مهاجرت به کانادا

اسپانسرشیپ همسر کانادا ، اسپانسرشیپ والدین کانادا

اسپانسرشیپ همسر و والدین کانادا

اسپانسرشیپ چیست ؟ برنامه اسپانسرشیپ همسر کانادا و والدین یا همان اسپانسرشیپ فامیلی یکی از راه های مهاجرت به کانادا می باشد. افرادی که در کانادا زندگی می نمایند می توانند از طریق این برنامه ، جهت اسپانسرشیپ والدین ، فرزند ، همسر کانادا و یا خویشاوندگان خود اقدام و برای آنها درخواست اقامت و ویزای کانادا نمایند. این افراد می بایستی حداقل ۱۸ سال سن ، شهروند (Citizen ) و یا مقیم دائم ( PR) کانادا باشند.

اسپانسرشیپ خانواده
—————————–
Family Sponsorship

اسپانسرشیپ والدین کانادا

افرادی که شهروند کانادا و یا بصورت اقامت دائم در کانادا می باشند می توانند از طریق اسپانسرشیپ والدین برای پدر و مادر خود در خواست اقامت کانادا نمایند. در این خصوص اسپانسرکننده (فرزند) و والدین هر کدام بصورت جداگانه می بایست شرایط مورد نیاز اسپانسرشیپ کانادا را داشته باشند.

شرایط اسپانسرشیپ کننده

  • اسپانسرکننده می بایست شهروند کانادا ( Citizen) باشد و اگر خارج از کانادا زندگی می کند باید ثابت نماید که در زمان دریافت اقامت دائم برای فرزند و همسر خود تصمیم به زندگی در کانادا را دارد.
  • در صورتی که اسپانسرکننده مقیم دائم کانادا (PR) بوده و هنوز شهروند (Citizen) کانادا نشده است نمی تواند جهت اسپانسرشیپ همسر و فرزندان اقدام نمایید.
  • اسپانسرکننده می بایست درآمد لازم برای مهیا کردن نیازهای اساسی همسر، فرزندان و نوه را داشته باشد.
  • درصورتی که متقاضی از کمک های اجتماعی به دلیلی به جز معلولیت استفاده کرده  نمی تواند اسپانسر همسر و فرزند خود شود.
  • در صورتیکه متقاضی به هر دلیلی در زندان می باشد نمی تواند اسپانسرشیب شود.
  • اگر متقاضی وامی دریافت نموده و در پرداخت آن با مشکل روبرو شده ،نمی تواند اسپانسر شود
  • اگر متقاضی در پروسه ورشکستگی می باشد نمی تواند اسپانسر شود.
  • اگر متقاضی توسط یک اسپانسر در گذشته جهت اقامت کانادا اقدام کرده باشد و از اقامت او کمتر از ۵سال گذشته باشد نمی تواند اسپانسر شحص دیگری شود.
  • اگر متقاضی وامی دریافت نموده و در پرداخت آن با مشکل روبرو شده، نمی تواند اسپانسر شود.

شرایط اسپانسرشیپ والدین

  • متقاضیان اسپانسرشیپ والدین کانادا در صورتی داشتن حداقل ۱۸ سال و زندگی در کانادا بعنوان شهروند (Citizen) کانادایی و یا مقیم دائم (Permanent Resident)، می توانند جهت والدین خود (پدر مادر،پدربزرگ و مادربزرگ) خود از طریق برنامه اسپانسر والدین کانادا برای اخذ اقامت دائم اقدام نمایید.
  • در صورتی که متفاضی اسپانسرشیپ در ایالت کبک زندکی می نماید می بایست شرایط لازم این استان را نیز داشته باشد.
  • متقاضی می بایست  شرایط مالی لازم جهت پشتیبانی از افرادی که اسپانسر آن ها می شود را داشته باشد.
  • امضای توافقنامه مربوط به پشتیبانی مالی توسط متقاضی و افرادی که اسپانسر می شوند.
  • متقاضی می بایست تعهد نماید افرادی که اسپانسر آنها می شود را با توجه به سن آنها از ۳ تا ۲۰ سال پشتیبانی مالی نماید.

شرایط اسپانسرشیپ همسر کانادا و فرزندان

  • متقاضیان اسپانسرشیپ همسر و یا فرزندان می توانند در صورت داشتن حداقل ۱۸ سال و زندگی در کانادا به عنوان شهروند (Citizen) کانادایی و یا مقیم دائم ( PR) ، برای همسر خود از طریق برنامه اسپانسر کانادا برای اخذ ویزای کانادا و اقامت دائم اقدام نمایند.
  • در صورتی که متفاضی در مقیم استان کبک باشد می بایست شرایط این استان را نیز داشته باشد.

اسپانسرشیپ کانادا برای اعضای خانواده و یا خویشاوندان

اسپانسرشیپ همسر کانادا ، اسپانسرشیپ والدین کانادا

همانند اسپانسرشیپ همسر کانادا ، متقاضی می تواند در صورتی داشتن حداقل ۱۸ سال و زندگی در کانادا به عنوان شهروند ( Citizen ) کانادایی و یا مقیم دائم ( PR) ، برای دیگر اقوام خود شامل :خواهر، برادر، برادر زاده، خواهر زاده و غیره تحت شرایط زیر از طریق اسپانسر فامیلی برای اخذ ویزای کانادا اقدام نماید. امکان دریافت اقامت دائم کانادا برای افراد فوق الذکر از دو روش زیر مهیا می باشد.

شرایط اسپانسرشیپ کانادا برای خویشاوندان بدون سرپرست

  • متقاضی می تواند از این روش برای بستگان (برادر و خواهر، برادرزاده و خواهر زاده ، نوه ) جهت ویزای کانادا و اخذ اقامت کانادا برای آنها اقدام نماید.
  • در این روش افرادی که برای آنها درخواست اقامت داده می شود می بایست هیچ سرپرستی نداشته (یتیم) ،کمتر از ۱۸ سال سن داشته و متاهل نباشند.

شرایط اسپانسرشیپ برای دیگر بستگان

بر خلاف اسپانسرشیپ همسر کانادا ، متقاضی می تواند برای دیگر بستگان خود که در هر سنی می باشند ، جهت ویزا کانادا و اخذ اقامت اقدام نمایید.
یکی از شروط لازم برای اسپانسرشیپ در این مورد این  است که خویشاوندانی که در زیر به آنها اشاره شده در قید حیات و یا شهروند و مقیم دائم کانادا نباشند:

  • همسر
  • فرزند
  • والدین (پدر و مادر)
  • برادر و خواهر
  • مادر بزرگ و پدر بزرگ
  • عمه ، خاله ، دایی و عمو
  • خواهر زاده و برادر زاده

در این مورد اگر فردی که تصمیم به اسپانسر شدن برای او هستید همسر و یا فرزندی داشته باشد آنها نیز در این پرونده خواهند بود.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

  1. فردی ۵۰ ساله هستم و عمویم ۵۲ سال است که در ونکوور است بنده برای تحصل فرزندانم و نگهداری از عموی ۷۷ ساله ام قصد مهاجرت به ونکوور را دارم آیا راهی وجکد دارد یا خیر؟
    ایشان می توانند بعنوان اسپانسر من و خانواده ام باشند

    1. سلام وقت بخیر
      شما می توانید از طریق ویزای تحصیلی فرزندتان به عنوان همراه وارد کانادا شوید، با در نظر گرفتن این نکته که تنها یکی از والدین می توانند به عنوان همراه فرزند وارد کانادا شود. در زمینه اسپانسری عموی شما نیاز به اطلاعات بیشتری داریم. در صورت تمایل با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.

  2. سلام
    علی ۲۸ ساله هستم لیسانس برق و حدود ۳ سال سابقه کار دارم. دو تا از عمو های من تورنتو هستند و سیتیزن اونجا شدن و شرایط مالی نسبتا خوبی دارند. میخواستم ببینم اونا میتونن اسپانسر شیپ اقدام کنند برای ویزای من؟ و این پروسه چقد هزینه داره براشون؟ و اینکه پروسش چجوریه چقدر زمان میبره ممنون میشم کنید.

    1. سلام ، در صورتیکه بیزینسی اونجا داشته باشند و بتونن به شما جاب آفر بدهند شاید در بتونن به شما در این مسیر کمک کنند . البته در ارائه جاب آفر با توجه به نوع برنامه مهاجرت به کانادا ، کارفرما نیز می بایست دارای شرایط مورد نیاز آن برنامه اقامت ی باشد . شما همچنین می توانید از طریق پذیرش تحصیلی جهت تحصیل در کانادا اقدام نموده و پس از تحصیل و سپس کار در کانادا از طریق یکی از برنامه های اقامت کانادا برای PR درخواست نمایید .

  3. باسلام واحترام بنده ۶۲سال سن دارم پسر برادرم سیتیزن کانادا است ایا میتواند برای مهاجرت واقامت بنده در کانادا اقدام کند لطفا راهنمایی کنید

محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری ساسکاچوان 2022
محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری ساسکاچوان 2022