کانادا

واژه نامه مهاجرت کانادا

راهنمای اصطلاحات مهاجرت کانادا

آنچه در این مقاله می خوانید:

متقاضیان مهاجرت به کانادا در طول فرایند اخذ ویزای کانادا با اصطلاحات گوناگون، نام آزمون‌های مختلف و غیره برخورد می‌کنند که ممکن است برخی از این اصطلاحات برایشان ناآشنا باشد. مطالعه واژه نامه مهاجرت کانادا و اطلاع داشتن از معنی و مفهوم این واژگان کمک بسیار زیادی به متقاضیان مهاجرت به کانادا خواهد نمود. در این مقاله به طور خلاصه واژه نامه مهاجرت کانادا و اصطلاحات کاربردی فرایند اخذ ویزای کانادا و توضیحات هر کدام پرداخته شده است.

ESL

ESL مخفف Engleish as a Second Language می باشد. دوره های آموزش زبان انگلیسی برای متقاضیانی که قصد یادگیری و آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم خود هستند.

FSL

FSL مخفف French as a Second Language می باشد. دوره های آموزش زبان فرانسه برای متقاضیانی که قصد یادگیری و آموزش زبان فرانسه بعنوان زبان دوم خود هستند.

IRPA

مخفف Immigration and Refugee Protection Act قانون حمایت مهاجران و پناهندگان کانادا که به قانون مجلس کانادا که پایه سیاست ها، فرآیندها و مراحل مهاجرت را ایجاد می کند می پردازد. همچنین مسائلی مانند جرایم مهاجرتی، اقامت موقت کانادا، اقامت دائم، ادعای پناهندگی، عدم پذیرش در کانادا و موارد دیگر را تعریف می کند.

رگولیت

برخی مشاغل نیاز به اخذ تاییدیه از برخی سازمان های مرتبط با تخصص و حرفه دارد. این گواهی تایید کننده مهارت، دانش و تجربه متقاضی متناسب با استانداردهای آن صنعت و حرفه می باشد.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

نحوه معادل سازی و تبدیل CLB به TEF, CELPIP, IELTS
نحوه معادل سازی و تبدیل CLB به TEF, CELPIP, IELTS
مهاجرت به کبک کانادا از طریق خود اشتغالی
مهاجرت به کبک کانادا از طریق خود اشتغالی