کانادا

افتتاح حساب بانکی در کانادا ، کردیت کارت کانادا

افتتاح حساب بانکی در کانادا

افتتاح حساب بانکی در کانادا یکی از ملزومات افرادی ست که در این کشور زندگی می کنند و ویزای کانادا را دریفت کرده اند. هر فردی با توجه به نوع اقامت خود می تواند درخواست افتتاح حساب بانکی بین المللی در کانادا نماید . یکی از انواع حساب های موجود در کانادا حساب اعتباری یا کردیت کارت کانادا می باشد . شرایط اخذ کردیت کارت با توجه به نوع ویزای افراد می تواند متفاوت باشد . از آنجایی که اخذ وام و کسب اعتبار جهت خرید مسکن ، ماشین و غیره توسط این حساب صورت می گیرد ، نحوه استفاده آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است . شرایط افتتاح حساب بانکی با ویزای توریستی کانادا نیز متفاوت است . متقاضیان افتتاح حساب بانکی می بایست با مطالعه انواع حساب و شرایط آن نسبت به انتخاب مناسب ترین حساب با توجه به شرایط خود اقدام نمایند .

افتتاح حساب بانکی در کانادا
—————————————
Bank of Canada

راهنمای افتتاح حساب بانکی کانادا و کردیت کارت در کانادا

متقاضیان افتتاح حساب بانکی بین المللی در کانادا می بایست در این خصوص از قبل با بانک مربوطه جهت رزرو وقت هماهنگ کرده باشد . این هماهنگی می تواند بصورت تلفنی و یا با مرجعه مستقیم به بانک صورت گیرد . در هنگام مراجعه به بانک به قصد افتتاح حساب ، حتماً گذرنامه خود را به همراه داشته باشید. پیشنهاد می گردد قبل از مراجعه به بانک شرایط مندرج در وب سایت بانک ها را مطالعه نمایید . برخی از بانک ها در مقاطع زمانی مختلف برای حساب های جدید پیشنهاد های متفاوتی ارائه می دهند .

پس از افتتاح حساب در بانک های کانادا ، معمولا” دو کارت بانکی که یکی از آنها دبیت کارت و دیگری کارت اعتباری و یا کردیت کارت کانادا می باشد به شما ارائه می گردد . عموما” کردیت کارت کانادا به افرادی که با ویزای اقامتی و یا ویزای تحصیلی در این کشور زندگی می کنند ارائه می گردد . البته سقف کردیت کارت به افرادی که با ویزای تحصیلی کانادا حضور دارند با ویزاهای اقامتی متفاوت می باشد . افرادی که با ویزای کار کانادا در این کشور زندکی می کنند شاید در ابتدا موفق به دریافت کردیت کارت از بانک های کانادا نشوند . کارت های موجود در بانک های کانادا همانند دیگر کشورها (مستر کارت، ویزا کارت) می باشد . افتتاح حساب بین المللی کانادا امکان دسترسی به خدمات تمام شعب، دستگاه های خودپرداز، خدمات مالی و بانکداری تلفنی را به متقاضی خواهد داد .

کردیت کارت و دبیت کارت در کانادا

کردیت کارت کانادا به متقاضی این امکان را میدهد که به صورت اعتباری تا سقف مشخص در ماه خرید انجام دهد . مقدار وجه کسر شده از حساب اعتباری می بایست در یک دوره زمانی تقریبا” یکماهه از طریق حساب دبیت کارت تکمیل گردد . عدم تکمیل موجودی حساب کردیت کارت در مدت زمان مشخص شده منجر به خدشه دار شدن حساب مشتری خواهد شد . امتیاز منفی کارت اعتباری می تواند در آینده برای صاحب حساب مشکل ایجاد نماید . اخذ وام در خصوص خانه، ماشین و غیره به خوش حسابی در تکمیل موجودی کردیت کارت بستگی خواهد داشت .

کارت های دبیت متصل به حساب های نقدی مشتری می باشد . کارت های دبیت در نوع های مختلف توسط بانک های کانادا ارائه می گردد . مشتریان می بایست با توجه به تعداد تراکنش بانکی در ماه مناسب ترین دبیت کارت را برای خود انتخاب نمایند . انجام تراکنش بالاتر از ظرفیت مشخص شده برای آن کارت با هزینه همراه خواهد بود .

همچنین بانکهای کانادا برای نگهداری وجوه مشتریان ، هزینه ای را بصورت ماهانه از حساب بانکی مشتری کسر می نماید که در برخی موارد در صورت نگهداری مقداری مشخصی وجه بعنوان مانده حساب و یا افتتاح چند حساب مولتی ، این وجه از حساب شما کسر نمی گردد .

در برخی موارد از طرف بانک با مشتری تماس گرفته ، مواردی از قبیل بیمه یا اضافه کردن خصوصیات خاصی به حساب شما به شما پیشنهاد می شود که بعضا” این گزینه ها می تواند هزینه ماهانه داشته باشد . مشتری در پذیرفتن این پیشنهادات مختار می باشد و پیشنهاد می گردد قبل از پذیرش این پیشنهاد ها از مفاد آنها اطلاعات کامل کسب گردد .

همچنین حسابهای دیگری نیز جهت زمان بازنشستگی و یا دریافت وام خرید خانه نیز وجود دارد که نیاز به برنامه ریزی بلند مدت می باشد. متقاضیان می توانند با رزور وقت در این خصوص از مشاور بانک اطلاعات لازم را کسب نمایند .

انواع حساب بانکی بین المللی در کانادا

افتتاح حساب بانکی کانادا Chequing account :

این حساب بانکی در کانادا جهت برداشت ، خرید و انجام کارهای روزانه از این حساب استفاده می شود. هنگام استفاده از این حساب بطور مستقیم از وجوه نقد موجود در حساب برداشت می گردد . معمولا” افراد از کارت کردیت خود استفاده می کنند و برای تکمیل موجودی آن از این حساب استفاده می کنند .این حساب معمولا” بصورت ماهانه ۵ دلار هزینه خواهد داشت .

افتتاح حساب بانک کانادا CDN Saving account:

این افتتاح حساب بانکی کانادا ،حساب پس انداز جهت دلار کانادا می باشد که درصد بسیار کمی سود به آن تعلق می گیرد . برداشت مستقیم از این حساب می تواند با کارمزد همراه باشد .

افتتاح حساب بانک کانادا USD Saving account :

این حساب بانکی کانادا ، حساب پس انداز دلار آمریکا می باشد که درصد بسیار کمی سود به آن تعلق می گیرد.

افتتاح حساب بانکی کانادا Credit Card account :

این حساب بانکی کانادا ، حساب اعتباریست که اکثرا برای خریدها و تراکنش های روزانه و اینترنتی استفاده می نمایند . این کارتها دارای سقف موجودی مشخصی بوده و به مرور زمان با توجه به تراکنش های مشتری و تکمیل موجودی در مدت زمان تعیین شده ، سقف آن افزابش می یابد .در صورت عدم تکمیل موجودی در بازه زمانی مشخص شده ضمن این که مشتری جریمه می گردد ، اعتبار او نیز در نزد بانک خدشه دار ( بد کردیت ) می گردد . این حساب از اهمیت ویژه ای برخودار است و مشتریان می بایست دقت کافی در تکمیل موجودی در مدت زمان تعیین شده داشته باشند .

انواع بانک های کانادا

کانادا دارای بانک های متنوعی می باشد . افتتاح حساب بین المللی با ارزهای مختلف در اکثر بانک های کانادا امکان پذیر می باشد . افتتاح حساب بانکی با ویزای توریستی در برخی بانک های کانادا از قبیل بانک TD میسر می باشد. جهت افتتاح حساب بانکی حضور متقاضی شخصا” لازم می باشد .

لیست برخی از بانک های کانادا

  • www.rbcroyalbank.com (RBC) Royal bank of Canada
  • www.laurentianbank.ca Laurentian Bank
  • www.scotiabank.com (Scotia Bank) Bank of Nova Scotia
  • www.nbc.ca National Bank of Canada
  • www.tdcanadatrust.com (TD Canada Trust) Toronto Dominion Bank
  • www.cibc.com (CIBC) Canadian Imperial Bank of Commerce
  • www.bmo.com (BMO) Bank of Montreal

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

لیست آزمایشات مدیکال کانادا
لیست آزمایشات مدیکال کانادا
کار در کانادا و شرایط و قوانین کار
کار در کانادا و شرایط و قوانین کار