کانادا

رشته عمران در کانادا

رشته عمران در کانادا

رشته عمران در کانادا از محبوب‌ترین رشته‌ها برای تحصیل و اشتغال در میان متقاضیان بومی و بین المللی به شمار می‌رود. در واقع به جهت وجود امکانات آموزشی عالی و اساتید به نام و برجسته در کنار چشم انداز بازار کار رشته عمران در کانادا به دلیل وجود فرصت‌های شغلی متنوع، متقاضیان زیادی از سراسر جهان برای تحصیل و یا کسب درآمد این کشور را به دیگر کشورهای توسعه یافته ترجیح داده و آن را مقصدی برای کسب علم و دانش و اشتغال در حوزه مهندسی عمران می‌دانند. اگر که جزو افرادی هستید که تصمیم دارند برای تحصیل یا کار در کانادا مهاجرت کنند، به شما توصیه می‌شود که این مطلب را تا انتها بخوانید چرا که اطلاعات کاملی درباره پذیرش رشته عمران در کانادا، از بهترین گرایش عمران در کانادا گرفته تا لیست دانشگاه های رشته عمران در کانادا، درآمد رشته عمران در کانادا، بازار کار رشته عمران در کانادا، بورسیه رشته عمران در کانادا، هزینه تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا، و عضویت در نظام مهندسی کانادا و مراحل آن در آن گنجانده شده است.

گرایش های رشته عمران در کانادا

رشته عمران را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین رشته‌های مهندسی در جهان برشمرد که عمدتا مرتبط با مواردی چون طراحی، ساخت و نگهداری از سازه‌های مختلف همچون ساختمان‌ها، زیر ساخت‌های حمل و نقل (جاده‌ای، ریلی و آبی) و سیستم‌های فاضلاب می‌باشد. ادامه تحصیل در رشته عمران در کانادا یکی از پرطرفدارترین رشته‌های مهندسی می‌باشد چرا که به دلیل کاربردی بودن این رشته در حوزه‌های مختلف و وجود گرایش های گوناگون برای آن، افرادی که موفق به فارغ التحصیل شدن از این رشته می‌گردد، قادر خواهند بود در فرصت‌های شغلی بسیاری که برای آن‌ها مهیا شده است مشغول به کار شوند و درآمد کسب کنند. گرایش های بسیاری برای رشته عمران توسط نظام آموزشی تعیین و تدوین شده‌اند که دانشجویان می‌توانند بر اساس علاقه خود یکی از این گرایش‌ها را انتخاب و در آن تخصص بگیرند. مهندسی ساخت و ساز، مهندسی حمل و نقل، مهندسی سازه، مهندسی مواد، مهندسی نقشه برداری، مهندسی شهرسازی، مهندسی منابع آب، مهندسی ساخت تونل، مهندسی ژئو تکنیک، مدیر پروژه و مهندسی سازه‌های دریایی و بنادر گرایش های رشته عمران در کانادا می‌باشند که درباره بهترین آن‌ها (بهترین گرایش عمران در کانادا) برای کار و تحصیل نمی‌توان اظهار نظر قطعی نمود و گرایشی را برتر از دیگر گرایش‌ها دانست زیرا این امر به محل کار و زندگی فرد و علاقه او مرتبط می‌باشد. در حقیقت ممکن است گرایشی همچون گرایش مهندسی شهر سازی در شهرهای ونکوور یا مونترال بهترین گرایش برای اشتغال باشد اما همین گرایش در شهر کلگری جزو گرایش هایی با فرصت های شغلی کم شناخته شود.

شرایط تحصیل رشته عمران در کانادا

امکان و شرایط تحصیل رشته عمران در کانادا در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد. دوره کارشناسی این رشته چهار سال می‌باشد در حالی که متقاضی برای کارشناسی ارشد رشته عمران در کانادا موظف به گذراندن دوره‌ای دو ساله است. در این میان دوره تحصیلی دکتری از چهار سال شروع شده و ممکن است بیش از آن نیز به سبب وجود پایان نامه به طول بیانجامد. دانشجویان مقطع دکتری رشته عمران در کانادا همانند دیگر رشته ها، امکان استفاده از بورسیه رشته عمران در کانادا را خواهند داشت. البته برای دریافت بورسیه رشته عمران در کانادا ، متقاضی باید رزوه خوبی داشته و از کیفیت تحصیلی بالایی برخوردار باشد.

کارشناسی عمران در کانادا

دوره کارشناسی رشته عمران در کانادا حداکثر چهار سال طول می‌کشد. در این دوره دانشجو به شکل عملی و تئوری با بخش‌های تخصصی رشته عمران آشنا شده و آن‌چه را که لازم است به عنوان یک مهندس عمران بداند از نقشه برداری سازه‌ها گرفته تا آشنایی با زیرساخت‌های شهری، اندازه گیری مقاومت مصالح و آشنایی با انواع خاک برای ساخت و ساز بناها و سازه‌هایی چون پل و جاده‌ها را آموزش می‌بیند. استاتیک، سازه‌های فولادی، رو سازی راه، راه سازی و دینامیک برخی از درس‌های ارائه شده در این مقطع می‌باشند.

کارشناسی ارشد عمران در کانادا

تحصیل در رشته های ارشد عمران در کانادا که عموما دو سال طول می‌کشد در واقع تحصیل برای کسب علم و دانش در یکی از زیر شاخه ها یا همان گرایش های رشته مهندسی عمران به صورت تخصصی است. گفته شده که اکثر دانشگاه های رشته عمران در کانادا برای مقطع ارشد ارائه پایان نامه را برای فارغ التحصیلی ضروری می‌دانند.

دکتری عمران در کانادا

دکتری رشته مهندسی عمران در کانادا یک برنامه تحصیلی تخصصی، پژوهشی است که برای آن گروه از مهندسان که علاقمند به کارها و امور تحقیقاتی، آموزشی یا مدیریتی می‌باشند تدوین شده و ارائه گردیده است. دانشجویان مقطع دکتری در این دوره با برخی از انواه گرایش ها نظیر مهندسی حمل و نقل، آب و مهندسی ژئو تکنیک به شکل کاملا تخصصی آشنا می‌گردند. همانطور که در بالاتر نیز به آن اشاره شد، دانشجویان واجد شرایط امکان استفاده از بورسیه رشته عمران در کانادا در مقطع دکتری را خواهند داشت.

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش رشته عمران در کانادا

برای اخذ پذیرش رشته عمران در کانادا علاوه بر این‌که متقاضی می‌بایست شرایط لازم برای اخذ پذیرش این رشته که از سوی دانشگاه مقصد بیان شده‌اند را داشته باشد لازم است مدارکی را آماده و برای دانشگاه ارسال نماید تا توسط مسئولین ارزیابی شده و در صورت دارا بودن شرایط با اخذ پذیرش فرد موافقت شود. اگر چه هر یک از دانشگاه های رشته عمران در کانادا شرایط خاص خود را دارد و مدارک ویژه‌ای را از متقاضی می‌خواهد اما در این میان شرایطی و مدارکی وجود دارد که در اکثر دانشگاه ها برای اخذ پذیرش رشته عمران در کانادا برای مقاطع مختلف مشترک هستند.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای پذیرش رشته عمران در کانادا (کارشناسی)

  • ارائه پاسپورت
  • نگارش انگیزه نامه تحصیلی کانادا
  • گذراندن دوره ۱۲ ساله دیپلم
  • ارائه ترجمه مدرک دیپلم معتبر
  • ارائه معدل و ریز نمرات مقطع دیپلم (ترجمه شده)
  • شرکت در آزمون های زبان مورد تایید کانادا از قبیل: زبان انگلیسی یا فرانسه و کسب حداقل نمره مورد نیاز
  • گذراندن دروس ریاضی، شیمی و فیزیک در دانشگاه به عنوان دروس پیش نیاز

شرایط و مدارک لازم برای تحصیل رشته عمران در کانادا (کارشناسی ارشد)

  • ارائه پاسپورت
  • نگارش انگیزه نامه تحصیلی کانادا SOP
  • نگارش توصیه نامه تحصیلی کانادا و ارائه آن
  • ارائه کردن مدرک زبان معتبر نظیر آیلتس
  • ارائه ترجمه مدرک لیسانس
  • ارائه ترجمه ریز نمرات
  • برای اخذ پذیرش رشته ارشد عمران در کانادا شخص می‌بایست حداقل معدل تعیین شده را کسب کند
  • شرایط و مدارک لازم برای پذیرش رشته عمران (دکتری)
  • نگارش و ارائه پروپزال
  • شرکت در آزمون زبان و ارائه مدرک معتبر آن به دانشگاه

شرایط و مدارک لازم برای پذیرش رشته عمران (دکتری)

  • ارائه پاسپورت
  • نگارش انگیزه نامه تحصیلی کانادا و ارائه آن
  • ارائه توصیه نامه تحصیلی کانادا معتبر
  • ارائه رزومه نامه تحصیلی
  • ارائه مدارک تحصیلی دوره‌های پیشین به انضمام ریز نمرات (مدرک کارشناسی و ارشد هر دو لازم است ارائه شوند).
  • نگارش و ارائه پروپزال
  • شرکت در آزمون زبان و ارائه مدرک معتبر آن به دانشگاه

با توجه به رقابتی که در گرفتن پذیرش تحصیلی کانادا در بهترین گرایش عمران در کانادا وجود دارد، موفقیت در این مسیر نیاز به ارائه مدارک مناسب به همراه، انگیزه نامه تحصیلی SOP مناسب می باشد. متقاضیان می توانند با مشاوره با افراد با تجربه در این خصوص شانس دریافت پذیرش تحصیلی در این رشته را افزایش دهند. موسسه مهاجرتی یوکن کانادا خدمات مشاوره تحصیلی، نگارش انگیزه نامه، نگارش توصیه نامه، نگارش استادی پلن و غیره را در پکیج های مختلف ارائه می نماید. در صورت نیاز به خدمات فوق با شماره تلفن های موجود در وب سایت در تماس باشید.

لیست دانشگاه های کانادا رشته عمران

بدون شک تحصیل در بهترین گرایش عمران در کانادا با بررسی لیست دانشگاه های کانادا رشته عمران دانشگاه‌های کانادا به سبب امکانات آموزشی عالی، اعتبار بالای مدرک اخذ شده در کنار فرصت‌های شغلی بسیاری که برای فارغ التحصیلان این رشته وجود دارد، گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌روند. بسیاری از دانشگاه‌های کانادا در برنامه آموزشی و تحصیلی خود رشته عمران را گنجانده‌اند که در ادامه به تعدادی از این دانشگاه‌ها (دانشگاه های رشته عمران در کانادا) اشاره می‌شود

  • دانشگاه واترلو در انتاریو
  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه مک گیل در مونترال کانادا
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه دالهاوزی در نوا اسکوشیا
  • دانشگاه کنکوردیا مونترال
  • دانشگاه وسترن انتاریو
  • دانشگاه کلگری در استان آلبرتا
  • دانشگاه کویینز در کینگستون استان انتاریو
  • دانشگاه رایرسون تورنتو

بورسیه رشته عمران در کانادا

ارائه بورسیه و فاندهای تحصیلی مختلف به دانشجویان بومی و بین المللی از جمله مزیت‌های تحصیل در دانشگاه‌های کانادا است. در کنار شهریه مناسب دانشگاه‌های کانادا نسبت به دانشگاه‌های دیگر کشورهای توسعه یافته، دانشگاه‌ها و ارگان‌های خصوصی یا دولتی مختلف برای دانشجویان مقاطع گوناگون طبق شرایطی که مشخص کرده‌اند بورسیه تحصیلی اختصاص داده‌اند تا آن‌هایی که واجد شرایط می‌باشند با اخذ بورسیه در هزینه تحصیل خود صرفه جویی کنند. دانشجویان عمران نیز مستثنا نبوده و برای آن‌ها بورسیه یا فاند در نظر گرفته شده است که متقاضیان تحصیل رشته عمران در کانادا یا دانشجویان این رشته شرایط خود را برای دریافت بورسیه رشته عمران در کانادا سنجیده و در صورت دارا بودن آن‌ها برای اخذ آن اقدام نماید (دریافت بورسیه در دوره های تکمیلی راحت‌تر از دوره کارشناسی است).

کد مشاغل رشته عمران در کانادا

کد مشاغل رشته عمران در کانادا در سیستم طبقه بندی ملی مشاغل این کشور که به NOC  معروف است ۲۲۳۱ می‌باشد. در واقع آن دسته از افراد که در رشته عمران تحصیل کرده‌اند برای کار و کسب درآمد می‌توانند در شغل‌هایی که در این گروه شغلی قرار داده شده‌اند همچون مهندسی محیط زیست، کارشناسی خاک، مهندسی ترافیک، مهندسی ساخت و ساز و مهندسی نقشه برداری به کار مشغول گردند.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط تحصیل در دانشگاه های کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


بازار کار و درآمد رشته عمران در کانادا

بازار کار و درآمد رشته عمران در کانادا یکی دیگر از فاکتورهایی است که دانشجویان فارغ التحصیل آن را بررسی می کنند. در این بخش و پس از بررسی بورسیه رشته عمران در کانادا، معرفی برخی از دانشگاه های کانادا که ارائه دهنده برنامه آموزشی در این رشته هستند و بررسی و ارزیابی شرایط تحصیل در این رشته و در مقاطع مختلف همچون کارشناسی ارشد عمران در کانادا به ارزیابی بازار کار رشته عمران در کانادا و درآمد رشته عمران در کانادا پرداخته می‌شود. بر اساس آماری که در رابطه با بازار کار رشته عمران در کانادا به دست آمده است، این رشته در سال‌های آینده بازار کار بهتری خواهد داشت و بالغ بر دو هزار فرصت شغلی در شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی ایالت‌های مختلف کانادا برای فارغ التحصیلان گرایش‌های مختلف رشته عمران ایجاد خواهد شد.

در ارتباط با درآمد رشته عمران در کانادا لازم است گفته شود که درآمد مهندسان عمران در استان‌های مختلف متفاوت است. در برخی از استان‌ها حداکثر حقوق برای هر ساعت بیش از ۶۰ دلار (در استان آلبرتا تا ۷۵ دلار در یک ساعت نیز گفته شده است) بیان شده است و بازه حقوق دریافتی در کانادا برای رشته مهندسی عمران از ساعتی ۲۱ دلار شروع می‌شود و به بالاتر از ۷۰ دلار در ساعت نیز می‌رسد.

مسئولیت های مهندس عمران در کانادا

مهندس عمران در کانادا به عنوان شخصی که علم و دانش این حرفه را با تحصیل رشته عمران در کانادا و یا هر کشور دیگری کسب کرده است یک سری وظایف و مسئولیت‌هایی دارد که می‌بایست به بهترین نحوه آن‌ها را انجام دهد تا ثابت گردد که به معنای واقعی آن‌چه را که به صورت آکادمیک و به دو شکل تئوری و عملی آموزش دیده، یاد گرفته است. در حقیقت مهندس عمران باید توانایی این را داشته باشد که یک پروژه را به عنوان یک کار تیمی با ارتباط گرفتن با اعضای تیم و طراحی و برنامه ریزی درست به سر انجام برساند. همچنین او می‌بایست فعالیت‌هایی را که بر روی یک طراحی انجام شده‌اند را تحلیل، تفسیر، ارزیابی و تایید نماید.

دیگر مسئولیت‌های مهندس عمران:

  • ارزیابی و بررسی مصالح مورد نیاز برای ساختن بنا.
  • نظارت درست و اصولی بر امور ساخت و ساز.
  • برآورد هزینه‌ها پروژه.
  • داشتن تفکری خلاقانه در ارتباط با حل مسائل و موضوعات گوناگون.
  • ارزیابی طرح‌های مرتبط با پروژه و تائید آن‌ها.
  • ارزیابی تمامی دستگاه‌های مورد نیاز به علاوه ابزارها و نرم افزارهای لازم برای ساخت و ساز.
  • ارائه کردن پیشنهادات مرتبط با ساخت و ساز به مقامات و مسئولان رده بالا.
  • بررسی چالش‌های احتمالی
  • و …

فرصت های شغلی رشته مهندسی عمران در کانادا

برای فارغ التحصیلان رشته عمران در کانادا فرصت‌های شغلی بسیاری وجود دارد و سازمان‌ها و ارگان‌های زیادی از جمله پیمانکاران ساختمان، شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت و گاز، دانشگاه‌ها، دپارتمان‌های شهرداری، شرکت های ساختمانی توسعه دهنده املاک برای برخی از مشاغل خود مهندسان عمران را که از تحصیلات مرتبط با آن شغل بهره‌مند هستند، استخدام می‌کنند. بازار کار رشته عمران در کانادا و برخی از مشاغلی که مهندسان رشته عمران در کانادا می‌توانند به آن‌ها مشغول باشند و برای آن‌ها درخواست دهند عبارتند از: مهندسی بازرسی عمران، مهندسی حمل و نقل، مهندس سازه، مهندسی نقشه برداری، مهندسی راه‌های شهری، مهندسی عمران، مهندسی ساختمان، مهندسی پروژه و مهندسی پل.

عضویت در نظام مهندسی کانادا و مراحل آن

برای ورود به بازار کار رشته عمران در کانادا مهندسان این رشته موظف هستند پیش از هر کاری در نظام مهندسی کانادا عضو شوند چرا که باید برای انجام کارهای اجرایی نظیر کنترل نمودن پروژه شهری یا نظارت بر تکنسین‌های این رشته در استان و شهر محل کار به عنوان یک مهندس حرفه‌ای (PE) معرفی و شناخته شود. عضویت در نظام مهندسی کانادا برای هر استان متفاوت از دیگر استان‌ها بوده و پروسه‌ی مخصوص به خود را دارد که مهندس عمران بر اساس استان محل کار باید به عضویت سازمان نظام مهندسی همان استان در آید. برای عضویت در سازمان نظام مهندسی می‌بایست فارغ التحصیل رشته عمران در کانادا مدارکی را آماده و یک سری مراحل را بگذراند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

  • آماده سازی و ارائه مدارک تحصیلی، رزومه کاری (در رزومه باید به سوابق کاری شخص در کشور کانادا اشاره گردد) و نامه رفرنس
  • شرکت در آزمون‌های مرتبط نظیر ژئو تکنیک و حمل و نقل و موفقیت در آن‌ها (افرادی که در کانادا فارغ التحصیل شده‌اند نیازی به شرکت در این آزمون‌ها ندارند).
  • شرکت در آزمون نهایی ارائه شده از سوی سازمان نظام مهندسی و موفقیت در آن.
عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مشاور رسمی اداره مهاجرت  موسسه یوکن در خصوص  تحصیل در دانشگاه های  کانادا در یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین استان های کانادا برای مهندسان عمران

پس از بررسی شرایط تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا، بازار کار رشته عمران در کانادا، درآمد و مسئولیت‌هایی که یک مهندس عمران در کانادا بر عهده دارد نوبت به بررسی و معرفی بهترین استان‌های این کشور برای اشتغال به کار فارغ التحصیلان این رشته محبوب می‌رسد. پیش از هر چیزی باید گفت که استان‌های معرفی شده در این بخش در حال حاضر به عنوان بهترین استان‌ها برای رشته عمران شناخته می‌شوند و احتمال می‌رود در سال‌های آتی و با تغییر در بازار کار رشته عمران در کانادا برخی دیگر از استان‌های این کشور برای مهندسان عمران مناسب تر باشند.

و اما بهترین استان‌های کانادا برای مهندسان عمران عبارتند از:

  • استان کبک

استان فرانسوی زبان کبک، بزرگ‌ترین استان کانادا می‌باشد، از این رو فرصت‌های شغلی بی شماری نه تنها برای افراد بومی، بلکه برای مهاجرین در اکثر رشته‌ها از جمله رشته مهندسی عمران فراهم است. گفته شده دانستن زبان فرانسه برای مهندسان عمران شانس آن‌ها را برای اشتغال در حوزه مرتبط با رشته در این استان بالا می‌برد.

  • استان بریتیش کلمبیا

در استان بریتیش کلمبیا، به ویژه شهر ونکوور فرصت‌های شغلی کم نظیری با حقوق بالا برای مهندسان عمران وجود دارد. در واقع میانگین درآمدی که یک مهندس عمران در این شهر دریافت می‌کند ۴۴٫۲۳ دلار و حداکثر در آمد، ۶۴٫۰۰ دلار می‌باشد.

  • استان ساسکاچوان

استان ساسکاچوان از بهترین استان‌های کانادا برای مهندسان عمران با حداقل حقوق ۲۸٫۸۵ دلار و حداکثر حقوق ۶۲٫۰۰ دلار می‌باشد. در این استان فرصت‌های شغلی بسیار خوبی برای فارغ التحصیلان عمران مهیا شده است.

هزینه تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا

هزینه تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا چقدر است؟ همواره یکی از موضوعات مهمی که پیش از اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا برای تحصیل در رشته‌ای خاص همچون مهندسی عمران مورد بررسی قرار می‌گیرد هزینه تحصیل در این رشته پرطرفدار است. هزینه تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا برای دوره های مختلف تحصیلی متفاوت است و به دانشگاه و شهر محل تحصیل نیز بستگی دارد. چرا که هزینه تحصیل در این رشته شهریه دریافتی از سوی دانشگاه، هزینه‌ای پرداختی برای فعالیتهای دیگر و هزینه‌ای که صرف خوراک، پوشاک و … می‌شود را در بر می‌گیرد.

اما درباره شهریه مهندسی عمران که بخش عمده ای از هزینه تحصیل در رشته مهندسی عمران در کانادا را به خود اختصاص داده است می‌توان بر اساس مقاطع تحصیلی این‌گونه بیان کرد که برای تحصیلی در مقطع دکتری متقاضی سالانه ۲۴ هزار دلار برای شهریه دو ترم تحصیلی، برای دوره کارشناسی ارشد سالانه ۲۶ هزار دلار و برای مقطع کارشناسی ترمی ۲۰ هزار دلار لازم است پرداخت نماید. البته برای تحصیل در رشته مهندسی عمران در دانشگاه تورنتو فرد مبلغ بسیار بیشتری را به عنوان شهریه می‌بایست بپردازد.

متقاضیان تحصیل در کانادا با دریافت ویزای تحصیلی کانادا و اتمام دوره تحصیلی خود، موفق به دریافت ویزای کاری کانادا می شوند. سابقه کار و تحصیل در کانادا امکان دریافت اقامت کانادا ( کارت پی آر کانادا) را مهیامی کند. افرادی که موفق به دریافت کارت پی آر کانادا PR می شوند می توانند پس از ۳ سال زندگی در کانادا برای دریافت پاسپورت کانادا اقدام کنند.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن کانادا به شماره ۲۲۷۴۳۸۸۷۸۶ تحت عنوان UCAN IMMIGRATION SERVICES در کانادا به ثبت رسیده است. خانم نازنین بیتازیان، فارغ التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا، عضو رسمی شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا با شماره عضویت R531751، به عنوان مشاور این مجموعه فعالیت می کند. خدمات موسسه مهاجرت یوکن مشاوره تحصیلی، پذیرش تحصیلی، درخواست ویزای دانشجویی کانادا و انجام پرونده های اقامتی مختلف می باشد.

مشاوره با وکیل رسمی مهاجرت
وکیل موسسه یوکن در کانادا آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ انواع ویزاهای کانادا دارد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با وکیل رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بهترین گرایش ارشد عمران برای مهاجرت چیست ؟

بهترین گرایش ارشد عمران برای مهاجرت با توجه به اهداف و استعداد افراد متفاوت می باشد. به طور کلی بازار کار رشته عمران در کانادا در گرایش های مختلف پویا می باشد.

شرایط بورسیه رشته عمران در کانادا چیست؟

اکثر بورسیه های رشته عمران در کانادا در مقطع دکتری ارائه می گردد. با توجه به محدود بودن بورسیه ها ، معمولا” افرای موفق به دریافت بورسیه می شوند که از کیفیت تحصیلی بالایی برخوردار باشند.

درآمد رشته عمران چقدر است؟

درآمد رشته عمران در کانادا با توجه به ایالت و شهر محل کلر متفاوت می باشد. به صورت میانگین درآمد رشته عمران در کانادا از ساعتی ۲۱ دلار تا ۷۰حداکثر دلار در ساعت می باشد.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

ارزان ترین دانشگاه های کانادا کدامند؟
ارزان ترین دانشگاه های کانادا کدامند؟
چگونه کاورلتر (Cover Letter) حرفه ای بنویسیم؟
چگونه کاورلتر (Cover Letter) حرفه ای بنویسیم؟