انستیتوی مهندسان استرالیا ممکن است به دست آورید در بخش ذیل ذکر شده است:

مهندسی حرفه ای / professional engineering

توضیحات: معادل لیسانس چهار ساله استرالیا می‌باشد

بهترین رشته دانشگاهی برای مهاجرت به استرالیا در این حوزه electrical engineering  می‌باشد .

مهندسی تکنولوژی / engineering technologist

توضیحات: معادل لیسانس سه ساله استرالیا می‌باشد .

کاردانی مهندسی /Engineering Associate

توضیحات: معادل دیپلم دو ساله استرالیا می‌باشد

مدیریت مهندسی /Engineering Manager

توضیحات: بسیاری EM  را بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا و از بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا می دانند اما نیازمند سابقه کار مدیریتی بالا می‌باشد

بهترین دانشگاه های مهندسی در استرالیا

  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه سیدنی
  • دانشگاه برزبن
  • دانشگاه تکنولوژی سیدنی

رشته های حسابداری و مالی

رشته های حسابداری و مالی یکی دیگر از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا و بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا به حساب می آیند از دلایل رشد نیازمندی به این رشته میتوان به رشد اقتصادی و توسعه شرکت های استرالیا در چند دهه اخیر اشاره کرد.

 حسابداران با ارسال مدارک خود برای سازمان حسابداران استرالیا می‌توانند قدم اول را به سمت مهاجرت به استرالیا بردارند.

زیرمجموعه‌های رشته حسابداری در استرالیا از دیدگاه سازمان حسابداران استرالیا را با هم مرور می‌کنیم تا شما با تصمیم خود با بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا آشنا شوید.

بهترین رشته دانشگاهی برای مهاجرت به استرالیا در این حوزه Management accounting  می باشد.

حسابدار عمومی / certified public accountant

شرح وظایف: با برنامه ریزی مالیاتی و صورت مالی از شرکت ها، سازمان ها یا اشخاص پشتیبانی می کند. وظایف انجام شده توسط CPA شامل مطالعه سوابق مالی، تهیه فرم های مالیاتی و نظارت بر حسابرسی ها است. CPA  ها باید دارای مدرک حسابداری و گواهینامه CPA باشند.

میانگین حقوق در سال: ۷۰,۰۰۰$

حسابدار مستقل / independent accountant

شرح وظایف: حسابرس مستقل یک حسابدار رسمی (CPA) یا حسابدار منصوب (CA) است که سوابق مالی و معاملات تجاری شرکتی را که به آن وابسته نیستند بررسی می کند. یک حسابرس مستقل معمولاً برای جلوگیری از تضاد منافع و اطمینان از یکپارچگی انجام یک حسابرسی استفاده می شود.

میانگین حقوق در سال $ ۸۰,۰۰۰

مدیریت حسابداری / Management Accountant

شرح وظایف: جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی را بر عهده دارد، برای استفاده داخلی پشتیبانی از بودجه و بودجه کمک به شرکت در مدیریت سبد سرمایه گذاری خود.

میانگین حقوق در سال: $۸۰,۰۰۰

حسابدار مالیاتی /tax accountant

شرح وظایف: یک حسابدار مالیاتی مسئول تجزیه و تحلیل مسائل مالی و تهیه، ارائه و مدیریت اظهارنامه مالیاتی و بازدهی برای مشاغل و مشتریان است. یک حسابدار مالیاتی همچنین به دنبال مشاوره در زمینه امور مالی و مالیاتی است و باید دانش کاملی از مقررات، قوانین و اقدامات حاکم بر این روند داشته باشد.

میانگین حقوق در سال : $ ۹۰,۰۰۰    (بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا از نظر حقوق و مزایا در زیر گروه رشته های مالی)

صندوق دار /  cashier

شرح وظایف: نقش اصلی صندوقدار کمک به مشتریان در فرایند خروج از فروشگاه است. وظایف اصلی شامل زنگ زدن به فروش، بسته بندی کالاها، درخواست چک قیمت، تکریم کوپن، جمع آوری پرداخت و دادن تغییر مناسب است

میانگین حقوق در سال: $ ۶۷,۰۰۰

رشته های مرتبط با آمار، بیمه و محاسبه ریسک

یکی دیگر از دسته بندی های ما از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا شامل رشته های مرتبط با آمار، بیمه و محاسبه ریسک می باشد.

آمار / statistics

نیاز به متخصصین آمار امروزه در جای جای مختلف جهان احساس میشود، استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست و رشته ی آمار یکی از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا می‌باشد. در این بخش به توضیح خلاصه ی وظایف و میزان درآمد و مزایای یک متخصص آمار در استرالیا می پردازیم .

وظایف یک متخصص آمار / statistician : یک متخصص آمار، اصول و فنون حرفه ای آماری را برای جمع آوری سازماندهی و تفسیر داده های کمی قابل مطالعه به کار می برد از روش های آماری برای تولید گزارشات و تحلیل نامه های آماری برای اهداف تجاری یا دولتی و … استفاده میکند.

میانگین حقوق : میانگین حقوق سالانه ی یک متخصص آمار در استرالیا ۷۳,۰۰۰ دلار می باشد.

مدیریت بیمه / insurance Management

اینشورنس منیجمنت یا مدیریت بیمه یکی دیگر از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا می‌باشد، فارغ التحصیلان مدیریت بیمه می توانند در استرالیا کار خود را به عنوان کارگزار بیمه آغاز کنند

وظایف کارگزار بیمه: کارگزار بیمه در صنعت بیمه، به عنوان نماینده خریداران فعالیت میکند، یک کارگزار بیمه همواره در تلاش است که بهترین بیمه را با پایین‌ترین هزینه در اختیار مراجعه کنندگانش قرار دهد.

میانگین حقوق: میانگین حقوق سالانه ی یک کارگزار بیمه ۶۱,۰۰۰ دلار می باشد.

مدیریت ریسک /risk management

یکی دیگر از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا در دنیای امروز رشته مدیریت ریسک است. امروزه شرکت موفقی یافت نمیشود مگر اینکه دارای بخش مدیریت ریسک خود باشد و تمام شرکت ها ازA  تاZ  دارای بخش مدیریت ریسک می‌باشند و به نوعی از مهم ترین ها به حساب می آید.

وظایف یک ریسک منیجر: یک ریسک منیجر شخصی ست که فارغ التحصیل یکی از رشته های مدیریت ریسک (از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا در این زمینه رشته ی مرتبط مدیریت ریسک می‌باشد)، تجارت، بازرگانی، اقتصاد یا مدیریت مالی می باشد. یک ریسک منیجر خطرات مالی یا امنیتی را که ممکن است شرکت مشتری یا سازمان با آن روبرو شود شناسایی و تحلیل میکند، برنامه های عملیاتی را برای کاهش عوامل خطر تهیه میکند و اطلاعات مالی مشتری مانند درآمد، دارایی و بدهی ها را مدیریت میکند.

میانگین حقوق: میانگین حقوق سالانه ی یک ریسک منیجر ۱۰۰,۰۰۰ دلار می باشد.

رشته های مدیریت

ششمین گروه رشته های تخصصی مورد بررسی ما، از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا و از بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا، رشته های مدیریت بازرگانی و تجارت می‌باشند. استرالیا همچنان در حال جذب فارغ‌التحصیلان این حوزه می‌باشد، زیرا بخش بازرگانی و تجارت همواره از مهم ترین بخش های هر کشور توسعه یافته ای می باشد و استرالیا نیز مانند هر کشور توسعه یافته ی دیگری نیازمند نیروهای متخصص و تازه نفس این حوزه است.

بهترین رشته دانشگاهی برای مهاجرت به استرالیا در این حوزه Business administration  می باشد.

لیسانس مدیریت بازرگانی / BBA

توضیحات: افراد دارنده ی لیسانس مدیریت بازرگانی در استرالیا به طور میانگین سالانه در حدود ۸۰,۰۰۰ دلار حقوق دریافت میکنند

ارشد مدیریت بازرگانی / MBA

توضیحات: یک کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی با پنج سال سابقه ی کار در معادل ۹۰,۰۰۰ تا ۱۳۰,۰۰۰ دلار حقوق دریافت میکند. (بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا در زیرگروه رشته های مدیریتی)

بهترین دانشگاه های مدیریت استرالیا

از بهترین دانشگاه های مدیریت استرالیا میتوان به دانشگاه تجارت ملبورن، دانشگاه استرالیای غربی و دانشگاه تارن اشاره کرد .

رشته های علوم کشاورزی

دولت استرالیا قصد دارد تعداد نیروهای شاغل بخش کشاورزی را تا سال ۲۰۲۳ به ۶۵۵ هزار نفر برساند، این ظرفیت زمینه مهاجرت کاری افراد فارغ التحصیل علوم کشاورزی را فراهم ساخته و این رشته را به یکی از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا و از بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا تبدیل کرده هرچند که به لحاظ حقوق ممکن است بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا نباشد، اما از بهترین گزینه ها از نظر آینده ی کاری می باشد.

نرخ بیکاری مهندسین کشاورزی در استرالیا بسیار ناچیز است، این شغل رشد زیادی در سال های اخیر شاهد بوده است. کار agriculture scientist  ها بررسی دقیق گونه های گیاهی و حیوانی اهلی برای ارتقای سطح تولید و تجاری سازی است. بررسی تکنیک های اثر گذار برای جلوگیری با مشکلات این حوزه، بررسی عوامل تاثیرگذار بر تولیدات نیز از دیگر وظایف یک محقق کشاورزی می‌باشد.

بهترین رشته دانشگاهی برای مهاجرت به استرالیا در این حوزهagricultural sciences study  می‌باشد.

وضعیت درآمد رشته های علوم کشاورزی در استرالیا

یک محقق کشاورزی فعال در بخش منابع طبیعی، جنگلداری و آبزیان دریایی با سابقه کار پنج ساله به طور میانگین در هر سال حقوقی معادل ۱۰۵,۰۰۰ دلار دریافت میکند.

رشته های علوم زمین و مهندسی نفت و گاز

رشد اخیر صنعت نفت و گاز کشور استرالیا موجب جلب توجه مسئولان به صنعت نفت و گاز شده است و این توجه زمینه ساز بالا رفتن ظرفیت مهاجر پذیری در این بخش شده و استرالیا شرایط خوبی را برای متخصصان این زمینه فراهم کرده است و این رشته را به یکی از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا و از بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا تبدیل کرده. برای مهاجرت در این حوزه نیز افراد نیازمند ارزیابی توسط سازمان AE می‌باشند.

بهترین رشته دانشگاهی برای مهاجرت به استرالیا در این حوزه petroleum mining  می باشد.

حقوق مهندسان نفت و گاز و در استرالیا

حقوق یک مهندس نفت مرد در استرالیا ۱۷۹,۰۰۰ دلار در سال و حقوق یک مهندس زن در سال ۱۳۶,۰۰۰ دلار میباشد که از نظر مقدار حقوق یکی از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا محسوب میشود

بهترین دانشگاه ها برای مهاجرت به استرالیا در رشته مهندسی نفت و گاز و استخراج

  • دانشگاه کرتین
  • دانشگاه استرالیای غربی
  • دانشگاه کوئینزلند
  • دانشگاه نیوساوت

رشته های روانشناسی

یکی دیگر از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا رشته ی روانشناسی و زیر گروه های آنان می باشند، اما متاسفانه در استرالیا به روانشناسان با مدرک تحصیلی کمتر از کارشناسی ارشد کاری تعلق نمی‌گیرد، به همین خاطر افراد علاقمند به این مهاجرت ابتدا برای دریافت ویزای تحصیلی در استرالیا اقدام میکنند طول تحصیل را در استرالیا میگذرانند و سپس جویای کار میشوند. همچنین دانشجویانی که از یکی از دانشگاه های معتبر نیوزیلند یا استرالیا فارغ التحصیل شده باشند نیازی به ارزیابی علمی و معادل سازی مدارک تحصیلی ندارند، اما اگر شما شامل این افراد نمی‌شوید، نیازمند ارسال مدارک خود به انجمن روانشناسان استرالیا میباشید.

بهترین رشته دانشگاهی برای مهاجرت به استرالیا در این حوزهclinical psychology می‌باشد.

میزان درآمد روانشناسان در استرالیا

در آمد سالانه ی یک روانشناس در کشور استرالیا برابر با ۹۰,۰۰۰ دلار می‌باشد .

بهترین دانشگاه های رشته روانشناسی در استرالیا

  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه سیدنی
  • دانشگاه کویینزلند
  • دانشگاه ملی استرالیا

رشته های علوم پزشکی

کشور استرالیا در حال حاضر در حال تجربه کردن کمبود شدید نیروی متخصص در حوزه ی پزشکی می باشد، به همین خاطر استرالیا به نسبت دیگر کشور های توسعه یافته جذب پزشکان را ساده تر کرده است و فرصت خوبی برای افراد متخصص علاقمند در حوزه ی پزشکی فراهم آورده این رشته برای علاقمندان به مهاجرت به یکی از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا تبدیل کرده است.

بهترین رشته دانشگاهی برای مهاجرت به استرالیا در این حوزهmedical science می‌باشد.

متقاضیان تحصیل رشته پزشکی باید مطابق مراحل زیر عمل نمایند.

مرحله اول:داوطلبان میبایست در سازمان های AMC و ECFMG ثبت نام کنند .

مرحله ی دوم: داوطلبان نیازمند شرکت در آزمون MCQ ی سازمان AMC می‌باشند، این آزمون شامل سوالات تستی در زمینه ی علوم های پایه ی پزشکی می‌باشد و هزینه ای در حدود ۲۵۰۰ دلار دارد .

مراحل صدور مجوز طبابت در استرالیا

مسئول ارزیابی و تعیین میزان توانمندی پزشکان دانشگاه RACGP می‌باشد و تصمیم نهایی مجوز پزشکی و ثبت نظام پزشکی استرالیا نیز به عهده ی سازمان AHPRA می‌باشد .

پروسه دریافت مجوز طبابت ۶ مرحله را شامل میشود که به توضیح آنها می پردازیم:

  • بررسی مدارک
  • گرفتن آزمون ها
  • نتایج کتبی آزمون ها
  • اعلان نتایج نهایی
  • مهلت امکان اعتراض به نتایج
  • ثبت نهایی

لازم به ذکر است که، پزشکان در استرالیا دو انتخاب برای فعالیت خود دارند، می‌توانند به کار در مراکز بهداشتی و درمانی دولتی مشغول شوند یا به فعالیت در حوزه پزشکی خانواده بپردازند

ضمناً مسلم است که پروسه ی مهاجرت به استرالیا برای پزشکان کمی سخت تر است اما در هر صورت پزشکی بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا می باشد.

رشته های مرتبط با توریسم (مدیریت جهانگردی)

در گوشه گوشه ی استرالیا جاذبه گردشگری بی شماری وجود دارد و تنوع زیست بوم های این سرزمین به نقطه ی جذب توریست های بین المللی تبدیل شده به گونه ای در هر سال به طور میانگین ۹ نفر از این کشور دیدن میکنند.

توجه توریست ها به استرالیا موجب شده که رشته های مرتبط با توریست و مدیریت جهانگردی در این کشور از اهمیت بالا و حیاتی ای برخوردار باشند و یکی از بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا و از بهترین رشته ها برای مهاجرت تحصیلی به استرالیا باشند.

شغل های مرتبط با رشته ی تحصیلی مدیریت جهانگردی و توریسم منیجمنت در استرالیا

مدیر تور / tour manager

یک مدیر تور وظیفه مدیریت گروهای توریستی بومی و خارجی را به عهده دارد، آنها از ابتدای نقطه ی شروع گروه را استقبال می‌کنند مسائل لجستیکی را حل می‌کنند و ترتیبات سفر را هماهنگ و پیش و نیازهای اساسی را فراهم میکنند، این شامل آماده سازی بلیط و سایر اسناد مربوطه و اختصاص دادن ظرفیت هرگونه نیاز خاص است. در طول سفر طیف گسترده ی از وظایف مختلف همچون غذا و محل سکونت و رفع نیازمندی های گروه را به عهده دارند.

میانگین حقوق: میانگین حقوق سالانه ی یک مدیر تور در استرالیا در سال جاری ۲۰۲۱ معادل ۷۵,۰۰۰ دلار میباشد

مدیر هتل / hotel manager

مدیران هتل مسئولیت مدیریت روزانه ی هتل و کارکنان هتل را برعهده دارند، آنها مسئولیت برنامه ریزی کلیه خدمات هتل را عهده دار هستند. مسئولیت به حداکثر رساندن سود به عهده مدیر هتل می باشد که کیفیت خدمات را حفظ می‌کند و الگویی برای ارائه ی خدمات به مشتریان برای دیگر کارکنان می باشد.

میانگین حقوق: میانگین حقوق سالانه ی یک مدیر هتل در استرالیا حدود ۱۰۰,۰۰۰ دلار می باشد.

میانگین حقوق: میانگین حقوق سالانه ی یک مدیر هتل در استرالیا ۹۰,۰۰۰ دلار است.

مشاغل مدیریت گردشگری همچنین شامل مدیر رستوران، حسابرس انطباق، سرپرست محل اقامت و متخصص امکانات رفاهی هستند.

بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به استرالیا و یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن استرالیا با سال ها تجربه در خصوص اخذ انواع پذیرش تحصیلی استرالیا و همچنین گرفتن ویزای دانشجویی استرالیا آماده ارائه مشاوره تحصیل می باشد. خدمات موسسه یوکن در این خصوص شامل : پیدا کردن دانشگاه با توجه به پیشینه تحصیلی و شرایط دانشجو و مشاوره و راهنمایی جهت مدارک مورد نیاز ویزای دانشجویی و در نهایت اپلای ویزای استرالیا می باشد. دیگر خدمات موسسه یوکن استرالیا مشاوره تحصیل در استرالیا ، اخذ انواع ویزای استرالیا، سرمایه گذاری در استرالیا، ویزای کاری استرالیا، اسکیل ورکر، برنامه های مهاجرت پزشکان به استرالیا و دیگر برنامه های اقامتی استرالیا می باشد. متقاضیان مهاجرت به استرالیا برای تحصیل و یا دیگر موارد فوق می توانند جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاورین ما از طریق تلفن های موجود در وب سایت با ما در تماس باشند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
جهت رزرو وقت مشاوره آنلاین با خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

آیا برای مهاجرت به استرالیا نیاز به مدرک زبان انگلیسی است؟

بله، استرالیا کشوری انگلیسی زبان می باشد و شما برای مهاجرت به این کشور نیازمند کسب نمره ای قابل قبول از یکی از آزمون های معتبر ارزیابی فلوئنسی زبان انگلیسی هستید.

آیا استرالیا جامعه ای نژاد پرست دارد؟

در استرالیا عده زیادی مخالف ورود فعالیت مهاجران به کشور می باشند اما از آنجایی که تقریبا فرد بومی ای در استرالیا پیدا نمیشود و همه ی استرالیایی ها مهاجر می‌باشند، نژاد پرستی کمتر احساس میشود، اما مانند هر نقطه ی دیگری از زمین تبعیض ها در این کشور نیز ملموس هستند.

آیا نمره مدرک تحصیلی تاثیری در درصد احتمال پذیرش دارد؟

بله، یکی از مهم ترین فاکتور های ارزیابی شما برای مهاجرت به استرالیا نمره ی مدرک تحصیلی شما می‌باشد.

بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا بعد از پزشکی چه رشته است؟

عواملی زیادی همچون میزان حقوق، آینده شغلی، میزان تقاضا و … در این بحث دخیل هستند، بهترین رشته برای مهاجرت به استرالیا بعد از پزشکی،programer developing   است.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

اعزام دانشجو به استرالیا ؛ راهنمای کامل شرایط و مراحل
اعزام دانشجو به استرالیا ؛ راهنمای کامل شرایط و مراحل
واحد پول استرالیا چیست ؛ معرفی واحد پولی کشور استرالیا
واحد پول استرالیا چیست ؛ معرفی واحد پولی کشور استرالیا