مهاجرت کاری به کانادا

تایید مدارک تحصیلی برای کانادا و ارزشیابی WES

تایید مدارک تحصیلی برای کانادا و ارزشیابی WES

موسسه World Education Service که به اختصار WES نامیده می شود یک سازمان غیرانتقاعی ست که وظیفه تایید مدارک تحصیلی برای کانادا و ارزشیابی مدارک تحصیلی برای مهاجرت به کانادا برای دانشجویان بین المللی برعهده دارد . متقاضیان ویزای کانادا که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می بایست جهت اقدام از طریق برنامه های مهاجرتی کانادا مدارک تحصیلی خود را برای ارزیابی (معادل سازی مدرک تحصیلی برای کانادا) به سازمان WES ارسال نمایند .افرادی که تحصیل در کانادا داشته اند نیازی به تایید مدرک تحصیلی توسط این سازمان را ندارند. موسسه WES تایید مدارک تحصیلی برای کانادا را به سه روش انجام می دهد.

Word Education Services
———————————–
ارزیابی و تایید مدارک تحصیلی توسط WES

ارزشیابی وتایید مدارک تحصیلی برای کانادا WES


ارزیابی مدارک تحصیلی برای مهاجرت Evaluation for immigration

در این روش ارزشیابی که ECA نیز نامیده می شود مختص متقاضیانی ست که قصد مهاجرت از طریق برنامه های مهاجرتی کانادا را دارند.

ارزیابی مدرک به مدرک Document-by-Document

این روش ارزیابی به منظور کار و مهاجرت انتخاب می شود و برای ارگانهای مهاجرتی و دولتی کانادا ارسال می گردد.

ارزیابی درس به درس Course-by-Course

در اکثر موارد این ارزشیابی برای ارائه به موسسات آموزشی و دانشگاه های کانادا تهیه می گردد.

متقاضیانی که قصد اقدام برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های مهاجرتی اسکیل ورکر نظیر مهاجرت نیروهای ماهر فدرال و یا برنامه های مهاجرتی اکسپرس اینتری را دارند می بایست Evaluation for Immigration را جهت تایید مدارک تحصیلی برای کانادا انتخاب نمایند.

متقاضیانی که تصمیم به اقدام از طریق برنامه نیروهای متخصص ساسکاچوان را دارند جهت اخذ لایسنس و رگولیشن های سازمان نظام مهندسی این استان می بایست از روش ارزیابی مدرک تحصیلی درس به درس (Course-by-Course) اقدام نمایند.

ثبت نام WES

راهنمای ثبت نام wes

۱- ایجاد پروفایل در موسسه wes

۲-تکمیل اطلاعات شخصی و تحصیلی

۳-پرداخت هزینه آنلاین از طریق کارت های ویزا و مستر

۴-دریافت شماره ۷ رقمی ارجاع Reference Number

نحوه ارسال مدارک دانشگاه به WES

دریافت اصل مدرک دانشگاهی و ریز نمرات

در مرحله اول متقاضیان تایید مدارک تحصیلی برای کانادا می بایست جهت دریافت اصل مدارک دانشگاهی و ریز نمرات به واحد دانشگاهی خود مراجعه نماید.

ترجمه مدارک تحصیلی

اصل مدرک تحصیلی و ریز نمرات برای ترجمه به دارالترجمه ارائه می گردد. نکته ای که در این مرحله باید به آن اشاره کرد اینست که به دلیل اینکه ریز نمرات ترجمه شده تمامی مقاطع بایستی بوسیله دانشگاه در پاکت مخصوص قرار گیرد. همچنین بسیاری از دانشگاه های کشور ترجمه مدارک را فقط با مهر دادگستری و وزارت خارجه می پذیرند، بنابراین پیشنهاد می گردد روی ترجمه مدارک دانشگاهی مهر دادگستری و وزارت خارجه زده شود. تمامی کپی های فارسی ریز نمره و دانشنامه ضمیمه شده به اصل ترجمه انگلیسی حتما می بایست بوسیله مترجم برابر اصل شود .

آماده سازی و قراردادن مدارک در پاکت جهت ارزشیابی WES

پس از انجام ترجمه فرم درخواست ارسال مدارک … را دانلود و به همراه ترجمه مدارک تحصیلی دانشگاه مراجعه نمایید. متقاضیان در صورتیکه در دانشگاه دولتی تحصیل نموده اند به محل آن دانشگاه و در صورتی که در دانشگاه آزاد تحصیل نموده اند به واحد بین الملل یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه نموده و از مسئول مربوطه درخواست ارسال مدارک را می نماید.

ارسال مدارک تحصیلی به wes

جهت ارزشیابی و ارسال مدارک تحصیلی به WES می بایست شماره ۷ رقمی ارجاع و آدرس WES بر روی پاکت مهر و موم شده توسط دانشگاه درج گردد. برخی از دانشگاهها مانند سازمان مرکزی دانشگاه آزاد پاکت را خود ارسال می نمایند و برخی از دانشگاهها مدارک را در پاکت مهر و موم شده را جهت ارسال به WES تحویل دانشجو می دهند که در این صورت دانشجو می بایست جهت پست مدارک شخصا” اقدام نماید.

زمان بررسی نتیجه WES

پس از دریافت مدارک توسط سازمان WES نتیجه ارزشیابی مدارک تحصیلی برای مهاجرت به کانادا WES بسته به روش انتخابی از ۲۰ روز به بالا در پروفایل WES اعلام می گردد.

معادل سازی مدرک تحصیلی برای مهاجرت کانادا

کانادا دارای بیش از صد ویزای اقامتی دارد که بر اساس فاکتورهای مختلفی امتیازبندی شده اند. متقاضیان ویزاهای کانادا باید بر اساس جدول امتیاز بندی از فاکتورها و عوامل مشخص، امتیاز کسب کنند. یکی از این فاکتور های تاثیرگذار، مدرک تحصیلی متقاضیان می باشد. متقاضیان ویزاهای کانادا، برای اینکه بتوانند از طریق مدرک تحصیلی خود امتیاز کسب کنند باید جهت معادل سازی مدرک تحصیلی در کانادا توسط سازمان WES و یا دیگر سازمان هایی که برای این منظور مشخص شده اند اقدام کنند. ویزاهای کانادا در دسته های ویزای استارتاپ کانادا، ویزای سرمایه گذاری، ،ویزای ورزشی، ویزای فرهنگی و هنری، ویزای نیروهای متخصص، و ویزای تحصیلی تقسیم بندی شده اند. هر ایالت در کانادا با توجه به اهداف منطقه ای خود ویزاهای متنوع اقامتی با شرایط مختص خود را دارد. متقاضیان می توانند با توجه به شرایط خود یکی از ویزاهای مناسب را انتخاب و در این خصوص اقدام کنند.

بررسی ویزاهای کانادا
در صورت تمایل جهت بررسی شرایط، مدارک مورد نیاز و هزینه ویزاهای کانادا، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

معادل سازی مدرک تحصیلی و ادامه تحصیل در کانادا

متقاضیان اخذ پذیرش تحصیلی و ادامه تحصیل در کانادا با توجه به دانشگاه انتخابی، باید جهت جمع آوری و ارائه مدارک مورد نیاز آن دانشگاه اقدام کنند. اکثر دانشگاه های کانادا ترجمه رسمی ریز نمرات و مدرک تحصیلی دانشجویان بین المللی را می پذیرند. البته برای اخذ پذیرش نهایی باید این مدارک توسط دانشگاهی که متقاضی در آن تحصیل کرده است برای دانشگاه انتخابی در کانادا ارسال گردد. برخی از دانشگاه های کانادا ممکن است جهت ارزیابی و معادل سازی مدرک تحصیلی توسط سازمان WES و یا دیگر سازمان های مربوطه را درخواست کنند.

دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه های کانادا در صورتی که برای برنامه های اقامتی کانادا اقدام کنند نیازی به ارزیابی مدرک تحصیلی که از موسسات آموزشی کانادا دریافت کرده اند، ندارد. دانشجویان فارغ التحصیل کانادا می توانند پس از اتمام دوره تحصیلی برای ویزای کار پس از تحصیل اقدام کنند. این دانشجویان در نهایت می توانند از طریق برنامه های متنوعی که پیش نیاز آنها تحصیل و یا کار در کانادا است جهت اخذ اقامت کانادا اقدام کنند.

معادل سازی و ارزشیابی مدرک تحصیلی کانادا و خدمات موسسه مهاجرتی یوکن

موسسه مهاجرتی یوکن به شماره ۲۲۷۴۳۸۸۷۸۶ تحت عنوان UCAN IMMIGRATION SERVICES در کانادا به ثبت رسیده است. از آنجایی که مهاجرت فرایند پیچیده ای داشته و قوانین مهاجرتی روز به روزتغییر می نماید، این مجموعه با سالهای تجربه در امور مهاجرت،همواره تلاش می نماید با توجه به شرایط متقاضیان مناسب ترین راه را برای آنها انتخاب و آنها را با تمامی جوانب و آثار آن آشنا سازد تا بر این اساس بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند. موسسه مهاجرتی یوکن تحت نظارت مشاور رسمی مهاجرت کانادا، خانم نازنین بیتاژیان فعالیت می نماید. برخی از خدمات موسسه مهاجرتی یوکن به شرح زیر می باشد.

  • مشاوره و ارزیابی شرایط متقاضیان و ارائه راه حل
  • انجام انواع پرونده های اسکیل ورکر فدارل و استانی
  • انجام انواع پرونده های سرمایه گذاری
  • انجام پرونده های خود اشتغالی هنرمندان و ورزشکاران
  • درخواست ویزای توریستی
  • خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی توسط سازمان WES کانادا
  • خدمات ویزای کار
  • پذیرش تحصیلی
  • درخواست ویزای دانشجویی
  • درخواست نوت آفیسر و رفع ریجکتی ویزا
  • درخواست تمدید ویزا
  • درخواست کارت اقامت
  • درخواست پاسپورت و تابعیت کانادا
بررسی گواهی مشاور موسسه یوکن و رزرو وقت مشاوره آنلاین
در صورت تمایل جهت بررسی گواهی مشاور موسسه یوکن و یا رزرو وقت مشاوره، بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

  1. سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان
    ببخشید من یه سوال داشتم اگه امکان داره کمکم کنید:
    من چند وقت پیش مدرک لیسانسم رو به وس فرستادم جهت مهاجرت و تاییدیه رو گرفتم اونموقع داشتم در مقطع کارشناسی ارشد ادامه تحصیل میدادم سوالم اینه که الان که مدارک فوق لیسانسم آمادست که بفرستم وس میتونم روی همون پروفایل قبلیم که باهاش کارشناسیم رو تایید کنم اضافش کنم؟
    چون یه گزینه داشت به اسم اضافه کردن مدرک که هزینش کلا شد ۱۲۱ دلار تقریبا یا باید یه پروفایل جدید بسازم و مدرک فوق لیسانسم رو جداگانه بفرستم بازم تاکید میکنم که قبلا لیسانسم رو تو وس ارزیابی کردم

    1. سلام
      بله میتونید تو همون پروفایل قبلی میشه انجام داد.برای راهنمایی بیشتر نیاز که اطلاعات بیشتر با دفتر تماس بگیرید .

  2. سلام وقتتون بخیر
    با تشکر از توضیحات کاملتون
    من یه سوال داشتم
    برای اینکه مدرک رو به سازمان wes ارسال کنم ، باید اصل ترجمه ی ریز نمرات و مدرک دانشگاهی رو بفرستم؟ و آیا باید اصل ریزنمرات به فارسی رو هم بفرستم یا خیر؟

  3. با عرض سلام ،من قبلا مدارکم رو که شامل مدرک و ریز نمرات برای wesفرستادم البته برای اداره مهاجرت میخواستم ،ولی الان میخوام تحصیلی اقدام کنم آیا برای تحصیل در دانشگاه باید مدارک رو مجددا پست کنم یا امکانش هست که با پرداخت هزینه wes همون مدارک قبلی رو برای تحصیل تایید کنه؟

    1. همه دانشگاه ها ازتون ارزیابی مدارک تحصیلی نمی خوان. معمولا” ریز نمرات و آخرین مدرک تحصیلی شما رو می خوان

  4. سلام خسته نباشید من برای ویزای کار میخوام اقدام کنم ، مدارکم رو باید چطور ارسال کنم و باید درج کنم برای چه موردی میخوام تاییدیه بگیرم ؟

گواهی تمکن مالی کانادا 2022
گواهی تمکن مالی کانادا 2022
مهاجرت به کانادا از طریق PEQ  ، دسته نیروی کار خارجی کبک
مهاجرت به کانادا از طریق PEQ ، دسته نیروی کار خارجی کبک