کانادا

ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا

راهنمای جامع ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا

بریتیش کلمبیا با موقعیت استراتژیک، مالیات‌های رقابتی و نیروی کار چند فرهنگی که تحصیل کرده، ماهر و متخصص شناخته می‌شوند یکی از پویاترین ایالت‌های کشور کانادا برای تجارت است که فرصت‌های منحصر به فردی را برای سرمایه گذاران، صاحبان شرکت‌ها (مشاغل) و کارآفرینان بین المللی فراهم کرده تا بتوانند به این ایالت و شهرهایی چون ونکوور مهاجرت کرده و در آن‌جا به سرمایه گذاری، کار و زندگی مشغول شوند. در واقع کانادا با هدف ارتقاء و توسعه اقتصادی، بهبود دسترسی به بازارهای رو به رشد جهانی با کمک افراد حرفه‌ای و آشنا به آن بازارها و ایجاد فرصت‌های تجاری، مسیر سرمایه گذاری و اشتغال در ایالت‌های مختلف این کشور را هموار ساخته است. افرادی که مهاجرت تجاری یا همان سرمایه گذاری با اهداف‌شان مطابقت دارد، می‌توانند برنامه یا مسیری را از میان مسیرهای بسیاری که در این باره وجود دارند، انتخاب کرده و در راستای مهاجرت از طریق آن اقدام نمایند. ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا یکی از آن مسیرها می‌باشد. این مسیر مزایای بسیاری برای فرد متقاضی به همراه دارد که دریافت اقامت دائم و در ادامه بهره‌گیری رایگان از امکانات آموزشی و خدمات بهداشتی و درمانی یکی از آن‌ها و مهم‌ترین‌شان می‌باشد. افراد دارای سرمایه، تجربه کاری و سابقه مدیریتی می‌توانند به بررسی شرایط ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا پرداخته و در صورت واجد شرایط بودن، درخواست خود را مبنی بر مهاجرت و ثبت شرکت ارائه دهند.

در ادامه به بررسی این مسیر، هزینه آن، مزایایی که به دنبال دارد، روش‌های ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا، قوانین و چگونگی ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا، هزینه ثبت شرکت در ونکوور و مزایای ثبت شرکت در ونکوور پرداخته خواهد شد.

روش های ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

روش‌های ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا و یا به طور محدودتر ثبت شرکت در ونکوور کانادا یا دیگر شهرهای این استان به دو صورت کلی و با کمک برنامه‌های مهاجرتی مالک- گرداننده (Owner-Operator) وICT که ثبت شعبه‌ای از شرکت در این استان است انجام خواهد شد.

برنامه مهاجرتیOwner-Operator

برنامه مالک- گرداننده یک برنامه مهاجرتی برای اشتغال و سرمایه گذاری موقت در کشور کانادا است. این برنامه تحت برنامه نیروی کار خارجی فدرال عمل می‌کند و عمدتا به افرادی که واجد شرایط بوده و مالک کسب و کار یا مدیر شرکت‌های خارجی به شمار می‌روند برای ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا اعطا می‌شود. داشتن مجوز LMIA شرط استفاده از این برنامه برای ثبت شرکت گفته شده است. همچنین فرد برای متقاعد ساختن مسئول پرونده برای موافقت با ثبت شرکت، می‌بایست طرح تجاری قدرتمندی که نشان دهنده تاثیر مثبت ثبت شرکت بر اقتصاد استان و کل کشور کانادا می‌باشد را ارائه دهد.

برنامه مهاجرتی ICT

جزو برنامه‌های موقت اما محبوب برای سرمایه گذاری و اشتغال در کانادا است. این برنامه برای شرکت‌های خارجی واجد شرایط که می‌خواهند شعبه‌ای را در استان بریتیش کلمبیا و شهرهایی نظیر ونکوور ایجاد کنند مناسب می‌باشد. به کار گیری ای برنامه برای مهاجرت مستلزم ارائه یک بیزینس پلن قوی است. البته این برنامه به LMIA نیازی ندارد. همچنین به کمک این برنامه برخی شرکت‌های خارجی که شرکت مادر یا تابعه آن‌ها در این استان قرار دارند می‌توانند نیروی توانمند و متخصص خود در حوزه‌های مختلف را برای پیشرفت و یا توسعه دادن کسب و کار به کانادا بفرستند.

مقایسه انواع شرکت های تجاری در بریتیش کلمبیا

برای ثبت شرکت تجاری در بریتیش کلمبیا، باید متقاضی یکی از چهار ساختار مالکیت خصوصی یا همان انحصاری، مشارکتی، سهامی یا تعاونی را برای شرکت خود انتخاب نماید. هر یک این ساختارها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و برای گروهی خاص از متقاضیان مهاجرت از طریق ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا مناسب است.

مالکیت خصوصی یا انحصاری (Sole Proprietorship)

این شرکت تنها یک مالک دارد که کنترل و مدیریت تمامی فعالیت‌ها و مسئولیت تمامی خسارت‌ها بر عهده او می‌باشد. در واقع دارایی شخصی و تجاری فرد یکی به شمار می‌روند به این معنا که اگر سودی باشد می‌تواند آن را به صورت درآمد داشته باشد و اگر که خسارت و زیانی وارد شود می‌بایست از دارایی شخصی آن را پرداخت نماید. ثبت این شرکت و راه اندازی آن هزینه نسبتا کمی را نیاز دارد و اداره آن نیز راحت‌تر است اما هر چند سال یک بار لازم است تمدید شود و در صورتی که مالک آن فوت گردد، منحل خواهد شد.

مشارکتی (Partnership)

مشارکتی به شرکتی گفته می‌شود که توسط دو یا چند نفر تاسیس شده است و آن‌ها مسئولیت اداره و پرداخت ضرر و زیان آن را بر عهده دارند و سود شرکت نیز میان آن‌ها تقسیم می‌گردد.در حقیقت میان مالکان آن توافق نامه‌ای ایجاد شده که در آن توافق نامه سهم هر یک از مالکان، میزان درآمد و مسئولیت‌هایشان کاملا تعیین شده است. این ساختار به دو شکل محدود و عمومی تعریف شده است. انتخاب این ساختار مزیت‌های مالیاتی برای شرکا دارد و هزینه ثبت و راه‌اندازی آن نیز زیاد نمی‌باشد. در شرکت‌های مشارکتی عموما شرکا می‌بایست در تصمیم گیری‌ها هم نظر باشند چرا که مخالفت هر یک مشکلی را ایجاد خواهد کرد.

سهامی (Corporation)

محبوب‌ترین نوع شرکت برای ثبت در کل کانادا، شرکت سهامی است. در این شرکت تعداد سهام‌داران زیاد می‌باشند و هر کس بر اساس مقدار سهام خود، حق مالکیت دارد. این شرکت به عنوان یک شخصیت حقوقی شناخته می‌شود و سهامداران مسئولیت کمی (در حد سهام) را در برابر خسارت یا ضرری که متوجه شرکت می‌شود دارند. این شرکت‌ها مزیت‌های مالیاتی زیادی دارند و جزو شرکت‌های دائمی (بدون نیاز به تمدید) به شمار می‌روند و با فوت مالکین منحل نخواهد شد. البته ناگفته نماند که هزینه ثبت و راه‌اندازی این شرکت نسبت به انواع دیگر بیش‌تر است و هزینه‌های جانبی بسیاری دارند.

شرکت تعاونی (Cooperative)

شرکت‌هایی که عنوان تعاونی را در بریتیش کلمبیا یدک می‌کشند، شرکت‌هایی هستند که توسط خود اعضا مدیریت می‌شوند و هزینه ثبت و راه‌اندازی آن نیز نسبت به دیگر شرکت‌ها کم‌تر است. هدف این شرکت‌ها برآورده ساختن نیازهای مشترک اعضا گفته شده و سود رسانی به سهامداران در اولویت بعدی قرار دارد.

فرم ارزیابی رایگان
جهت ارزیابی رایگان شرایط خود برای ثبت شرکت در کانادا ، بر روی لینک زیر کلیک  و فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید.

مزایا و معایب ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

ثبت شرکت در بریتیش کمبیا کانادا همانند دیگر مسیرهای مهاجرتی به کانادا و این استان دارای مزایا و معایبی است که متقاضی برای ارائه درخواست ملزم به دانستن آن‌ها می‌باشد تا با درکی درست از این شیوه‌ی مهاجرتی برای آن اقدام نماید.

مزایای ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا عبارتند از:

  • از مزایای ثبت شرکت در ونکوور بریتیش کلمبیا می‌توان به امکان اخذ اقامت دائم کانادا اشاره کرد. در حقیقت اگر که شخص هنگامی که در کانادا مشغول به کار است، به خوبی توانسته باشد طبق بیزینس پلن عمل کرده و اهداف اقتصادی را محقق سازد، به راحتی خواهد توانست اقامت دائم کانادا را دریافت کند.
  • ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا یا به طور محدودتر ثبت شرکت در ونکوور کانادا به عنوان یکی از شهرهای محبوب برای مهاجرت، سرمایه گذاری و کار در این استان به راحتی قابل انجام است. در واقع فرد متقاضی اگر که از اهداف خود مطلع باشد و بیزینس پلن قوی را طراحی کرده باشد، به راحتی می‌تواند برای این امر که راهی غیر مستقیم برای مهاجرت و اقامت موقت است اقدام نماید.
  • از دیگر مزایای ثبت شرکت در ونکوور بریتیش کلمبیا کانادا، هزینه نسبتا مناسب آن نسبت به دیگر کشورهای جهان است. به طور کلی کانادا هزینه مناسبی را برای ثبت شرکت با هر نوع ساختاری از متقاضی اخذ می‌کند.

حمایت مالی دولت از برخی شرکت‌های ثبت شده، وجود مزایای مالیاتی، دسترسی راحت به نیروی کار متخصص و امکان انجام ثبت شرکت به صورت آنلاین و در زمانی کوتاه را می‌توان جزو مزایای ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا برشمرد.

و اما از معایبی که ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا همچون دیگر استان‌ها دارد می‌توان به حفاظت کم‌تر از نام شرکت در صورت ثبت به شکل استانی، پیامدهای مالیاتی برای انتقال سرمایه و محدودیت در واردت یا صادرات برخی صنایع اشاره کرد.

عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط ثبت شرکت در ونکوور و دیگر شهرهای کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


شرایط ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

شرایط ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا بر اساس نوع شرکت و ساختاری که متقاضی انتخاب می‌کند متفاوت می‌باشند اما به طور کلی شخص متقاضی می‌بایست شرایط عمومی زیر را داشته باشد.

  • برخورداری از سن قانونی (هجده سال به بالا)
  • داشتن مدرک تحصیلی
  • برخورداری از سابقه مدیریتی یا راهبری طی سال‌های گذشته (حداقل سه سال سابقه داشته باشد)
  • عدم سوء پیشینه
  • برخوردار بودن از تمکن مالی برای ثبت، راه‌اندازی شرکت و هزینه‌های آتی
  • وجود آدرس و مکان فیزیکی برای شرکت در استان بریتیش کلمبیا
  • عدم وجود سابقه ورشکستگی طی سالیان گذشته
  • افتتاح حساب بانکی در کانادا
  • ارائه اساس نامه شرکت
  • مشخص بودن موضوع فعالیت شرکت

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا را نمی‌توان به طور دقیق بیان کرد چرا که سرمایه مورد نیاز کاملا بستگی به موضوع فعالیت شرکت، ساختار آن که می‌تواند مشارکتی، سهامی، تعاونی و انحصاری باشد، بزرگ یا کوچکی شرکت و محل قرار گیری آن (آدرس فیزیکی) دارد. مثلا حداقل سرمایه گذاری و هزینه ثبت شرکت در ونکوور که بزرگترین شهر ایالت بریتیش کلمبیا می باشد از دیگر شهر ها بیشتر می باشد. اما به طور کلی می‌توان آن را بالغ بر ۱۵۰ هزار دلار کانادا دانست.

فرم ارزیابی رایگان
جهت ارزیابی رایگان شرایط خود برای ثبت شرکت در کانادا ، بر روی لینک زیر کلیک  و فرم ارزیابی رایگان را تکمیل نمایید.

هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا عمدتا به ساختار شرکت ثبت شده و روش ثبت آن که می‌تواند حضوری، آنلاین و یا پستی باشد، بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا به شیوه آنلاین ۳۵۰ دلار کانادا گفته شده است که قطعا برای شیوه‌های دیگر متفاوت خواهد بود. البته این هزینه تنها هزینه امور اداری ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا است و می‌توان هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا را کلی‌تر گفته و هزینه مواردی چون ترجمه مدارک، اخذ انواع مجوزها و یا گواهی نامه‌ها نظیر گواهی عدم سوء پیشینه یا تاییدیه آدرس فیزیکی شرکت را جزو هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا در نظر گرفت. در ادامه برای آشنایی بیش‌تر لیستی از هزینه‌ها ارائه می‌شود.

شرح کار هزینه
تایید نام و رزرو آن ۳۰ دلار
جستجو برای هر شرکت ۷ تا ۱۰ دلار
گرفتن کپی یا اصل هر نوع مدرک ۱۰٫۵ دلار یا بیشتر
گواهی عدم سوء پیشینه ۳۵ دلار کانادا
گواهی احراز وضعیت ۳۵ دلار کانادا
گرفتن نامه مهر و موم شده ۳۵ دلار کانادا
گرفتن کپی برابر اصل از اسناد و مدارک ۳۵ دلار کانادا یا بیش‌تر
ارزیابی سریع‌ هر نوع سند یا مدرک پیش از تشکیل پرونده (در صورت ارائه) ۱۰۰ دلار کانادا
حالت فوریتی (بررسی زود هنگام) برای هر یک از خدمات درخواستی (به علاوه هزینه بایگانی) ۱۰۰ دلار کانادا
عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مشاور موسسه یوکن در خصوص بررسی هزینه های ثبت شرکت در ایالت بریتیش کلمبیا در کانال یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مراحل ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

مراحل ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا یا به طور محدود‌تر ثبت شرکت در ونکوور کانادا به عنوان یکی از شهرهای این استان مشابه با ثبت شرکت در کل کانادا است. اگر چه ثبت شرکت بر اساس نوع آن می‌تواند از مراحل متفاوتی تشکیل شده باشد اما به طور کلی مراحل زیر برای ثبت شرکت مشترک است.

البته پیش از شرح مراحل ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا لازم است بیان شود که متقاضی قبل از اقدام می‌بایست با شرایط انواع شرکت‌ها آشنا شود و پس از ارزیابی شرایط و منطبق ساختن آن‌ها با شرایط و اهدافی که دارد، نوع مناسب را انتخاب کرده و بر آن اساس، بیزینس پلن (طرح تجاری) خود را نوشته و مدارکی که مورد نیاز می‌باشند را آماده نماید تا به راحتی بتواند مراحل ثبت شرکت را در زمانی کوتاه‌تر طی کند. و اما مراحل کلی ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا عبارتند از:

  1. شناسایی اهداف تجاری که قرار است از طریق ثبت و راه اندازی شرکت در بریتیش کلمبیا به آن‌ها رسید.
  2. انتخاب نوع شرکت
  3. تعیین و ثبت کردن نام برای شرکت

تعیین نامی منحصر به فرد و مناسب برای شرکت و ثبت کردن آن یکی از مراحل مهم به شمار می‌رود. در واقع متقاضی ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا برای استفاده از نامی خاص می‌بایست پس از جستجو، در صورت تکراری نبودن، آن را که توسط اداره ثبت شرکت در این استان تایید شده، رزرو نماید. این امر برای ایجاد وجه تمایز بین شرکت‌های ثبت شده برای جلوگیری از سردرگمی عمومی است و حق مالکیت و یا منفعتی برای شخص دارنده آن ایجاد نمی‌کند. متقاضی پس از جستجو در پایگاه داده‌های موجود که عموما با پرداخت هزینه‌ی چند دلاری همراه است می‌تواند نامی را انتخاب و رزور کند. رزرو نام حدود ۵۶ روز طول می‌کشد و در این بازه زمانی متقاضی می‌بایست آن را ثبت نماید. ناگفته نماند که ثبت کردن نام نیز مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود (در بخش هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا به آن اشاره شد).

  • جمع آوری داده‌ها، مدارک و مستندات مرتبط با صاحبان ذینفع، مدیران و شرکاء شرکت.
  • تنظیم آدرس ثبت شده برای شرکت

برای ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا لازم است فرد متقاضی مکانی فیزیکی برای راه اندازی آن در این استان مشخص کند و مستندات مرتبط با آن را آماده نماید.

  • تهیه و تنظیم اسناد قانونی مورد نیاز برای شرکت بر اساس نوع آن
  • تهیه و تنظیم اساسنامه شرکت، مهر شرکت و موارد مرتبط دیگر.
  • ثبت نام برای امور مالیاتی و تامین اجتماعی
  • افتتاح حساب بانکی در کانادا
  • اخذ مجوزهای لازم
  • ثبت درخواست ثبت شرکت

ثبت درخواست ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا به سه صورت آنلاین، حضوری و پستی قابل انجام خواهد بود.

قوانین ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

به برخی از قوانین ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا در بخش شرایط اشاره شد اما قطعا قوانین و شرایط ثبت شرکت در این استان و در شهرهای مختلف آن به شرایط گفته شده محدود نخواهند بود و الزامات دیگری نیز می‌بایست بر اساس نوع شرکت توسط فرد در مراحل مختلف ثبت رعایت شوند. از دیگر قوانین و مقررات ثبت شرکت در این استان می‌توان به الزام ثبت شماره کسب و کار فدرال (در صورت نیاز بر اساس نوع شرکت)، ثبت کردن نام انتخاب شده طی ۵۶ روز پس از رزرو آن و ضرورت ثبت نام برای مالیات‌های فروش استانی اشاره کرد.

مدارک لازم برای ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

برای ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا لازم است متقاضی مدارکی را طبق روش انتخابی برای ثبت شرکت، که می‌تواند یکی از دو روش ایجاد یک شعبه در شهرهای استان بریتیش کلمبیا (برنامه مهاجرتی ICT) و یا ایجاد یک شرکت جدید بر اساس سوابق مدیریتی و دارا بودن شرایط باشد، آماده کرده و برای ارزیابی توسط مسئول یا مسئولین مربوطه ارسال کند. البته برخی از مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا برای شیوه‌های مختلف مشترک هستند که این مدارک عبارتند از:

  • مدارک و مستندات مرتبط با سابقه و فعالیت مدیریتی حداقل سه ساله در پنج سال اخیر
  • مدرک تحصیلی
  • گذرنامه، شناسنامه، سند ازدواج (در صورت تاهل)، عکس و دیگر مدارک هویتی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • بیزینس پلن قوی، درست و حرفه‌ای (ناگفته نماند که ارائه یک طرح تجاری درست و قدرتمند که نشان دهنده تاثیر مثبت ثبت شرکت در روند اقتصاد بریتیش کلمبیا و در کل کانادا باشد، شانس موافقت با درخواست ثبت شرکت را بالا می‌برد)
  • مدارک و مستندات مالی
  • اساسنامه تنظیم شده برای شرکت
  • ارائه فرم‌های پر شده با اطلاعات درست
  • مدارک هویتی شرکا (در صورت وجود)

دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا کانادا یا به طور محدودتر ثبت شرکت در ونکوور کانادا تضمین کننده دریافت اقامت دائم نیست! ممکن است تعجب آور باشد اما این حقیقتی است که فرد متقاضی مهاجرت از این طریق به کانادا می‌بایست به آن آگاه باشد. اگر چه می‌توان از این مسیر به اقامت دائم و در ادامه شهروندی کانادا دست یافت ولی این امر مستلزم برخورداری از شرایط و عمل به بیزینس پلن ارائه شده در ابتدای مهاجرت موقت از طریق ثبت شرکت است. در حقیقت متقاضی مهاجرت به کانادا و استان بریتیش کلمبیا زمانی‌که برای اخذ ویزای موقت سرمایه گذاری با ثبت شرکت در این استان اقدام می‌کند. موظف به ارائه یک بیزینس پلن قوی و درست و عمل بر مبنای آن در طی مدت اقامت است. در زمان تمدید مدت اقامت اگر که برای کارشناسان مربوطه محرز گردد که فرد در راستای آن بیزینس پلن کار کرده و موفق شده اهداف تجاری و اقتصادی ذکر شده در آن را محقق سازد، با درخواست اقامت دائم کانادا موافقت خواهد شد.

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا و استرالیا، فارغ‌التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می‌کند. این موسسه با سال‌ها تجربه در خصوص خدمات پرونده ها ی سرمایه گذاری، استارتاپ و ثبت شرکت در کانادا خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور این موسسه ارائه می‌کند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا و پرونده های مهاجرت کاری اسکیل ورکر می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا چقدر است ؟

هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا با توجه به نوع شرکت و شهری متقاضی برای آن در نظر می گیرد متفاوت است. به عنوان مثال هزینه ثبت شرکت در ونکوور نسبت به شهر های دیگر متفاوت می باشد.

حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا چقدر است ؟

حداقل سرمایه برا ی ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا با توجه به نوع برنامه مهاجرتی و شهر انتخابی متغیر است. حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در ونکوور ۱۵۰ هزار دلار می باشد.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

راهنمای جامع ویزای کار IMP
راهنمای جامع ویزای کار IMP
کمترین نمره تافل برای پذیرش در دانشگاه های کانادا
کمترین نمره تافل برای پذیرش در دانشگاه های کانادا