ویزای تحصیلی کانادا (دانشجویی و دانش آموزی)

معرفی کالج های معتبر تورنتو

معرفی کالج های معتبر تورنتو

تورنتو کانادا یکی از مقاصد محبوب دانشجویان بین المللی می باشد که دارای چندین کالج با رتبه های مورد قبول و آموزش های با کیفیت را در رشته های مختلف می باشد. تورنتو پایتخت کانادا و یک مرکز مشهور برای امور مالی، تجارت، هنر و فرهنگ است. این شهر مملو از فرصت های شغلی بسیار خوبی برای دانشجویانی است که از مناطق مختلف جهان آمده اند. اگر به دنبال اخذ ویزای تحصیلی کانادا هستید در ادامه با معرفی کالج های معتبر تورنتو با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش دانشگاه تورنتو کانادا

کالج سنکا ( Seneca College )

معرفی کالج های معتبر تورنتو ، کالج سنکا ( Seneca College )

جدیدترین فناوری های تکنولوژی کامپیوتر، انواع کلاس ها گزینه های تمام وقت و پاره وقت از مزیت های این کالج برای دانشجویان می باشد. روش های آموزشی باید انعطاف پذیر باشند ، بنابراین کالج سنکا همچنین از روش های مختلف تدریس – از سخنرانی های درون کلاس و یادگیری آنلاین تا مکان های تعاونی – در برنامه های مربوط به هنرهای کاربردی، تجارت، خدمات مالی و فناوری استفاده می کند. کالج سنکا بیش از ۱۴۵ برنامه تمام‌وقت و ۱۳۵ برنامه نیمه‌وقت، ۱۴ نوع مدرک لیسانس و ۳۰ نوع گواهینامه را ارائه می دهد. این کالج نسبت به سایر کالج های کانادا، بیشترین گزینه مورد انتخاب متقاضیان تحصیل در کانادا می باشد.

کالج هامبر ( Humber College )

معرفی کالج های معتبر تورنتو ، کالج هامبر ( Humber College )

هامبر یک دانشکده دولتی با بودجه دولتی در تورنتو، انتاریو، کانادا است. پلی تکنیک بودن این کالج به این معنی است که برنامه های هامبر متمرکز بر شغل هستند و تجربه دنیای واقعی را به کلاس ها می آورند. این کالج ۳ پردیس دارد. هامبر شمالی بزرگترین پردیس این دانشگاه است که در کنار رودخانه هامبر قرار دارد. کالج هامبر بیش از ۱۵۰ دوره را در مقاطع مختلف ارائه می کند. بیش از ۲۵ هزار دانشجوی تمام وقت و بیش از ۵۷ هزار دانشجوی نیمه وقت در این کالج مشغول به تحصیل هستند. در کالج هامبر ۲۵،۰۰۰ نفر تمام‌ وقت و ۵۷،۰۰۰ نفر نیمه‌وقت فعالیت می‌کنند. این کالج هر ساله بیش از ۲۵ برنامه در مقطع کارشناسی به دانشجویان جدیدالورود ارائه می کند.

کالج جورج براون ( George Brown College )

معرفی کالج های معتبر تورنتو ، کالج جورج براون ( George Brown College )

جورج براون با قرار گرفتن در مرکز شهر تورنتو، کلیه امکانات زندگی شهری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. ساختمان اصلی جورج براون که ساختمان St.James نام دارد دو بلوک پایین‌تر از ایستگاه متروی کینگ است. یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین کالج‌های تورنتو است. این کالج تخصصی برنامه های در موضوعات مختلفی از قبیل مدیریت مشاغل ، حسابداری ، امور مالی ، هنر و طراحی ، فناوری های مهندسی ، مهمان داری، مراقبت های بهداشتی ، علوم بهداشتی را ارائه می دهد. بیش از ۲۵ هزار دانشجوی تمام وقت و بیش از ۶۲ هزار دانشجوی نیمه وقت در این کالج مشغول به تحصیل هستند. بیش از ۱۵ هزار دانشجوی خارجی از ۳۵ کشور در کالج جرج براون پذیرفته شده اند.

کالج هنر و طراحی آنتاریو( The Ontario College of Art and Design University )

معرفی کالج های معتبر تورنتو ، کالج هنر و طراحی آنتاریو( The Ontario College of Art and Design University )

اگر قصد تحصیل در رشته هنر را دارید کالج OCAD می تواند یک انتخاب خوب برای شما باشد. این کالج بزرگترین و قدیمی ترین کالج  هنر و طراحی کانادا می باشد که در سال ۱۸۷۶ بنا شده است. کالج OCAD که یکی از کالج های معتبر تورنتو می باشد در قلب تورنتو واقع شده به همین دلیل تنوع تفکر و پیشینه ها در این دانشگاه به وفوور به چشم می خورد و می توان در آن شاهد ایده های بسیار نو باشیم. این کالج در حدود ۳،۵۰۰ دانشجو و نزدیک به  400 هیئت علمی  تمام وقت و پاره وقت  دارد. دوره ها از طریق دانشکده هنر، دانشکده طراحی ، دانشکده مطالعات انسانی ارائه می گردند. موقعیت مناسب این کالج ، آن را به پردیس گسترده ای از استودیوهای طراحی ، گالری های هنری ، مراکز هنری و موزه ها پیوند می دهد که آثار هنرمندان و طراحان برجسته را به نمایش می گذارد.

بیشتر بخوانید: بهترین کالج های کانادا

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

  1. سلام
    چطور میتوانیم بدون مدرک زبان وارد دانشګاه تورنتو شویم؟ وضع اقتصادی بالا است.
    تشکر

اپلای دانشگاه آلبرتا ؛ هزینه های تحصیل و رشته های این دانشگاه
اپلای دانشگاه آلبرتا ؛ هزینه های تحصیل و رشته های این دانشگاه
تحصیل در دانشگاه مک مستر کانادا ، شرایط اخذ پذیرش
تحصیل در دانشگاه مک مستر کانادا ، شرایط اخذ پذیرش