کانادا

درخواست نوت افیسر کانادا ، سفارش نوت

نحوه‌ی درخواست نوت آفیسر کانادا GCMS و ATIP

درخواست نوت آفیسر کانادا و سفارش نوت ATIP چیست؟ کاربرد آن چگونه است؟ نحوه درخواست و سفارش نوت چگونه است؟ برای مدیریت پرونده متقاضیان مهاجرت و ورود به کانادا سیستم نرم افزاری درنظر گرفته شده اختصار به آن سیستم GCMS نامیده می شود. نوت های GCMS تنها روش دقیق ارائه خلاصه پرونده و رکوردهای موجود در پرونده متقاضیان می باشد. رکوردهای موجود در پرونده متقاضی شامل مکاتبات بین متقاضی و IRCC، اسناد دریافت شده از متقاضی، یادداشت های دقیق از افسران مهاجرت در زمان بررسی فایل و در هر مرحله می باشد.

در ادامه جهت آگاهی از جزئیات بیشتر، فایل تصویری مشاور مهاجرتی موسسه مهاجرتی یوکن در خصوص نحوه درخواست سفارش نوت افیسر کانادا را ملاحظه فرمایید.

درخواست نوت افیسر کانادا

متقاضیانی که برای انواع ویزای کانادا اقدام می نمایند برای اطلاع از روند پرونده خود می توانند درخواست نوت از افیسر کانادا نمایند . همچنین در صورتی که ویزای درخواستی بنا به هر دلیلی ریجکت شده است جهت اطلاع از دلایل و جزئیات دقیق می بایست سفارش نوت ATIP از افسر اداره مهاجرت نمایند .

کاربرد درخواست نوت افیسر کانادا

  • اطلاع از دلایل ریجکتی ویزاهای مختلف کانادا
  • اطلاع از وضعیت روند پیشرفت ویزاهای موقت از قبیل ویزای توریستی کانادا و همچنین ویزای تحصیلی
  • اطلاع از روند پیشرفت پرونده های اسپانسرشیپ
  • اطلاع از روند پیشرفت پرونده های مهاجرتی
  • اطلاع از تاخیر دراعلام نتیجه و یا صدور ویزا
  • اطلاع از دلایل درخواست مدارک اضافی توسط افسر اداره مهاجرت در روند بررسی پرونده
  • آگاهی از تجزیه و تحلیل افسر اداره مهاجرت در خصوص پرونده متقاضی
  • اطمینان از دریافت مدارک و اطلاعات ارسال شده به اداره مهاجرت کانادا
  • تخمین و برآوردی در مورد اقدام بعدی در پرونده مهاجرتی خود
فرصت های شغلی کانادا در اینستاگرام موسسه مهاجرت یوکن
جهت تماشای ویدئو های مربوط به بررسی جاب آفر و فرصت هاس شغلی کانادا در پیج اینستاگرام یوکن، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نحوه درخواست سفارش نوت کانادا

نحوه سفارش نوت کانادا و اقدام برای آن می بایست از طریق یک شهروند کانادا و یا مقیم دائم کانادا که در این کشور حضور دارند صورت پذیرد. مدت زمان مورد نیاز جهت دریافت نتیجه سفارش نوت کانادا حدود ۳۰ الی ۴۰ روز از زمان درخواست می باشد . در صفحات ابتدایی نوت اطلاعات کامل پرونده مهاجرتی و یا ویزای متقاضی از قبیل تاریخ صدور نوت ، شماره پرونده ، کد افیسر ، مقدار تمکن ، وضعیت مدیکال درج شده است . در صفحات بعدی پرونده شما در واحد های مختلف اداره مهاجرت مورد بررسی قرار گرفته و توضیحات افیسر های اداره مهاجرت بر روی پرونده شما به صورت کد گذاری شده منعکس شده است.

اقدام برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا و یا پرونده های مهاجرت به کانادا ، پروسه‌ای حساس ، هزینه بر و نیازمند به زمان می باشد . یک اشتباه ناخواسته و سهوی می تواند همه هزینه ها و زمان‌ های سپری شده را هدر داده و هزینه های مجددی را به متقاضی تحمیل نماید . در برخی موارد تاثیرات این اشتباه به سختی رفع می گردد . در این خصوص جهت جلوگیری از اتلاف وقت ، هزینه و اشتباهات سهوی و افزایش شانس موفقیت پرونده ، بهترین گزینه مشاوره با وکلای رسمی اداره مهاجرت کانادا می باشد .

موسسه مهاجرتی یوکن با سالها تجربه در خصوص انواع پرونده های مهاجرتی و اخذ ویزا ،آمادگی ارائه خدمات رفع ریجکتی ویزای تحصیلی کانادا ، توریستی ، مهاجرتی و درخواست نوت زیر نظر مشاور رسمی اداره مهاجرت کانادا می باشد .

متقاضیان می توانند با پرداخت هزینه سفارش نوت بصورت آنلاین، در وب سایت موسسه یوکن در این خصوص اقدام نمایند.

بهترین روش های مهاجرت به کانادا
جهت بررسی بهترین روش های مهاجرت به کانادا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

با توجه به این که برنامه های مهاجرتی هر لحظه از زمان امکان تغییر دارند برای اطلاعات به روز و تکمیلی با مشاورین ما در موسسه مهاجرتی یوکن تماس بگیرید.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنیم؟

با مطرح کردن سوال های مهاجرتی ضمن دریافت پاسخ، فرصت پاسخ گویی به سوالات دیگر متقاضیان هم بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*
*

  1. سلام وقت بخیر، چه مدت از ریجکتی گذشته باشد نامه GCMS قابل دریافت می باشد؟ ایا با گذشت یکسال از ریجکتی قابل پیگیری است؟ و چه اطلاعاتی از پونده من برای پیگیری نیاز است؟

  2. سلام من برای فرزندام از طریق کسی درخواست ویزای تحصیلی کردم و برای خودم هم درخواست ویزا(بعنوان همراه)ولی ریجکت شدیم و اون شخص هم نوت آفیسر برام نمیگیره و من فقط شماره ای رو دارم که زمان انگشت بهم دادن.آیا میشه از این طریق نوت آفیسر رو گرفت؟

    1. سلام . بله تو نامه درخواست انگشت نگاری، شماره پرونده شما درج شده است. می تونید درخواست نوت بدید. در صورت تمایل با مشاورین ما در تماس باشید.

  3. سلام وقت بخیر
    متاسفانه من سال ۹۷ با یک آژانس قرارداد بستم برای اخذ ویزای توریستی
    و برای انگشت نگاری رفتم و گویا ریجکت شدم
    ولی متاسفانه آژانس از ده ها نفر کلاهبرداری کردند و فراری هستن
    و من دسترسی به پروفایل و ایمیلی که آژانس ساخته بود، ندارم.
    نمیدونم که چطور نوت آفیسر رو بدون این اطلاعات باید بگیرم.

    1. سلام
      داخل نامه ای که شما داشتید و برای انگشت نگاری اقدام کردید، شماره پرونده شما درج شده است. از همان طریق می تونید برای گرفتن نوت آفیسر کانادا اقدام کنید و دلایل ریجکتی پرونده و محتوای دیگر را بررسی کنید

  4. سلام
    وقتی شخصی یا شرکتی از طرف ما درخواست نت افیسر میدن، ما چطور و از چه روشی متوجه بشیم یا استعلام کنیم که واقعا برای ما درخواست رو فرستادن به سفارت یا نه؟

    1. وقتی پاسخ نوت رو دریافت کنید شماره پرونده و اسمتون تو پاسخ نوت هست. همینطور وقتی درخواست نوت رو ایمیل می کنن یه تاییدیه تو ایمیل دریافت می کنن

  5. ایا در صورتی که یک بار بایو داده باشیم و ریجکت شده باشیم برای بار دوم که بخواهیم درخواست ویزا بدهیم باز هم باید بایو بدهیم؟

  6. سلام وقتتون بخیر
    من درخواست نوت دادم و اومده اما برای تحلیل اش مشکل دارم. کسی هست بتونه راهنمایی کنه؟

راهنمای کامل دلایل ریجکتی ویزای کانادا
راهنمای کامل دلایل ریجکتی ویزای کانادا
راهنمای اپلای دانشگاه‌های کانادا؛ پذیرش تحصیلی کانادا 2022
راهنمای اپلای دانشگاه‌های کانادا؛ پذیرش تحصیلی کانادا 2022