کانادا

هزینه خرید ملک در کانادا

خرید ملک در کانادا

امروزه موضوع خرید ملک در کانادا به یکی از موضوعات مهم و چالش‌برانگیز تبدیل شده است به طوری که بسیاری از ایرانیان برای آن‌که سرمایه‌گذاری سودآوری انجام داده باشند، تصمیم به خرید خانه در کانادا و سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در کانادا گرفته‌اند. خرید ملک در کانادا و سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات این کشور برای سال‌های متمادی و به سبب برخورداری از اقتصادی قدرتمند، افزایش قیمت ملک در کانادا (در مناطق خاص افزایش قیمت بیشتر است) در کنار بهره پایین، یک گزینه سرمایه‌گذاری قوی، هوشمندانه و بسیار خوب برای افراد خارجی و مهاجر به شمار می‌رود. البته این سخن بدین معنا نیست که سرمایه‌گذاری و خرید خانه و ملک در کانادا به همه پیشنهاد می‌شود، چرا که خرید خانه و ملک در این کشور همچون دیگر کشورهای خارجی موضوعی چالش‌برانگیز و استرس‌زا خواهد بود و می‌بایست فردی که متقاضی خرید ملک در کانادا است اطلاعات درستی درباره محیط آن کشور، بازار املاک و مستغلات آن، شرایط و نحوه خرید ملک در کانادا و قیمت انواع ملک در این کشور داشته باشد تا برای این امر اقدام کند. در این مقاله قصد داریم به این موضوع پر چالش پرداخته و پاسخگوی سوالات مهمی نظیر شرایط خرید خانه در کانادا برای تازه واردین، خرید ملک در کانادا، نحوه خرید ملک در کانادا، قیمت خرید خانه در کانادا ۲۰۲۲، خرید خانه ویلایی در کانادا، هزینه و چگونگی خرید ملک با وام در کانادا و … باشیم.

شرایط خرید ملک در کانادا

شرایط خرید ملک در کانادا به چه صورت است؟ پیش از هر چیزی لازم است متقاضیان از شرایط خرید املاک و زندگی در کانادا مطلع شوند تا بر اساس آن‌ها برای خرید و سرمایه‌گذاری از طریق ملک در کانادا اقدام کنند.

کانادا دومین کشور پهناور جهان با مساحتی حدود ده میلیون کیلومتر مربع است که جمعیتی بالغ بر ۳۸ میلیون نفر را در خود جای داده است. این کشور سردسیر از برترین کشورهای جهان برای زندگی، کار، سرمایه‌گذاری و تحصیل به شمار می‌رود، چرا که از لحاظ اجتماعی و اقتصادی و در حوزه‌های مختلف از استانداردهای جهانی تبعیت کرده و بر اساس آن‌ها عمل می‌کند. این کشور به سبب برخورداری از منابع طبیعی بسیار و همچنین به دلیل پیشرو بودن در حوزه علم و فناوری و به کارگیری علم و دانش روز جهان در جهت پیشبرد اهداف مهم اقتصادی به عنوان یکی از کشورهای ثروتمند جهان شناخته می‌شود که دروازه‌های کشور خود را بر روی مهاجرین و متخصصان حوزه‌های گوناگون باز کرده است و با تعیین شرایطی و بر اساس سیاست‌هایی اجازه اسکان، انجام فعالیت‌های اجتماعی، تحصیل و همچنین مشارکت در حوزه اقتصادی را به افراد خارجی همچون شهروندان این کشور داده است. شرایط خرید ملک در کانادا اکثرا برای افراد مقیم با افرادی که از اقامت دائم این کشور برخوردار نیستند یکسان است. در واقع برای خرید ملک در کانادا هیچ نیازی به داشتن اقامت و یا شهروندی نیست و افراد غیر مقیم می‌توانند در این کشور خانه و یا ملکی را اجاره کرده و یا بخرند به شرطی که مالیات مناسب و تعیین شده را پرداخت کرده و حداقل بیست درصد از هزینه ملک یا خانه را به صورت نقدی پرداخت کنند (برای مابقی مبلغ نیز افراد می‌توانند از بانک‌های کانادایی وام بگیرند)

البته لازم است بیان شود که شرایط خرید ملک در کانادا در تمامی ایالت‌ها یکسان نیست و برخی از ایالات دستورالعمل‌های خاصی را تدوین کرده‌اند که متقاضیان ملزم به رعایت آن‌ها هستند. پس درباره شرایط خرید ملک در کانادا می‌توان به این جمع‌بندی رسید که افراد پس از بررسی شرایط زندگی و وضعیت اقتصادی مناطق مختلف، یکی از آن‌ها را انتخاب و بر اساس شرایط خرید ملک در کانادا ویژه همان منطقه و با کمک وکلایی کارکشته اقدام کنند.

مراحل خرید ملک در کانادا

برای خرید انواع ملک یا خرید خانه در کانادا می‌بایست متقاضی مراحلی را طی کند تا در آخر موفق به خرید و سرمایه‌گذاری در این بازار شود. در این بخش نحوه خرید ملک در کانادا و مراحلی که لازم است طی شوند، شرح داده می‌شوند.

  • تحقیق و بررسی بازار ملک در کانادا

پیش از خرید ملک در کانادا متقاضی لازم است درباره موارد مهم و ضروری خرید ملک در کانادا اطلاعاتی را کسب کند. در واقع او باید درباره زمان انجام خرید تصمیم‌گیری کرده و بر اساس آن اطلاعاتی را درباره قیمت ملک مورد نظر (مثلا قیمت خانه‌های ویلایی برای خرید خانه ویلایی در کانادا) و هر آن‌چه که برای خرید نیاز است به دست آورد.

  • بودجه‌بندی برای خرید ملک در کانادا

متقاضی می‌بایست اطلاعات و محاسبات دقیقی درباره حدود بودجه لازم برای خرید ملک در کانادا داشته باشد. در واقع شخص پیش از هر چیزی باید بداند که چه مقدار بودجه برای خرید خانه یا ملک دارد، خانه‌ها و املاک منطقه مورد نظر در چه رنج قیمتی هستند و موارد متفرقه نظیر خرید برخی از وسایل ضروری برای نوسازی، بودجه لازم برای بیمه و یا هزینه ثبت اسناد، اخذ وکیل و … به طور میانگین چقدر هزینه‌بر خواهند بود.

  • سفر به کانادا

پس از تحقیق، بررسی و تامین بودجه مورد نیاز اگر که افراد در کانادا ساکن هستند و یا برای انجام کاری ویزا کانادا را گرفته‌اند می‌بایست به دنبال یافتن آژانس املاک مناسب باشند. در غیر این صورت افراد می‌توانند به راحتی و با اخذ ویزای توریستی به کانادا سفر کرده و کارهای خرید را به صورت حضوری انجام دهند. البته در حال حاضر بسیاری از آژانس‌های معاملاتی املاک کار خرید را برای متقاضیان خارجی با انجام اینترنتی کارها آسان کرده‌اند اما این امر تنها زمانی ممکن خواهد بود که متقاضیان تمام بودجه خرید خانه یا ملک در کانادا را تامین و تمامی آن را یک جا پرداخت کنند.

  • یافتن مشاور املاک

متقاضی باید به جستجوی مشاور املاک مناسب بپردازد. خرید خانه و ملک یک نوع سرمایه‌گذاری بزرگ در کشوری پیشرفته به شمار می‌رود. پس متقاضی لازم است مشاور املاکی پیدا کند و انتخاب کند که آگاه، در کار خود حرفه‌ای و پاسخگو باشد. متقاضی خرید بهتر است هنگام جستجو برای انتخاب یک مشاور املاک مناسب همچون یک مصاحبه کاری رفتار کند، چندین مشاور را ملاقات کرده، سؤالات بسیار بپرسد و مراجع قانونی که مشاورین املاک در آن‌ها به ثبت رسیده‌اند را بررسی کند.

  • بررسی گزینه‌های ارائه شده برای وام مسکن

یکی از مراحلی که متقاضی پیش از خرید آپارتمان در کانادا یا خرید هر نوع ملک دیگر در این کشور لازم است انجام دهد، بررسی گزینه‌های ارائه شده برای وام مسکن توسط بانک‌های کانادا و گرفتن پیش تأییدیه برای وام انتخابی است. پیش تاییدیه وام مسکن نشان‌دهنده این است ارگانی که وام می‌دهد طبق برخی عوامل همانند درآمد متقاضی، میزان بدهی‌های آن و رتبه اعتباری که از آن برخوردار است، تمایل دارد چه میزان پول را به عنوان وام به متقاضی بدهد. علاوه بر این وام‌دهنده نرخ بهره فعلی را تا ۱۲۰ روز تضمین می‌کند (در حقیقت از بالا رفتن نرخ بهره در امان است، همچنین با پایین آمدن نرخ بهره میزان بهره بانکی متقاضی نیز کاهش می‌یابد). البته شخص متقاضی لازم است شرایط اخذ وام را برای خرید خانه ویلایی در کانادا یا هر نوع ملک دیگر در این کشور بررسی کند.

  • جستجوی ملک مناسب

جستجوی ملک مناسب از مهمترین مراحل خرید آپارتمان در کانادا یا هر نوع ملک دیگر است چرا که شخص لازم است پیش از هر چیزی با مشخص کردن هدف خود و با در نظر گرفتن این موضوع که خرید انواع ملک نظیر خرید خانه ویلایی در کانادا نوعی سرمایه‌گذاری مطمئن و پر سود است به جستجو و شکار یا انتخاب بهترین گزینه بپردازد. برخی خرید آپارتمان در کانادا و در شهرهای بزرگ را به خرید خانه ویلایی ترجیح می‌دهند. برخی نیز دور کاری و مهم نبودن نزدیکی به محل کار را فرصتی می‌دانند تا خانه‌ای ویلایی در منطقه‌ای خوش آب و هوا را خریداری کنند و …

  • بازدید از املاک

از دیگر مراحل بازدید حضوری یا آنلاین از املاک انتخابی است. پس از جستجو عموما متقاضی بر اساس شرایط خود چندین مورد را برای بازدید انتخاب می‌کند. او می‌تواند با کمک وکیل و نماینده‌ای که برای این امور استخدام کرده است، به صورت آنلاین خانه‌ها را ببیند (طی یکی دو سال اخیر که کرونا تمامی جهان را درگیر کرده بود این نوع بازدید در میان افراد محلی نیز رواج پیدا کرد) و یا حضوری و در روزهای مشخص شده به بازدید املاک بپردازد.

  • پیشنهاد قیمت برای خرید ملک در کانادا

پس از یافتن خانه یا ملک مورد نظر پس از جستجو و بازدید، نوبت به ارائه پیشنهاد قیمت مناسب به فروشنده است که بر اساس آن هم فروشنده و هم خریدار هر دو به آن راضی باشند. البته در این مرحله وجود یک مشاور املاک به خوبی می‌تواند شرایط را به درستی و به سود هر دو به اتمام برساند.

  • بازرسی از خانه

این مرحله پیش از انجام خرید نهایی و پرداخت وجه توصیه می‌شود. با بازرسی دقیق و فنی از خانه می‌توان به مشکلات و معایب زیر ساختی ممکن پی برد.

  • پرداخت نهایی و تحویل ملک

پس از انجام تمامی مراحلی که بیان شدند در صورت رضایت طرفین قرارداد، وجه پرداخت شده و مراحل به نام کردن ملک انجام می‌شود و فرد می‌تواند در مدت و زمان تعیین شده و در صورت تمایل به سکونت در ملک جدید، به آن منتقل شود.

تذکر: افراد می‌توانند برای خرید ملک از وکلای کاربلد و متخصص در این حوزه کمک بگیرند تا کار راحت‌تر انحام گیرد.

امکان خرید خانه در کانادا برای تازه واردین

امکان خرید خانه در کانادا برای تازه واردین وجود دارد. بر اساس قوانین وضع شده بر روی بازار املاک و مستغلات تازه واردین همچون افرادی که اقامت و شهروندی کانادا را دارند به راحتی می‌توانند در همان بدو ورود خانه‌ یا ملکی را خریداری کنند. اما عموما خرید خانه در کانادا برای تازه واردین پیشنهاد نمی‌شود چرا که برای گرفتن وام بانکی نیاز به سابقه کار و داشتن کردیت است. افراد تازه وارد می‌توانند با داشتن حداقل ۲ سال سابقه کار در کانادا و ساختن کردیت از وام‌های متنوعی استفاده کنند. البته تازه واردین به کانادا باید به این نکته توجه کنند که اغلب وام‌های بانکی کانادا جهت خرید خانه بیشتر به دارندگان ویزاهای اقامت دائم (پی آر کانادا) تعلق می‌گیرد. افرادی که با ویزای تحصیلی کانادا، ویزای توریستی کانادا، ویزای کاری موقت کانادا در این کشور زندگی می‌کنند به سختی می‌توانند از وام‌های خرید مسکن در کانادا استفاده کنند.

خرید ملک در کانادا از طریق دریافت وام

خرید ملک با وام در کانادا یکی از راه‌های ممکن برای خرید ملک و سرمایه‌گذاری در این حوزه است. افراد متقاضی خرید ملک علاوه بر این‌که می‌توانند در صورت دارا بودن مبلغ کل، به صورت نقدی ملکی را در کانادا خریداری کنند، قادر خواهند بود که با اخذ وام از بانک‌های این کشور به خرید ملک با وام در کانادا بپردازند. این امر سبب شده تا افرادی که به دنبال داشتن خانه و یا ملک در این کشور هستند بتوانند با دریافت وام آن را خریداری کنند. اما برای خرید ملک با وام در کانادا شرایطی بیان شده که متقاضی در صورت دارا بودن آن‌ها می‌تواند برای آن اقدام کند. برخی از مهم‌ترین شرایط وضع شده برای خرید ملک با وام در کانادا عبارتند از:

  • دارا بودن حداقل پیش پرداخت برای خرید خانه که به Down Payment شهرت دارد. این مقدار برای خانه‌های با قیمت‌های مختلف متفاوت است. به عنوان نمونه برای خرید ملک با وام در کانادا به ارزش ۴۰۰ هزار دلار حداقل مقداری که یک خریدار باید داشته باشد ۵ درصد از قیمت و ارزش خانه است.
  • دارا بودن توصیه نامه از بانک در کانادا
  • چک کانادایی معتبر
  • نامه‌ای از بانک که تمکن مالی خریدار را در سه ماه اخیر نشان می‌دهد.
  • آماده و ارائه کردن مدارک اشتغال به کار که ثابت کننده درآمد ماهانه شخص متقاضی به دلار کانادا باشد.
عضویت در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی شرایط مشاغل مختلف در کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.


نکات خرید ملک در کانادا

برخی از نکاتی که در خرید انواع ملک باید به آن‌ها توجه شود، عبارتند از:

  • از نکات مهمی که در هنگام خرید ملک در کانادا باید به آن توجه شود، سال ساخت ملک است. زیرا عموما خانه‌هایی که از زمان ساخت آن‌ها سال‌های زیادی می‌گذرد، اگر که برای سکونت انتخاب شوند به بازسازی‌های اساسی نیاز دارند و ممکن است هزینه‌ای مازاد بر بودجه مشخص شده برای خرید آپارتمان در کانادا یا هر نوع ملک دیگر، نیاز باشد.
  • عموما ممکن است افراد به سبب آن‌چه که درباره سودآور بودن خرید خانه در کانادا شنیده‌اند، در خرید ملک عجله کرده و بدون آن‌که شرایط را به درستی مورد بررسی قرار دهند به وسیله خرید خانه ویلایی در کانادا یا هر نوع ملک دیگر به سرمایه‌گذاری بپردازند و منتظر سودآوری بالا باشند اما این اتفاق رخ ندهد و آنان دچار ضرر شوند. بازار املاک کانادا همچون دیگر بازارها در کل دنیا با فراز و نشیب‌هایی همراه است و بهتر است افراد پس از تحقیق درست ملکی را انتخاب کرده و خریداری کنند.
  • در هنگام خرید ملک در کانادا با هدف سرمایه‌گذاری بهتر است، مناطق مختلف بررسی شده و منطقه، ایالت و شهری انتخاب شود که همچنان بازار مسکن در آن خوب به نظر برسد و تقاضا برای خرید در آن رو به افزایش باشد. چون‌که عمدتا چنین ملکی یک سرمایه خوب تلقی خواهد شد.
  • از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد بیمه وام مسکن کانادا است. بیمه وام مسکن از وام‌گیرنده در برهه‌ای از زمان که دچار مشکلاتی شده و امکان پرداخت اقساط وام از او سلب می‌شود، حمایت کرده و شرکت بیمه اقساط وام را پرداخت خواهد کرد. بر اساس قوانین ملکی و بانکی کشور کانادا اگر که متقاضی خرید ملک در کانادا با استفاده از وام کم‌تر از ۲۰ درصد از ارزش خانه را به عنوان پیش پرداخت، بپردازد ملزم به خرید بیمه وام مسکن می‌شود. البته برخی بانک‌ها برای پیش پرداخت بالای بیست درصد نیز وجود بیمه وام را الزامی می‌دانند.

خرید ملک در کانادا و مالیات آن

بر اساس قانون تدوین شده در حوزه خرید ملک در کانادا، خریدارانی که مقیم کانادا به شمار نمی‌روند و به عنوان افراد خارجی شناخته می‌شوند لازم است هنگام خرید خانه و ملک، مالیات آن را که ۱۵ درصد است و به NRST معروف است را پرداخت کنند. علاوه بر این طبق قوانین کانادا در حوزه تسهیلات بانکی، برای افراد خارجی امور مالی حداکثر پنج ملک توسط بانک‌های این کشور پذیرفته شده و پشتیبانی می‌شوند و برای بیش از این مقدار این اشخاص بدون پشتوانه بانکی و به صورت نقد می‌بایست اقدام کنند.

دریافت اقامت با خرید ملک در کانادا

با خرید خانه ویلایی در کانادا یا خرید هر نوع ملک دیگر و سرمایه‌گذاری در این بازار نمی‌توان به اقامت کانادا دست پیدا کرد. در واقع اگر چه راه‌ها و برنامه‌های مهاجرتی بسیاری برای مهاجرت و اخذ اقامت کانادا تدوین شده‌اند اما مسیر و برنامه‌ای که نشان‌دهنده‌ی این موضوع باشد که افراد می‌توانند با سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در کانادا به اقامت موقت یا دائم دست پیدا کنند وجود ندارد. و افراد می‌بایست از روش‌های دیگری برای این امر بهره ببرند. در حقیقت دولت کانادا سیاست‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که از سرمایه‌ای‌ شدن ملک در کشور کانادا ممانعت می‌کند. این کشور می‌خواهد تمامی سرمایه‌های خارجی جذب شده در حوزه‌های مختلف، همواره در گردش باشند. متقاضیان سرمایه‌گذاری در کانادا باید با بررسی ویزاهای سرمایه‌گذاری کانادا مناسب‌ترین آن ها را جهت مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کانادا انتخاب کنند.

موسسه مهاجرت یوکن با سال‌ها تجربه در پرونده‌های سرمایه‌گذاری کانادا آماده ارائه این خدمات تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان است.

سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در کانادا

امروزه خرید ملک در کانادا به عنوان یک نوع سرمایه‌گذاری سودآور نه تنها برای افراد مقیم در کانادا بلکه برای اشخاص خارجی شناخته می‌شود چرا که افراد می‌توانند با خرید انواع ملک، اجاره آن، نوسازی و فروش و پیش خرید برخی از انواع ملک به سود بسیاری دست پیدا کنند. در واقع در حال حاضر تنها راه سودآوری در حوزه املاک و مستغلات کانادا خرید ملک و اسکان در آن به امید بالا رفتن ارزش آن نیست. افراد می‌توانند با خرید خانه‌ای قدیمی به نوسازی آن پرداخته و سپس آن را به فروش برسانند (البته برای کسب سود بیشتر با فروش ملک قدیمی نوسازی شده لازم است تعمیرات اساسی و درست بر روی خانه صورت بگیرند، همچنین زمان فروش مناسب باشد و با بهترین پیشنهاد قیمت مذاکره انجام شود). همچنین آن‌ها برای شروع یک سرمایه‌گذاری فعال می‌توانند ملک خریداری شده را اجاره دهند که این کار نیز سود خود را دارد و به نوعی سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در کانادا به شمار می‌رود.

البته این‌ موارد تنها برخی از شیوه‌های سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در کانادا هستند که توصیه می‌شود متقاضیان برای موفق ظاهر شدن در آن‌ها و کسب سود مناسب، در ابتدا و شروع کار از راهنمایی‌های یک مشاور املاک بهره‌مند شوند.

عضویت در یوتیوب موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مشاور  موسسه یوکن در خصوص درآمد مشاغل مختلف در کانادا در یوتیوب یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

قیمت خرید ملک در کانادا

قیمت خرید ملک در کانادا مقدار ثابتی نیست و بر اساس برخی پارامترها، متفاوت است. در واقع زمانی که صحبت از خرید خانه در کانادا و یا ملک و مستغلاتی دیگر در این کشور به میان می‌آید، پارامترهایی چون شهر و استانی که ملک در آن قرار دارد، ویلایی یا آپارتمانی بودن آن، نزدیک یا دور بودن ملک از مرکز شهر یا بازار مورد بررسی قرار خواهند گرفت، چرا که بر قیمت خرید ملک بر کانادا موثر خواهند بود. در ادامه لیستی از قیمت خرید خانه در کانادا ۲۰۲۲ به تفکیک و برای برخی از شهرها ارائه می‌شود.

قیمت خرید خانه در کانادا ۲۰۲۲

نام شهر قیمت خرید خانه در کانادا ۲۰۲۲- دلار کانادا
ونکوور ۹۰۰/۰۰۰ -۱/۰۰۰/۰۰۰
تورنتو ۷۵۰/۰۰۰ – ۸۷۰/۰۰۰
اتاوا ۴۸۰/۰۰۰
مونترال ۴۳۰/۰۰۰
کلگری ۴۰۰/۰۰۰
هالیفاکس ۳۳۰/۰۰۰

همانطور که مشاهده می‌شود قیمت خرید خانه در کانادا ۲۰۲۲ میلادی برای شهرهای مختلف کاملا متفاوت است.

هزینه‌های جانبی خرید ملک در کانادا

در کنار هزینه خرید ملک در کانادا، یک سری هزینه‌های جانبی (به هزینه‌های پنهان (Hidden Cost) نیز معروف هستند) در هنگام خرید ایجاد می‌شوند که موثر بر قیمت خرید ملک در کانادا هستند. افراد پیش از پرداختن به امر خرید لازم است به آن‌ها توجه کرده و مبلغی را به صورت جداگانه برای آن‌ها در نظر داشته و ذخیره کرده باشند. در این بخش به برخی از این هزینه‌های جانبی اشاره می‌شود:

  • بیمه مسکن
  • حق الزحمه وکیل یا وکلا (عموما افراد در هنگام خرید خانه در کانادا برای برآورد درست هزینه خرید ملک در کانادا و بررسی پیشنهادات مختلف وکیلی را استخدام می‌کنند که بالطبع می‌بایست، حقوقی برای آن‌ها در نظر گرفته شود).
  • مالیات نقل و انتقال خانه
  • هزینه در نظر گرفته شده برای بازرسی فنی ملک (گفته شده که این کار هزینه زیادی را شامل نمی‌شود اما ایده‌ی خوبی است تا پیش از خرید ملک و پرداخت هزینه خرید ملک در کانادا از مشکلات و معایب فنی احتمالی موجود در آن آگاه شوند).
  • هزینه جابه‌جایی به ملک جدید
  • هزینه نگهداری از ملک (هیچگاه افراد نمی‌توانند حدس بزنند که چه زمانی در خانه از لحاظ فنی مشکلی پیش خواهد آمد. پس لازم است برای اتفاقاتی همچون تعویض پارکت، پنجره و … مبلغی را که حدود ۳ تا ۵ درصد از ارزش خانه است را برای چنین کارهایی ذخیره کنند).
  • هزینه خرید وسایل ضروری

خدمات موسسه مهاجرتی یوکن کانادا

موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت خانم نازنین بیتاژیان مشاور رسمی مهاجرت کانادا، فارغ‌التحصیل رشته حقوق مهاجرت از کانادا و استرالیا، با ثبت دو دفتر مهاجرتی به نام UCAN IMMIGRATION SERVICES در این دو کشور فعالیت می‌کند. این موسسه با سال‌ها تجربه در خصوص خدمات مشاوره تحصیلی و پرونده‌های اقامتی و مهاجرتی و سرمایه‌گذاری، خدمات فوق را تحت نظارت مستقیم مشاور این موسسه ارائه می‌کند.

مشاوره با مشاور رسمی مهاجرت
مشاور موسسه یوکن آماده ارائه مشاوره آنلاین در خصوص اخذ پذیرش و ویزای دانشجویی کانادا می باشد. در صورت تمایل جهت مشاوره و ارزیابی شرایط خود با مشاور رسمی مهاجرت، خانم نازنین بیتاژیان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

قیمت خرید خانه در کانادا چقدر است؟

قیمت خرید خانه در کانادا و شرایط آن با توجه به نوع خانه از قبیل خانه ویلایی و یا آپارتمان و با توجه به نوع امکاناتی که دارد متغییر است. حداقل هزینه خرید خانه در کانادا از ۳۳۰ هزار دلار شروع می‌شود.

آیا برای گرفتن وام خرید خانه در کانادا نیاز به ضامن است؟

خیر متقاضیان با توجه به سابقه کار، درآمد و کردیت خود می‌توانند از سقف‌های متنوع وام‌های بانکی استفاده کنند.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

دامداری در کانادا
دامداری در کانادا
شرایط تحصیل آنلاین در کانادا
شرایط تحصیل آنلاین در کانادا