ویزای تحصیلی کانادا (دانشجویی و دانش آموزی)

ویزای گاردین کانادا ، شرایط دریافت ویزای همراه دانش آموزی کانادا

کاستودین، گاردین و یا قیم به افرادی گفته می شود که مسئولیت و سرپرستی کودکان زیر ۱۷ سال را بعهده می گیرند. دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس کانادا و اخذ پذیرش تحصیلی مدارس کانادا جهت اقدام برای ویزای دانش آموزی کانادا می بایست فردی را بعنوان قیم و کاستودین خود در کانادا معرفی نمایند. در صورتیکه یکی از والدین به همراه دانش آموز اقدام به اخذ ویزای همراه نماید می تواند والد همراه به عنوان قیم دانش آموز معرفی گردد. در غیر اینصورت می بایست برای دانش آموزان درخواست ویزای گاردین کانادا نمود. در صورت معرفی گاردین از کانادا می بایست ضمن تکمیل فرم مربوط به گاردین دانش آموز، به دفاتر اسناد رسمی مراجعه وامضا گردد.

همچنین کودکان این طیف سنی در خصوص ورود به کانادا با انواع ویزای توریستی کانادا وغیره نیز می بایست شرایط بالا را رعایت نمایند.

ویزای گاردین کانادا

افرادی که بعنوان قیم و گاردین دانش آموزان بین المللی کانادا معرفی می گردند می بایست شرایط زیر را داشته باشند.

  • سن ۱۹ سال و یا بیشتر داشته باشند.
  • اقامت دائم کانادا داشته باشند(PR)
  • و یا شهروند (سیتیزن) کانادا باشند.
  • در مواردیکه یکی از والدین بعنوان قیم معرفی می گردد نیازی به شرایط بالا نمی باشد.

سن قانونی کودکان در کانادا

سن قانونی کودکان در کانادا زیر ۱۸ سال محاسبه می گردد و قوانین خاص این گروه سنی برای مهاجرت به کانادا با ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای توریستی و غیره در نظر گرفته می گردد. البته سن دقیق تعریف شده برای این افراد در برخی ایالتها متفاوت می باشد.

در ایالتهای Alberta, Manitoba, Ontario, Prince Edward Island, Quebec, Saskatchewan افراد زیر ۱۸ سال کودک محسوب می گردد و قوانین خاص تحصیلی این گروه سنی در صورتیکه در این استانها زندگی کنند برای آنها در نظر گرفته می شود.

در ایالتهای British Columbia, New Brunswick, Newfoundland and Labrador, Northwest Territories, Nova Scotia, Nunavut, Yukon سن قانونی کودکان ۱۹ سال محاسبه می گردد و قوانین خاص تحصیلی این گروه برای افرادیکه در این ایالتها زندگی می کنند در نظر گرفته می گردد.

کودکان در این طیف سنی زیر ۱۷ سال برای ورود به کانادا به قصد تحصیل، توریستی و غیره نیاز به داشتن قیم یا کاستودین دارند. درنظر گرفتن کاستودین برای کودکان ۱۷ و ۱۸ سال صورت آپشنال می باشد ولی در برخی موارد ممکن است آفیسر برای این سنین هم گاردین درخواست نماید.

همراهی یکی از والدین بعنوان گاردین دانش آموز به کانادا می تواند شرایط اخذ ویزای تحصیلی را برای والدین هموار و در نهایت می توانند از طریق برنامه فارغ التحصیلان و یا دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا جهت اخذ ویزای کانادا برای خود اقدام نمایند.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

  1. سلام وقت بخير همسرم ٢٨ ساله ديپلم نقشه كشي ساختمان

    بدون سابقه كار

    ميخوام همسرم با بچه هام براي تحصيل بفرستم كانادا

    بچه هام دوقلو هستن تازه دارند ميرن اول دبستان

    ميخواستم شرايط و هزينه هاشو بدونم

    در ضمن خودم ١٢ سال سابقه كار دارم ليسانس حسابداري

    1. با توجه به شرایطی که عرض کردید خودتان می توانید از طریق اسکیل ورکر استان نواسکوشیا هم اقدام کنید . در مورد فرزندتان هزینه تحصیل از سالی ۱۵۰۰۰ دلار کانادا شروع می شود اما این هزینه برای تورنتو حدودا ۱۲۰۰۰ دلار کانادا است و نهایتا شش ماهه منجر به ویزا می شود و مادر هم به عنوان همراه می تواند برود.

  2. سلام.‌من و همسرم از سال گذشته با ویزای ویزیتوری در کانادا هستیم و البته هر شش ماه خارج میشویم. ویزای ما در ششم مارس ۲۰۲۰ منقضی میشود.فرزندم نیز۱۶ سال دارد و با study permit امسال وارد کلاس یازدهم شده. میخواستم بدانم آیا من میتوانم به جای ویزای ۵ ساله مالتیپل، ویزای همراه تقاضا کنم تا هر شش ماه مجبور به خروج از کشور نشوم و همسرم همان ویزای ۵ ساله را تمدید کند؟

    1. سلام
      بله یک نفر به عنوان همراه می تواند کنار فرزند بماند و همسرشما هم می تواند ویزای توریستیشون رو تمدید کنند اگر شما دانشجو شوید همزان می توانید برای همسر درخواست ویزای کار کنید. برای اطلاعات بیشتر با دفتر تماس بگیرید.

  3. سلام ایا پدر فرزند۱۶ ساله ام میتواند از طریق ویزای گاردین همراه پسرم برود سپس آن را به ویزای کار تبدیل کند؟
    همسرم ۴۸ ساله کارمندلیسانس معماری و خودم ۴۳ ساله لیسانس مترجمی زبان خانه دار هستم.

    1. سلام بله می تونید . اگر اطلاعات بیشتری نیزا دارید از طریق تلفن های موجود در وب سایت با مشاورین ما در تماس باشید .

  4. با سلام
    فرزند اولم هم اکنون در حال تحصیل در کلاس اول دبستان است، برای ارسال مدارک جهت تحصیلش کی باید اقدام کنیم، با توجه به شرایط کرونا آیا هنوز هم ویزای تحصیلی برای فرزندان زیر ۱۸ سال صادر میشود

بررسی شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به کاری کانادا در سال 2022
بررسی شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به کاری کانادا در سال 2022